1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

POLITIKA: Otazníky nad ODS

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ladislav N. :-))) 15.8.2006 19:06

Re: Re: Vážení přátelé, po přečtení článku laskavě zvažte, jaký je to gauner, ten soudruh Jičínský. Mimo jiné, spluautor těch nejobludnějších zákonů.

Ale je to velký bojovník za myšlení, které šíří jeho rodná KSČSSD! Zasloužilý ;-O bojovník!!

fafni 15.8.2006 18:55

Re: tady se dnes sešlo kádrováků

Ti co meli rodice v jachzmovskem gulagu,ti co smeli vystudovat az po napraveni delnickou tridou,maji pravo kadrovat kreaturu,ktera vyhazovala lidi ze skol a prosadila do ustavy vedouci ulohu zlocincu.

Zebra 15.8.2006 18:20

Re: Re: No to jsem byl zase nemístný optimista.

Tak ještě jednou, kde je tomto zákoně cokoliv o třídním boji, vyvlastnění, revolučním teroru, vedoucí úloze nějaké strany, případně cokoliv jiného byť jen vzdáleně přippomínajícího bolševické dekrety ?

Díry vidím spíš ve vaší logice a vnímaní napsaného - Jičínský píše o ignorování, vy popíráte porušovaní což je něco jiného, pověřením k sestavení vlády žádná druhá nevzniká, nehledě na to, že čestný předseda předem avizoval, že demisi stávající vlády odmítne. Klausovo řešení je opakováním Havlova kroucení ústavou v r.97.

Zebra 15.8.2006 18:09

Re: Re: Re: Re: Pomalu s tím přítelíčkováním,

Úkrok stranou jste nevysvětlil, co nadělám. Jinak vaší teorii o velkokapitalistech tahajících za nitky už docela dávno obšírně rozpracoval jistý Karel Marx. Takže jste se dopracoval na loď, kterou Jičínský opustil v šedesátých letech. Gratuluji !

Zebra 15.8.2006 18:01

Re: Re: Re: Otazníky

Zakotvenou v ústavě !

Richard iii 15.8.2006 17:43

!!!

Soudruhu Jičínský, více úcty by jistě bylo žádoucí, ale začni laskavě zametat před vlastním prahem, odtud pramení všechna dnešní neúcta. Když už si musíš stěžovat, stěžuj si Paroubkovi a na Paroubka. Čest!

huhu 15.8.2006 17:23

parta zbabělců

to co předvedl Paroubek a parta čssd poslanců při "nehlasování" o předsedovi, tím že ani neodevzdali hlasovací lístky jasně ukázalo vztah Parobka k demokracii. Nevěří ani vlastním poslancům a ti se předvedli jako parta nesvéprávných zbabělců a lezprdelků....blábol soudruha Jičínského je opravdu blábolem starého bolševika, který poučuje o demokracii...

Jan z Rokycan 15.8.2006 17:06

Re: tady se dnes sešlo kádrováků

no, možná, že jenom "občasný"!!!!R^R^;-D;-D8-o8-o;-P;-P

Rak 15.8.2006 16:44

Re: Re: Jičínský, chcípni už

Souhlas! Výborný postřeh. Dík.

Rak 15.8.2006 16:42

Re: co k tomu napsat ?

Velice slušně komentováno. Jen se divím, že pan Jičínský nešel už dávno do zaslouženého důchodu a nenechá naše "moudře navržené poslance" na volebních místech svých stranických kandidátek nechat opsat ústavu některého ze států, které dlouhodobě nemění a nekritizují  svojí základní listinu vždy, když  to vypadá, že někdo "vyvolený" buď o koryto přichází, nebo se k němu nemůže dostat. Nepochybuji, že by měl potom čast pro náš stát z takto opsané ústavy vytvořit nejméně dalších pět možných ústav, vhodných pro budoucí časy. Pro časy minulé už dokázal co stvořil.

