9.6.2024 | Svátek má Stanislava


Diskuse k článku

POLITIKA: Otazníky nad ODS

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Stanislav 15.8.2006 9:22

Re: Otazníky

Bohužel není, naopak bych z těchto dvou táborů nakonec víc důvěřoval KSČm, protože se k bolševismu aspoň veřejně hlásí. Narozdíl od šibalů od jemnostpána Paroubka. Ti kdyby měli aspoň trochu svědomí, tak chodí do Sněmovny pouze kanalizací a soudruh Jičínský nosí baterku.

Joe 15.8.2006 9:18

Otazníky

1. Ústava, která vede k povolebnímu patu, je ústava špatná, kterou je třeba neprodleně změnit. Každé dítě ví, že orgán, který má o čemkoliv rozhodovat hlasováním, musí vždy mít LICHÝ počet členů.

2. Žádný rozumný volič nemůže chtít, aby se politici za každou cenu dohodli se svým ideovým protivníkem - to by přece byla zrada volebního programu. Tvrzení, že politici musí hrát s kartami, které jim rozdali voliči, neboť voliči si to tak přejí, je demagogie nejhrubšího zrna.

3. Demagogické je též tvrzení o rovnovážném poměru levice a pravice - je přece stále ještě rozdíl mezi ČSSD a KSČM. Nebo už skutečně není?

Stanislav 15.8.2006 9:17

Re: Dotaz

No hlavně nemá pravdu v tom, kdo ústavu porušuje -- ODS se pouze v mantinelech ústavy (záměrně malé "ú" pro ústavu od soudruha Jičínského) snaží zabránit rudé gardě v nástupu k moci. Narozdíl od jemnostpána Paroubka, jež ústavu vědomě obchází neumožněním tajné volby ve sněmovně.

Vladimír Hartman 15.8.2006 9:15

Pravda pravdoucí

Ano, bylo by to žádoucí. Měla by s tím začít ČSSD. Jičínskému jsem již několikrát vzkázal, aby konečně držel hubu. Nyní tuto výzvu opakuji.

Zebra 15.8.2006 9:13

Jako obvykle,

hospůdka páté cenové skupiny – buřty, pívo a nenávist. Kde jste byli vy mravní giganti, když Jičínského vyhazovali ze školy, když podepisoval Chartu, když ho vyhazovali z práce ? A co máte k věci, o které Jičínský píše ?

Stanislav 15.8.2006 9:01

Re: Re: Hejno modrých strak

Sorry, blbě vložený odkaz, odmažte si pls. to druhé "http//"

Stanislav 15.8.2006 8:59

Re: Hejno modrých strak

Coby potrefená modrá straka chci jen dodat, že nejsem pro to, aby se ústava porušovala, byť je hodně blbá. Jen jsem chtěl říct, že od spoluatora tohoto: text

... skutečně veškeré výčitky sedí ... :-/

BuBu 15.8.2006 8:50

Re: Protože Tvůj slovník . . .

. . . těžce připomíná slovník s. Grebeníčka na sjezdu Komančů, tak se ptám ? Soudruhu Petře, nezdá se Ti, že by článek o kterém je diskuse,měl právo napsat snad každý v téhle zemi - vyjma jediného : Soudruha Jičínského ! Tobě soudruhu se to nejeví od něho jako nebetyčná drzost ? Pakliže ne - tak už k Tvé osobě není nutno nic dodávat . . . snad jen : Stalinista jako prase !

StandaT 15.8.2006 8:50

ach jo

To že chlapci z ODS něco navrhují není totíž jako že to dělají. To zaprvé. Za druhé: až to budou dělat, teprve pak křičte resp. podejte žalobu na US. O neúctě k ústavě, jako jeden z funkcionářů SocDem, jste soudruhu ztatil právo hovořit. Hovořit jste měl, když vaše strana připravovalaa posléze prosazovala zákon o neziskových organizacích, který šahá na cizí majetek. A takovýchto možností jste měl více. Teď už Váš hlas neznamená víc, než otravné bzučení masařky.

