9.5.2024 | Svátek má Ctibor


Diskuse k článku

POLITIKA: Nemáme prezidenta

Miloše Zemana jsem viděl naživo jen jednou. Bylo to v roce 1990 v dnešním Kongresovém centru na konferenci věnované ekonomické transformaci. Mezi hosty byli i ekonomičtí diplomaté z cizích zastupitelských úřadů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Kolář 15.11.2017 12:08

Re: náš antiprezident

Ǔplně by stačil člověk, který není patologický lhář a podrazák.. Stejně bude muset celých pět mandátu věnovat hlavně úsilí vrátit prezidentskému úřadu základní důstojnost, smysl a také napravení rozbitého mezinárodního obrazu ČR..

M. Prokop 15.11.2017 12:04

Re: náš antiprezident

Neškodilo by, ačkoliv kandidáti nic moc.

M. Prokop 15.11.2017 12:03

Re: Zalkněte se.

Vlažnou vodu jste zkusil?

M. Prokop 15.11.2017 12:02

Re: Á, to je

No jestli je láska k Zemanovi podmínkou, aby člověk nebyl "totalitní bolševik", tak jsem se na stará kolena stal totalitním bolševikem.

M. Prokop 15.11.2017 12:00

Re: Ale máme,

Máme, z božího dopuštění. :-P

R. Langer 15.11.2017 12:00

Re: náš antiprezident

Tak doufám, že na další pokus konečně zvolíte nějakého dokonalého, co bude svůj úřad zastávat se ctí a ve vší důstojnosti. :-)

M. Kolář 15.11.2017 11:56

náš antiprezident

Autor celý závažný problém shrnul velmi dobře, vcelku zbytečné něco dodávat. Fakt, že prezidenta vlastně nemáme, můžeme vidět dobře i na jedně aktuální "drobnosti" , totiž na faktu, kdy současný "prezident" se tak vnořil do svých mocenských a manipulativních zájmů v boji za své znovuzvolení a zničení lidí které nenávidí, že vůbec neplní funkci nadstranického mediátora v povolebních jednáních ani funkci jistého strážce ústavního pořádku. Je pro ústavní pořádek naopak hrozbou. ČR stojí na prahu vážné politické a zřejmě i společenské krize a Zeman je jeden z jejích hlavních podněcovatelů ..

R. Langer 15.11.2017 11:50

Re: Zatím tak málo zemanomilců?

Nemusím milovat Zemana na to, abych takový článek označil za odpad. A prezidenta jsem nevolil, protože z těch dvou pro mě nebyl volitelný ani jeden, ale proti zakuklenému multikulti hráběti je to jednoznačná výhra. A ti bolševici, kteří se z toho dodneška nemohou vzpamatovat, ať si laskavě trhnou protézou, je jim to prd platné. Proto se také ukájí takovými trapnými pamflety, které vypovídají mnohem víc o nich samotných než o těch, o kom se vyjadřují, což jim při jejich hlouposti, omezenosti a toleranci ani nedochází. :-P

R. Langer 15.11.2017 11:41

Re: Ale co s tím.

Jiní žerou zase jiné. A vo tom to je.

R. Langer 15.11.2017 11:38

Re: autor se mýlí

Víte, a mně ta charakteristika zase přesně sedí na autora článku. Možná si je potom s panem presidentem podobný mnohem víc, než si sám uvědomuje. Myslím ale, že si toho obecně uvědomuje zatraceně málo.

P. Zinga 15.11.2017 11:33

Re: Jestlipak si někdo vzpomene, že Rakušané

Kdo to tvrdí? Já s Rakušany mluvil.

R. Langer 15.11.2017 11:33

Re: Máme prezidenta

Tak třeba ale druhý patologický lhář, podrazák a závistivec - jeho protikandidát zvolen nebyl, a to je třeba brát pozitivně. Bohužel, u nás ale patologičtí lháři, podrazáci, závistivci, zloději a STBáci běžně kandidují a proto jsou také voleni demokratickou většinou. Nicméně důsledkem nabídky takových kandidátů je ovšem jistota, že VŽDYCKY bude zvolen patologický lhář, podrazák a závistivec (či případně to o něm bude vždycky tvrdit +/- 50 % voličů). A víte co? Ono je to tak vlastně v pořádku. :-P

P. Zinga 15.11.2017 11:31

Ale máme,

máme, zvoleného přímou volbou. A jak to vidím já, frustrovaný je autor a ne Zeman. Ten si frustraci nepřipouští, zbaví se jí likvidací původu frustrace.