 

Stanislav 15.8.2006 16:40

Re: Re: Otazníky

Těch 200 tu bylo, ještě když oněch 89 bylo pouhou chorobnou fantazií ... ;-)

Stanislav 15.8.2006 16:36

Re: Re: Re: Pomalu s tím přítelíčkováním,

Špičky, zejména ty, co byly stejně už tehdy za "bílé koně", šly samozřejmě od válu, to aby bylo na koho plivat. Teď jsou to spíš lidé z různých finančních skupin a snad z průmyslu, kdo to tu vede. Ti, co se pravidelně ztrapňují u Václava Moravce jsou jen první linie, velení je jinde ... :-/

Marta 15.8.2006 16:32

Re: Re: Otazníky nad ČSSD!

 Vy jste byl u toho, když se ústava tvořila  Radajane?  Všichni mu nadáváme, ale to neznamená, že to zítra zanikne. Všichni víme , že je to komunistický neřád, který většinu špatných zákonů  navrhnul. A když něco zase Jičinský napíše kretenského ,tak  mu zase bude většina lidí nadávat. Vy jste před rokem 89 netrpěl vůbec, protože jako komouš jste se měl dobře co?

Stanislav 15.8.2006 16:28

Re: No to jsem byl zase nemístný optimista.

Je-li vám málo "Zákon o veřejných neziskových ústavních zdravotnických zařízeních", najděte si další perly našeho zákonodárství, navržené Jičínským zde.

Kdyby ústava dávala pro všechny situace jasný návod, tak by neměl tento spor žádný smysl. Z toho, že ústava nezná "odmítnutí pověření ..." nicméně logicky vyplývá, že nejde o její porušování. A čestný předseda nikoho nepověřil, protože nechtěl připustit dvě paralelní vlády, to je opět díra v ústavě, nedomyšlené od Jičínského. Klausovo řešení je správné. A tak dále se vším ...

Marta 15.8.2006 16:23

Re: Vážení přátelé, po přečtení článku laskavě zvažte, jaký je to gauner, ten soudruh Jičínský. Mimo jiné, spluautor těch nejobludnějších zákonů.

  souhlas Karle008.

Zebra 15.8.2006 16:18

Re: Re: Pomalu s tím přítelíčkováním,

Dost dobře nechápu, proč na kritiku zmatečného a zkratkovitého „hodnocení“ disentu uvádíte vlastní  - hojně šířenou – spikleneckou teorii o příčinách změny režimu. Když u o tom však píšete pak se obávám, žo oba vámi uváděné krajní důvody jsou zhruba stejně vzdáleny od skutečnosti. A opět, nerozumím přehazování funkcí - co např. si s kým přehodil Jakeš, Štěpán, Fojtík, případně jiní předlistopadoví papaláši ?

Zebra 15.8.2006 16:03

No to jsem byl zase nemístný optimista.

Vy máte nějaké zprávy, že Jičínský navrhuje zákony o třídním boji, vyvlastnění, revolučním teroru, vedoucí úloze nějaké strany, případně nějaký jiný bolševický dekret ? Dovoluji si skromně tvrdit, že máte kulový !

Máte i nějaké zprávy, že předáci ODS postupovali v souladu s ústavou a že jejich čestný předseda po volbách někoho pověřil sestavením vlády resp. že předseda ODS odmítl „pověření k vyjednávání o vládě“, které ústava nezná ? Opět si dovoluji skromně tvrdit totéž co výše.

Poslední otázka: Když někdo postupuje jinak, než je psáno v ústavě, nedá se to nazvat ignorováním ústavní procedury ?

šašek 15.8.2006 15:58

tady se dnes sešlo kádrováků

a každý demokrat, některý dokonce i občanský

I.L. 15.8.2006 15:08

Ta tridni nenavist

vetsiny mistnich komentatoru je opravdu pozoruhodna, je to malem jak Rude Pravo pocatkem 50 let... Mili "modri" hosi, s timhle pristupem ale nazenete akorat dalsi volice (kterym je na bliti z takovychto

expose) socanum - a ti Vam pak budou opravdu vladnout :-)))

Stanislav 15.8.2006 15:04

Re: Re: Dotaz

To jste se dozvěděl z jednoho prostého důvodu -- protože je darebák a lže ... ;-)

Házení na ODS nedodržování ústavy bych pochopil jako myslný názor, nebýt toho, že to hází pan autor, který v podstatě nekvalitou svého díla problém s neprůchodností systému způsobil. Proto je zde namístě tvrzení, že lže. To už samo o sobě stačí i k tvrzení, že je darebák, ale našlo by se více ...

