15.5.2024 | Svátek má Žofie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Taky kanadan 16.7.2009 14:35

Re: Nesouhlas

Prectete si ty clanky v kanadskem listu Globe and mail. A PAK teprve neco piste.

Puk 16.7.2009 14:26

Demagogie se rozrůstá

Přiřadil jsem si definitivně pana Urbana  do extraligy demagogů. Zatím tam mám soudruha Uhla, přátele ing. Paroubka a Dr. Ratha. Nemá cenu se vyjadřovat k pokrouceninám, které tvoří. Ahoj Puk :-/

Tom 16.7.2009 14:23

Nesouhlasím

Pane Urbane nesouhlasím s vašim názorem a rád bych, abyste mi vysvětlil některé zásadní rozpory. Co má být cílem zavedení víz? Předpokládám, že to aby Kanada mohla sama rozhodnout, koho na své území hodlá vpustit. Znamená to tedy, že nebude nadále do země pouštět Romy? Pokud ano, tak je to rasismus největšiho ražení, organizovaný státem!! Pokud hodlá vpouštět Romy a  ostatní ne, uniká mi smysl zavedení vízové povinnosti. Dále by mne zajímalo následující. Buď je ČR rasistickou zemí a potom jsou žádosti o azyl oprávněné a zavedení vízové povinnosti znamená, že Kanada sama odsoudí šikanované k tomu, aby nadále trpěli. Nebo ČR takovou zemí není a potom není důvod k udělování azylu a opravdu se jedná o ekonomické důvody. Poučte prosím rýpavého východoevropana. Děkuji!

Havránek 16.7.2009 14:23

Pane zneuznaný..

na celý vztah ke Kanadě by mi na jednání vlády stačilo asi 30 minut: 1. odvolání našeho velvyslance z Otawy, 2. Vypovězení kanadského velvyslance z Prahy, 3. zavedení víz pro všechny kanadské občany s tím, že jestliže oni je vydávají ve Vídni za 75,- CND, tak je budeme vydávat na našem velvyslanctví v New- Yorku za 150,- CND a to jen v v pondělí a středu od 10,00-14,00 ! - šmidra.

xxx 16.7.2009 14:15

oko za oko - zub za zub

Průměrný český občan nemá  krupky na výlet do Kanady a je mu  srdečně jedno,že  musí žádat o vízo.Osobně   si myslím ,že  bych to řešila   odvet.opatřením."OKO ZA OKO - ZUB ZA ZUB "

Jana V. 16.7.2009 14:11

Re: Pane Urbane, velmi dobre napsano. Jenze to tu schytate ...

Já mám za manžela ghanského lékaře a náš syn (nyní je mu 34 let) nikdy neměl žádné problémy - školkou počínaje - s uplatněním, a vždycky měl i ve škole dost kamarádů, ač je na první pohled jiný (a to ještě žijeme ve středně velkém městě). Výmluvy se najdou vždycky, když člověk není ochoten převzít za sebe zodpovědnost. Nyní  už má vlastní rodinu a na jeho dvouleté dcerce je ten "nečeský" původ také patrný, ale nemám zprávy o tom, že by se jí někdo posmíval nebo jinak ponižoval. Tak hrozná ta naše společnost zase není.

asterisk 16.7.2009 14:06

Re: Nikoli, Kanada Vám říká,

... teď psali že prej v Praze nebude....

xxx 16.7.2009 14:06

Re: Pravdoláskař Urban s cisternou másla na své kebuli

Je demokracie a kdo nechce pracovat tak nemusí.Po lisopadu l989 zákon o povinnosti pracovat byl zrušený .Když někdo nepracoval tak byl trestně postižitelný.Zákon  již neplatí a naše mladá generace když nenajde   práci svých snů tak nepracuje a nechá se živit i několik  let rodiči.Cikán když nepracoval byl odsouzen za fluktuaci a nedostával  dávky na děti.Bylo by docela zajímavé statisticky doložit zaměstnanost cikánu před  rokem l989 a po roce l989.