R. Langer 15.11.2017 11:17

Á, to je

zase jeden demoKrad, co nemá prezidenta. Pořád ještě to ty totalitní bolševiky nepřestalo bavit. :-D

A. Alda 15.11.2017 11:14

Zalkněte se.

Vy musíte být už pět let tak zoufale nešťastný, že jste i nebezpečný. Třeba byste si mohl opatřit zbraň a jít vystřílet nějakou mateřskou školku, jako to dělají v Emerice.

Já Zemana moc rád nemám a jeho "právní smršť" považuji za mimořádnou tragedii, ale abych tvrdil, že "nemáme presidenta"...? Presidenta máme, řádně zvoleného, a to ne na základě zákulisních čachrů v padlamentu, ale zvoleného lidmi v řádných, svobodných, tajných, všeobecných volbách. A když se vám to nelíbí, jděte se třeba oběsit. Jste vůl.

D. Green 15.11.2017 10:57

Zazpívejte si neobolševici :)))

Diriguje Milan Prokop, bývalý komouš. Zemana jsem nevolil, přesto se mi z vás (vč.autora) zvedá "kufr".

1url.cz/n6jC

J. Lepka 15.11.2017 10:38

Re: Nechtěl jsem

Jo, ten nesporně rozvířil bahno v rybníčku, uvidíme, jestli se účast konečně přehoupne přes 60%

J. Lepka 15.11.2017 10:37

Zatím tak málo zemanomilců?

Co to, že by řídící zaspal a nerozeslal včas témata k reakcím?

M. Valenta 15.11.2017 10:35

Re: Máme prezidenta

Zemana si pamatuji poprvé z jakési televizní diskuze, počátkem devadesátých. Po položení otázky si hluboce povzdechl, obrátil oči ke stropu a po chvilce spustil: "Víte pane redaktore .... .

J. Lepka 15.11.2017 10:33

Re: Toto je brutální HATE SPEECH🦍!

Zajímala by mě vaše diagnóza. Už ji někdo vyslovil, když za vším hledáte ideodiverzní centrálu CIA?

J. Lepka 15.11.2017 10:30

Re: Máme prezidenta

Obávám se, že máte zcela pochybnou představu o patologickém lháři, podrazákovi a závistivci.

J. Lepka 15.11.2017 10:28

Re: Kolik jste za tento blábol dostal?

To nám chcete naznačit, že za německými dávkami pro imigranty a dotacemi náboženským obcím je Zeman?

P. Lenc 15.11.2017 10:05

Nechtěl jsem

jít k prezidenským volbám, ale díky Topolánku.Půjdu.

M. Prokop 15.11.2017 10:00

Re: Není nad první dojem !

Jo, stejný dojem.

M. Prokop 15.11.2017 9:59

Re: Jestlipak si někdo vzpomene, že Rakušané

A byl to pro Rakousko nějaký problém, že s nimi někdo chvíli nemluvil (třeba tehdy ten náš blb Zeman)?

P. Chládek 15.11.2017 9:59

Re: Jestlipak si někdo vzpomene, že Rakušané

Spíš mi ukažte v Rakousku někoho, kdo v té době ve wermachtu nebyl. Navíc Rakušané si ho za prezidenta nezvolili kvůli jeho chování ve válečném období, ale za jeho činy poté. Váš příměr notně pokulhává. Navíc Zeman se jako prase chová z vlastní vůle aniž by k tomu byl nucen okolnostmi. Je to nedílná součást jeho povahy.

P. Chládek 15.11.2017 9:54

Re: Toto je brutální HATE SPEECH🦍!

Jesli Vám není jasná motivace autora k napsání tohoto článku, tak jste v životě nic nepochopil a zřejmě ani nic nepochopíte....

M. Prokop 15.11.2017 9:52

Re: Máme prezidenta

Naštěstí není normální člověk. Stát, kde by tohle bylo normální, by nemohl vydržet déle.

Zakončil bych ve vašem duchu, ale je to zbytečné, psát něco tak očividného.

J. Chaloupka 15.11.2017 9:51

Jestlipak si někdo vzpomene, že Rakušané

si zvolili presidentem jistého Waldheima, který v mládí sloužil ve werhmachtu a s Rakouskem pak nikdo v Evropě nemluvil? Nikdo.

F. Svoboda 15.11.2017 9:46

Re: autor se mýlí

Výborný doplněk výborného článku !!!