23.6.2024 | Svátek má Zdeňka


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Pepa 16.7.2006 8:50

Re: Rudý Opičák !

Jičínský je opravdový rudý dobytek (doufám, že neurážím prasata), který před pár týdny prohlásil do TV, že smlouvy se dodržovat nemusí, pokud jsou v "rozporu s dobrýmy mravy". Byla to odpověď na to, kdy zaplatí ČSSD konečně za právní služby JUDr. Altnerovi. Dle toho dobytka o tom rozhoduje jeho rudorůžová tlupa.

Rudla 16.7.2006 8:44

Re: Re: Pane Jičínský,

plat by dostali až po zvolení orgánů sněmovny.

Radajan 14.7.2006 22:11

Re: Re: Možná byste měl v článku hlásané principy předložit Paroubkovi...

Pane doktore. Ještě jste nepochopil skutečnost, že diskutovat a argumentovat v tomto sboru je opravdu, ale opravdu zbytečné ?

BuBu 14.7.2006 20:51

Rudý Opičák !

Kde bere tento bolševický koryfej tu drzost, brát si do své, rudou kejdou upatlané huby . . . kde bere tu drzost ve svých blábolech hovořit o Ústavě ČR ! On, kterému tisíce občanů "mohou poděkovat", že jim svým článkem "O vedoucí úloze KSČ " zničil celý život ! To je tedy dobytek, který nemá v civilizované zemi obdoby ! Je mi z něho už 53 let na blití !

vládík 14.7.2006 20:31

Doposud jste kecal

Teď Paroubkovsko _ Rathovky lžete (je zajímavé, jak hluboko klesli významní politici ČSSD za rok působení Paroubka - viz Sobotka, Zaorálek, Jičínský, ...). Bursík již dávno před volbami signalizoval, že nepůjde do žádného uskupení, které bude vládnout s jakoukoliv podporou KSČ(M). Vaše nehorázná lež je vyvolána rozhořčením nad tím, že zatím nikdo z této strany nevyslyšel vaše (vztáhni na Jičínského či ČSSD, jak chceš) - desetiletími poslancování dávno pokroucené - přesvědčení, že zelení musí být s vámi. Konečně: až přeběhnutím by "dali zelení svým chováním jasně najevo, že nad principy pluralitní demokracie staví touhu být ve vládě a zajistit si mocenské pozice, jež jejich volebnímu zisku vůbec neodpovídají". Jenže v tomto případě by to politikářským dušičkám Jičínského a spol. už zřejmě nevadilo.

K ostatním vámi navrhovaným kramářským řešením se nebudu vyjadřovat, neboť (přes veškerou úctu k vašemu věku) za to nestojíte.

František 14.7.2006 20:24

Fuj, dědku komunistická

Šerlok Homeless 14.7.2006 19:56

Jičínský kecá

když tvrdí, že podle Ústavy ČR "prezident po volbách pověří sestavením vlády nejprve představitele nejsilnější strany; neuspěje-li, pověří představitele druhé nejsilnější strany".

Žádnou takovou formulaci Ústava ČR neobsahuje.  Zbytek článku se odvíjí od této nepravdivé premisy, tudíž je to jen plkání. (Y)

divana 14.7.2006 19:42

V Česku je těžké dělat politiku.

máte pravdu, tak už se na to prosím pěkně vykašlete a užívejte si důchodu. snad už vám stačí!

Kouba 14.7.2006 18:36

Re: Hej, soudruhu Zdeňku, neotírej se o Zelený!

zelené nebo rudý!smrtelná krč

scurra 14.7.2006 18:04

Re: Politikaření

R^: ústavodárci dosud nepřišli na na ten nápad mít sněmovnu o lichém počtu členů :-):-)

Tím jste dokonale vystihl českou politiku - a politiky. Škoda jen, že těch dobrých nápadů, na které poslanci nepřišli, je přehršel.

scurra 14.7.2006 17:54

Re: Re: Možná byste měl v článku hlásané principy předložit Paroubkovi...

Jsem asi naivní, ale co je nelogického na tom, že když nesestaví vládu nejsilnější strana, měla by se o to pokusit ta druhá v pořadí? Proč by měl mít Topolánek tři pokusy? Vždyť vláda by měla před poslance předstupovat s nějakým programovým prohlášením, které by neměla při každém novém pokusu nějak výrazně měnit. Takže proč třikrát? A navíc - "Naše rozhodnutí nedat Jiřímu Paroubkovi příležitost ani při třetím pokusu je správné a morálně opodstatněné" - výrok p. Topolánka z Vámi uvedeného článku - no nezlobte se, ale může toto říci státník (nemyslím politik, ale státník)?

P.S. Volil jsem ODS jako nejmenší zlo, ale teď nevím, nevím ....

PetrM 14.7.2006 17:37

Jičínský

Pane Jičínský, proč právě VY mluvíte o demokracii?

I.L. 14.7.2006 17:03

Re: Re: Re: Modrá pěchota

Pardon za aritmetickou chybu, soucet je  200

I.L. 14.7.2006 17:01

Re: Re: Modrá pěchota

Oranzovi jsou jisteze v defensive proti nam, kteri mame prevahu 126:64 ci

kolik je to  vlastne...  :- ) Uz jsme ale videlii, jak modri nahle zjihli vuci

zelenym , ktera dalsi barva bude na rade?

penzista 14.7.2006 16:09

Další projev grafomanie

a debility senilis soudruha Jičínského. ;-€

Rudolf 14.7.2006 15:51

Hej, soudruhu Zdeňku, neotírej se o Zelený!

