25.6.2024 | Svátek má Ivan


Diskuse k článku

POLITIKA: Kde jsou ty zločiny?

V červnu tohoto roku za podivných okolností padla vláda. Po policejní monstrakci, kdy banda zakuklených policajtů vtrhla v jednu hodinu v noci na Úřad vlády či v poutech pod samopaly odvlekla neozbrojenou a nebránící se paní Nagyovou - to vše natáčeno a zveřejněno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Šejna 30.9.2013 10:53

ale houby pane Zemane

já osobně jsem byl proti tomu, aby Nečas podal demisi. A lze to najít zde v komentářích. Nečas měl tuhle kašpárnu, co jeho vláda předváděla, dovést až do "zdárného konce" , tedy do jara 2014.

M. Šejna 30.9.2013 10:51

Ano, pane Rybo

já si opravdu, pokud mám manažerskou funkci, neposadím na post své sekretářky vlastní milenku. Je to totiž velmi neprofesionální, i když lidsky by to možná bylo pochopitelné.

P. Zeman 30.9.2013 10:50

Re: pane Rybo

Jo. A mezitím byste vy ruďáci řvali jak na lesy něco o modré diktatuře, o slušnosti rezignovat a dělali byste všechno proto, aby Nečas odešel a vláda padla. Když se vám to splní, hýkáte něco o možnosti ustání vlády a funkce, jenom kdyby se chtělo. Chucpe jak kráva!

V. Němec 30.9.2013 10:48

Re: To je těžké, když nechápete, proč..

KS byl podle mne horší varianta - a to příznivcem Zemana nejsem. :-)

V. Němec 30.9.2013 10:47

Re: :)))))))))))))))))))))) Je to těžky s volbou menšího zla

Doplňme ještě rodiny s dětmi, důchodce a nezaměstnané a blížíme se k osmi milionům z deseti.

Nadějné vyhlídky,

J. Ryba 30.9.2013 10:46

jistě, pokud by ji bral, jako vy, jako konkubínu, pak ano...na Nečasovi oceňuji, že je v první řadě člověk a až v druhé řadě politik. Vy to máte rád obráceně...

P. Zeman 30.9.2013 10:45

Re: Na to,

Nemusíte vědět všechno, abyste si uvědomil, jak celá "maďarova" kauza páchne na sto honů. S tím, co víme si za pomocí mozku snad dokážete sestavit základní obrázek, no ni?

J. Ryba 30.9.2013 10:43

Re: Ten zákon byl špatný od samého

to bude asi tím, že pro vás, Klausisty, prostě žádná mezinárodní smlouva(nadřazená domácímu právu) není dost závazná... :-)

zákon při správném nastavení výkupních cen....přístupové podmínky se vyjednávaly už od roku 1996, tak hádejte :-)

M. Šejna 30.9.2013 10:39

pane Rybo

ona je to ale i chyba Nečase. Špatně vyhodnotil situaci a postavil se za Nagyovou. Kdyby myslel mozkem a nikoli rozmnožovacím orgánem, tak by se od Nagyové okamžitě distancoval, vyhodil by jí z úřadu, sám sebe by označil za oběť spiknutí a mohl by klidně vládnout až do řádných voleb v příštím roce. 

Uvědomte si, že Nečas není doposud trestně stíhaný, takže kdyby nebyl pod pantoflem, tuhle aféru by s přehledem ustál.

J. Ryba 30.9.2013 10:38

Re: pane Malstoko

pane Šejno, kdybyste si opravdu pozorně přečetl tu Kubiceho zprávu a v jednom místě nahradil v části souvětí čárky závorkami, vyplynulo by vám, že ta část zprávy, která se týká zneužití, se vůbec netýkala Paroubka. To jen Paroubek vědomě či ve své nevědomosti neustálým opakováním dosáhl toho, že se celá zpráva splachuje touto údajnou Paroubkovou pedofilií....

V. Němec 30.9.2013 10:38

Re: Svobodní jsou i mojí volbou,

Pokud vím, postavili svobodní svého kandidáta - Jakla.

A jak podporují Zemala je vidět třeba tady:

http://www.pravybreh.cz/2013/04/05/petr-mach-byli-jsme-pred-eu-budeme-i-po-ni/

J. Remeš 30.9.2013 10:31

Re: To je těžké, když nechápete, proč..

V druhém kole nebylo na výběr. Oba hlasy byly špatné!

Vyčítat si teď že ten druhý by byl lepší je blbost. Špatní jsou, byli a budou oba.

P. Vaňura 30.9.2013 10:31

Ten zákon byl špatný od samého

počátku a nebylo nutné ho přijímat, např. proto, že drtivá většina zemí EU nedodržuje to podstatnější, totiž snižování emisí CO2. ČR jako skoro jediná své emise CO2 snížila, ovšem kvůli Temelínu. Klaus ten zákon NEPODEPSAL a další připravovaný velkotunel, totiž "bioplyn" dokonce vetoval, ale jeho veto bylo přehlasováno.