P.S. : víte jak se pozná chytrý sociální demokrat? Tím, že narozdíl od toho hloupého nehovoří po osmi letech vládnutí o spálené zemi. Ve Vašem případě lze toto řčení upravit o hovoření o úctě k ústavě.

Vodák 15.8.2006 8:47

Re: Dotaz

Vážený pane Nováku,

myslím, že diskuze je o dvou věcech. O obsahu příspěvku a osobě zmiňovaného soudruha. Existují ještě lidé a přiznám se že k nim patřím, kteří odmítají jakoukoli diskuzi s naprosto nevěrohodným a bezcharakterním soudruhem Jičínským. Prostě z toho důvodu, že se domnívají, že tento člověk,  s jeho minulostí, dávno ztratil morální právo šířit svoje názory. Protože sám nikdy nenalezne v sobě  tolik slušnosti aby byl zticha, souhlasím s tím, že je třeba minulost jeho a jemu podobných neustále připomínat. 

Ti největší darebáci se vždy snažili zneužít vymožeností demokracie k jejímu zničení.

pe 15.8.2006 8:34

Re: Re: Hejno modrých strak

Ano, ano,přímo záplava těžkých a nezvratných argumentů. Tak nevím,proč si modráci říkají, že jsou stranou intelektuálů,tohle je tak na úrovni zednického učňáku.

loula 15.8.2006 8:32

Re: Re: Nezlobte se, zákon je zákon, ať je jakýkoliv! (Limonádový Joe)

Dobře, a kdo tedy rozhoduje o tom, že zákon nemusím dodržovat. Já si osobně myslím, že trestní zákoník je blbě, a půjdu vykrást banku.

Pokud je zákon blbě, tak je to především vizitka předkladatele zákona a dále zákonodárného sboru včetně předsedy vlády a presidenta, kteří všechny zákony podepisují. Opakuji znovu, proč se vynoří myšlenky, že zákony není třeba dodržovat, v okamžiku, kdy se mi to hodí. Proč se tedy ústava již dávno nenovelizovala.

BuBu 15.8.2006 8:26

Jičínský - pravý a nefalšovaný bolševický koryfej !

Kde bere tento bolševický opičák, po tom všem, co tomuto národu provedl, kde bere tu drzost ještě kázat ty své zarudlé bláboly ? Člověk, zatížený takovými "hnusárnami", by měl být minimálně zalezlý někde v kanále a prosit za odpuštění ! A on tady klidně a drze plácá ty své demagogické žvásty ! Ano, je to bolševik v pravém slova smyslu. Jen ti jsou vyzbrojeni hroší kůží a nevyčerpatelnou studnicí drzosti a nestoudnosti ! Jen těm nevadí, že slušní lidé se z jejich konání musí nutně poblít !

Jarda Ch. 15.8.2006 8:21

Pan Jičínský by měl reagovat na obvinění,

která proti němu vznáší ve své knize Ultimátum pan ing. Rudolf Šustr, prezident Slovenské republiky.

To by bylo zajímavější než tento ideologickopropagandistický článek.

tt 15.8.2006 8:17

Re: Hejno modrých strak

nejsem ani bývalý vekslák a ani povaleč,přesto nebo spíše právě proto si myslím ,že jste idiot.

Pete 15.8.2006 8:09

Jičínský je starý soudruh, který tu ústavu napsal.

Napsal také ústavu komunistickou v 60. letech. Ústava je paskvil, volební zákon je paskvil a soudruh vyžaduje, abychom se jí řídili. Vidíme, že z volebního patu mizerného volebního zákona nám mizerná ústava nepomůže. Proč musíme mít ústavu psanou bolševikem? Myslím, že to tady skončí špatně. Češi jsou apatičtí, myslí si, že s EU se nic nemůže stát, takže se budou moc divit, až zjistí, že může a hodně. Bude už pozdě, pomalu se rozbíhá a probíhá další rok 1948.

tom 15.8.2006 8:05

Re: Hejno modrých strak

Śen Jičínského-zakotvit do ústavy vedoucí úlohu strany,tentokrát ČSSD a zlikvidovat třídního nepřítele tedy ODS

Novák 15.8.2006 8:01

Dotaz

Dozvěděl jsem se, že Jíčínský je autor softkomunistického pamfletu který se nemusí dodržovat, dále že je alkoholik, bolševik a mnoho dalších. Ti kteří jsou pro dodržování ústavy jesou mírně řečeno blbci.

