27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

POLITIKA: Odstup, nebo zemři!

Při komentování událostí kolem demonstrace Milionu chvilek na Letné jsem na novinky.cz narazil na zajímavý požadavek demonstrantů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Svarda 19.11.2019 22:31

Jakýsi spolek v čele se zběhlým studentem teologie je pravicově anarchistický, nevolený, tím pádem nedemokratický. Asi se to k těm Bohnicím blíží, Onen Minář, který slovo od slova projevy čte z papírů, těch nově pyšně nadouvá tváře. Asi z hrdosti co se povedlo!!!

D. Mach 19.11.2019 21:40

Máte v tom drobný maglajz. Mohl byste nabídnout své služby soudruhu Jakešovi. Zdatně byste navázal na brojlery a kůly v plotě.

J. Jirka 19.11.2019 21:38

"Odstup, nebo zemři" vás uráží a je to "nesametové".

A jak se vám líbí: "Novinářů je příliš, měli by se likvidovat" a podobné oficiální bonmoty z úst prezidenta republiky?

Zdroj: https://citaty.net/autori/milos-zeman/novinar/

„Novinářů je příliš, měli by se likvidovat.“ — Miloš Zeman

Zdroj: https://citaty.net/autori/milos-zeman/novinar/

„Novinářů je příliš, měli by se likvidovat.“ — Miloš Zeman

Zdroj: https://citaty.net/autori/milos-zeman/novinar/

D. Mach 19.11.2019 21:37

Pane Vlčku, když hodnotíte lidi, které neznáte, tak se prokazujete jako opravdové jelito. :-/

D. Mach 19.11.2019 21:35

Vy jste asi nikdy neměl v lásce džíny?

D. Mach 19.11.2019 21:33

Ubožáku! Tak vám také nic neříká Divadlo Járy Cimrmana? To jste o hodně přišel. Ptát se vás na to, jestli víte, co je to nadsázka je asi zbytečné. Kde jste tedy byl, když hradní opilec vyzýval k likvidaci novinářů?

J. Jirka 19.11.2019 21:32

Buď přestaňte chlastat, nebo psát.

M. Martinelli 19.11.2019 20:18

krásně jste pane kotaz vysvětlil účel demonstrací v praze...R^

M. Martinelli 19.11.2019 20:03

a můžete mi vysvětlit. proč se podobné ohlášené demonstrace nekonaly na konci devadesátých let a začátku nového milénia, kdy se tady střílelo za bílého dne jak na divokém západě (jen namátkou zastřelený mrázek v centru prahy, vrah běhá v pohodě dodnes na svobodě, jen s obrovským štěstím přeživší samopalem postřelený stárka z příbramy, pachatel rovněž nedopaden, o obětech kšeftů s lehkými topnými oleji se radši ani nebudu zmiňovat atd.), to vám nevadilo, ale to že se chamtivý babiš rozvalil u koryta sám se svými nejbližšími a ostatní od něj odstřihl, tak to ty potrefený muselo opravdu naštvat, ale já jako obyčejný plátce daně vidím, že je pro mě levnější jeden nenažraný babiš než čtvrt miliónu dobráků, které od toho koryta vyhnal a kteří se k němu chtějí jakýmkoliv způsobem dostat zpátky...

Š. Hašek 19.11.2019 19:40

Požadavek Mináře, tzv. ultimátum.

Viz slovníky naučné, heslo: -ultimátum-.

Se mi/mně jeví jako požadavek chovance Bohnic/Dobřan.

Zítra se postavím na ulici, a hodím tam nějaké ultimátum ......

Nemám nic proti tomu, když se lidi sejdou na návsi a kříčí.

Jen bych podle toho nevládnul!!!!!!!!

Zkráceno.

J. Anděl 19.11.2019 19:37

Kdybych to považoval za "normální" průvodní jev, nepsal bych, že je to "asi smutný".

Jinak je mi to už u zadele, protože soudím, že se všichni poslali.

M. Martinelli 19.11.2019 19:34

správná připomínka pane vaníček, jen bych to ještě trošku upřesnil - posledních 5 let prorůstá kapitál do státní správy, kterou vede pouze chamtivec babiš a jeho pár nejbližších, ale pořád je to pro mě jako daňového poplatníka daleko levnější varianta, než co předvedli tisíce havloidních dobráků z demobloku v této státní správě za 25 let po hadráku a které babiš odřízl od koryta a ty nyní neskonale kňučí a váš oponent je asi jedním z nich...

F. Mach 19.11.2019 18:28

Vyzývat někoho aby zemřel není demokratické a nepatří to ani ke svobodě slova, je to urážlivé a diktátorské. Pokud s tím Milión chvilek nemá problém, znamená to že s tím souhlasí a to je špatné. Mě osobně tyto demonstrace uráží už jen pro to, že podporují ty co tu kradli ve velkém, podváděli a zadlužili nás všechny a z občanů udělali otroky a naše země bude dlouhá léta jen kolonií otroků pro západní firmy. V naší zemi je toho hodně špatně nastaveno , ale ANO s Babišem to neudělali a demonstruje se právě proti ním , je to na hlavu postavené, svádí se vina na vládu a dělají to viníci . Ubohý národ co na to naletěl.;-(

V. Církva 19.11.2019 18:20

Tak jestli to považujete za normální doprovodný jev, obdivuji Vaši naivitu. Je to jeden z důvodů proč před Chvilkami varuji. Ona ta trdla to možná opravdu myslí upřímně, nakonec to i svazáci po válce. Jenže takové stádo může vypustit ještě různé džiny. A až se probudí i druhá strana doufám, že budete taky tak v klidu. Jen si alespoň vzpomeňte, že kdo seje vánek, sklízí vítr.

