30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

POLITIKA: Ničení státních symbolů pokračuje

Před patnácti lety to byl takový soft začátek: Po volbě prezidenta Klause někteří „stateční“ opozičníci nosili na klopě placku „Klaus není můj prezident“. Na otázku, kdo tedy je jejich prezident, sice neuměli odpovědět, ale Klaus to prostě nebyl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Urban 27.10.2016 14:56

To je pravda

Pokud pan Jirsa někde postavil duševně zdravého člověka s dementem v deliriu tremens, pak je blbec. Jenom nevím, kde tak učinil. A jak to souvisí s tímto článkem.

M. Moravcová 27.10.2016 12:32

Všechno je zřejmě jinak

M.Macek: http://www.international.gc.ca/protocol-protocole/policies-politiques/honours_decorations_policies-politiques_medailles.aspx?lang=eng A zjistili by, že o přijetí státního vyznamenání kanadským občanem (a tím je Jiří Brady podle vlastních slov od roku 1967) od cizího státu musí rozhodnout kanadská vláda. Oficiální žádost se musí podat na kanadské ambasádě v té které zemi. Celá ta procedura pak jistě netrvá pár dnů a musí se tedy dělat s patřičným předstihem. A teď mi vysvětlete, jak to ten Zeman udělal, že po přijetí dalajlámy Hermanem 18. 10., tedy 10 dnů před udílením vyznamenání, se rozhodl Jiřímu Bradymu řád neudělit, neviditelně stáhl žádost (která na kanadskou ambasádu nikdy nedorazila) a zahladil všechny stopy. Není nejvyšší čas začít klást ministru Hermanovi spoustu velmi nepříjemných otázek?

J. Švarda 27.10.2016 12:50

Re: Všechno je zřejmě jinak

Na 100%souhlasim s diskutující.Onen podivný skorosynovec pana Bredyho pan Herman velmi razantně rozpoutal mediální lynch proti prezidentu Zemanovi.Pro podporu toho lymche se rychle přihlásil chor odpůrců Zemana,který sice si nic neověřoval, ale jako svědomí národa se cítil nucen za národ vyslovit své kaváírenské názory. Je to všechno trapné a navíc ta kampaň odměňování pana Bredyho všemi možnými institucemi, které o jeho existenci jestě před 2týdny vůbec nevěděly, to byla další trapárna.Ambice pana Hermana jsou značné a na drobnosti a nepřesnosti nehledí.

A. Alda 27.10.2016 14:20

Obzvlášť fascinující je,

že pan Herman své vlastní maily svému strýci vydává za důkazy věrolomnosti Hradu.

Viděl jsem už leccos a zažil všeliké výmluvy ... ale toto mne opravdu velmi překvapuje. S touto metodou bych se třeba sám mohl vydávat za potomka Přemysla Oráče a domáhat se českého trůnu.

J. Jurax 27.10.2016 14:52

Re: Obzvlášť fascinující je,

Nemohl. Nejste klidná síla lidovec.

M. Prokop 27.10.2016 13:06

Re: Všechno je zřejmě jinak

Takový Forejt na nepříjemné otázky neodpovídá, Mluvčáček lže. Bylo by zajímavé to zkusit s Hermanem, ale i se Zemanem.

M. Moravcová 27.10.2016 13:58

Re: Všechno je zřejmě jinak

Ano, reakce Hradu jsou blbé, nicméně Herman zřejmě manipuluje a lže.

J. Literák 27.10.2016 16:26

Re: Všechno je zřejmě jinak

V originálním textu se ale píše, že země žádá kanadskou vládu o svolení skrze své diplomatické zastoupení v Kanadě.

M. Moravcová 27.10.2016 12:23

Mám z toho

stejné pocity. Šaškárna "svatých", pohrdajících jinými voliči než svými. Že jim slouží média je ostuda novinářů, "hlídačů demokracie". Štvanice na lidi s jiným názorem je donebevolající.

M. Prokop 27.10.2016 12:24

Re: Mám z toho

Ono to pohrdání bude dost vzájemné. Podívejte se tady třeba na takového Kylchapa/Tricka, připadá vám, že má úctu k jiným názorům?

M. Moravcová 27.10.2016 12:31

Re: Mám z toho

ale některých diskutujících si nemusím všímat. Naproti tomu politické reprezentaci a médiím se nevyhnu a hrnou se z nich na nás kýble špíny, zloby, manipulace a lhaní. A to i od takových lidí, kteří se vydávají za nejmravnější z mravných - např. Halík.

M. Prokop 27.10.2016 13:08

Re: Mám z toho

Jo, s tou politickou reprezentací je to bída, Zemanem počínaje a na vrátnici konče.

Co se Halíka týče, mám ho v lásce co osinu v (_!_), nicméně, politickým reprezentantem není.

M. Moravcová 27.10.2016 14:00

Re: Mám z toho

to není, ale do médií má nadstandartní přístup a do ČT zvláště.

M. Prokop 27.10.2016 12:21

:-P

"Od toho byl již krok k tomu, že další „stateční“ ředitelé nevyvěsili po volbě portrét prezidenta Zemana, protože „oni přeci volili Karla“."

Klidně ho mohli nevyvěsit i z důvodů osobních vlastností vyvěšovaného, "Karla" vůbec volit nemuseli.

J. Pospíšil 27.10.2016 11:46

Co to má být zítra na Staroměstském náměstí?

Nějaká náplast na zkaženou protekci?

J. Vlček 27.10.2016 12:06

Re: Co to má být zítra na Staroměstském náměstí?

Ne na ztracenou potenci.

M. Prokop 27.10.2016 12:23

Re: Co to má být zítra na Staroměstském náměstí?

