5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

POLITIKA: Kde jsou ty zločiny?

V červnu tohoto roku za podivných okolností padla vláda. Po policejní monstrakci, kdy banda zakuklených policajtů vtrhla v jednu hodinu v noci na Úřad vlády či v poutech pod samopaly odvlekla neozbrojenou a nebránící se paní Nagyovou - to vše natáčeno a zveřejněno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Škrabal 30.9.2013 11:11

Re: Jak pročítám zdejší názory

Tak jste mě uzemnil, vahou svých argumentů. Po vašem přesvěčivém zdůvodnění, na diskuzi s vámi asi nemám,

J. Ryba 30.9.2013 11:17

Re: Jak pročítám zdejší názory

to opravdu nemáte: http://zpravy.ihned.cz/c1-60310780-ze-je-nase-rozhodnuti-o-imunite-nesrozumitelne-to-me-dojima-rika-soudce-ns-soudu-jurka

Takže není korupce, když obejdu 101 poslanců a dám jim peníze, aby změnili zákon? Také to bude hlasování, tedy beztrestný výkon mandátu...

Nebo inzerát: dejte mi milion a já budu hlasovat, jak chcete... To jsou někdy až bizarní závěry, evokující, že se může poslanec dopustit všeho. I vraždy. To vše už totiž není výkon poslaneckého mandátu, ale svévole a zneužití. Jestli někoho okradu nebo budu hlasovat čistě za peníze, to žádnou souvislost s výkonem mandátu prostě nemá.

Když si ty peníze vezmu od nějakého lobbisty v předsálí sněmovny?

Samozřejmě že ne. Musí se vždycky zjistit, jestli konám s relevantním výkonem mandátu. Jestli konám takhle korupčně, tak je to prostě zneužití a policie musí konat.

R. Škrabal 30.9.2013 11:33

Re: Jak pročítám zdejší názory

Tak pokud páchám svinstvo relevantně s výkonem mandátu tak, je to v pořádku.

No já si narozdíl do vás někoho takového nevážím a nemám důvod litovat , že skončila, vláda, držící se za cenu úplatků, byť byly relevantní s výkonem mandátu,

J. Ryba 30.9.2013 11:41

Re: Jak pročítám zdejší názory

bla bla bla...na diskusi fakt nemáte. Mluvte za sebe, ne za mě...

ten soudce se tam vyslovuje i k tomu, zda šlo či nešlo o úplatek...a není sám, dokonce i aktivistický soudce, který tak slavně odsoudil Bártu, prohlásil, že ZDE by to jako kriminální čin neodsoudil

R. Škrabal 30.9.2013 12:33

Re: Jak pročítám zdejší názory

Dobře. Pro vás to jsou hoši šikovní, pro mě ti co berou úplatky , Pokud

se vám ve vládě líbili, volte je. U mě to nehrozí. Pokud už tedy musíte

urážet, prosím. Nemíním se domlouvat , se zaslepeným politickým fanatikem který i rámci své ideologie jiný názor není shopen jiný názor přijmouT

V každém případě. máte pravdu v jednom. Máte soudně doloženo , že pánové se nezachovali protizákonně, Morálka je asi něco,  o čem nevíte vůbec nic

Ještě maličkost. Nedovedu představit soudce, který by si dovolil tyto pány odsoudit, i když soudce je samozřejmě "nezávislý"

P. Vysloužil 30.9.2013 13:11

Re: Jak pročítám zdejší názory

Šikovnej. Teď jste to opravdu rozsek ....

M. Prokop 30.9.2013 12:06

Re: Jak pročítám zdejší názory

Kdo nemá pravomoc, nemůže úkolovat. Pokud se tak stane, viník je ten, kdo se nechal.

Že jste to rozhodnutí nepochopil, vypovídá hlavně o vaší schopnosti chápání.

M. Pechr 30.9.2013 10:56

Svobodní

http://volby.svobodni.cz/aktualne/fiktivni-rozhovor-s-typickym-volicem/

M. Šejna 30.9.2013 10:24

panu Svobodovi uniká zásadní věc

Pád Nečasovy vlády byl prý podle Svobody puč  a ve vazbě by prý měli sedět ti, co ho připravili.

Tak fajn, ať tedy jde do vazby grémium ODS. To totiž vmyslelo pád Nečasovy vlády. Nikdo jiný. Kdo si ještě pamatuje, jak kauza probíhala, tak ví, že Nečas původně demisi podat nechtěl. Policejní komando mu tu demisi nemohlo nařídit. Demisi podal Nečas až na nátlak grémia ODS, kdy si gémium představovalo, že jen vymění premiéra a vše bude jako dřív. Jenže jim uniklo, že prezident není členem grémia ODS a že prezidet není povinen poslouchat stranické úkoly vzešlé z grémia ODS. A stranickým úkolem bylo nahradit Nečase Němcovou. Tenhle takticky zcela pitomej nápad výměny premiéra nevznikl ani v policejním komandu, ani na Hradě. Ten vymyslely špičky ODS. Takže ty by měly jít do tepláků.

J. Slanina 30.9.2013 10:27

Re: panu Svobodovi uniká zásadní věc

Koukám, šejno-lejno, že kšefty nějak nejdou, co, když tady můžeš od rána opruzovat.

J. Ryba 30.9.2013 10:30

Re: panu Svobodovi uniká zásadní věc

to je správná připomínka. Měli si uvědomit, jaký je Zeman hajzl...že nebude postupovat jako Klaus v případě Koloťuka :-)

M. Šejna 30.9.2013 10:39

pane Rybo

ona je to ale i chyba Nečase. Špatně vyhodnotil situaci a postavil se za Nagyovou. Kdyby myslel mozkem a nikoli rozmnožovacím orgánem, tak by se od Nagyové okamžitě distancoval, vyhodil by jí z úřadu, sám sebe by označil za oběť spiknutí a mohl by klidně vládnout až do řádných voleb v příštím roce. 