Jakmile tady byla MOŽNOST TUNELU, bylo téměř samozřejmé, že se rozroste nade všechny meze, protože aby se to nestalo, musel by ERÚ řídit někdo, jako soudruh Berija s příslušným zadáním a pravomocí!

Mimochodem, zajímalo by mě, KDO za ČR ten závazek domluvil. Oni se totiž do role vyjednavačů často nepasují všelijací zelení magoři a pak se nestačíme divit, viz závazek kolem čistíren odpadních vod!

J. Ryba 30.9.2013 10:30

Re: panu Svobodovi uniká zásadní věc

to je správná připomínka. Měli si uvědomit, jaký je Zeman hajzl...že nebude postupovat jako Klaus v případě Koloťuka :-)

V. Němec 30.9.2013 10:29

Re: Budeme se ptát pořád dokola.

No jo, ale Švýcarsko má úplně jiný systém! Odpovědnost za zákony (i daně!) je na kantonech a městech. Tam má přímá demokracie smysl. Pokud si vyberel jenom ji bez změny všeho ostatního, je to jako byste na trabanta přidělal blatník z mercedesu a liboval si, jaký máte bourák!

Kromě toho, myslíte, že při oblíbenosti politiků kolem 25% je problém v referendu odvolat KOHOKOLIV? Možná až na populisty, kteří polezou lidem do zadku sliby o pastelkovném, pivním a vepřovém příspěvku?

J. Ryba 30.9.2013 10:28

Re: spousta tvrzení bez jejich zdokladování, pane Svobodo.

vážně? A na co se ho chcete ptát? Proč souhlasil se zákonem, k němuž jsme se smluvně zavázali? Tak to mi tedy vysvětlete, jak si to právo vykládáte vy...a proč se autor ptá jmenovitě Kalouska a neptá se stejně poslanců a senátorů ODS, kteří dílem schválili zákon a dílem se podíleli na oddálení redukce tunelu? ASi pro něj i pro vás fouká vítr ze strniště ODS příliš silně... :-)))

J. Slanina 30.9.2013 10:27

Re: panu Svobodovi uniká zásadní věc

Koukám, šejno-lejno, že kšefty nějak nejdou, co, když tady můžeš od rána opruzovat.

J. Slanina 30.9.2013 10:25

Re: jako obvykle

Výborně, šejno-lejno. Tak Doležel byl uznán nevinným.

http://zpravy.ihned.cz/c1-51776450-kauza-pet-na-stole-v-ceskych-skoncila-podminka-pro-dolezela-plati

M. Šejna 30.9.2013 10:24

panu Svobodovi uniká zásadní věc

Pád Nečasovy vlády byl prý podle Svobody puč  a ve vazbě by prý měli sedět ti, co ho připravili.

Tak fajn, ať tedy jde do vazby grémium ODS. To totiž vmyslelo pád Nečasovy vlády. Nikdo jiný. Kdo si ještě pamatuje, jak kauza probíhala, tak ví, že Nečas původně demisi podat nechtěl. Policejní komando mu tu demisi nemohlo nařídit. Demisi podal Nečas až na nátlak grémia ODS, kdy si gémium představovalo, že jen vymění premiéra a vše bude jako dřív. Jenže jim uniklo, že prezident není členem grémia ODS a že prezidet není povinen poslouchat stranické úkoly vzešlé z grémia ODS. A stranickým úkolem bylo nahradit Nečase Němcovou. Tenhle takticky zcela pitomej nápad výměny premiéra nevznikl ani v policejním komandu, ani na Hradě. Ten vymyslely špičky ODS. Takže ty by měly jít do tepláků.

P. Vaňura 30.9.2013 10:23

zdokladování, pane Svobodo.

J. Ryba 30.9.2013 10:23

http://b listy.cz/art/19100.html

P. Čech 30.9.2013 10:17

Re: Na to,

Naše média (důrazňuji "naše") nikdy nic nerozkrývají a nic nerozkryla. Pouze spekulují bez jakýchkoliv důkazů. Vyvolávají mezi občany paniku na základě nepodložených tvrzení a vybičovávají v nich nežádoucí emoce a pudy.U všeho, co je v tomto státě špatné, obvykle média stála. U krachujících bank, u zkrachování Poldi Kladno a pod. Média totiž zásadně nenazývají skutečnosti a věci jejich pravými jmény. Např. cikány nazý vají romy, ikdyž Romové jsou pouze jedním z mnoha cikánských kmenů, volby v ČR nazývají svobodnými, ikdyž zde evidentně existuje diktát směrem k voličům (nesmí vybírat kandidáty napříč politickýmm spektrem, musí volit politické strany a nikoliv konkrétní kandidáty, atd). Média u nás se chovají jako prodejná děvka. Nejsou loajální k občanům, ale ke svým pasákům - majitelům.

M. Šejna 30.9.2013 10:16

jako obvykle

Zdeněk Doležel byl ve vazbě od října 2006 do února 2007, tedy zhruba 4 a půl měsíce. Ladislav Péťa - starosta Budišova- seděl ve vazbě dva měsíce. Jourová 33 dní.

