5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

POLITIKA: Kde jsou ty zločiny?

V červnu tohoto roku za podivných okolností padla vláda. Po policejní monstrakci, kdy banda zakuklených policajtů vtrhla v jednu hodinu v noci na Úřad vlády či v poutech pod samopaly odvlekla neozbrojenou a nebránící se paní Nagyovou - to vše natáčeno a zveřejněno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Venc 1.10.2013 23:13

Re: k SSO

Ad Varadinková

Naprosto správná úvaha. Souhlasím s Vámi.

Z. Sohorova 1.10.2013 5:55

Re: Bez smajlika a vazne

Neumite pocitat pane M.Prokop:):) kdyz povazujete tech par lidi za celou CR ...Asi jste uz zapomel kolik lidi dalo svuj hlas v prezidentskych volbach panu Schwarzenbergovi...Take by me zajimalo koho budete volit Vy osobne i kdyz si myslim ze volit nepujdete a tim date zelenou komousum  jako vsichni co volit nejdou Lide co nejdou volit by meli byt pokutovani,jak je to i jinych vyspelich statech ve svete

Z. Sohorova 1.10.2013 5:49

Re: Bez smajlika a vazne

 Musim Vam pane M.Martine podekovat za Vasi poklonu  Koho budete volit Vy je me jasne ....Jste kovane rudej i pres internet  soudruhu

M. Martin 30.9.2013 23:25

Re: Bez smajlika a vazne

Pane bože Sohorová ty seš ale kráva nebeská !!!!!!

M. Prokop 30.9.2013 21:33

Re: Souhlas s autorem.

Doporučoval bych spíše SSO. Bobo je příliš proměnlivá.

M. Prokop 30.9.2013 21:29

Re: Bez smajlika a vazne

Pokud je Schwarzenberg, Kalousek a možná pár jejich přicmrdálků ČR, tak ano.

Ale ještě je tu cca 10 milionů ostatních a pro ty je to jen o málo menší pohroma než sockomouši do zelenočerna.

S. Ševeček 30.9.2013 19:42

Re: Vláda byla dobrá

"Vláda byla dobrá" ... akorát že se jim "všechno ne dost dobře podařilo".

"všechno se nám ne dost dobře podařilo" byl slogan Milouše J. v roce 1990 - s tím, ž příště si ten sociálismus vybudujeme! Už je to tady! - s pomocí brusele. Uááá!

S. Ševeček 30.9.2013 19:39

Re: Souhlas s autorem.

Ano, asi tak.

Ve "volební kalkulačce" mi vyšli na prvním místě a Hlavu vzhůru na třetím. Dosud jsem byl rozhodnut volit Svobodné, ale vzhledem k tomu, že Pravdoláska kvičí podstatně hlasitěji proti Bobo, domnívám se, že HV je pro EUhujery a proNěmce nebezpečnější a asi změním názor ve prospěch HV.

L. Hrušková 30.9.2013 19:34

Re: k SSO

Je mi špatně z Vašich kalkulací koho volit ( ne podle programu ) podle předvolebních odhadů. Volím ODS .

Z. Sohorova 30.9.2013 19:32

Re: Jedine TOP09

Ja zase dekuji za takove nazory co ma pani nebo pan M. Varadinková  a Vy se laskave neplete do diskuze druhych  a stujte si za svojim nazorem ten Vam nikdo nebere  

Z. Sohorova 30.9.2013 19:28

Re: Pani Varadinková, Váš boj s větrnými mlýny je sice obdivuhodný

Nevite nahodou ze po tecce  a nove vete ma byt velke pismeno?  Soudruzko M. Varadinková

Z. Sohorova 30.9.2013 19:26

Re: Pani Varadinková, Váš boj s větrnými mlýny je sice obdivuhodný

Vy a s otevrenyma ocima??  Vy  a kazdy kdo bude volit Bobosikovou a Zemanovce  ma klapky na ocich jako kone    jo Jsme Vas nazvala  To Vase cesky Jazyka Vam ale dava zabrat ze ano?  soudruzko M. Varadinková

J. Boleslav 30.9.2013 19:24

Re: "Svobodní a Hlavu vzhůru. Škoda, že se nespojili do jedné euroskeptické strany."

Takové spojení by bylo hodně absurdní.

Z. Sohorova 30.9.2013 19:22

Bez smajlika a vazne

Volim ja i moji pratele to nejlepsi co v soucasne dobe muze byt pro CR  a to je bezpochyby TOP09

Z. Sohorova 30.9.2013 19:21

Re: Jedine TOP09

Jasne pani ucitelko ceskeho jazyka   presne jak jste napsala   SLEPICI JSME VAS NAZAVALA  :):)  Ta cestina ale Vam dava zabrat Vy neslepice

M. Bílý 30.9.2013 19:18

Re: k SSO // Vidím to úplně stejně jako pan Kosejk (16:36).

