5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
BuBu 3.1.2008 19:22

Re: Re: Zřejmě budete Vůl od narození . . . .

. . . ale přece :

Takže Švejnar nebyl u komančů žebrat a nemluvil o jejich podílu na vládnutí ? 8-o

Takže děti a manželka hovoří nádhernou - plynnou češtinou ? 8-o

Takže v potu tváře . . . . makal na ekonomické transformaci z ČSSR na ČR ? 8-o

Takže není Mussoliniho Antiklausem ? 8-o . . . . . . . . tedy Vy musíte být Vůl . . . . . že ani tak daleko nevidíte ! Rv

Richard III. 3.1.2008 19:17

Re: Už zase....

Klaus nemá jediný důvod s ním diskutovat. Pan Švejnar by měl nejdřív prokázat, že na to má.

huhu 3.1.2008 19:07

Švejnar s cizí kněžnou na nás budou cenit v Čechách spravovaný chrup do 8.února

a pak zpátky domů, do Michiganu.

taky jsem si přečetl na Blicích listech dopis Filipa, kterým poslal 15.12.2007 Paroubka do (Y) . Ten dopis se nějak moc v stále pravdaláskou a socany ovládaných mediích nepublikuje, je vcelku jasné proč...šance Švejnara tím klesly na nulu.

Jinak nominaci Švejnara Paroubek není schopen obhájit ani u voličů čssd, natož ksčm. O Klause přitom vůbec nejde

čtenář 3.1.2008 19:06

Re: Co je to za "profesora" . . .

Hlavně, že papá Klaus je s realitou jedna ruka (za bolševika i teď). To jsou tedy argumenty !  Rv

mira.le 3.1.2008 19:00

Re: nebylo by lepsi soudruhu Kojzare/Haasi kdyby jste ctenarum priblizil

No a co (špaček)Waigl a jeho působení v krachu IPB dnes vedoucí kanceláře prezidenta,opravdu má papatunel u sebe "odborníky" jen co je pravda,jaký pán takový kram.

Ladislav N. 3.1.2008 18:59

Re: Co je to za "profesora" . . .

Hehe, "Klausova vnoučata" už se zase kolem dědka seběhla a dělají mu "ochranný štít"... ;-P

Jarka 3.1.2008 18:56

Re: Re: Jak i Klaus opakovaně řekl (viz třeba jeho kandidátské projevy z r 2003) prezident žádný skutečný "program" nemá

Máte naprostou pravdu!Neříká na rovinu vůbec žádný svůj názor.Mně ůplně stačí,že jej podporuje V.Havel a ČSSD.Zajímavý je také článek pana Haase o tom,že žádný Nominační výbor na Nobelovu cenu za ekonomii neexistuje.Pan Švejnar lže!Článek je na Neviditelném psu.

Šumavák 3.1.2008 18:56

Nejste trochu opožděný?

To už bylo 27.12.2007

alespoň je vidět jak svizně ta ČT pracuje.....

čtenář 3.1.2008 18:55

Re: Re: Tomáši Fuku,

Pokud platí moratorium, které stvrzuje svým podpisem pod nějakou smlouvu, jejíž součástí je i takové moratorium, tak se zavazuje k mlčenlivosti.

BuBu 3.1.2008 18:53

Co je to za "profesora" . . .

. . . když nepozná, že je loutkou Pupkatého Mussoliniho . . . . a chodí žebrat ke komunistům o hlasy  - výměnou za podíl na vládnutí !

Je to obyčejný americký Šmejd . . . . . odtržený od reality . . . neznalý českých poměrů . . . . který nikdy nepoznal jak chutná "bolševická láska" . . . jehož děti - a už vůbec manželka - neumějí česky ani kváknout ! (Už vidím to sci-fi . . jak při návštěvě vesnice . . . jeho manželka beseduje s občany o jejich problémech . . . . . právě jsem se smíchy  poch*al)

Ano - Šmejd, který pro Českou republiku neudělal nikdy nic (ačkoli měl 18 let možnost) . . . a který se neumí nic jiného než chvástat !

Proto není žádným překvapením . . . že se stal Mussoliniho "Antiklausem" ! Presidentem občanů České republiky - tím se však nikdy nestane !  A to . . . ani tehdy ne - i kdyby se místní socialisté a bolševici (což je jedno a to samé) . . . . kdyby se pos*ali !

čtenář 3.1.2008 18:49

Re: 50 let staré texty?

No, možná stačá vzít v potaz skutečnost, že ten Jičínský se podílel na tvorbě Ústavy ČR. Tedy člověk s jistou minulostí. Ta minulost je jeho aktivní činnost a myšlenkové postupy. Třeba jen proto, že ?!

lama 3.1.2008 18:48

Re: náhodou jsem se TAKĚ na Nobela díval: Švejnar má pravdu

 Vaše gramatika je nepřesvědčivá, možná i Vaše argumenty jsou podobně chybné.

F.VÍZEK 88.100.57 3.1.2008 18:43

50 let staré texty?

Mám vyvracet 50 let staré texty pana Jičínského?  To je ještě hloupější než si dělat legraci ze  40 let staré diplomové práce např. pana Klause.  A třeba z chování demokratického západu k Leonidu Iljiči Brežněvovi.   

Historický přístup x nehistorický přístup : zkuste o tom přemýšlet !

kurbet 3.1.2008 18:37

Re: Re: Diskuse o názorech !

Jsi zamindrakovanej ignorant,Corsini.