Stanislav 15.8.2006 14:56

Re: Pomalu s tím přítelíčkováním,

No asi jak kdy a jak kde, ale dnes snad ani nejnaivnější člověk (natožpak zebra ... ;-) ) nevěří, že by Velký plyšák byl revolucí morálně čistých disidentů a ne dobře zamaskované přehození funkcí mezi předlistopadovými papaláši, doplněné hojným rozkrádáním státních majetků těmi samými.

Stanislav 15.8.2006 14:49

Re: Vono to pude,

Zlo páše především tím, že na sebekritiku pozapomněl a namísto pokorného krmení holubů na Karláku hodlá špinit právní normy bolševickou ideologií dodnes.

V Jičínského sdělení bylo: "Předáci ODS tuto ústavní proceduru ignorovali.". Což mělo být jádro sdělení a šikovně schováno do pravdivé, resp. nevyvratitelné omáčky tvrdí prostou lež.

milan007 15.8.2006 14:48

co k tomu napsat ?

Snad jen to, že jste špatný právník, mizerný politik a špatný člověk. Nerad napadám autory myšlenek, snažím se polemizovat spíše s myšlenkami. Ve Vašem případě to nejde.

Radajan 15.8.2006 14:35

Re: Otazníky nad ČSSD!

Astone ,Astone. Zase si se jednou vyvrbil. Už jsem ti jednou vzkázal, žes nebyl u toho když se Ústava tvořila. A že Jičínský nemohl být jejím autorem. Proč mu proboha všichni nadáváte když ve svém článku popisuje pouze to, kdo ovlivňoval její text. Ještě že vaše neopodstatněná tvrzení zítra zaniknou a nikdo už je nebude číst. Osobně si však musel před r. 1989 hrozně trpět.

Karel008 15.8.2006 14:18

Vážení přátelé, po přečtení článku laskavě zvažte, jaký je to gauner, ten soudruh Jičínský. Mimo jiné, spluautor těch nejobludnějších zákonů.

grr 15.8.2006 14:16

No zdravstvuj .....Jičinskij!

Ten chlap se vůbec nestydí  vylézt na ulici potom, co nám všem nablil ten svůj ústavní paskvil a ještě nás mlátí špinavým šnuptychlem za to, že se opovažujeme protestovat !  Bože, už aby tihle zabednění geronti bez špetky svědomí vymřeli, jsou jak obtížnej hmyz.....

Haf 15.8.2006 13:56

bolševik zůstane bolševikem, i kdyby trakaře padaly

Ústava, zejména ta Pičínskýho a vedoucí úloha VyVolenejch, jako von Komunist, kontinuita práva a neplatnosat rozvodů a další blafy - už ho konečně ignorujte, (ústava je posvátná, zákony na  zlodějinu ne, ty se můžou vobcházet - Rychetskej, Pičínskej, Sokol i Kalvoda - jedna verbež - už dost vás všech bylo, i s tou hůre Veseckou...) (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

VIK 15.8.2006 13:49

Ústava je pro nás, ne my pro ústavu. A soudruh Jičinský byl hlavním tvůrcem. Špatným tvůrcem

Ghost 15.8.2006 13:48

Re: Jičínský, chcípni už

On nemuze - on uz je mrtvola - moralni a lidska.

Zebra 15.8.2006 13:42

Pomalu s tím přítelíčkováním,

nechtěl bych být přítelem někoho tak...řekněme limitovaného...kterému se disent za normalizace vejde do věty "S těmi vyhazovama si jenom dělali komunističtí papaláši pakárnu mezi sebou." Nehledě na to, že ani přesně nerozumím jak se "dělá pakárna", natožpak vzájemně.