M. Varadinková 30.9.2013 19:14

Re: k SSO

Abyste mohl rušit levicové uspořádání, musí vyhrát volby pravice, že? Tudíž se dá očekávat, že ti, kdo tu pravici zvolili, odsouhlasí i ty změny, které měla ta pravice v programu.

Teď momentálně ale kyvadlo překmitlo doleva, takže neočekávám, že se v následujícím období podaří rušit levicové zákony. Přesto nebo spíš právě proto si myslím, že je vhodný okamžik, aby se do parlamentu dostala nová pravicová strana s čistými idejemi. Těmi idejemi, které ODS poztrácela a které už neumí důvěryhodně hájit, protože je sama v minulosti x-krát zradila. Je jasné, že je v tomto období nebude nikdo mít sílu prosadit, ale bude dobré, když dostane prostor někdo čistý a nezkompromitovaný, aby mohl vládnoucí levici kritizovat zprava a nabízet svá řešení. A v dalších volbách se uvidí.

M. Martinovská 30.9.2013 19:14

Re: Jedine TOP09 - jasňééé!!

Samozřejmě souhlasím s paní Sohorovou. Vy si volte svá referenda po každém odhlasovaném zákoně, - co když by se náhodou - nedej Klaus - SSo dostala do parlamentu? a  Prosadila by ta svoje referenda? Zmatek největší, co ještě platí a co ne?

M. Varadinková 30.9.2013 19:00

Re: k SSO

No a co, že není prosaditelná? Důležité je, že je to správný směr a že ho někdo bude prosazovat. Spousta věcí se v historii zdála neprosaditelných a přesto se časem prosadily. Důležité ale je, aby je vůbec někdo prosazoval. Nejlépe nějaká parlamentní strana. I když je neprosadí, bude se o těch věcech mluvit. Víc lidí si uvědomí, že by to bylo dobré. A z malé strany může v příštích volbách bát strana velká, která už něco prosadí.

Zrada ODS není mediální klišé, ale reálný hmatatelný fakt. Viz třeba ODS a Lisabonská smlouva. Nebo Topolánkovy kecy, že volebnímu programu ODS přece nikdo nevěřil, tudíž ho po volbách odhodil. A to, že Nečasova vláda nebyla Nečasova, ale Kalouskova, jsme se přesvědčovali dnes a denně.

Lepším partnerem pro ODS by byli Svobodní. Koalice s havlisty je pro ODS smrtící.

M. Kosejk 30.9.2013 18:40

Re: k SSO

Sakra - naučte se číst. Nikde nepíšu o tom, že by SSO chtěli dělat revoluci. Píšu jen to, že drtivá většina jijch nápadů není prosaditelná jinak než násilnou revolucí!

A ta zrada voličů ODS? To je jen takové mediální klišé. V poměrném volebním systému lze vládnout jen v koaličních kompromisech. A lepšího a bližšího partnera než TOP09 ODS neměla - logicky tedy politika musela vycházet z dohod s TOP09. Nic úžasného, ale jiná možnost nebyla (krom přenechání moci echtlevici). A kdo to nechápe, toho tak trochu považuji: a) za vola, b) za účelového demagoga.

M. Kosejk 30.9.2013 18:32

Re: k SSO

:))) Tak to by mne zajímalo, jakým způsobem chcete prosadit rušení levicového uspořádání, když k tomu potřebujete zákonné úpravy, se kterými by levicová většina obyvatel nikdy nesouhlasila (tedy by je společnost vetovala - a rozpustil se Parlament /jak se píše v programu SSO/). A už vůbec nevím, jak by se takto prosazoval revoluční liberální program SSO.

Proto jsem zastáncem postupných změn, které jsou prověděny tak, aby to společnost ještě "sežrala". A rozhodně jsem proti posilování prvků přímé demokracie. Proto budu volit ODS. A i proto kritizuji SSO. 

M. Varadinková 30.9.2013 18:31

Re: k SSO

Kde v tom programu čtete něco o revoluci? Já tam nic takového nevidím.

Ano, ta Machova snaha distancovat se, ta se mi taky nelíbí a považuju tu za jeho mínus, protože bych uvítala, kdyby se euroskeptická  pravice sjednotila. Ale na rozdíl od Vás ho kvůli tomu nehodlám paranoidně obviňovat něčeho, co on v programu nemá ani omylem. Spíš než za revolucionáře považuju SSO za jakýsi diskusní klub s nedostatečným tahem na branku. Přesto jim ale chci dát hlas, protože oni jsou nositelé těch idejí, které ODS poztrácela. Myslím se, že tyto ideje by měly být v parlamentu zastoupeny.

