15.5.2024 | Svátek má Žofie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
www racek 6.12.2007 9:26

pán je socan? jinak bych

si jeho přání mohl vyložit tak, že je masochisty.

paroubek nemůže dostat lepší dárek ...

loula 6.12.2007 9:32

Re: pán je socan? jinak bych

Ano, také jsem si všiml náhlé změny stanoviska Topolánka, kdy před pár dny tvrdil, že nástupu Cunka zpátky nebude nijak bránit ( sliby se plní nejen o vánocích), a najednou se zašprajcoval. Mám takový pocit, že byl u Dalíka na koberečku a ten ho sprdnul.

Sam Křepelka 6.12.2007 12:24

v tom případě si dalík zaslouží pochvalu

Kolouch 6.12.2007 8:56

Nebyl-li Jiří Čunek po této štvanici očuštěn, pak nejsme v právním státě!

Emile, až se něco podobného rozpoutá vůči Vám a vylezete z toho zdráv, tak můžete mít radost. Copak jste nikdy neharašil, nemá Vás ráda Vaše sekretářka? Pamatujete si všechny Vaše peněžní transakce zpaměti deset let dozadu?  A už se v tom vezete!

Umyjte si ruce!

Zatímco Jiří Čunek má demokratický mandát nejen na ministra, ale i mistopředsedu vlády, tak falešný kníže, který se zmocnil podivnými cestami  obrovského majetku, žádná mandát pro výkon funkce ministra nemá, posledních voleb se neúčastnil a také by nikdy zvolen nebyl. Podívejte, jak zachází s mandátem senátora a kolik práce tam vykonal. Nebo lépe zameškal a prospal.

emil 6.12.2007 11:52

Re: Nebyl-li Jiří Čunek po této štvanici očuštěn, pak nejsme v právním státě!

Typická česká závist. Rod Schwanzerberků je natolik znám v české historii, že každé malé dítě ví, že to byl jeden z nejbophatších rodů v zemi. Že za komunistů vše sebrali a on to dostal v restitucích nazpět, to je v pořádku. Bylo to jeho. Ještě se mi líbí jak říkáte, kdybych se sám dostal do takové situace. Co byste dělal, kdyby vaši předkové zanechali velký majetek a po revoluci by vám ho stát nechtěl dát? Určitě byste se soudil. Takže nevím, proč já se mám vžívat do role postiženého v jednom problému, a vy se nemusíte vžívat do role v jiném problému Rovnocenost práva, i takových vyjádření jako je vaše by rozhodně v právním demokratickém státě mělo být na všech úrovních. A to bohužel není ani mezi lidmi ani nahoře v politice.

emil 6.12.2007 11:55

Re: Nebyl-li Jiří Čunek po této štvanici očuštěn, pak nejsme v právním státě!

A ještě dodatek, kníže byl řádně navržen předsedou vlády a jmenován prezidentem. To není dost dobrý mandát pro výkon funkce ? Myslím si , že co se týče povědomí o ČR se ví více o knížeti v dobrém, o činnosti Čunka v souvislosti s čerpáním EU fondů spíše v špatném. Mandátem Čunka bylo vysídlení Romů, nic jiného. Byl to raketový start, regionálního politika, nikoliv ministra. Že jeho voliči jsou tak hloupí, za to už opravdu ani kníže nemůže.

Jarda 6.12.2007 14:03

Re: Nebyl-li Jiří Čunek po této štvanici očuštěn, pak nejsme v právním státě!

 No, kdybych měl miliardy, tak by mě možná nějaký ten milionek se v paměti ztratil také si nepamatuju, kdy a jak jsem před lety utratil stokorunu.

Fafa 6.12.2007 16:58

Kolouchu,

s panem knizetem bych si nebyl az tak jist. Vyhral vetsinove volby do senatu a je velmi popularni. Myslim, ze by se v pohode dostal do poslanecke snemovny na kandidatce dokonce nekolika stran (diky preferencnim hlasum). A asi by taky v pripade prezidentskych voleb byl velmi silnym kandidatem. 

Ludva 6.12.2007 8:51

Měl by se vrátit,

ale do vlády Stanislava Grosse. Ten je zrovna tak čistý a nevinný jako pan Čunek. A ještě by měli přibrat pány Macka, Kočárníka, Čermáka, Svobodu,....

F..A.Kekule 6.12.2007 9:01

Re: Měl by se vrátit,

A desítky jiných. To by byla vláda! I když dneska...

právník 6.12.2007 8:49

Už to tu je,ale zopakujme si to..

