16.6.2024 | Svátek má Zbyněk


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Stredocech 24.5.2007 11:37

Nicméně, pokud jde o "švarc systém," ten odborům mimořádně vadí

Legrace byla, když se zjistilo, že na švarc systém zaměstnával jakéhosi úředníka poslanecký klub ČSSD.

Ovšem, OSVČ na švarc systému si dopravu do práce do nákladů dá. Sídlo "firmy" je totiž její bydliště.

johny 24.5.2007 13:41

Re: Re: Re: Re: Asi sním

Vy asi OSVC nejste - rikaji vam neco pausalni naklady?

Oteplovač 24.5.2007 7:41

Mafie

Odbory jsou mafiánský pozůstatek minulosti. Je to něco jako racket - vybírání výpalného. Odborářským bosům se daří přesvědčit dost lidí, aby jim přispívali na živobytíčko. Genialita celého podfuku je v tom, že  ti okradení ještě zloději poděkují. Pro větší firmy není problém odborové bossy zkorumpovat - nedávná sehraná komedie -divadelní představení pro řadové odboráře ve Škodovce je toho názorným dokladem. Jo, jo, hloupost a sex jsou nejsnadnějším zdrojem peněz.

AGO 24.5.2007 7:16

Jsem pro zrušení stravenek,

neboť státní banka již jeden trvanlivý zaběhnutý systém stravenek již má,a kolem každého dalšího lístkového systému vždy pobíhá velá smečka parazitů.

jorocer 24.5.2007 6:29

Souhlas

S obsahem článku souhlasím, dobře napsáno. Já například jsem přispívající člen Sboru dobrovolných hasičů a myslím si, že takovýto příspěvek je daleko důležitější, než na nějaké odborové hnutí. No a z daňového základu si ho odečíst nemohu. Jo a milí odboráři. Víte někdo, jaký plat bere pan Štěch za funkci šéfa odborů? Samozřejmě k tomu plus plat poslance.

Joska 24.5.2007 7:08

Re: Souhlas

Souhlasím,ale když už se má měřit všem stejně,jak píše autor v posledním odstavci článku,proč mají poslanci nížší ceny za jídlo pití (a to mají slušný plat) v jejich jídelně a proč mají MHD zadarmo?To stavím jeko protipol k stravenkám a režijním jízdenkám.

ladik53 24.5.2007 7:32

Re: Re: Souhlas

A taky plnou nemocenskou. Oni si to asi ze svého platu dovolit nemohou. Ale o tom autor samozřejmě mlčí.

chytrý horák 24.5.2007 8:26

Re: Re: Re: Souhlas

Jestli ono to nebude tím, že tento článek je o odborářích (???).

janoryna 24.5.2007 8:34

Re: Re: Re: Re: Souhlas

za těchto podmínek poslanci opravdu odbory nepotřebují. ale co zbytek národa ?

Joska 24.5.2007 8:58

Re: Re: Re: Re: Souhlas

Myslíte,že ty stravenky a jízdné seberou pouze odborářům?

ladik53 24.5.2007 9:19

Re: Re: Re: Re: Souhlas

Ale potom je to pokrytecké. Jedněm plnými hrstmi a to necháme bez komentáře, a druhým to seberem a ještě je poplivem, když si to budou chtít udržet!

Joska 24.5.2007 9:22

Re: Re: Re: Re: Souhlas

Ještě to upřesním.Pokud jsem rozuměl příspěvku Ladika 53,tak reagoval na můj příspěvek.V něm nehovořím o odborářích,ale pouze o stravenkách a jízdném.Tím jsem chtěl naznačit,že páni poslanci si ponechají všechny výhody,ale škrty platí pro nás.Ladik pouze přidal,že k vysokým platům a výhodámkteré mají od nás normálních lidí mají ještě plné nemocenské.Pokud si pečlivě přečtete výše uvedený článek,tak se v něm nepíše pouze o odborářích.To jen na vysvětlenou.Já také nejsem fanda odborářů.

franta 24.5.2007 9:18

Proboha, jorocer

víte, že používáte metody, které tady pravičáci pravidelně kritizují ? Poukazováním na příjmy nebo majetek někoho kdo se Vám nelíbí se snažíte zasévat závist. Jo a taky to dělali komunisti, když psali v RP o tom jaký boháč a kapitalista by starej Havel. On z Vás ten "komunismus naruby" vždycky vyleze jak sláma z bot. 

jorocer 24.5.2007 9:42

Re: Proboha, jorocer

Bohužel, musím se přiznat, že Vašemu příspěvku vůbec nerozumím. Na jaký majetek poukazuji? Já jsem jen konstatoval nerovnoprávnost v možnosti někomu dát příspěvek a být na tom stejně s možností daňového odpočtu. Odborář jsem nikdy nebyl a nebudu, je-mi úplně jedno kolik Štěch (a ostatní kolem něj) bere, protože já ho neplatím. Možná by ale toto měli vědět ti, kdo si ho platí. A jak vypadá "komunismus naruby"? To mi asi budete muset vysvětlit. Já to nevím, ale vy o tom asi máte bohaté vědomosti.