Čistě teoreticky máš pravdu, jenom kdybys toho tolik nenabreptal o utilitárním přístupu. Bursík nepatří ani k Topolánkovi, tím méně k fráterníkům. ALE. Na rozdíl od celé slavné SocDem nepatří ani ke komunistům. A to je podstatné. Ty utilitární ústavotvůrče :-)

milan007 14.7.2006 15:46

Re: Modrá pěchota

Za to oranžová je jaksi v defenzivě. Ono obhajovat takovou pitomost co napsal p. Jičínský je fakt fuška.

Ladislav N. 14.7.2006 14:49

Re: Možná byste měl v článku hlásané principy předložit Paroubkovi...

Topolánek - funkční odkaz:

http://ekonom.ihned.cz/1-10000705-18871050-400000_d-75

Tana 14.7.2006 13:59

Re: Re: Pane Jičínský,

a než se domluví, neměli by dostat žádný plat a jiné brebendy.

kylchap 14.7.2006 13:52

Modrá pěchota

se zase vyznamenává.

jepice 14.7.2006 13:52

Re: Re: Re: Re: Pokud zná Jičínský ústavu,

Svatá pravda. Jenomže opak taky ne.

Ale vážně: Já jsem pro to, aby Paroubek dostal případný třetí pokus. Ať má možnost vytvořit vládu s komunisty plus s nějakým odpadlíkem. Nebo ať má vládu stovkovou, tolerovanou lidovci a zelenými. Nebo nějakou jinou dle jeho nezměrné kreativity. Nebo ať jsou další volby. Jen ať proboha Topolánek nepřistupuje na velkou koalici anebo na menšinovou vládu ODS tolerovanou levicí.

Emil 14.7.2006 13:39

Re: Re: Pokud zná Jičínský ústavu,

Nepřipadá Vám, že ČSSD chce jen to, co se jí hodí ? V roce 1999 se návrh ODS nehodil, teď se  hodí. Jupí, další t těch, kteří se za každou cenu musí otřít o prezidenta. A přitom mají máslo na hlavě a h...... v hlavě.

Emil 14.7.2006 13:34

Pane Jičínský, mluvte pravdu

V ústavě nikde není zakotveno, že  vítězná strana ve volbách musí při druhém sestavování vlády ustoupit druhé straně ve volbách, která jmenuje premiéra a vládu. Proč to není v ústavě ? Protože poslanci ČSSD v roce 1999 (v té době největší parlamentní strana) byli proti. Najednou se situace obrátila, a poslanci ČSSD brečí, že by to mělo být podle ODS  v roce 1999 .I když to nebylo akceptováno ze strany ČSSD, tak teď to musí ODS akceptovat. Vždyť je to úplně stejný případ . Tehdy to Vaším pohledem bylo ze strany ČSSD správné rozhodnutí, dnes je přesně ta samá věc (protože je lídrem ODS) špatná a ODS musí přepustit místo při druhé volbě. Proč je najednou ČSSD pro, a proč byla proti v roce 1999 ? Tomu se říká politická předvídavost. Tu bohužel ČSSD nemá. ČSSD nám dala jen do budoucnosti neuvěřitelný státní dluh. Takže pane Jičínský, přestaňte usínat a vnímejte reálný stav  kolem sebe. A hlavně, neškoďte!!!

Martin 14.7.2006 12:56

Re: Další perla do mého archivu!

Ano, je to vynikající perla, doporučuji všem fajnšmekrům!

Martin 14.7.2006 12:55

Jičínský je senilní komouš!

Že podepsal Chartu, to do smrti nepochopím. Věřte, nevěřte, ale doopravdy si i dnes myslí, že pokud v ústavě není vedoucí úloha komunistické strany, měla by tam být vedoucí úloha pracujícího lidu. Havel je mi svědkem, že nelžu!

krtek 14.7.2006 12:52

Re: Jicinsky

Souhlasím, taky mi kypí krev v žilách, když takovýto člověk s hroší kůží o morálce káže, namísto, aby činil pokání, dokud je čas. Ale soudruh Jičínský si z toho hlavu určitě nedělá :-) 

Je to zkušený kariérní bolševik a nyní demokrat, který se "uživí" za každého režimu. My jsem pro něj jen vulgární lůza a spodina, se kterou nemá cenu diskutovat.

Přesto dál pro nás a pro naši společnost bude pracovat až do úmoru, aby se alepoň naše děti měli lépe:-/

Celá brigáda socialistické prá 14.7.2006 12:49

Jíčáku, tvá tlama čpí co vulva madam Zuzany P.

Fuj!

Švrk 14.7.2006 12:36

Pane Jičínský

Potkávali jsme se na chodbách parlamentů pár let, dovolím si komentář.  Myslím, že byste neměl hodnotit politické poklesky svých politických rivalů, ale zamýšlet se nad politickými poklesky minimálně vlastní strany a usilovat o nápravu, nebo minimalizaci téhož, ať máte klidnější svědomí. A netvrďte mi, že o žádných poklescích ČSSD nevíte. Psát jako klaka podporující svého šerifa je strašně jednoduché, ale vymstí se to - alespoň čas od času. Hodnocení typu Vámi napsaného článku je lépe nechat nezávislejším, jinak z toho čouhá účelovost jako sláma z bot. 

Renata D. 14.7.2006 12:17

Re: Re: Re: Pokud zná Jičínský ústavu,

Na druhou stranu ODS ovšem mluví a chová se tak, jako by měla právo na všechny tři pokusy. A tak to v ústavě řečeno rozhodně není.

Peta 14.7.2006 12:04

Re: Pane Jičínský,

Plný souhlas!!! ;-P Něco jako konkláve, kdy kardinálové nejdou domu, dokud nezvolí papeže!