..Čunek je a vždy byl z hlediska práva nevinen,protože to je normální a předpokládaný stav u každého z nás do té doby,než je vina konstatována u soudu a rozsudek nabyde právní moci.

Jiná věc je,že pan Čunek je natolik neobratný,že vzbuzuje pochyby o svém charakteru,racionalitě uvažování a serioznosti.To si asi politik a hlavně státní úředník nemůže dovolit.

Ludva 6.12.2007 9:16

Re: Už to tu je,ale zopakujme si to..

V civilizovaném státě by si to dovolit nemohl, u nás ano. Už jenom jeho výrok o opálených lidech by měl stačit k doživotní rezignaci z politiky.

cipísek 6.12.2007 12:41

Re: Re: Už to tu je,ale zopakujme si to..

A Vy se občas neopálíte ? Nakonec - spousta lidí na podpoře,která pracuje "bokem" ,si to opalování může dovolit snáz než ti,kteří jsou živi jen z legální práce (a když si ten výrok vezmete z tohoto hlediska.....).Ty opálené bych sem netahal,to se jen někdo šikovně chytil možné paralely.

právník 6.12.2007 13:34

Re: Re: Už to tu je,ale zopakujme si to..

nepřehánějte.Ve všech civilizovaných zemích jsou podobné výroky běžné.Dříve svědčily o temperamentu toho či onoho politika,dnes ještě navíc o jeho PR poradenství a cílové skupině,na kterou se zaměřuje(myšlena skupina voličů).Nemám rád často pronášené výroky typu-to by se v civilizovaném světě stát nemohlo,případně doživotní sankce atd.To první není argument,to druhé je asociální.

Adolf 6.12.2007 16:58

Re: Re: Už to tu je,ale zopakujme si to..

Jakych opalenych....co to placas za blbosti.I ja mam trochu vice melaninu v kuzi a protoze pracuji v zemedelstvi,tak jsem skoro cely rok opaleny.....

emil 6.12.2007 8:48

Pan Čunek

Pan Čunek nebyl očištěn, bylo proti němu pouze ukončeno trestní stíhání. To je obrovský rozdíl. Ještě k předchozímu článku. Jako ministr (i bez středního vzdělání) nesahá panu Schwarzenbergovi ani po kotníky.

Kolouch 6.12.2007 8:34

Pan Čunek byl podroben štvanici jako žádný jiný politik, je čistý !

Pan Čunek byl podroben štvanici jako žádný jiný politik, je čistý ! Proto není diskuse o tom, zda by se měl vrátit, ale zda by neměl být premiérem, případně presidentem!

Odstoupit by měl falešný kníže Schwarzenberg, aby se nemusel sebevraždit, ale v klidu dožil v ústranní, protože žádný politický mandát k výkonu ministra nemá!  Topolánek by měl také odejít, neumí-li držet slovo.

A poroučet by se měli i všichni další politici, kteří se svezli na vlně populismu a pomluv Jiřího Čunka. Jan Kasal a vedení zelených v první řadě.

Stejně tak všichni politici, kteří kdy pobírali sociální dávky, nebo mateřský příspěvek, na který měli všichni zákonný nárok, ale Jiřímu Čunkovi ho ex-post upírali.

Hanba jim!!!

ivoš 6.12.2007 8:44

Re: Pan Čunek byl podroben štvanici jako žádný jiný politik, je čistý !

Ano, Čunek na Hrad!

A my ostatní hodně daleko od Hradu.

F..A.Kekule 6.12.2007 9:04

Re: Pan Čunek byl podroben štvanici jako žádný jiný politik, je čistý !

Já znám jeden krásný hrad nedaleko Mohelnice.

ivoš 6.12.2007 9:18

Re: Re: Pan Čunek byl podroben štvanici jako žádný jiný politik, je čistý !

No, mezi těžké kriminálníky jistě nepatří, ale bachař by mohl být dobrý:-P.

Adolf 6.12.2007 17:00

Re: Re: Re: Pan Čunek byl podroben štvanici jako žádný jiný politik, je čistý !

On by byl vyborny reditel...

Jarda 6.12.2007 14:08

Re: Pan Čunek byl podroben štvanici jako žádný jiný politik, je čistý !

