20.6.2024 | Svátek má Květa


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
sláva 27.6.2008 9:08

Re: Re: Chyb bylo víc

ale ale, jak jsem již 100x napsal, stačilo přeložit z němčiny či rakoušštiny jejich právní kodex a do tří měsíců dle něho začít žít. Osvědčené, prověřené časem. Jenže Klausova "česká cesta" a česká "špecifiká" byla přednější...

Jura Jurax 27.6.2008 10:50

Re: Re: Re: Chyb bylo víc

no, víte, ono by Vám právníci vysvětlili, proč tohle přinejmenším dostatečně rychle nejde ... pokud by to vůbec bylo reálné ... :-D

VLK 27.6.2008 11:35

Re: Re: Re: Chyb bylo víc

Jako vtip je to dobré.

Jynx 27.6.2008 8:33

Re: Chyb bylo víc

"Zdrcující převaha jednoho hlasu" ovšem ve skutečnosti byla převaha o třicet hlasů, ale to je jen detail, že?

toogood 27.6.2008 9:26

Re: Chyb bylo víc

Obcani nedostali "1000,- Kc za akcii", ale kuponovou knizku za 1000,- Kc !!!!!

To je tak nejak nevice do oci bijici. To ostatni jsou samozrejme take bludy.

Bibabu 27.6.2008 13:58

Re: Re: Chyb bylo víc

Toogote, ne občani, ale občané, ale ti kteři přemýšleli a nenaletěli, těm se ta tisícovka okotila.

jakovy 27.6.2008 10:49

Viktore, zlatý net Re: Chyb bylo víc

V normální hospodě bys za tydle kecy moh být filozofem, ale i dostat přes hubu. ;-)

jirka.s. 27.6.2008 12:36

Re: Chyb bylo víc

No evidentně jsi, Víťo, jeden z pitomců, kteří naletěli Koženému, ovšem ty jsi i mezi nimi úžasná výjimka, kterému nejspíš musel Kožený při podpisu smlouvy s ním vést ruku! Soudím tak podle tvého všeobecného "písemného" projevu, který snad vůbec nemá cenu rozebírat! Naprostá ztráta času! ;-)

Niky. 27.6.2008 4:17

Komik Stejskal.

Snad se jednou dočkáme střízlivého a oběktivního hodnocení devadesátých let minulého století,mohli jsme být podstatně dále,kdyby od června 1996 do listopadu 1997 ČNB v čele s bolševikem Tošovským netunelovala Českou ekonomiku včetně komerčních bank.

PROKOP BUBEN 27.6.2008 6:00

Re: Komik Stejskal.

Člověče, jste v úplném protimluvu a svádět něco na TY DRUHÉ je snad už zcela ohraná písnička......Možná, že Tošovský a spol. neučinili vše dobře, ovšem proti Klausovým hochštaplerům jsou a byli  jen velmi slabým čajíčkem.....

Gonzales 27.6.2008 8:31

Re: Re: Komik Stejskal.

Řekl bych, že oba patříte na stejné oddělení.

Rudý Baron 27.6.2008 9:01

Re: Re: Re: Komik Stejskal.

nejvtipnější glosa některého komentáře ke článku pro dnešní den. Gratuluji, myslím, že Vás nikdo nepřekoná !;-D;-D;-D;-D;-D

jirka.s. 27.6.2008 10:14

Re: Re: Re: Re: Komik Stejskal.

Nemohu jinak, než se ke gratulaci připojit!!!! ;-D;-D;-D;-D;-D

VLK 27.6.2008 11:44

Re: Re: Re: Komik Stejskal.

Řekl bych, že Tošovský a Klaus patřili na stejné oddělení.

Tedy do stejné skupiny ekonomů, kteří se snažili prosadit určitou podobu transformace. To, že pak docházelo ke sporům mezi nimi, bylo dáno spíš odlišným postavením, které v té určité době měli. Vláda a její předseda Klaus museli nutně prosazovat jen kroky, které byly politicky opatrné, aby je voliči nezavrhli. Národní banka a její šéf Tošovský museli prosazovat řešení nejvíce prospívající české bankovní ekonomice, bez ohledu na politické následky.

K definitivnímu rozkolu mezi nimi došlo až po nastolení Tošovského vlády, což Klaus osobně neunesl.

Niky 27.6.2008 12:55

Re: Re: Re: Re: Komik Stejskal.

