27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

POLITIKA: Milá pravice!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Dick 21.10.2008 9:22

Re: student

Jo, je tu hezký odkaz, kde se zahájením o jednání o radaru kasá Tvrdík... Jaká žeb je jeho partaj?

http://www.natoaktual.cz/na_cr.asp?r=na_cr&c=A021028_174839_na_cr_m00&l=1&t=A021028_174839_na_cr_m00&r2=na_cr

ascari 21.10.2008 8:39

Re: všechno v článku špatně

nevím jestli volila jen lůza,ale pravdou je,že nikdo z nich si asi nepoložil otázku jak může hejtman zastavit zdražování,které je důsledkem celosvětových událostí,jak bude probíhat ono vracení poplatků? Zaměstná kraj dalších 20 ouřadů z mých daní,kteří to budou řešit?A vyplatí se pacientovi ze Znojma kvůli 30 kč jet do Brna na úřad, aby mu to hejtman Hašek proplatil?Sám jsem na to opravdu zvědav.Možná hejtman Hašek tak trochu švejkuje.

Didi 21.10.2008 8:45

Re: všechno v článku špatně

Inu kampaň dle tradičního hesla: "Nikdo vám nemůže dát tolik, jako my slíbit." Že se slibuje nesplnitelný nesmysl zjistí voliči až po volbách a do dalších voleb to zase zapomenou.

Pája 45 21.10.2008 11:06

Re: ISMIR

Milý "ismire", tvoje modře demagogické zvratky možná mohli "pomoci" před volbami, ale ne po prohraných volbách. Ty nereaguješ na článek, a nevěřím, že bys mu nerozuměl. Ty nechceš, "klvaňování" na tebe silně zapůsobilo a stal ses "bacilonosičem modré demagogie". Nečteš ani noviny, které citují členy ODS, kteří tvrdí opak, než ty tady zvracíš (např. poslanec MUDr Štastný - Julínek by měl odstoupit). Podle tebe je také předseda zdravotního výboru a další (a není, ani v ODS, ani v koalici osamocen), ten o kterém mluvíš jako, cituji: "naše česká lůza", "voliči - typ podlidí trpící vrozenou omezeností- zajímá je vlastní plné břicho a kapsa".

A ty, jako student, se poohlédni raději po té univerzitě v zahraničí a nevracej se. Ty bys stejně pro tento stát nic dobrého neudělal.

pahejl 21.10.2008 11:08

Re: všechno v článku špatně

mily studente, za dva roky vlady ods se ukazalo, ze mezi nimi a socany neni zadny velky  rozdil. presto se najde vzdy dostatecne mnozstvi pitomcu, kteri maji za to, ze se volbou neobolsevicke ods pasovali mezi ty inteligentni, uspesne a vzdelane, a ze jim luza zase pohnojila cestu k jejich uspechu. takove ideologicke klise a vyprany mozek lze sotva vzdelanym a myslicim lidem pripisovat. a nez zacnes ostatni osocovat jako luzu, zamet si pred svym vlastnim prahem, ktery bohuzel nemas prilis daleko. studium v zahranici ti jiste velmi prospeje.

Antonín 21.10.2008 12:42

Re: všechno v článku špatně

Milý Ismire, vaše reakce je, dle mého soudu, zcela typická a vypovídající o smýšlení a rétorice představitelů a značného počtu voličů ODS. Kdo nevolí ODS, nebo nesouhlasí s Vašimi názory, je: ochlasta (chlapík popíjející u stolu v hospodě), lůza, podčlověk s vrozenou omezeností a mohl bych přidat ještě další "pěkné" tituly. Včera jsem se o tom krátce zmínil v odpovědi panu Bartoňovi. Ten, na rozdíl od Vás, byl alespoň kultivovaný a s takovými lidmi se dá diskutovat. Slušně. Shrneme: sprostota, arogance, intolerance, nabubřelost, bezohlednost, toť typické v mnoha reakcích zde od příznivců ODS i od politiků ODS. Tyto volby ukázaly, že přeci jen takových krystalicky čistých promodralých hulvátů není v této zemi až tak mnoho. To je dost dobrá zpráva pro celou zemi. A věřte, přál bych si zde slušnou, tvrdou a OPRAVDOVOU pravici. Čili, bez velkých iluzí, lze připustit, že slušní lidé ještě jsou, že - jak je v  Čechách zvykem - jde-li "do tuhého", trochu  se "seberem".  A to je přesně tenhle případ. Závěrem, z reakcí ODS čiší nepoučitelnost, a jestliže to tak bude další dva roky, nevím, nevím, jak to v příštích volbách dopadne. Přeji hodně duševního zdraví. 

