26.6.2024 | Svátek má Adriana


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Opatrný 19.3.2008 8:30

Re: Jak se nám modrochudáčci rozčilují...vždyť díky Julínkovi přibývá voličů ODS......

Ta šojdrová, kterou opakovaně prezentuji media už lidem leze na nervy a to  i těm kteří jsou proti poplatkům. Poplatky v nemocnici pro všechny od narození do konce života nejsou ani tak regulační, jako příplatky na provoz zařízeni! Dnešní špitály s dvou, třílůžkovými  pokoji,  z plnou penzi, hygienickým zázemím, televizi , s čistým prádlem dle potřeby, za 60 kč na den, nemůže nikoho zruinovat. Doma šetří elektrický proud, vodu, nepere, nesvítí, nenakupouje, nevaří, každý hlt mléjka si doma musím zaplatit. Ještě i dnes při poplatcích 60 Kč, v LDN (léčebna dlouhodobě nemocných ) s rehabilitaci, celodenním stravovánim se pro důchodce, vyplatí. Také i rodině, která se v té době nemusí o svého příbuzného starat . Do zavedení polatku v léčebně pro dlouhodobé nemocné mohl být "potřebný", někdy o potřebnosti rozhodoval úplatek, 3 měsíce zcela zdarma, důchod si pěkně šetřil, pak ještě někteří co v  tom uměli chodit jeli na křížkové lázně . To někdy zopakovali 2x do roka, což je půl roku. To pak byly krásné dárky pro děti, vkladní knížky pod stromeček, no uznejte komu by to dali. Vím o čem je řeč, jsem s profese. I novorozenec potřebuje každodenní praní, koupání, olejičky, zásypy , dětskou kosmetiku, plénky. Nic není zadarmo, no ta bene , vždyť to nejde s jejich platby, stát jim přispívá, (mateřská je příspěvek na starost o dítě, porodné, příspěvekek na dítě), kromě toho dítě je rodičů, v přírodě to funguje, že každý "rodič" se potomstvo stará sám.  

ergo 19.3.2008 9:24

Re: Re: Jak se nám modrochudáčci rozčilují...vždyť díky Julínkovi přibývá voličů ODS......

To někdy zopakovali 2x do roka, což je půl roku. - někdy dokonce 4x do roka, což je, SVĚTE DIV SE, čtvrt roku.

J.B.Marconi 19.3.2008 5:58

Jelínek

je veřejnoprávní příživník podporovaný odbráři ČT a ČRo. Fuj. (Y)

Rococo 19.3.2008 5:34

Jelínku,

ty už jsi přítěží dávno!:-D

Mejla 19.3.2008 4:26

Snad JELÍNEK je přítěží, ne Julínek. Čím se kreatura Jelínek vůbec živí ?

Tedy kromě think tankování ?

Vodák 19.3.2008 3:56

právo

Články, argumenty a sloh pana Jelínka je totožný s články Rudého práva z let minulých.  Stačí se podívat do archivu. Podoba je až zarážející.

Rococo 19.3.2008 5:35

Re: právo

Masarykova univerzita chrlí embria jako je Jelínek a ostatní absolventi!:-D

Nomen: 19.3.2008 6:11

Rococo nezkoušejte tak těžká cizí slova jako je embryo.....

Netřeba 19.3.2008 6:33

Re: Re: právo

Když embrio, tak šup s ním do ynkubátoru. Ať tam platí jak mourovatý.

Opatrný 19.3.2008 8:37

Re: Re: Re: právo

Netřebo, třeba .Jestli v inkubátoru ,/ne ynkubátoru/ nebo postýlce, pořád platí stejně 60 kč, přídavky bere dále, porodné také.

Netřeba 19.3.2008 10:26

Re: Re: Re: Re: právo

Jasně. Dáme jim porodné, přídavky, snížení daní, ať vypadáme jako lidumilové. Pak prohlásíme, že se v nemocnicích bude vybírat poplatek za péči, která je cosi jako hotelové služby. Přece co by to bylo za hotel, který by neměl inkubátor.