Příště si musím dát pozor. Jsou tu tací, co si vyberou vždy jen to, co se jim hodí - tedy 33 dní Jourové. Zásadní věc, tedy že v té vazbě byli všichni zbytečně, protože byli uznání nevinnými, je pod jejich rozlišovací úroveň.

Z. Švrček 30.9.2013 10:15

Re: spousta tvrzení bez jejich zdokladování, pane Svobodo.

Mlátíte autora za něco jiného, než chtěl článkem říci. To Kalouskovo hlasování za  českou energetickou hrůzu přece uvedl jen jako jeden z příkladů, na co je třeba se jej ptát. Asi vám to jeho "ptaní se na správných místech" nějak vadí? Melete ODS, ODS, oni přece také ... asi pro vás fouká vítr ze strniště TOP 09 příliš silně :-))?

J. Ryba 30.9.2013 10:10

vy, občánku, zdávse, překvapen nebudete. Vy už víte.... :-)

já těmto spikleneckým teoriím nevěřím. Uštválkovci jsou jen lidé, kteří dělají svou práci, kterou ovšem dělají nekompetentně. Jsou to lidé jistého typu, kteří tu budou vždy a všude....Titíž, co i za vašeho nezájmu likvidovali Jourovou jen proto, že je také Věra, likvidují každého, kdo jim padne do oka...odposlechy analyzují stejně diletantsky, jako je analyzovali v případě Jourové Kubiceho lidé

J. Ryba 30.9.2013 10:02

spousta tvrzení bez jejich zdokladování, pane Svobodo.

...a zda-li víte, že ten zákon z roku 2005 vyplýval z toho, že Klaus podepsal v přístupové smlouvě náš závazek zvýšit podíl OZE...a že prošel také díky senátorům ODS? Ten zákon sám žádným neštěstím nebyl, stal se jím až když ERÚ nastavoval výkupní ceny (podle Vitáskové v rozporu s jeho zněním) a když ERÚ a vlády dostatečně včas nereagovaly na vývoj cen technologií. A pak se ještě našli poslanci ODS, kteří navrhovali oddálení účinnosti korekce "jen" pro velké FVE....

P. Čech 30.9.2013 10:02

Re: Na to,

Nahrál jste mi na smeč, pane Hošku.Pokud chcete věci nazývat pravými jmény, v čemž se s Vámi shoduji, nemůžete hovořit o puči. Pojem "puč" totiž znamená "násilný politický převrat, uskutečněný malou skupinou osob". Zde se však nikdo žádného násilí nedopustil. Byly použity pouze prostředky, dovolené zákonem. Tedy, vláda nebyla svržena, ale pouze její premiér podal demisi a to navíc pouze samostatně, což zdůraznil. Demisi vlády nepodal, protože jej k tomu vláda nezmocnila.Celé je to toiž ještě více zamotané. Pokud vyjdeme z textu ústavy (zdůrazňuji "z textu") a nikoliv z nějakých zvyklostí či duchů,logicky dojdeme k závěru, že vláda pana Nečase má sále mandát k vládnutí (bez Nečase) poněvadž prostřednictvím premiéra nepodala demisi a prezident ji tedy nemohl přijmout. Naví ovšem má mandát k vládnutí v demisi vláda premiéra Rusnoka, která ovšem neněla být vůbec jmenována. Ono totiž v případě, že text ústavy hovoří jasně, není třeba vymýšlet co se tím rozumí, ale co je psáno. A v tom je celá naše bolest, která vyvstává jednak ze špatné ústavy a druhak z vymýšlení zvyklostí a duchů tam, kde to není na místě.

P. Lenc 30.9.2013 9:49

Re: Na to,

Ale jděte pane Čechu.Media se přímo chlubí jak to či ono rozkrývají.A vy, takový demokrat to náhle nevidíte?Zajímavé.

P. Vaňura 30.9.2013 9:49

Máte samozřejmě pravdu

A za naprostou nehoráznost. kterou každý opomíjí je skutečnost, že si policie dovolila vniknout do prostor vojenské rozvědky a cokoliv tam hledat. Něco tak šíleného nemůže dovolit žádný rozumný stát, jehož vedení má všech pět pohromadě!

V. Hošek 30.9.2013 9:39

Re: Na to,

Pan Ištván celou kauzu prezentoval ve třech částech: 1. neoprávněné sledování; 2. korupce (teplá místa !?); 3. podvody a krádeže lobistů;

Bod 3 sloužil jako mediální kouřová clona (pro pár trochu znalých novinářům a politikům) několika nesmyslných obvinění v bodech 1 a 2. To, že z těchto obvinění zůstanou jen dvě a to pánů od vojáků je nad slunce jasné.

A bod 3. ten zůstane nevyšetřen, jak je to obvyklé, pro důkazní nouzi.

Takže již nyní můžeme konstatovat, že se jednalo o puč prostřednictvím prokurátorů a policie. Ne, že by si dotčená vláda nezasloužila odvolání, ale je třeba věci nazývat pravými jmény, vláda byla svržena pučem a tento akt nás posunul opět zpět k banánovým republikám. Bylo by velmi zajímavé vědět, kdo byl pravým organizátorem, a co asi na pana Ištvána ví nebo co mu slíbil.