pH 77 21.10.2008 20:55

Re: všechno v článku špatně

Ismire, uvědom si, že za peníze těch podlidí, kterými tak pohrádáš, od svých šesti nebo sedmi let  až dosud studuješ. Za jejich peníze tě v nemocnici vyléčili ze spaliček a za jejich peníze jsi dostal sádru na zlomenou ruku. Z peněž podlidí ti byla v minulých letech financována sleva na jízdné v MHD, vstupné do muzeí, atd. Nemysli si, že to bylo proto, že by tě lůza považovala za nadčlověka. Ne, společnost se s tebou prostě jen podělila o svoje bohatství s vírou, že jednou se stejně nesobecky podělíš i ty.

Rivkele 21.10.2008 0:53

Jsem volička levicová

a myslím, že fakta, která autor pregnantně předložil, si "milá pravice" nikdy nepřizná, protože od samého počátku sobě i ostatním  vnucuje mylnou představu , že její voliče tvoří pouze a jen inteligence a lidé vzdělaní.

ano 21.10.2008 0:59

Re: Jsem volička levicová

Organizace Destrukce Světa není pravice. Pouze má poněkud rysy totalitní  fašizující....

PetrH 21.10.2008 1:23

Re: Jsem volička levicová

Zatímco kočkostrana má ty rysy hodně.:-/

fredy 21.10.2008 1:46

Re: Jsem volička levicová

S tou inteligencí je to tu opravdu k ho/vnu. První část inteligence utekla před Hitlerem a část Hitler zlikvidoval. Pak přišel komunista a opakoval se stejný scénář jen likvidátor byl jiný. No a po roce 1968 to bylo do třetice. Takže tu nakonec zbyl hlavně šmejd. Většina toho co si říká inteligence není nic jiného než ten šmejd i když má nějaké to vzdělání. Zářným příkladem je zde profláknutý F.Vízek. Má dvě maturity a dvě VŠ. A výsledek jeho vdělanosti? Škoda si odplivnout.

Pája 45 21.10.2008 10:51

Re: FREDY

Kdo tě tu drží, "fredy", odejdi a bude tu míň šmejdu a víc inteligence.

ano 21.10.2008 0:48

souhlas

ale autor  zapoměl ještě na jeden čin neobolševiků: na zvaní cizích vojsk a postavení občanů země do role nesvéprávných živých štítů. A kolaborace s cizí mocností je poměrně zásadní. 

Jinak souhlas.   

Hadí oči 21.10.2008 1:26

Re: souhlas

Však oni by přišli i bez zvacího dopisu. Nebo myslíte, že si ho Brežněv přečetl, chytil se za obočí a poslal nám armádu na pomoc?

A tak jako by přišli i bez dopisu, jistě by odešli i bez Kocába. Ten také v senátorských volbách moc neuspěl.

:-: 21.10.2008 6:24

Re: souhlas

to poznámka ol cizí mocnosti se týkala američanů, nikoliv nějakého Brežněva. Neobolševici jsou totiž z ods.

Vic 21.10.2008 9:40

Re: souhlas

Vidím ze Rusove Vam tolik nevadili.

Byl jsem v Americe i v Rusku, takze jsem spis pro ty Americany

Pája 45 21.10.2008 10:49

Re: VIC

Já tam nebyl, "vic", a přesto tady nechci žádné vojenské základny.

Mard 21.10.2008 0:37

Jo, volič je idiot, to není nic nového.

Je jasné že většině primitivů nevyhovuje čekat poloviční dobu u doktora za poplatek 30 Kč, neboť jedna za 30 Kč koupí 5 ks lahváčů v Lidlu a navíc dobu strávenou v čekárně u doktora pokládá za příjemnou. Jednak tam vidí i jiné chorobou postižené lidi, což mu působí radost, dále tam může nadávat, jak je to hrozné a jaká je drahota a nakonec, parazitovi je jedno, co dělá, hlavně když nepracuje.

ano 21.10.2008 0:51

Re: Jo, volič je idiot, to není nic nového.

v minulých volbách ODS slibovala každému důchodci 1 000 Kč. ;-) A bezplatné zdarvotnictví, atakdále. Není to tím, že volič si pamatuje a vidí, co se děje? Třeba causa Mrázek - Langer nebo nákup poslaneckých hlasů přímo před kamerou?

PetrH 21.10.2008 1:26

Re: Jo, volič je idiot, to není nic nového.