Jinak jste zcela tupě nepochopil, že slovo "ynkubátor" jsem použil záměrně blbě a zase jste zcela tupe nepochopil, že stejně tak jsem použil i slovo "embrio". Byl to nejapný pokus o ironii na předchozí příspěvek.

Opatrný 19.3.2008 9:18

Re: Re: právo

Jo hošánkové, ještě pamatuji doby, kdy se muselo dát doktorovi do kapsy, aby napsal recept  na Brufen. Bylo to víc než 30 KČS. Kdo chtěl kvalitní léčbu, platil jak mourovatý. Také se říkalo, kdo nemaže, nejede.....Kdy už konečně pochopíte, že zadarmo muže jen Bůh. Nejsme tak bohatí, abychom si kupovali levné zboží!

Vasekpasek 19.3.2008 1:38

Diskuze

No, jsem rád, že od jednoho z hlavních ideologů ze socdem zní jeden jediný argument: Veřejnost se bouří. Na věcnou kritiku nebo dokonce nedej bože diskuzi se v Lidovém domě nevzmohou...

Netřeba 19.3.2008 6:35

Re: Diskuze

To, že jsou lidi   nas  r  aný   je vám málo? Jsou tady lidi pro Lulínka nebo Lulínek pro lidi a z jejich vůle, za jejich peníze?

ucitelas 19.3.2008 7:51

Re: Re: Diskuze

Nasranej seš akorát ty oranžgutane

Babka 19.3.2008 8:06

Re: Re: Diskuze

Jasně, budeme mít všechno, zadarmo, pro všechny - pánbůh totiž sešle na naše zdravotnictví zázrak!

Už za komančů to kolovalo jako vtip, ale je to platný všeobecně - vždy platí jen 2 možnosti z těch tří:

zadarmo, pro všechny, kvalitní zdravotnictví.

Netřeba 19.3.2008 8:23

Re: Zadarmo ne, to je jasné.

Nikdo to tak ani nemyslí. Já tedy určitě ne.

Ale nikdo mě nepřesvědčil, že když budou zdravotní pojišťovny zprivatizovány a posléze i nemocnice, že zde bude kvalitní zdravotnictví pro všechny. Už vidím v barvách, jak pan majitel (nebo dozorčí rada či cokoliv jiného) se může přetrhnout, aby sloužil všem. Třeba i za cenu vlastních finančních obětí. ;-D

A nechoďte na mě s poznámkami o zneužívání bezplatného zdravotnictví. Nevidím jediný důvod, proč kvůli zašívákovi nebo hypochondrovi, kterému notabene napíše prášky na nic vysokoškolsky vzdělaný člověk, tak proč kvůli těmto dvěma já mám platit pobyt v nemocnici, když doopravdy marodím.

Opatrný 19.3.2008 8:52

Re: Re: Zadarmo ne, to je jasné.

Platíme proto, že naše pojištění je solidárni. Je Velká škoda, že nejsou zveřeňovány ceny běžných operaci baypasů, endprotéz, transplantace a následná léčba, léčba onkologický nemoci, to by se některým protočily panenky. Nikdo z těch co křičí neví, kdy na něj nebo jeho děti, blízké osud ukáže prstem. jE TO LIDSKÁ VZPUPNOSt. Já tvrdím , že raději přispěji těm, ke kterým byl osud nemilosrtný, nemám potřebu si to co platím vybírat.Budu vždy volit ZDRAVÍ. Kdybychom si měli platit plně bez pojištěni to co spotřebujeme, to by skoro všichni vážně nemocní umřeli na insolventnost . Raději nebudeme přát  panu NETŘEBOVI,a jeho blízkým aby takovou léčbu NEPOTŘEBOVAL  PŘEJU VŠEM HODNĚ ZDRAVÍI!!

Netřeba 19.3.2008 10:19

Re: Re: Re: Zadarmo ne, to je jasné.