Joska 24.5.2007 10:01

Re: Re: Proboha, jorocer

Z toho si nic nedělejte,nejste jediný,kdo tomu nerozumí.

ladik53 24.5.2007 10:13

Re: Proboha, jorocer

Nemám nic proti příjmům kohokoliv druhého, když je získán v souladu se zákonem. Můžete uvést alespoň jeden rozumný důvod proč by poslanci měli mít výše uvedené výhody ve srovnání s ostatními.

jorocer 24.5.2007 10:49

Re: Re: Proboha, jorocer

Vy si trochu protiřečíte. I poslanci mají příjmy (a další výhody) v souladu se zákonem. S tím, že k tomu není jediný rozumný důvod samozřejmě souhlasím. Ale je to skoro jediné, co s tím mohu dělat.

ladik53 24.5.2007 13:18

Re: Re: Re: Proboha, jorocer

Pane kolego reagoval jsem na příspěvek "Franty". Ale stejně si myslím, že si neprotiřečím. Nám ty stravenky samozřejmě seberou a vůbec není jisté, že nám to dají do mzdy. Zaměstnavatel prostě jenom využil zákona a udělal to, co mu umožňuje. Pro lidi to byla výhoda, neznám ze svého okolí nikoho, kdo by to odmítl. No a zatím co pánům poslancům prebendy k jejich vysokým (jistě zaslouženým) platům zůstanou, my utřeme hubu. Nemám nic proti výši poslaneckých platů (dokonce by mohly být snad i vyšší), ale tato přilepšení jsou nemravná. Pánové se neshodnou skoro na ničem, ale na omezení těch prebend se shodnou vždycky-neexistuje!

eTony 24.5.2007 6:14

Na tohle svinstvo je jediný lék :

zrušit odbory. Lidé je nepotřebují, ale mnoho z nich to ještě neví.

franta 24.5.2007 9:24

Re: Na tohle svinstvo je jediný lék :

Musíme předpokládat, že ostatní lidé časem zmoudří stejně jako Vy a odbory si zruší sami. Proč hned rušit ? Minimum zásahů státu ! Co kdybychom to nechali na trhu ? Když je něco neprodejné, přestane se to vyrábět a cena padá dolů, ne ? 

BOMBON 24.5.2007 0:56

chteji okrast zlodeje

a chytry zlodej neutika, ale krici...

Vilém 24.5.2007 0:32

Konec daňových výhod tisku?

Pan Páral zcela na úrovni své svérázné logiky běsní nad zvýhodněním pro obyčejné zaměstnanecké benefity a nějak zapomněl, že ta MfD, tiskovina, která má také jeho zásluhou přibližně stejnou úroveň jako komerční leták s matoucími údaji o splátkách lákající nic netušící spotřebitele k prodání vlastní budoucnosti, se těší v porovnání s lichvářským letákem nezaslouženým výhodám z peněz náš všech.

Takže jako vždy slaboduchá moralizace, plytké PŠM neinvenčních výlevů ze strany příživníků. Že by v té Mfd zůstal svazácký duch přes všechny svazácké privatizace?:-D

MaR 24.5.2007 1:37

Re: Konec daňových výhod tisku?

Aneb jinými slov: nemám argumenty tak se snažím alespoň napadnout osobu pisatele, že...

jorocer 24.5.2007 6:25

Re: Konec daňových výhod tisku?

Četl jsem Váš příspěvek dvakrát, ale nikde jsem nepostřehl, že by byly některé konkrétní výhody MfD pojmenovány. Zkuste připomenout nějakou z nich.

AndyO 24.5.2007 6:58

Re: Konec daňových výhod tisku?

také by mne zajímalo, oč jde. Pokud o nižší sazbu DPH pro tiskoviny, tak je Vilém poněkud vedle- nevím o tom, že by zaměstnanci vydavatelství mohli kupovat levnější noviny, narozdíl od ostatních zájemců o nákup těchto tiskovin. DPH platí konečný spotřebitel, nikoli výrobce novin, tomu je to zcela ukradené, jaké DPH platí.

Vilém 24.5.2007 12:56

Re: Re: Konec daňových výhod tisku?

Ano, přesně tak, jenže vydavateli vůbec není jdno, jaké platí DPH, tiskoviny jsou konkurenčně zvýhodněny proti jinému zboží, jsou na úrovni léčebných pomůcek, zatímco patří spíš mezi rizika pro duševní zdraví, měla by na ně tedy být uvalena spotřební daň. Pokud jde o režijky, tam jde o to, že zaměstnavatel svým lidem část věcí platí v naturáliích, aby nemusle zvyšovat mzdy a neplatili jsme větší dotace.:-D