Příležitost zviditelnit se. Nutno uznat, že Zeman podobných příležitostí poskytuje dost a dost.

V. Vlk 27.10.2016 11:18

Navrhuji řešení

Opilec Zeman předá duševně spícímu starci Schwarzenbergovi křeslo na Hradě , všichni pokrokoví budou jásat a mír se rozeklene nad krajinou. A nebo ne?!?!

P. Vaňura 27.10.2016 12:11

Musím říci, že mě přímo šokovalo, když se Švédská

ministryně rozbrečela v televizi když zjistila, že její představa všeobeného dobra je v rozporu s realitou. Jak vůbec mohli Švédové připustit, aby takováto samice tura domácího stala ministryní. Ledaže to jsou stejní pitomci!

V. Vaclavik 27.10.2016 10:42

Gramaticko logicke posklibani

hovori za vse, co jsou kritikove jako autor zac. Kdyz nekdo neni muj prezident, pak to proste cesky znamena jeho neuznavani jako prezidenta. Jen lide typu autora a jemu podobni ze sebe delaji hlupaky, ze tomu nerozumi.

K tomu zbytku, tam je to cele o tom, jak by se vlk nazral (aby hovada byla zvolena do funkci) a koza (dustojnost celku, ktery ta hovada reprezentuji) zustala cela, nedotcena spinou tech hovad.

To kaleni na statni symboly je proste soucasti volnosti (nikoli svobody, tu nemame), kterou diky rozumu (ne diky bohu) mame. A narikani nad nim se miji s jeho (toho kaleni) pricinami. A cast priciny (a svym zpusobem cela pricina) toho kaleni souvisi prave s tim, ze mame tak kratkozraky intelektualni rozhled.

P. Vaňura 27.10.2016 12:13

Můžete Váš příspěvek přeložit do lidštiny???

T. Hraj 27.10.2016 12:42

Re: Gramaticko logicke posklibani

Co to znamená "neuznavani jako prezidenta"? Že rozporuji výsledky přímé volby? Je to popření práva volit pro ty, kdo volili Zemana? Na základě čeho? Dle mého neuznávání zvoleného prezidenta není nic jiného, než neuznávání občanství (a práv s ním spojených) některých spoluobčanů.

Neuznávání Zemana v jeho funkci je totiž něco docela jiného než nesouhlas s jeho názory, stylem, projevem atd. (k čemuž bych se možná často přidal) Znamená to popření zákonů a institucí ČR.

J. Anděl 27.10.2016 15:10

Re: Gramaticko logicke posklibani

Podívejte se - zvolený prezident k tomu, aby mohl vykonávat svůj úřad, nepotřebuje, aby ho jako prezidenta uznávali všichni lidé. Jaký jiný efekt tedy taková placka o neuznávání prezidenta má, než ten, co píše pan Václavík?

Někoho jste ve volbách chtěl, někoho nechtěl, je tam ten, co jste ho nechtěl a vám se to nelíbí. Neuděláte s tím nic. Tak si třeba lípnete na klopu placku. To není zakázané. A po skončení voleb začíná předvolební kampaň do dalších voleb.

Kdo to soudí, je stejný moralista, jako kritizovaný Halík.

B. Rameš 27.10.2016 10:26

Jak napsal S.J. Lec,

"I na symboly vrhají se moli".

Respekt a důstojnost státu netvoří koruny, praporce, písně a jiné podobné zástupnosti. Respekt a důstojnost státu vytváří to, jak se chovají jeho představitelé a občané. Teprve jejich skutky mohou propůjčit symbolům jejich váhu. A pan Zeman má vážně našlápnuto na pomyslné stupně vítězů pro nejhorší reprezentanty republiky v celé její existenci.

K. Křivan 27.10.2016 10:45

Re: nejhorší reprezentanty republiky

Ale no tak,...... vraha Gottwalda, Zápotockého, Novotného a Hnusáka nemůže ani Zeman trumfnout ! Zůstaňte střízlivej !

A. Alda 27.10.2016 11:04

Husák nebyl žádný vrah.

Husák byl nejmilosrdnější president, jakého jsme kdy měli. Celkem 30 lidí také dovolil oběsit, ale šlo o vícenásobné vrahy. Jinak chrlil milosti a amnestie jak na běžícím pásu. Nikdo v našich dějinách nevyhlásil tolik amnestií a neudělil tolik milostí, jak JUDr. Husák.

M. Prokop 27.10.2016 12:27

Re: Husák nebyl žádný vrah.

Vrah ne, vlastizrádce ano. Drobnější prohřešky ani nevypisuji.

P. Vaňura 27.10.2016 19:17

Re: Husák nebyl žádný vrah.

Nicméně nechal pověsit jednoho ze tří únosců autobusu, kteří nikoho nezabili, ale neschopná zásahová jednotka zastřelila ve snaze znemožnit jim útěk z komunistického ráje řidiče!

B. Rameš 27.10.2016 11:19

Re: nejhorší reprezentanty republiky

To jen doba se pohla. Dnes už nedá znelíbence jen tak popravit, jako před šedesáti lety (a možná za pár dalších let...). Ale tak Kléma je jasnej.

P. Rudolf 27.10.2016 10:05

Jedno české přísloví

praví: Vrána k vráně sedá, rovný rovného si hledá. Vámi jmenovaní tak učinili ve vztahu ke slušnému, pro Česko velmi přínosnému člověku, na kterého mohou být Češi jenom hrdí. To je ctí.

Nepochybuji však o tom, že vy byste si sedl spíš ke Klausovi se Zemanem (což tímto článkem vlastně činíte), kteří to s touto zemí myslí všelijak, jenom ne pro ni prospěšně.