Ti důchodci to také dostali. Pokud jste důchodce, tak to byly vyhozené peníze. Ne proto, že volíte podle svého rudého srdce, ale proto, že lžete.

malý 21.10.2008 7:39

Re: Jo, volič je idiot, to není nic nového.

Ti důchodci dostali nikoli 1000, ale přes 400. 12 x 400 je asi 5000, což jim pokryje náklady na poplatky za zdravot. služby. 

Pája 45 21.10.2008 10:46

Re: PETRH + MALÝ

Pánové, "petrH" a "malý", přeji vám, až vás bude živit penze, tak aby jste nemuseli mít starosti dnešních penzistů, jak s tím "balíkem peněz", který nám závidíte, naložit.

Pája 45 21.10.2008 10:41

Re: MARD

Jó, "marde", musíš se smířit s tím, že jsi nyní v té většině - primitívů, lůzy, socek atp. Asi tam, kam jsi zařazoval ty tvoje odpůrce z opozice. A to bolí, že.

Brabec 21.10.2008 0:28

Dobrý, fakt dobrý !

Jinak žasnu, že v týdnu před senátními volbami , ten Křupan Merklové slíbí, že do konce roku schválíme Lisabonskou smlouvu ! Proboha, kopněte ho už někdo do těch gulí a vyražte s ním dvěře. Vždyť před volbami ODS slibovala, že už žádné kompetence do Bruselu !

PetrH 21.10.2008 1:32

Re: Dobrý, fakt dobrý !

On jí to neslíbil. Nesmíte číst jenom titulky, tady MFD opět excelovala.:-/

Podle Topolánka by smlouvu mohl parlament ratifikovat do konce roku.

Dick 21.10.2008 0:27

Živnostníci?

Nechápu, jak by mohli oranžové kočky volit živnostníci! Co je teď čeká? Šikana. A po možné vítězství levice v parlamentních volbách? Registrační pokladny, další armáda kontrolorů, vyšší daně, servilně zaváděné EURO buserace (na Koblihu jsme nezapomněli!), opětovná komplikace živnostenského zákona apod. Protože pro levičáka je OSVČ třídní nepřítel, nezapomeňte. Levičák podporuje jediný druh podnikání - velké firmy, od nichž tu a tam něco kápne. Ostatní mají hákovat v montovnách, co si tu velké firmy postaví. Možná může volit levici nějaký přitroublík, co se sice honosí jménem podnikatel, ale je jen pijavicí napojenou na nějaký státní nebo EURO penězovod. Ale přiznávám, že i na kandidátkách KSČ(M) jsem viděl zaměstnání PODNIKATEL. To už je nonsens, soudruzi, takového by soudruh Lavrentij Berija ihned zastřelil, ne?

sojka 21.10.2008 1:01

Re: Živnostníci?

Lituji, pane, ale ve své zaslepenosti jste z článku vůbec nic nepochopil, v článku je popsána totiž jediná možná cesta pro  pravici (ODS?) jak a  co dělat dál. Ale pro lidi s bolševickým viděním světa jako Vy  je ten článek opravdu zbytečný.

Dick 21.10.2008 1:38

Re: Živnostníci?

No, no, já jsem se jen pozastavil nad touhle větičkou: Ten volič, který ti, milá pravice uštědřil ťafku, nebyl ani hloupý, ani neinformovaný, ani nezaměstnaný a dokonce ani naivní stran komunistů. Byl to klasický příslušník střední třídy - lékař, učitel, živnostník, střední manažer, úředník, umělec. Já nejsem osobně z ODS vůbec nadšený, ale cokoli jiné volitelné mi jako OSVČ přiapdá daleko horší. Úředníci volí samozřejmě socany, učitelé jsou vlevo vždy a všude, lékaři u nás bývají zváni bílý proletariát a s výjimkou soukromých specialistů jsou vlevo od Paroubka snad všichni co znám!

občanka 21.10.2008 10:03

Re: Živnostníci? Pro Škromacha jsme my, živnostníci, byli něco jako lovná zvěř.

Za pomoci armády přitroublých, ale bohužel mocí vybavených úředníků nám otravovali život a v podstatě bránili, abychom si na živobytí vydělali sami. To je také nejvíc žere, že živnostník od nikoho nic nechce. Představa socdemáka je několik nadnárodních společností, u kterých vždy čas od času vymůže stokorunu pro armádu nádeníků, kteří mu budou vděčni. Největším nepřítelem socialisty je ten, kdo ho nepotřebuje.

Josef 21.10.2008 15:31

Re: Živnostníci? Pro Škromacha jsme my, živnostníci, byli něco jako lovná zvěř.

Tak zrusime fabriky a stane se z nas narod drateniku, ty huso !!