Blábolíte úplně o něčem jiném, než jsem psal já. Ale velká písmena se vyjímají i jako hloupost.

jamo 19.3.2008 13:11

to Netřeba

..neskutečně blábolíte vy. To vaše "už vidím" je něco, co je jediným argumentem oranžovorudých tupců..že to po staru prostě nefungovalo a látalo se čím dál tím více (=házely peníze do černé díry) to je nepopiratelný FAKT a Julínek (=ODS) se s tím rozhodl něco dělat. Že se najdou tragikomičtí "prognostici", kteří věští apokalypsu, to patří k současnému bolševickému folklóru..

Puritán 19.3.2008 1:12

Jelínku, co máte proti podnikatelům typu Chrenka?

Zaopatřil dost štědře jak Standu Grosse, tak pseudonadaci (sdružení) Zuzany a Jiřího Paroubkových. Je dost dobře možné, že je potažmo i chlebodárcem vaším či vašeho "thinktanku"

Jelínek 19.3.2008 0:54

ODS se stává stranou ohrožující zájmy občanů

Kdo jen trochu zná současné názory prostých občanů,tak musí potvrdit,že ODS u většiny občanů prohrává na celém kole.Dokonce si dovolím tvrdit,že ve volbách bude bojovat o třetí pozici.Jako člen ODS se dnes bojim,někde veřejně obhajovat politiku ODS.

Vasekpasek 19.3.2008 1:37

Re: ODS se stává stranou ohrožující zájmy občanů

Ano, velice správně jste to trefil. Názory "prostých občanů"

Jirka 19.3.2008 1:57

Re: Re: ODS se stává stranou ohrožující zájmy občanů

Bohužel tito "prostí občané" způsobí,že ČSSD vyhraje příští volby.

Pak bude platit:každý stát má vládu jakou si zaslouží.

Dobře jim tak,ale my ostatní máme smůlu.:-(

káma 19.3.2008 7:55

Re: Re: Re: ODS se stává stranou ohrožující zájmy občanů

Milý Jiří,ne prostí občané,ale lidé jako Šulínek a jemu podobní,ti způsobí,že lidé budou volit někoho jiného.Privatizovat zdravotní pojišťovny je také krásný tunel.Když chtějí být v privátu,tak ať si založí vlastní.Ale ,to stojí peníze a výsledek je nejistý.Ono je lepší ,když mu ji věnuje stát,což?Ráno jsem slyšel v rádiu,jak Šulínek obhajuje poplatky tím,že ti pouze nemocní přispívají na ty chronicky  nemocné.To už nás má za úplné tupany,nebo si myslí,že mu všechno projde?

Opatrný 19.3.2008 9:08

Re: Re: Re: Re: ODS se stává stranou ohrožující zájmy občanů

Kámo, tupan jsi ty, zkus si někdde zjisti kolik stojí takový chronický nemocný , chronický dialyzační program 2x i  3x týdně, léčba  po transplantaci ledvin,  někdy na celý život.Totéž platí o substituční léčbě po operacích např. hypohýzy a jiných orgánů, kolik stojí kompenzační pomůcky., kardiostimulátory, léčba po kardiochirurgických operacích., to jsou jen některé z řady jiných chronicky nemocných patří tam diabetici a jiné metabolické poruchy,Bohužel díky takovým tupanům jako jsi ty, mají naše media fre, Až Vám to jednou,  všem padne na hlavu, ber kde ber, když není z čeho,  pak bude každý za to  co potřebuje a jen na co má, ale ze své kapsy. .

franta 19.3.2008 3:22

Re: ODS se stává stranou ohrožující zájmy občanů

Jak "stává" ? Tou přece vždycky byla !!

Rococo 19.3.2008 5:37

Re: ODS se stává stranou ohrožující zájmy občanů

A to je právě ta tragédie této země, že je složena převážně z prostých občanů!:-/Kdyby těch nebylo, kde už jsme mohli být!

ucitelas 19.3.2008 7:53

Re: ODS se stává stranou ohrožující zájmy občanů

je lépe když prostí občané do ničeho nekecají.

I-Worm 19.3.2008 8:09

Re: Re: ODS se stává stranou ohrožující zájmy občanů

ale to už tu přece bylo (i když se tvrdil opak, prostej občan musel držet zobák)! Takže restaurace komančů?