Peman 16.7.2009 14:05

Re: Včera nebo předevčírem

R^

Ladislav N :-))) 16.7.2009 14:03

Re: a na Urbana se hodí toto:

Hehe, koho by za totality napadlo, že se text bude tak dobře pasovat na samotného Kocába... ;-D

MIrco1 16.7.2009 14:02

Politicky korektní Urban si nevidí do huby...

... stejně jako spousta komentátorů z výšin svého rádobyintelektuálního obláčku s žádným skutečným cikánem nikdy nemluvila a vůbec nezná jejich hodnotový systém a myšlenkové pochody.

Nicméně co mě nadzvedlo je ta manipulace, že by Česko mělo "držet hubu", když si natruc vyjednalo bezvízový styk s USA. Vážený pane Urbane, bezvízový styk s USA měla v okamžiku vstupu nových členských zemí prosazovat sama EU, zvlášť když chce v mezinárodně politické scéně tak strašně moc vypadat jednotně. Jenže ouha, tenkrát Evropská komise jen "bohužel konstatovala" že se na tom s USA dohodnout nedokáže a klausuli solidarity v žádném případě nehodlá uplatnit. Když si pak ČR vyjednala bezvízový styk sama, přičemž USA rozhodly, že EU začnou brát jako celek a všichni občané musí vyplnit ekektronický formulář, tak se mohly staré země po*rat. Jestli tohle farizejství hodlá Urban obhajovat, tak je u mne odpad, jehož názory nelze brát vážně.

Mirek F. 16.7.2009 13:58

Re: ekonomická emigrace

Kriomě politické korektnosti vidíte nějaký problém s tímto opatřením?

Jana 16.7.2009 13:57

Re: nevychazim z udivu

Reakce na první věta:

Vláda, a nejen tato se měla dávno snažit o úpravu sociálního systému u nás. Každý by radil Kanadě. Ať si dělají co chtějí a umí. My máme řešit problémy tady. A myslím, že na víza nemá nikdo automaticky nárok. Tak, jako my bychom měli rozhodovat, koho sem pustíme a koho ne, nechť si Kanada rozhodne, koho k nim pustí a koho ne. Mají na to právo. A to, že vyhlásili víza na diplomatické pasy je myslím docela dětinské.Nikomu to nepomůže ani neublíží. Jen to zhorší vzájemné vztahy a ztíží příští vyjednávání.

cicero.jan 16.7.2009 13:31

Řešení bylo, ale už není.

Je známo, že značná část t zv. emigrantů používá služeb "specialistů", kteří vše za příslušný poplatek zařídí. Vlastní odjezd není nikterak riskantní, búďto se emigrace povede a pak Kanada zajistí hladký start, nebo nikoli a pak zaplatí cestu zpět a ne neúspěšné žadatele tu čeká pěkná suma sociálních a dalších příspěvků za řadu měsíců prožitých za podpory Kanady. Jen několik opravdu naivních nadšenců z tohoto kolečka vypadlo a pak měli problémy, které se značně publikovaly. Ti kteří absolvolali uvedené kolečko bez problémů o publicitu pochopitelně nestálo. To také vysvětluje, proč zemí zaslíbenou se stala právě Kanada. Stačilo včas nastavit systém, dohodnout se s Kanadou o zamezení dvojí podpory a došlápnout si na "zprostředkovatele". Řešení takzvaně "pštrosí" s čekáním až se to nějak vystříbří přineslo své ovoce, ponškud kyselé. 

čm 16.7.2009 13:30

Re: Všichni do Kanady?

Zlatý slova. U nás v hospodě by rovnou vyhlásili válku. Přitom nejdál sem tam byl v tomhle směru já, na Americe u Mořiny a i to už je dávno.

čm 16.7.2009 13:26

Re: Nikoli, Kanada Vám říká,

Před jehož důsledky v podobě exportu části obyvatelstva se zase  kanadská společnost sebezáchovně, a tedy z Vašeho pohledu zcela oprávněně brání. Navíc to neberou rasisticky ale šmahem., Tak vo co teda de? Všechno je ok, každej má právo na sebezáchovu, kdo chce do Kanady, půjde vnitřně vyrovnanej  pro vízum. A cestou nakopne do zadku předsedu vlády a ministra zahraničí, aby místo maření času debilním jednáním s EU o nemožném tim zadkem hejbnuli tak, aby vízový oddělení bylo co nejdřív v Praze a pobočka v Brně.