Uvědomte si, že Nečas není doposud trestně stíhaný, takže kdyby nebyl pod pantoflem, tuhle aféru by s přehledem ustál.

J. Ryba 30.9.2013 10:46

jistě, pokud by ji bral, jako vy, jako konkubínu, pak ano...na Nečasovi oceňuji, že je v první řadě člověk a až v druhé řadě politik. Vy to máte rád obráceně...

M. Šejna 30.9.2013 10:51

Ano, pane Rybo

já si opravdu, pokud mám manažerskou funkci, neposadím na post své sekretářky vlastní milenku. Je to totiž velmi neprofesionální, i když lidsky by to možná bylo pochopitelné.

R. Tesařík 30.9.2013 10:54

Re: Ano, pane Rybo

jen aby...lidi toho nakecaj a taky strašně lžou, jak říká doktor House.

M. Šejna 30.9.2013 10:57

Richarde

už jsem pár manažerských funkcí absolvoval. Milenek taky. Sekretářkou nebyla jediná z nich.

Nesmíte vše posuzovat podle toho, jak se chováte Vy.

J. Ryba 30.9.2013 11:05

Re: Richarde

vy jste ale samá domněnka, zato tvrdá fakta nic....pro mě je tvrdým faktem výpověď Nagyové u soudu s Randákem, kde vypovídá, že v době, kdy Randák o ní vypustil ty informace o platu, ještě žádný vztah s Nečasem neměla

M. Šejna 30.9.2013 11:10

aha, pane Rybo

tak to se omlouvám. Zapomněl jsem, že když se Randák dopustil trestného činu prozrazení státního tajemství zvaného "plat Nagyové", tak v té době ještě Nagyová dřela jak kůň. Teprve později podlehla nodolatelnému kouzlu plejboje Nečase.

J. Ryba 30.9.2013 11:20

Re: aha, pane Rybo

aktivismus střídáte prázdným sarkasmem? To je trochu málo

J. Ryba 30.9.2013 11:02

Re: Ano, pane Rybo

on s ní spolupracoval x let a podle výpovědi u soudu jejich vztah začal teprve nedávno....takže milenku si tam neposadil

P. Zeman 30.9.2013 10:50

Re: pane Rybo

Jo. A mezitím byste vy ruďáci řvali jak na lesy něco o modré diktatuře, o slušnosti rezignovat a dělali byste všechno proto, aby Nečas odešel a vláda padla. Když se vám to splní, hýkáte něco o možnosti ustání vlády a funkce, jenom kdyby se chtělo. Chucpe jak kráva!

M. Šejna 30.9.2013 10:53

ale houby pane Zemane

já osobně jsem byl proti tomu, aby Nečas podal demisi. A lze to najít zde v komentářích. Nečas měl tuhle kašpárnu, co jeho vláda předváděla, dovést až do "zdárného konce" , tedy do jara 2014.

R. Tesařík 30.9.2013 10:55

Re: ale houby pane Zemane

jo kašpárnu..ale, ale.

M. Šejna 30.9.2013 11:01

to víte, Richarde

Vy byste jistě "rozpočtově zodpovědnou" vládu, která zadlužuje zemi nejrychleji v historii, nazval jinak. Třeba byste o ní složil i nějakou budovatelskou píseň.

J. Ryba 30.9.2013 11:09

Re: to víte, Richarde

já bych ji nazval "realisticky rozpočtově zodpovědnou" vládou. Byla totiž první vládou, která rok co rok snižovala skutečné vládní výdaje oproti roku předešlému a činila tak kompromisně: větší část schodku snižovala na výdajové straně a menší část doháněla na příjmové straně (na daních)...rozpočtově zodpovědným se ukázalo i rozumné nakládání s rezervami, kterým se podařilo dosíci toho, že celkový dluh čr poprvé v historii klesl

M. Šejna 30.9.2013 11:13

celkový dluh ČR poprvé v hitorii klesl?

prosím Vás, kdy klesl, jak klesl, a o kolik klesl?

J. Ryba 30.9.2013 11:22

Re: celkový dluh ČR poprvé v hitorii klesl?

Státní dluh ke konci června klesl na 1,678 bilionu korun z 1,716 bilionu

M. Šejna 30.9.2013 11:31

Re: celkový dluh ČR poprvé v hitorii klesl?

ale  takto dočasně klesal dluh i v minulosti. Většinou poté, co stát zaplatil dluhopisy jejichž splatnost právě vypršela. Toto není nic nového ani mimořádného.

Dokonce i státní rozpočet bývá mnohdy ještě v září v přebytku, aby na konci roku byl ve stomiliardovém deficitu.

J. Ryba 30.9.2013 11:37

Re: celkový dluh ČR poprvé v hitorii klesl?

ale kdepak, zatím vždy dluh rostl..staré dluhopisy jsou spláceny dalšími dluhopisy, resp. schodky, které jsou "kryté" novými emisemi

zde došlo k tomu, že se lépe využily rezervy a tím pádem si stát nemusel půjčit tolik, kolik by si jinak musel půjčit....to je rozpočtově zodpovědné

J. Ryba 30.9.2013 11:23

Re: celkový dluh ČR poprvé v hitorii klesl?

Státní dluh ke konci června klesl na 1,678 bilionu korun z 1,716 bilionu (zdroj: ČNB) :-)))