čtenář 3.1.2008 18:33

Re: Od tebe, značko jirko s.,

No dobře, kde je ovšem argument na výše uvedený příspěvek "

Re: Soudruh Jičínský by vůbec plodný "spisovatel"! (trochu jako francek):

Autor: jirka.s. IP: 213.192.60.xxx Datum: 03.01.2008 18:03 .............. atd 

?

čtenář 3.1.2008 18:29

: - ))))

:-D  :-D  :-D  Ale to je přece pěkná ťafka těm, kteří předhazují panu Švejnarovi skutečnost, že je málo Čechem (žije přece v Americe). Kdepak, je to Čech jak poleno (viz. výše uveřejněný článek)  ;-D  ;-D  ;-D  VV

F.VÍZEK 88.100.57 3.1.2008 18:23

Od tebe, značko jirko s.,

Od tebe, značko jirka s.,  nečekám ani slušnost a ani objektivitu.  Pro mne jsi případ pro psychiatra, ale mýlit se mohu: jsem sice doktor, ale ne lékař.  

Šumavák 3.1.2008 18:18

Re: Doporučuji Vám:

ZAČNĚTE, A JDĚTE NÁM PŘÍKLADEM !!

znáte to:

A bove maiori,  discit aráre minor

jirka.s. 3.1.2008 18:18

Re:Zajímavé, francku!

Obviňuješ pana Corsiniho, že tě nazývá "franckem"! Ovšem toto familierní pojmenování jsem pro tebe už použil já o vlákno výše, pan Corsini pouze použil můj nadpis!!!! Je evidentní, že tomu, co je pod mým nadpisem jsi nevěnoval ani kousek svého křivého pohledu! To je ti ten text soudruha Jičínského tak proti srsti nebo není hoden tvého komentáře? Stále se dožaduješ diskuse, tož diskutuj, barde! ;-D

Tomáš Fuk 3.1.2008 18:13

Re: Tomáši Fuku,

A on se zavázal k mlčení? ;-)

SelskyRozum 3.1.2008 18:13

Re: Re: Jan Švejnar přehání a Vy pane Haasi neumíte anglicky

Jiste, pan Haas anglicky umi velmi dobre, ale spravne doufa, ze ctenari vesmes tak dobre neumi a drobne manipulace s prekladem a vykladem textu mu projde. Haji prece dulezite zajmy nekoho.

Šumavák 3.1.2008 18:12

No vždyť říkám !

On švejnar ví proč kandiduje. A proč chce Paroubek  kandidovat za 5 let...

F.VÍZEK 88.100.57 3.1.2008 18:12

Doporučuji Vám:

V novém roce dát si úkol: Nebudu se chovat jako bolševik. Nebudu urážet nositele oponentních názorů, ale na faktech budu atakovat jejich názory a na argumentech je vyvracet. Oponent na diskusní stránku patří. Výměna stejných názorů by ztrácela smysl ! 

Kdo je u Vás a pro vás "francek" ?  Snad jste dospělý a znáte míru ...

jirka.s. 3.1.2008 18:12

Re: Re: Re: Soudruh Jičínský by vůbec plodný "spisovatel"! (trochu jako francek)

Pane Corsini! Mému počítači je to celkem jedno! Máte ovšem pravdu, že kdyby měl k disposici i jenom to nejjednodušší nervové ganglium, tam by se na mne po zaregistrování výše uvedených vět asi vyzvracel! ;-D

Corsini 3.1.2008 18:09

Re: Re: Pane,

Ovšem mohl by (krom toho plácání se po játrech) zkusit zveřejnit i nějaký ten názor. Vlastní...

derik 3.1.2008 18:09

Re: Švejnarův program

Vyborne! Nech vstoupi do politiky a pripravuje a prosazuje penzijni reformu! Zuroci tak sve ekonomicke poznatky, ziska prakticke zkusenosti, obeznami se s ceskou politickou scenou, kulturou, historii, a smyslenim lidi. A pokud bude uspesny, tak muze kandidovat i na funkci nejvyssi.

F.VÍZEK 88.100.57 3.1.2008 18:08

Mýlíte se !

Ani jednou se nepodařilo změnit onen problém kolem tzv. imunity zákonodárců, byť se o to mnozí pokoušeli.  Ale jde opravdu o takzvanou  imunitu, protože poslanci a senátoři nemají žádnou imunitu, jak média nekvalifikovaně popisují.  Pro zákonodárce platí pouze jiný režim, tak jako je to běžné pro vojáky, pro policisty, pro soudce, pro státní zástupce...  Jsou-li vydáni, jsou stíháni! 

Problém je, proč komory automaticky nedávají souhlas (jako se stalo v případu pana Kočárníka) je jiná otázka.  Do smrti v té požadované věci nemůže být už stíhán. V jiných případech (kterých se žádost netýkala) - pokud by se něco odhalilo -  by stíhaný být mohl.

U prezidenta je to ale jinak. Přeženu to: Kdyby vyvraždil celou prezidentskou kancelář (i svoji rodinu), nebyl by trestně stíhaný nikdy a dokonce by prezidentovat mohl dál. Pouze při jeho velezradě by bylo možné uvalit na něj jediný trest: zbavit funkce. Nic jiného !

jirka.s. 3.1.2008 18:07

Re: Re: no, já jsem moc nehledal,

Šípek ? Nač ten eufemismus? :-D

Corsini 3.1.2008 18:07

Re: Re: Soudruh Jičínský by vůbec plodný "spisovatel"! (trochu jako francek)

Ale fujtajxl! Kde jste to vyhrabal? To skladujete ve svém počítači? Nedělá Vám to problémy při spuštění antivitového testu?