Úterý 18. února 2025, svátek má Gizela
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Diskuze

POLITIKA: Plíživá zemanovská totalita

Samozřejmě v nadneseném slova smyslu. Nikdo nestaví nikoho ke zdi, neprosazuje svou vůli zbraněmi ani terorem. Zatím. Miloš Zeman nejen že Ústavu ohýbá, ale už ji naněkolikrát stačil přeložit a udělat si z ní vlaštovku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BR

B. Rybák

7. 8. 2013 10:54
Zemanovská totalita?

Prezident Zeman se prostě zatím celkem úspěšně pokouší porazit Sobotkovo "křídlo" v ČSSD. Za tím účelem se má "jeho" vláda svou (hyper)aktivitou co nejvíce "lidu" zalíbit. V případě ředitele ND horlivý ministr narazil na dobře organizovanou (pravdoláskovou?) elitu a musel couvnout. Vláda, která bude vládnout s důvěrou parlamentu hravě tyto personální kotrmelce napraví, takže o tolik nejde.

Domnívám se, že prezident není tak hloupý, aby protahoval činnost vlády, která nedostane důvěru (klidně nechá "pod tlakem okolností" dovládnout staronovou koalici.

Zatím jeho nejspornějšími (byť pragmatickými) kroky bylo jeho podivné dohadování s panem Rychetským a "podpora" pučistického "prokurátora" Ištvana.

Skutečně alarmující by byl v tuto chvíli pouze důkaz toho, že pan Ištvan pracuje na jeho objednávku. Ten ale má jednak svoje silné "kariérní" zájmy a jeho sebejistota je odůvodnitelná mocnými za ním stojícími silami EU-hujerskými (všechny jeho oběti jsou totiž z opačného tábora).

Totalitní vítr fouká stále z "Bruselu".

0 0
možnosti
RK

R. Kluzák

7. 8. 2013 10:26
Vaše sprostá slova

Na moje argumenty neodpovídáte, zmůžete se jen na sprosté nadávky proti mně i proti prezidentu. Je nejvyšší čas, aby korupčníci i jejich pokorní slouhové a služky, jako jste vy, byli konečně odstřiženi -  právě sprostě nadávající jsou velkým nebezpečím pro demokracii v této zemi.

0 0
možnosti
RK

R. Kluzák

5. 8. 2013 20:10
Blábol slouhy Polaneckého

Neviditelný pes, kdysi nezávislé medium, byl zřejmě koupen nějakými miliardářskými gaunery a podle toho vypadají i jeho nynější články.. Různí slouhové těch, kteří chtějí udržet korupční prostředí v této republice za každou cenu, kteří nevidí nic špatného v tom že premiér Nečas obdarovával svou konkubinu miliony z peněz daňových poplatníků, kteří mají strach že na ně   také jednou dojde protože jsou zde také poctiví státní zástupci a policisté,  útočí  zběsile na Ištvána a Šlachtu. Pochybní lidé,  kteří chtějí zpět zkorumpovanou vládu Nečase bez Nečase, všichni tito slouhové mají oprávněné obavy, že je zde lidem zvolený prezident, který je vlastně jediný kdo jim může pořádně přistřihnout křídla.  A tak ti slouhové, například tento Polanecký, také svými zuřivými bláboly útočí na prezidenta.  Je-li nebezpečí pro demokracii, pak je to právě ze stran těchto nemyslících poslušných slouhů, kteří papouškují výplody  ODS politiků, zuřivě se držících u koryt.

0 0
možnosti
JV

J. Vintr

5. 8. 2013 21:12
Re: Blábol slouhy Polaneckého

Svatá prostoto! Jasně, že se za minulé vlády kradlo a rozhazovalo - tak jako se kradlo a rozhazovalo za všech ostatních polistopadových vlád. Občan těžko posoudí, kdo kradl a rozhazoval víc. Jenže při Zemanově puči ani omylem nejde o to, že by se potrestali nějací zloději a přestalo se krást a rozhazovat. Jenom k těm stávajícím zlodějům přibude spousta nových - a soudě podle použitých metod dojde možná ještě k něčemu horšímu ....

0 0
možnosti
JS

J. Sládeček

5. 8. 2013 18:32
Modří nemohou beztrestně krást??? No to je přece

TOTALITA.

0 0
možnosti

A. Špronglová

5. 8. 2013 18:25
Pan Zeman

je ten posledni, kdo je na vinne. Chybu hledejme v sobe. Sam by se na Hrad nedostal, nekdo ho volil, nekdo zustal za peci a ti ostatni co nezapomeli a vcas uvedmili co je zac a kam to povede bylo malo aby tragedii odvratili.

0 0
možnosti
MS

M. Sedláček

5. 8. 2013 18:19
Souhlas.

Až na to ND. Komedianti dobrovolně sají ze státního, tak ať to mají se vším všudy, včetně debilního ministra. Kdo platí, ať rozhoduje. Nikdy jsem žádného komedianta neslyšel říct, že chce svobodu a nechce od státu ani korunu, vždy je to jen: Státe, dej mi na to a tamto, tam jsi dal málo a tady moc. Tak nechť si to užijou.

0 0
možnosti
OU

5. 8. 2013 13:56
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
JD

J. David

5. 8. 2013 14:43
Politika, jako hra v karty

Takže po přádku. Opilost. Kolik poslanců se klátí pod vlivem luzného C2H5OH? Lučebník gutaperči Kalousek je abstinent?

Kolik politiků má máslo na hlavě? Když se začne máslo škkvařit, vždy začnou "bedákat" ti, které by mohla teplota másla popálit. Proto ten tyk v termitišti. Halt jim nějaký šimpanz, nezávislý, zakvedlal klackem do komunity.