Po volbách v červnu 1996 ČNB pod vedením J.Tošovského,aniž by to sdělila předsedovy vlády Klausovy,zvýšila nejdůležitější úrokovou sazbu,takzvanou repo sazbu ze 6% na 20% a poviné minimální rezervy komerčních bank ze 2% na 10% a tak ČNB zbrzdila Českou ekonomiku,to ,ale byl začátek tunelování České ekonomiky.V lednu 1997 zvýšila ČNB repo sazbu s 20% na 39% a poviné minimální rezervy pro komerční banky s 10% na 11%,každý kdo se zajímá o ekonomiku  musel v tuto chvíly pochopit,proč se Česká ekonomika dostala v r. 1997 do recese a následně do mírného propadu a proč to ČNB v čele s bolševikem a estébákem J.Tošovským udělala.Pánové nekritizujte mou maličkost,když jste ekonomičtí analfabeti.

Honza 27.6.2008 15:45

Re: Re: Re: Re: Komik Stejskal.

Nepřipadá vám zvláštní to prosazoivání Tošovského rusy?

Niky. 27.6.2008 16:22

Re: Re: Re: Re: Re: Komik Stejskal.

Honzo,mě to zvláštní nepřipadá,zvláštní mě naopak připadá,že lidé vůbec neuvažují v souvislostech.Je přeci evidentní,proč J.Tošovský a ČNB přivedly Českou ekonomiku v r.1997 do recese a mírného propadu,přeci proto aby to hodily na V.Klause a na špatnou transformaci a privatizaci,aby V.Klause odstranily s vlády,aby to nebyl V.Klaus,kdo bude vyjednávat za Českou republiku přístupové podmínky pro vstup České republiky do EU.2.Ledna 1997 nastoupila Tošovského vláda a její první rozhodnutí bylo,že poslala do Bruselu bývalého prominentního komunistu Teličku jako hlavního vyjednavače za Českou republiku.Přístupové podmínky pro vstup České republiky do EU,které Telička vyjednal byly špatné a to byl záměr.

Vasekpasek 27.6.2008 1:59

Myslím

Můj názor je, že po pádu druhé vlády Václava Klause bylo víceméně jasné, že do křesla premiéra se již nevrátí. Nebylo to sice zcela fér a já myslím, že je to škoda, ale byla to realita. ODS s Klausem v čele prostě už neměla šanci vyhrát volby.

Jinak souhlas s AJ, tu se přecházelo od totalitního státu k demokracii a to není žádná sranda. Práce bylo bezesporu dost a bezesporu se dost záslužné práce udělalo. Nejde dělat vše najednou. Což ovšem neznamená, že se nestaly chyby, ale - dalo se jim vůbec vyhnout? Vždyť s politikou v demokratickém státě tu neměl nikdo vůbec žádné zkušenosti...

AJ 27.6.2008 1:02

Pane autore.

Za vlády VK se dělaly důležitější věci. Například provatizace, aspoň tedy její největší část. Také se tvořily základní zákony demokratického státu. Podle mne se v této době udělal veliký kus práce, ze strany v podstatě všech politiků.

Jinak článek je tlachání o ničem.

Sherry 27.6.2008 8:58

Re: Pane autore.

Souhlas R^

Navíc se nějak nemůžu dopočítat - zdravotnictví přecházelo od roku 1990 z tehdejší formy ÚNZů do systému zdravotního pojištění - to bylo nakonec spuštěno až po zániku federace k 1. 1. 1993.

Nějak si neumím vysvětlit autorovo balamucení, že zdravotnictví mělo být reformováno již 4 roky před volbami 1996. To, že zdravotnictví v novém systému začalo směřovat k "honbě za body" se projevilo až během let a nutnost tento přístup reformovat (protože nebyl odolný proti české vyčůranosti) se projevila až po letech (hodnota bodu se stanovovala 1x za čtvrtletí na základě celkového počtu v tom období vykázaných bodů, takže na studium časových řad bylo třeba počkat několik let - a samozřejmě to není jediný důvod).

Klaus má tedy naprostou pravdu v tom, že čas pro "jeho" reformu zdravotnictví začal až po volbách 1996.

toogood 27.6.2008 9:29

Re: Pane autore.

ABSOLUTELY!!!!

Bibabu 27.6.2008 14:09

Re: Pane autore.

V té hektické době skoro denně zasedal parlament.  Podívejte na dnešní pány poslance. Vždyť v té době nikdo nevěděl odkud začít. Někteří chtěli po třetí cestě, někteří by nejraději zpátky, jen Klaus věděl a vzal to riziko. Ostatní se vezli. Na Klause neměli, házeli reformám pisek do kol. Kamenování proroků, to je česká parketa. (Hus, Komenský, kolik velkých lidí jsme vyhnali..)