Rudolph 16.7.2009 13:19

Re: Dva přešlapy pana Urbana

Úřednické vlády jsou u nás vždycky populární. Jestli to nevíte, tak si to dohledejte. Nemění to ovšem nic na tom, že máme (aspoň teoreticky) parlamentní demokracii a zbožná důvěra v nevolené vlády je naivní, zrak lidu nevidí její "strýčky. To za prvé. Za druhé jsme se (myslím) v 89. dohodli, že tady bude vládnout ten, co vyhraje volby. Tečka. Můžete (a možná to uděláte) mi tady předvést ústavně právní extempore. Mě ale nezajímá, opakuji: vláda vychází z voleb a nic lepšího jsme za několik tisíc let zatím nevymysleli. Toto je provizorní výkonný tým a jeho posláním je držet politický zobák a makat.

Marat 16.7.2009 13:17

Proč tak pěníte?

 Je dosti státu, kam občané ČR můžou jezdit bez Visa, ale občané těch státu už na cestu  do ČR Visa potřebují. Tak co vás na záležitosti Visa s Canadou tak pění?

 Ale i Canada má možnosti jiné. Vždyť každého takového pochybného žadatele o asyl může celník  obratem poslat zpět a nikdo by nemohl špitnout. A docela dobře by šloé bez Visa. Za tá Visa můžete především poděkovat takovým Uhlum, Mlynářum, kteří si na cikánech ohřívají vlastní polivčičku. Ti každý případ, ve kterém jsou účastní cikání neustale rozmazávají a vřeští daleko víc, jak samotní cikáni.

emil 16.7.2009 13:15

Včera nebo předevčírem

byl uveřejněn článek o klukovi, myslím z Libérie. Utekli a u nás žádají o azyl. Malý kluk začal chodit do školy, stal se premiantem, dokonce dostal nějakou cenu od Ministerstva školství za své články a činnost ve škole. Při rozhovoru s ním se člověk dozvěděl, že kluk chce být vzdělaný, že to chce někam dotáhnout. A v tom to je. Proč by to také cikáni chtěli, když se vyřvou na úřadech a dostanou peníze, které okamžitě propijí, oni to nikam dotáhnout nechtějí. Česká sociální zabezpečení už jim nestačila, tak si mysleli, že v Kanadě jsou blbci a tyto lehkoživky budou krmit. Jasný rozdíl mezi člověkem, který chce a dělá proto všechno a českými Romy, kteří si z keců pána Urbana, idiota Zimy, udělali dobré a bezpracné rito.ˇJe jen škoda, že oapčným rasismem se nikdo u nás nezabývá.

čm 16.7.2009 13:09

Re: Kanadský azylový systém

Což nic nemění na to, že můžou mít systém jakej chtěj  a proč chtěj a nám je po tom houby. Stejně tak na tom, že můžou podle počtu osob žádajících o azyl víza zavést a zase zrušit kdy chtěj a jak chtěj. Což se stalo. A taky na tom, že slušnejm lidem se celkem houby stane, když si budou vo víza žádat, tak jako dřív. A že ty, co sou te´d v maléru doplatili hlavně na to, že jim vlastní ministři tutlali podstatnou informaci, když si mysleli, že z toho zas nějak vybruslej, jak sou zpovykaný z domácí politický scény.  Např. se nezdá, že by někdo hned po oznámení před čtrnácti dny začal jednat o obnovení vízovýho oddělení v Praze. A konečně na tom,  že pro dojem, že je zde nejméně xenofobní ne-li rasistická nálada proti cikánům dodáváme sami dost materiálu už jen diskusními příspěvky k tématu jenom tady k tomu článku.

Marat 16.7.2009 13:07

Re: Kanadský azylový systém

Tá Canada je hodně levičácký stát a podle toho se chová.

Michal Dvořák 16.7.2009 13:07

Dva přešlapy pana Urbana

Pane Urbane,

Zaprvé: vláda Jana Fischera je vládou legitimní. To, že se jí neustále omlacuje o hubu, že je pouze dočasná a nemá mandát, je nesmysl. Má stejný mandát jako každá jiná vláda. Proto, že je celkem apolitická, je její obrovské plus - je to nejlepší vláda, kterou jsme za posední roky měli a budeme mít: protože se soustřeďuje na podstatu věci, nikoli na politické zviditelnění se na úkor efektivnosti.

Zadruhé: každý, zřejmě kromě Vás, vidí, že důvody úprku Cikánů, tedy, pardon, Romů,  jsou z 97,5% ekonomické. Nelze se divit, že komunita, která z významné části parazituje na solidaritě druhých, se ráda přesune tam, kde na tom bude za stejné nicnedělání ještě lépe. Naproti tomu, situace československého exilu za "bolševika" byla zcela odlišná, což byste mohl při svém učitelském působení alespoň tušit.

asterisk 16.7.2009 13:01

Re: Kanadské zrcadlo především ukázalo Kanadě, že má křivou hubu. Křivou a licoměrnou.

ale ona to řekla! Protože v Torontu přistávala plná letadla "turistů" co na ně s cedulkou čekal "kdosi" v příletové hale a rázem se z nich stali před kanadským zákonem a před úřady "politicky pronásledovaní" tak právě proto zavedla kanada víza. To je jejich odpověď na plnou hubu - na přeměnu nevěříme a taková letadla tady nechceme. Tečka.

emil 16.7.2009 13:00

Re: Vzhledem k idiotství, jaké tu šíří

Nezmrzl ti mozek, zimo ? Tvoje idiotství můžeš uplatňovat tam, kde lidé nežijí spolu s Romy. Žijte s nimi, bydlete s nimi, pak takové kraviny jako Urban a Zmrzlina nikdy nenapíšeš.

Mika 16.7.2009 12:59

Všichni do Kanady?

Koukam, že se tady spousta lidí chystá do Kanady, že jsou tak vytočený. A vidíte já tam nikdy nebyl ani se tam nechystam. Tedy jako turista, když už tak za prací. A pracovní visa byla jsou a budou. Takže bijte je, všchny ! :)

čm 16.7.2009 12:55

Re: ekonomická emigrace

No jo, jéžiš!!!Hned sedněte a pište britský královně, ať na to dohlídne, že má úplně tupý poddaný8-o

kpt 16.7.2009 12:52

českým cikánům se nic až tak neděje

jen je jich moc. to je hlavní problém. Společnost, která je krmí šatí zajišťuje bydlení atd. aniž za to něco dostane zpátky ovšemže vysílá signál: Množte se, veselte se, my to zaplatíme. Budeš-li mít každý jeden, dejme tomu do 25 let svého života 5-6-7 kusů potomků, budeš mít vystaráno... co se jako divíte, že si z vás ti lidi dělají srandu. U nás, /V Řecku/ se sice cikáni chovají stejně nebo podobně, hluční, špinaví, nevzdělaní, ale je zásadní rozdíl, nemnoží se, neboť, a to je ten důležitý rozdíl, mít 10 potomků nezakládá nárok na žádný příspěvek od státu, tak jednoduché to je. Nemáš za co žít? Starej se. Neumíš to? Máš smůlu... Dokud bude cikán vědět, že existuje plynulý přívod státních prostředků, bude se usilovně starat o to, aby byl co největší, ergo, aby vyrobil co nejvíc potomků. Zní to hnusně, ale je to tak. A tak zatímco vy budete přemýšlet co tedy dělat a kam s nimi, oni utěšeně konají své dílo..

čulibrk 16.7.2009 12:50

Pane Urbane,dovolím si ze zahrádky

http://www.senat.cz/zajimavosti/tisky/2vo/tisky/T0415_01.htm:-D:-DA fčil mudrujte:-D

čm 16.7.2009 12:43

Re: Zlé Kanadě se osobně pomstím.

Já jsem už vyřadil kanadský tým z mého mistrovství světa ve STIGA hokeji. Ani necekli a sou teď zavřený ve škatuli

cipísek 16.7.2009 12:32

Re: Nevím

Pan Urban se už dost pěkně "odkopal" v diskuzi u Jílkové.Je dost s podivem,že jediný,kdo si to neuvědomuje,je on sám.