A Zeman? Halt jim pokerová kalkulace s přímou volbou degeneráta s čírem nevyšla, volební tah jim v pokerovém "riveru" nevyšel, i když měli na "flopu" nalito. Ale tak se to i v kartách přihází. A nyní přešli na licitovaný mariáš, na zadáku licitují dvě sedmy, 6 na 4 s plonkovou desítkou, bez forhontu. Jedou na rozhoz, ale to je někdy ošemetné. Nuž, uvidíme, jak forhont Rusnok vynese, a kdo plonkáče dobere. Jak to vidím, čtyři "pomahačky" v jedné ruce nejsou, takže... Mariášníci, vložte se do "politického mariáše" svými verbálními postřehy, ať je veselo.

0 0
možnosti
VD

V. Dostál

5. 8. 2013 12:38
Ceý postup by byl spíš k smíchu, kyby se netýkal nás všech

0 0
možnosti
MR

M. Rastislav

5. 8. 2013 10:02
Co mi vadí.

NSZ Zeman prohlásil, že v kauze Nagyová jde o střet dvou právních názorů a Ištván nemohl předvídat rozhodnutí NS s tak široce pojímanou imunitou poslanců. Proto dál stojí za žalobci, neboť pořád existuje podezření ze spáchání trestného činu, jen je třeba rozlišit, jaké "projevy" byly učiněny na půdě PS a jaké za jeho zdí. Toho se chytil Šlachtův UOOZ a požádal o záznamy kamer z PS a údaje o jednání klubů. Takže místo hodnocení práce zákonodárných klubů se bude probírat soupis míst volání "mobilujících" poslanců a dělat závěry o kvalitě práce PS tj. správy věcí veřejných .

Líbil se mi názor zástupce ombudsmana Křečka, že nelze chápat imunitu jen jako ochranu slova, protože hlavním smyslem práce parlamentu není beztrestně žvanit, ale že imunita má především chránit výkon poslaneckého mandátu, tedy to, co je politika. Proto nelze, bez předchozí diskuze v PS, posunovat politický handl z roviny etické do roviny trestní, i když handl též neschvaluji. Souhlasím s advokátem Sokolem, že z celého trestního řízení, které bylo úplně postavené na hlavu, nakonec zbyde jen žárlivá milenka, co neoprávněně zaúkolovala vojenské zpravodajce, což je tak na podmínku.

Co mi vadí? Vadí mi, že Ištván se znalostí situace plné právních nejasností, schválně smotal několik vzájemně nesouvisejících kauz, jen aby mohl před veřejností zasáhnout a zviditelnit se. Vadí mi, že oba Zemani nepochopili smysl politiky a že místo poplácávání Ištvána po zádech mu neřekli, že s nasazením maskovaného komanda 400 elitních policistů a odváděním lidí v železech to přehnal a měl by z toho vyvodit osobní odpovědnost. Vadí mi, že partaje v PS se nedomluví na důrazném odsouzení tohoto "tiátru", který nechali dojít tak daleko, že už si nikdo nedovolí tuto "šaškárnu" zastavit, aby nebyl podezírán ze zametání pod kobereček.

  

0 0
možnosti

P. Čech

5. 8. 2013 10:22
Re: Co mi vadí.

Neschvalujete politický handl? Výborně. Já také ne. V tom případě ovšem neschvaluji tvorbu povolebních koalic politických stran a následně jejich koaliční programy. Mechanizmus tvorby povolebních (obvykle vládnoucích) koalic totiž není obsahem žádného zákonného předpisu a neschvaluje je hlasováním žádný občan. Koaliční program je zásadně odlišný od jednotlivých programů, pro něž byly občany voleny politické strany.Pokud je tvořen politický kompromis v tom smyslu, že že programy předvolební všech koaličních stran jsou měněny a to zásadně, potom by měly následovat nové volby nebo referendum, kde by většina občanů mohla tyto koaliční programy schvalovat. Jinak je činnost koalic nelegální a nelegitimní (viz význam těšchto pojmů ve slovníku cizích slov).

0 0
možnosti

M. Šejna

5. 8. 2013 9:54
pan Polanecký dost přehání

Žaluda měl být podle Polaneckého vyhozen už dávno, ale protože ho vyhodil ministr Rusnokovy vlády, tak je to špatně. Jinými slovy, kdyby Žaludu vyhodil ministr Nečasovy vlády, tak by to bylo správné.

Ředitel ND Burian byl sice vyhozen velmi netakticky, ale je zajímavé, že po návratu Buriana do funkce se herci už vrátit nechtějí a Burian je ani nepřemlouvá. V podstatě mu to vyhovuje. Vypadá to, jakoby byli na netaktickém vyhazovu Balvín s Burianem předem domluveni. Vyhozený a poté vrácený ředitel si totiž může v ND teď dělat, co se mu zlíbí. Má totiž podporu médií jako ten.

Zemanovo přepadové komando, jak Rusnokovu vládu nazývá pan Polanecký, nemuselo vůbec existovat, kdyby premiér Nečas nepodal demisi. Dodnes si lámu hlavu, který idiot mu tu demisi poradil. Mám pocit, že tím idiotem bylo grémium ODS.

0 0
možnosti
JV

J. Vintr

5. 8. 2013 10:40
Re: pan Polanecký dost přehání

To s tím Národním divadlem byl zcela nepochybně zastírací manévr. Zatímco byla média plná téhle vyslovené ptákoviny, tak nejspíš Zemanova vláda v tichosti provedla nějakou další lumpárnu ...

0 0
možnosti

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz