29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

POLITIKA: Mimořádně odporný eurokandidát!

Jedničkou na kandidátce ČSSD pro květnové volby do Evropského parlamentu je sociolog Jan Keller. Kdyby nás měl ve Štrasburku a v Bruselu reprezentovat tenhle člověk, museli bychom si ublinknout hnusem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Vítek 11.4.2014 8:57

Re: Mimořádně odporný novinář...

Treba jeho deti pobiraji eu dotace nebo se pripravuji na karieru do Bruselu nebo na ministerstvo...tihle lidi jsou v panice z vam podobnych.

Tipuju,ze vypada jako Keller-oblicej zkriveny nenavisti a zavisti ke schopnym,podnikavym a chytrym a chce se jim podobat...chudaci

J. Holič 11.4.2014 9:47

Re: Mimořádně odporný novinář...

Otázku tohoto stylu pokládám na diskusích hodně často a bohužel také hodně často nedostanu odpověď, protože A) autor chce jen plivnout a jít zas dál, takže reakce už nečte, nebo za B) kritik "ví", že jím kritizovaný text je špatný, neví však proč, ale taková maličkost ho přeci nemůže od kritiky (pokud se takové výkřiky tak dají nazývat) odradit.

Každopádně i neodpověď často beru jako vypovídající. I když teď nedávno se mi stalo, že odpověď přišla, ale vlastně to bylo jedno - kritizoval jsem článek pana Jakla a uvedl jsem i důvody. Někdo na mě reagoval, že bláblím (to bylo veškeré sdělení) a na čísi otázku "Proč?", přišla lapidární odpověď "Protože narozdíl od Jakla blábolí (myšleno já) z cesty". Překvapuje mě, kolik lidí považuje takové diskutování za zcela v pořádku :-)

Děkuji za skvělý článek - až vás bude někdo kritizovat inteligentně, věnujte tomu zvýšenou pozornost, až vás bude kritizovat někdo primitivně, ... položte otázku jako dnes a nechte to plavat :-).

M. Vondráček 11.4.2014 7:55

Re: Mimořádně odporný novinář...

Když nejsou argumenty , je třeba napadnout autora.

M. Mau 11.4.2014 8:25

Re: Mimořádně odporný novinář...

Přesně tak

P. Beránek 11.4.2014 11:16

Re: Mimořádně odporný novinář...

Předpokládám, že mluvíte o Březinovi. V tom případě souhlasím.

V. Ondys 11.4.2014 6:47

:)))))))))))) POKLESLOST NEMÁ ELITU!

Levicový intelektuál patří k sedlině, která člověku nikdy nevěští něco dobrého od lidí (především s nenasytnou chutí prosadit se za :)))) každou cenu).

P. Boublíková 11.4.2014 6:12

Nu,

téměř zcela jistě si hnusem ublinknem, protože Keller do EP zvolen bude.

Pane Brezino, možná jste při psaní článku ještě mohl zjistit okolnosti, za jakých Keller odešel (nebo byl odejit) z brněnské Masarykovy univerzity (konkrétně Fakulta sociálních studií). Docela by mě to zajímalo. Můj tip je, že co je moc, to je příliš, a to i na universitu, která na jedné straně zajišťuje svobodu bádání, ale na druhé straně má jakýsi svůj kredit, o který nehodlá kvůli jistým týpkům přijít...

I. Fencl 11.4.2014 5:17

Tento článek jste si mohl odpustit

... jak pochopíte, až budete starší

I. Brezina 11.4.2014 7:02

Re: Tento článek jste si mohl odpustit

Ono je neco spatneho na proverovani minulosti lidi kteri se cpo do politiky a hodnoceni mravnosti ci nemravnosti jejich dosavadnich zivotu? Ja si vzdycky naopak myslel ze je to jednim ze zakladnich ukolu novinaru... Ale treba mne opravite.

I. Skolin 11.4.2014 7:30

Re: Tento článek jste si mohl odpustit

Neopraví - nechápe !

B. Hudzieczek 11.4.2014 7:39

Re: Tento článek jste si mohl odpustit

Zdalipak jste tak přísně hodnotil bývalé i ministry p.Vladimíra Dlouhého (ten  dokonce jako předseda stranické skupiny v Prognostickém ústavu ČSAV dal stranickou důtku Miloslavu Ransdorfovi) nebo p. Tomáše Ježka? A současný ministr Jan Mládek byl v KSČ rovněž. Do KSČ tehdy vstupuvali lidé, kteří se chtěli společensky prosadit; po roce 1989 řada z nich posílila řady ODS - ze známějších např. bývalý ministr Vlastimil Tlustý apod. Někde ten podíl bývalých členů KSČ byl natolik do očí bijící, že se zkratka ODS začala vykládat jako organizace dřívějších straníků.  Ale to asi víte.

Ještě k článku; ujišťuji Vás, že 18letých členů KSČ byly v té době na Ostravsku houfy, především v řadách dělnické mládeže. Absolventům středních škol se členství nabízelo výjimečně, ale byli tací.

S ohledem na výše uvedené, ale i na celkový tón, vyznívá článek jako pokleslá  politická agitka, hodná srovnání s projevy mladých komsomolců v 50. letech.

Tímto příspěvkem nechci v žádném případě obhajovat namnoze velmi pomýlené postoje pana Jana Kellera, jenom bych Vám chtěl sdělit, že jste jeho konkurentům a oponentům prokázal mizerně odvedenou novinářskou  prací medvědí službu.

I. Brezina 11.4.2014 7:58

Re: Tento článek jste si mohl odpustit

Je třeba rozlišovat mezi činy (vstup do KSČ) a jejich obhajováním a vysvětlováním. Nikdo z těch, které popisujete, neměl tolik bezostyšné drzosti (nebo blbosti), aby veřejně řekl: "Do KSČ jsem lezl proto, že jsem chtěl teplé místečko". Jistě to řada z nich udělala, ale tiše se stydí a drží hubu. Ten neuvěřitelný výrok veřejně pronesl pouze a jen Keller. Tím zcela relativizoval Zlo a redefinoval mantinely pro jeho posuzování. Jinými slovy totiž říká, že v utilitární honbě za funkcemi je dovoleno naprosto cokoli. Srovnejte to s Janem Husem, který neodvolal a dal se raději upálit než aby zradil své přesvědčení. Keller žádné přesvědčení neměl – chtěl prostě jen ten teplý flek sociologa, a to za jakoukoli cenu. A dnes se o tom nestydí mluvit, čímž mezi řádky říká: "No a co jako? Dělejte to jako já."

E. Sevrát 11.4.2014 8:34

Re: Tento článek jste si mohl odpustit

Ono je to jeho přiznání důvodu vstupu do KSČ, aspoň pravdivé a upřímné. Beru to za lepší variantu, než trapné výmluvy  typu pana Teličky,který v úterním rozhovoru v MF prohlásil,že si ne zcela uvědomoval ve svém věku (22 let !!) co členství v KSČ obnáší.Podobně Babiš zase říká, že tam vstoupil kvůli mamince.Někteří zase říkají,že tam vstoupili proto,aby stranu kladně ovlivnili zevnitř a napravili (např. Dvořáková,Svěrák atd.). Takže u těchto lidí to buď znamená,že byli buď naprosto dem..entní nebo,že lžou a vstoupili tam stejně jako Keller z vyč..ůranosti a prospěchářství a lžou tedy dodnes. Keller se aspoň dobrovolně odkopal a tak voliči vědí, co je a byl zač.Což je přínosné. Já ho volit nebudu, jako nebudu volit Teličku a další soudruhy.

M. Stuchlik 11.4.2014 9:03

Re: Tento článek jste si mohl odpustit

Jsou to všechno stejné zrůdy a je jedno jak to okecávají. Na vysoké vás nikdo do KSČ nenutil vstoupit.

E. Sevrát 11.4.2014 10:37

Re: Tento článek jste si mohl odpustit

No,vidíte aspoň na něčem se shodnem.