Ta odeesácka koaliceschopnost bohužel není na racionální bázi. Jinak by ODS na tom nebyla dnes tak bídně, jak je. To přece není koaliceschopnost, ale kalouskoonucovitost. ODS ve jménu koryt a ve vleku Kalouska opakovaně zradila jak své ideje, tak své voliče. Proto je tam, kde je.

M. Varadinková 30.9.2013 18:18

Re: Pani Varadinková, Váš boj s větrnými mlýny je sice obdivuhodný

Já jsem nikdy nešla za nikým a za ničím slepě, pane Pokorný. Vždy s otevřenýma očima. právě proto nyní vidím, že ODS je nevolitelná. Vy to nevidíte, protože jste to Vy, kdo má oči zavřené a jde slepě.

M. Varadinková 30.9.2013 18:15

Re: k SSO

Brzda pro všechny změny, ano. Je totiž  něco, co škodí víc, než stávající blbé zákony, a to něco jsou jejich věčné změny. Většina těch změn je totiž k horšímu nebo stejně špatnému (i když jinému), a přitom s každou změnou jsou spojeny nemalé náklady jak na straně státu, tak na straně občanů. Navíc nemalá nejistota, co vlastně platí a co bude platit za měsíc či dva. K čemu je například to, když Kalousek jednou zavede superhrubou mzdu a příště ji zase zruší? Takže brzda proti zhůvěřilostem a momentálním nápadům politiků je dobrý nápad a každý pravicový konzervativní člověk by tu brzdu měl spíš uvítat.

M. Kosejk 30.9.2013 18:10

Re: k SSO

Proboha - přečtěte si ten program SSO.  A k tomu si připočtěte tu absurdní Machovu snahu se distancovat od úplně celého českého politického spektra, protože krom SSO jsou prý všechno levičáci. A máte stranu, která je naprosto bez šance prosadit cokoliv demokratickou cestou - a pak zbývá už jen ta revoluce. Chápu, že to mnozí jejich příznivci nechtějí slyšet, ale je tomu tak.

A ODS racionalitu a koaliceschopnost měla vždy ve svých základech. A je smutné, že že to různí Doktorové, Úlehlové a Tlustí nedokážou pochopit.

M. Prokop 30.9.2013 18:09

"Svobodní a Hlavu vzhůru. Škoda, že se nespojili do jedné euroskeptické strany."

Tím by pro mne byla SSO okamžitě nevolitelná.

P. Pokorný 30.9.2013 18:07

Pani Varadinková, Váš boj s větrnými mlýny je sice obdivuhodný

ale lapidárně to zhodnotil s přehledem pan Boleslav níže. Kdyby byl v ODS Klaus nyní, tak byste slepě šla za ODS. Ano, já nyní po deseti létech budu volit ODS, protože SSO nemá žádný potenciál. I kdyby se dostala do parlamentu, je to k ničemu. Tak proč se s ní zdržovat? Já bych samozřejmě vyhnal politickým klackem Černochovou, Kohoutovou, ale jinak se obměna daří. Ani Svoboda mi moc nesedí, ale porovnám li s jinými, není jiné možnosti, než si je tam zvolit a pak na ně totálně zatlačit. Hádky to zatím neumožnily! Ano, není alternativa ODS. TOP 09 je eurofanatická a šílená. A to škodí naší zemi. A nikdo další není.

M. Prokop 30.9.2013 18:05

Re: k SSO

Jistěže mají v programu i blbosti. Jen jich tam mají nejméně.

ODS měla v programu kdeco, ale srala na to jak na placatý kámen. Takže, bye bye.

TOP raději ani nezmiňuji a sockomouše všech odstínů, od rudé přes oranžovou po zelenou, ani vyděrače lidovce nebrat.

M. Kosejk 30.9.2013 18:03

Re: k SSO

Tak to vnímáte Vy. A troufám si říct, že blbě. Hlavně by to byla brzda pro všechny změny, se kterými by nesouhlasila většina. Stačilo by chvíli mediální masáže - a petice za referendum by se rozjela. Politici se pletou často, ale většina se plete vždy.

A třeba takový program Svobodných by na této přímé deokracii ztroskotal skoro celý. (snad krom prosazení toho lidového veta) :))

M. Prokop 30.9.2013 18:02

Re: Jedine TOP09

Když k tomu neuděláte smajlík, mohl by to někdo i brát vážně ........ takovou volotrčinu.