J. Kanioková 19.11.2019 18:19

R^R^R^, souhlas

J. Kanioková 19.11.2019 18:16

"Populismus?" Ne, špatná paměť ! Myslím, že hodně lidí tehdy politiku ignorovalo, pokud jim nelezla přímo do baráku..

J. Lukavsky 19.11.2019 18:10

"Solární elektrárny a jejich "výpalné" Ano, souhlas, ale co udělala současná vláda aby to upravila na rozumné hodnoty? Neříkejte, že to nejde. Mají stádo advokátů a poraděnků a pochybuji, že by nenašli skulinku ve smlouvách a v zákonu, jindy to šlo? Pokusili se alespoň? Totéž je s exekucemi. Penále by se snad mělo začít počitat až po soudním rozsudku a schválení, pokusila se současná vláda s tím něco udělat? Atd. atp. je toho pořád hodně v chlévě Augiášově. J.L.

J. Kanioková 19.11.2019 18:09

R^

P. Marcín 19.11.2019 17:33

A komunistka Mogherini vysokou představitelkou EU pro bezpečnost a zahraniční věci od r. 2014;-D

J. Lukavsky 19.11.2019 17:25

"Jeho majetek klesl o 5 mld za dobu co je u vlády" No já jeho daňové přiznání neštudoval, jen jsem viděl myslím v TV jak ho na stoupající křivku dusil v diskuzi myslím nějaký Pirát. Ale že v několika posledních letech jeho majetek klesl bych i věřil, neměl by se tedy plně věnovat podnikání a zvelebování svého majteku? J.L. end

J. Lukavsky 19.11.2019 17:19

No politologii jsem nestudoval, ale snadno si lze nahledat, že fašismus je korporátní socializmus (byl jen v Itálii), nacizmus je nacionální socializmus a bolševici jsou internacionální socialisti. Takže od začátku do konce jsou to všechno strany levicové. Nacizmus se jmenoval "Nacionálně socialistická německá dělnická strana". Termín fašizmus pro ně začal používat Stalin ve válce aby zakryl, že si s Hitlerem docela dobře notovali (Ribbentrop-Molotov pakt) dokud tedy ho Áda nedoběhl. J.L. end

J. Lukavsky 19.11.2019 17:13

"Jenom trdla si můžou myslet, že se Babišovi krade líp z křesla předsedy vlády." Všechni kradnů, len Babiš čerpá dotácie!" To byl jeden z vtipných transparentů na Letné. Ale je pravda, že kdyby nebyly dotace tak by se nedaly odklánět. A příležitost dělá zloděje! J.L. end

J. Anděl 19.11.2019 16:50

Nejsem si úplně jistý, jestli na základě některých transparentů lze takhle soudit. To je trochu jako soudit NP na základě některých příspěvků.

Dva zmiňované jsou ovšem pitomé a ano, nesametové.

Taková je dneska politika. I tohle je politika.

Babiš ani jiní se taky nechovají sametově. Já si myslím, že nikdo se nemá čím nad druhé vytahovat. Což je asi smutný, hádám.

V. Mokrý 19.11.2019 16:32

Jo a dederonská svazačka kancléřkou Německa, už jak dlouho.

O. Uživatel 19.11.2019 15:28

Uživatel požádal o vymazání
J. Vlček 19.11.2019 15:16

Podle vaší řeči, pane Machu, jste ten správný expert přes estébáky. Sice když zde STB ještě působila, tak vy jste ještě kakal do nočníku, ale to vám na odbornosti neubírá, zažité to máte dokonale. ;-)

J. Drobný 19.11.2019 15:04

Není až tak důležité, jestli pan Batoň zná J. Cimrmana, spíš by mě zajímalo jestli ho zná ten, kdo ten transparent nesl. A pokud jde o ty tajné služby, tak když může být bývalý ředitel CIA prezidentem USA, proč by údajný agent nemohl být premiér v ČR, pokud jím tedy skutečně byl? A copak CI.A, NS.A, M.I6 nebo M.osad nejsou státem řízené bezpečnostní služby? Ono totiž není podstatné jak se co jmenuje, ale jakou činnost ve skutečnosti provádí.

D. Mach 19.11.2019 15:00

Na to se může podívat úplně každý. Vám se to bude zdát, až se tam objeví Soros, jinak to pro vás bude stále nezdát.

V. Petr 19.11.2019 13:46

Hlasování o tunelářském zákoně 180/2005Sb je zde, polanci ODS byli proti.

http://www.antimeloun.cz/?p=235

Jenže r. 2006 se do parlamentu dostali zelení a Topolánek s nimi vytvořil koalici. Pak ovšem neměl sílu ani vůli rozrůstající se fotovoltaický tunel zarazit a Fischer se svou úřednickou vládou také ne.

Takže se čekalo až na volby 2010 a vznik Nečasovy vlády. Od roku 2011 se výkupní ceny elektřiny z FVE snížily a přes zuřivý odpor Kalouska byly zisky fotovoltaických tunelářů zdaněny, i když jen 26% namísto původně zamýšlených 50%!

L. Písařík 19.11.2019 13:45

Dobře, když se vám to líbí,proč ne?