P. Vítek 11.4.2014 9:08

Re: Tento článek jste si mohl odpustit

Mezi komunisty(kteri byli ve strane po 68.)nema cenu delat nejake rozdily a vubec se tim zabyvat.

E. Sevrát 11.4.2014 10:35

Re: Tento článek jste si mohl odpustit

A proč až,po roce  68 ? Snad nechcete dělat rozdíl mezi těmi, co tam vstoupili v 50-60 letech a tak dali najevo,že souhlasí s komunistickými procesy,vraždou Milady Horákové atd.Ne,není mezi nimi žádný rozdíl,vždy za tím stál většinou kariérismus a v menší míře (asi opravdu malé) fanatismus.Jisté pochopení mám pro lidi co tam vstoupili v euforii v roce 68 a pak byli vyhozeni pro nesouhlas s okupací. A taktéž mám pochopení pro předválečné řadové komunisty,kteří ovšem stranu po roce 48 opustili nebo byli vyhozeni.Ostatní jsou jedna pakáž.

P. Vítek 11.4.2014 12:44

Re: Tento článek jste si mohl odpustit

Urcite.Mate pravdu.Jen po valce byli napr nekteri Zidi otreseni z toho,co zazili v koncentracich a verili,ze uz se to pod dohledem cccp nebude opakovat.A ruzni hlupaci z prilis chudych pomeru,napr z Vysociny.A pak uz nemeli odvahu vystoupit.Po 68.uz to byli bez vyjimek prospechari-kteri jen predbihali ve frontach a bylo jim uplne jedno,co si ti ve fronte mysli a jak zuri.A dnes se nas od te vzpominky snazi odvest na jine klamne cile(kapitalisti,zli bankeri,cigani,Nemci,kalousci,cirkve,...ho.vno-jen jejich odruda lidi(nacci a komousi).Jen je obrovska skoda,ze se toho rozdeleni lidi na zrno a plevy nevyuzilo a nebyl jim znemoznen pristup do statnich sluzeb(zamestnani u nasich penez.Privatizace je jina vec)

Od 48.provokovali,pak tady vsechno 2x rozkradli(nejvetsi"kapitaliste" byli z komunistickych vajec a provokovali dal-s cilem: Cim hur tim lip,my vam ukazeme,co je kapitalismus!)a ted znicili ty nejlepsi lidi a prichazeji jako zachranci!!to uz ani neni na bliti

P. Vítek 11.4.2014 9:09

Re: Tento článek jste si mohl odpustit

Postupne pane-na ne se taky dostane

R. Langer 11.4.2014 13:02

Re: Tento článek jste si mohl odpustit

A proč? Mně to připadá docela zajímavé a poučné. Ale jestli to myslíte tak, že až budou komouši v čele s generálním tajemníkem Kellerem zase u moci, tak nechají pana Březinu popravit, tak na tom by něco být mohlo... :-D

J. Vozábalová 11.4.2014 2:12

Aby člověk pracoval v oblasti společenských věd?

V 18 letech, kdy podle článku vstupoval do strany, dost těžko pracoval kdekoli, natož pak "v oblasti společenských věd" - to tak akorát maturoval nebo měl rok před maturitou  - podle momentálního stavu "povinná devítka či nikoli" - nevím a není to postatné. Takže NE "možnost pracovat v milovaném oboru", ale nejspíš pojištění možnosti vůbec ten obor vystudovat! Není to sice tak velký rozdíl, ale přece jen - ukazuje to na velmi výraznou schopnost prosadit se za každou cenu - neboli vyhrát i za cenu velmi účinného dopingu. Ve věku, kdy by měl být takový ten čistý idealistický pohled na svět samozřejmostí, to ukazuje na opravdu hluboký morální propad osobnosti.  

Zas ale na druhou stranu - bude-li ten člověk v europarlamentu, nebude nasazovat své ekoteroristické teorie do hlav studentů - to taky není k zahození! A ostatní europoslanci jsou přece jen dospělí lidé, tak si SNAD s jeho šílenostmi poradí lépe.