Jasně ty debilku - zkrátka - Čuněk je světec - ostatní kolem jenom podlácený póvl. Čunek na hrad !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adolf 6.12.2007 17:01

Re: Re: Pan Čunek byl podroben štvanici jako žádný jiný politik, je čistý !

A ty maly hloupy jarda, co posloucha Novu,cte Halo noviny apod...

franta 6.12.2007 8:26

Čunek by se měl rozhodně do vlády vrátit

protože do Topolánkovy vlády určitě svým charakterem patří. Občané aspoň na konkrétním případě uvidí, že tato vláda drží slovo a s bojem proti korupci to myslí opravdu vážně. A pokud má pravdu ministr Schwarzenberk, tím lépe. A když už je Talmanová předsedkyní komise pro rodinu, mohl by být Čunek předsedou komise pro boj s korupcí.

Veselý 6.12.2007 7:44

Fanatismus

pane autore, je určitý druh nenávisti. Tam logika nemá místo. Dokonce bych řekl, že je šikovně přiživován. V západním demokratickém světě mají proti němu zbraň. Tou je rychlý soud za křivé nařčení a tvrdé postihy. To u nás nikomu nehrozí.

Když si prohlédnete komentáře, objevují se v nich blbosti typu, že měl být soud, který by Čunka mohl očistit. Ti lidičkové vůbec neví, že žijí ve státě, který se řídí zákony. V právu mají v hlavě naprostý guláš. Zde nejde o nějakou hloupou spravedlnost, ale o zášť, který nezná hranic. Říkám si, kolik desítek let je tomu, co jim podobní volali po trestu smrti pro nějakou Horákovou. Jich se to netýká. Zatím. Jediné co by měl Čunek udělat, je začít žádat náhradu škody za neprokázané obvinění. Dokud nebude tvrdý postih za pomluvu, tak bude možná likvidovat nepohodlné lidi. Jednou je to lidovec, příště to může být zelený, červený či modrý.

emil 6.12.2007 8:50

Re: Fanatismus

Jak je tedy podle zákona možné, že jedni státní zástupci odhalili Čunkovo nezákonné jednání, druzí státní zástupci zjistili, že je čistý. Nejlepší je, že podle státní zástupkyně oba dělali dobře a nikdo nebyl za lež potrestán. To je ten právní a zákonný stav? To nemyslíte vážně.

Sam Křepelka 6.12.2007 12:43

Re: Fanatismus

Vážený pane. Máte pravdu v tom, že žijeme v právním státě. Jenže v okamžiku, kdy při rozhodování  státního zástupce vzniká pochybnost o tom, jak má rozhodnout, je k věci příslušný rozhodnout soud. A právě proto, že mimo jednoho státního zástupce jmenovaného Veseckou přesně ve 12 hodin ostatní účastnění státní zástupci měli jiný právní názor, je zde nasnadě ona pochybnost při které má rozhodnout soud. Navíc zde vznikla i pochybnost o politickém tlaku na Veseckou a tím i zametení věci pod koberec. Jinak nic Čunkovi nebrání v tom, aby žaloval u občanskoprávního soudu ty, kteří proti němu svědčili. jenže to Čunek odmítl. Ona se má totiž věc tak, že v takovém případě by soud věc projednával . A co když by takovou žalobu zamítl ! To by byla sranda. A to není žádoucí ani pro Čunka, ani pro KDÚ-ČSL, ODS či Veseckou. Takže vše pomalu vyhnije a když se nebude Čunek dál tlačit do politiky, bude KDÚ - ČSL zase čisté a připravené účastnit se každé vlády.

normálbaťa 6.12.2007 7:34

Lidovky nelitujte

před touto skutečností nikam neutečete. Z ho*na bič neuděláte!!!:-D

Tandy 6.12.2007 7:31

Musí se Čunek vrátit? Nemusí.

Pan Stejskal,pisatel tohoto dojemného článku, zřejmě nikdy neslyšel vysvětlování pana Čunka v TV, rozhlase a pod. S tím novináři neměli co do činění. Pan Čunek si mydlil schody vlastní pílí. A pokud těm jeho projevům někdo věří (a krom lidovců i rozumí), pak by si měl nechat přezkoumat IQ.

Petr Kohout 6.12.2007 7:34

nesmíte zaměňovat výroky pana Čunka a sestříhaný skeč "věty vytržené z projevů pana Čunka.

To druhé je umělecké dílo s cílem pana Čunka zesměšnit a poškodit, to první velmi rozumné a důvěryhodné texty rozumného člověka.