Fajn. A teď prosím věcně Kde nemá autor provdu a co překroutil. Velice rád bych se poučil a to bez jakékoliv ironie.

ferry 15.8.2006 8:00

Re: Nezlobte se, zákon je zákon, ať je jakýkoliv! (Limonádový Joe)

Malý Aston 15.8.2006 7:58

Re: Překlad slov souha Jičínského do běžného jazyka

Já si dovolím ještě dodat. Demokracie je,když vládne bolševik,dočasně převlečený za dubčekovce,chartistu,socáka nebo přímo v dresu bolševika v KSČM.Jiná vláda je nedemokratická a protiústavní a voliči,kteří nevolí bolševika jsou " Škaredí".:-D

loula 15.8.2006 7:50

Nezlobte se,

bez ohledu na postavu pana Jičínského, ale opravdu si myslím, že zákony je třeba ctít. A když jsou špatné, je třeba je novelizovat. Pokud ústava platí d roku 1992, a je špatná, bylo přece spousta času ji novelizovat, nebo alespoň navrhnout změny. Ex post říkat, že některé zákony ctít nebudu, protože se mi nelíbí, to možné opravdu není.

Shamus O´Meara 15.8.2006 7:43

Soudruh Jičínský...

...býval bolševikem, stalinistou, novotnovcem, dubčekovcem, chartistou - je to zkrátka diluviální příšera z říše čtvrté dimenze. V temnotě věčné příšero zústaň!!!

Ruda 15.8.2006 7:36

Re: Hejno modrých strak

Nebývám po ráno většinou nelsušný, ale tenhle příspěvek může vyvolat jedinou reakci: pane vy jste vůl jak lev.

RiFl 15.8.2006 7:30

Překlad slov souha Jičínského do běžného jazyka

" Demogracie je když vládneme  my v čele s naším milovaným vůdcem.Všechno ostatní je neústavní.Přesně tak,jak jsem to napsal do socialistické ústavy z roku 1960."

Cifra 15.8.2006 7:25

Nezničitelný soudruh Jičínský

Je s podivem jak vytrvalý je soudruh Jičínský. Místo toho, aby si uvědomil, kdo byl jeden ze spoluautorů ústavy a kdo vlastně to prioritně podělal pořád hlásá své nesmysly. Už by mu to někdo v Lidovém domě konečně měl říci, že jsou to skutečně žvásty. Ono je problém - kdo. Může tam někdo najít někoho rozumného a politicky dospělého asi neRv

petr 15.8.2006 7:19

Hejno modrých strak

se slétlo na Jičínského a veřejně tady zvrací na ústavu ČR, jak typické pro bývalé veksláky a povaleče, z kterých se přes noc stali pravičáci, aby si mohli ukrást ty svoje úvěry z Klausovy kuponovky.No a teď mají na dohled nové koryto a nějakej děda jim bude překážet s blbou ústavou.To je ale vůl,že ?

Houmer 15.8.2006 7:13

Soudruhu Jičínský,

neotravujte.

šakviš 15.8.2006 6:35

Re: Dodržovat ústavu by mělo bý samozřejmé

 Slavo, slavo, ty socdemacky přihlupku. Podepisujse radši jako Pablbkuv Vyližprdelka.

Ladislav N. :-))) 15.8.2006 6:03

Re: TO UŽ JE OPRAVDU MOC

Ono je takové publikování užitečné, aby se voliči dostali do kontaktu s názory vážených členů KSČSSD. Mají pak lepší informace, koho volí ve volbách. ;-)

Že to spoustu lidí nase*e ;-€, je druhá, ta horší stránka věci. :-/

lola 15.8.2006 5:24

o cti

bylo by zajisté ku prospěchu,kdyby p.jičínský také ctil ten fakt,že i čtenáři mají obvykle jistou dávku inteligence a že se s tím nedá nic dělat!