J. Vyhnalík 11.4.2014 2:31

Re: Aby člověk pracoval v oblasti společenských věd?

V roce 1973 jsem studoval gymnázium a když k nám přišli agitovat zakládající členové SSM, abychom do SSM vstoupili, tak jsme je vyhodili. Pokud někdo v roce 1973, v době vrcholících čistek na školách a v celé společnosti, vstoupil do KSČ, zasluhuje si nejhlubší opovržení.

J. Holiš 11.4.2014 6:13

Re: Aby člověk pracoval v oblasti společenských věd?

Nedočetl jsem článek Ivana Březiny do konce, považoval jsem to za ztrátu času. Kolik bylo v té době Kellerovi podobných, vezměme si na př. monarchu VK a jeho nevyslyšené žádosti o vstup do KSČ, nebo Fischera a jeho postoj ke svému členství

v KSČ, jeho prohlášení nejmenovat do vlády bývalé, nebo i současné komunisty. Byla jen hrstka statečných, kteří se postavili na odpor proti tehdejšímu režimu, což vesměs odnesli sami, nebo jejich děti nemožností studia, nebo vhodného zaměstnání. Vždyť v KSČ bylo v době společné republiky 1700000 členů a tito spolu s rodinnými příslušníky se nevypařili, žijí mezi námi. Současná situace ve které se nacházíme, je důsledek doby, která zde byla, na což doplácíme téměř všichni, vyjma hrstky vyvolených kteří nám vládnou a nenesou odpovědnost za svá rozhodnutí.

M. Zikmund 11.4.2014 7:32

Re: Aby člověk pracoval v oblasti společenských věd?

Nemluvte o hrstce statečných - v ČSSR bylo 15 mil. obyvatel a komunistů bylo kolem 2 milionů. Takže nebýt komunistou šlo, to nebyla žádná statečnost. Vystudoval jsem vysokou a nemusel jsem kvůli tomu být ani v SSM,natož v KSČ. Být komunistou bylo buď o zaslepené zapálenosti a nebo o prostém karierismu, o ničem jiném. Jestli pan Keller vstoupil do KSČ v 18 letech, pak to jistě v tomto věku neudělal proto, aby mohl provozovat společenské vědy. Členství v KSČ nabízeli osmnáctiletým klukům jen v případě, že to byli kovaní svazáci.

I. Brezina 11.4.2014 8:01

Re: Aby člověk pracoval v oblasti společenských věd?

Vycházím z toho co o sobě říká on sám. Tvrdí, že v těch osmnácti vlezl do KSČ právě proto, aby mohl být sociologem. Tedy buďme přesnějším: marxistickým sociologem, což vlastně nebyl žádný sociolog, ale ideologický manipulátor vědy.

P. Vítek 11.4.2014 9:15

Re: Aby člověk pracoval v oblasti společenských věd?

Zkracene-blb nebo ha.jzl.(Nebo poloblb,jak rikal Pesak)

I. Skolin 11.4.2014 7:40

Re: Aby člověk pracoval v oblasti společenských věd?

Máte pravdu, takových bylo plno. Mně ale vadí nejvíc, že tato tato morální kreatura vyučuje a ještě se cpe do EP. Keller je smutnou vizitkou dnešní ČSSD.

M. Stuchlik 11.4.2014 8:57

Re: Aby člověk pracoval v oblasti společenských věd?

CO se divíte. Když strpíme sadistického bachaře v parlamentu tak už si každá bolševická ku.va může dělat co chce a nic jí nehrozí.

I. Skolin 11.4.2014 10:33

Re: Aby člověk pracoval v oblasti společenských věd?

Tak tak

P. Vítek 11.4.2014 10:18

Re: Aby člověk pracoval v oblasti společenských věd?

Bohuzel zijete mezi nami(diky kapitalistickemu zdravotnictvi...).Meli jste byt davno vyobcovani.Pokud se vam podari prosadit referendum,tak prvni hlasovani zorganizujeme na tema :Co s komunisty?