3.5.2024 | Svátek má Alexej


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Kamyl 9.9.2006 23:53

Re: Pokud jsem pochopil

To jste asi nepochopil zcela přesně. Říká jen, že Pehe je názorově promiskuitní. Vaše snížená rozlišovací schopnost možná souvisí se sníženou chápavostí.

AeroKarel 10.9.2006 0:13

Re: Re: Pokud jsem pochopil

:-P

P 10.9.2006 11:56

Re: Re: Pokud jsem pochopil

Vy jste mne nepochopil zcela přesně. Copak mám psát rovnou, že jsou mi oba dva ukradení?

AeroKarel 9.9.2006 22:20

"ODS, KDU-ČSL a lidovci by totiž dali také dohromady vládní většinu. "

A tohle píše politolog či kdo. Za střízliva?

Joska 9.9.2006 21:25

Pehe mne opravdu také překvapuje

ale není sám. Svého času jsem měl velice rád články Jiřího Hanáka a ten prej snad píše do Rudého kráva (!) Asi bych našel více ( podle mého vkusu) selhání lidí, kteří se mi zdáli slušní a věrohodní. Na ně se ale musíme v....t. Musíme si hlavně zachovat svůj názor. A ten je například takový, že Paroubek je odporný člověk, kterého by měla demokraticky smýšlející část ČSSD odsunout do zapomnění.

Modrý pták 9.9.2006 21:02

Podívejte Čumile,

chcete-li, tak prohlašuji, že NECHCI VELKOU KOALICI. Zvedá se mně žaludek, když slyším o konsenzu. Od roku 1996 se o tuhle kravinu kdekdo pokouší a výsledek je NIC. Já chápu, že lidem jako Vy nebo Jiří K., kteří rezignují na obsah a stále jenom adorují formu, to vyhovuje. Jenže pro velkou koalici není žádný důvod. Skončilo to remízou, tak budeme hrát nový zápas. Osobně bych dodal, že mě nesmírně mrzí, že jste nevyhráli. Čím déle budete u moci, tím kratší dobu ten průser bude trvat.

Zebra 9.9.2006 21:52

Re: Podívejte Čumile,

Nausea z dohody ? Někdo by měl ohlídat, abyste nikdy nedostal ani ždibek moci !

Modrý pták 9.9.2006 21:53

To je se zárukou :-)))

Zebra 9.9.2006 21:54

Re: To je se zárukou :-)))

Jsem klidnější.

Modrý pták 9.9.2006 21:59

To je fajn :-)))

Mě by učinilo klidnějším, kdybych nemusel platit důsledky konsenzu. Jsem spokojenější, když mě obírá jenom jeden. Když se na tom podílejí dva nebo úplně všichni, tak mám pocit, že jsou všichni lupiči.

Zebra 9.9.2006 22:53

Re: To je fajn :-)))

Dobrá rada drahá. Co takhle střádat korunku ke korunce a zakoupit přiměřený (ve všech směrech) ostrůvek ?

AeroKarel 9.9.2006 22:27

"Jenže pro velkou koalici není žádný důvod"

Omyl. Důvodů je dost, Modrý ptáku. Jenže "nejsou lidi".  Důvody by byly udělat ruku v ruce nutné reformy. A la Německo, při všech nevýhodách podobného uspořádání. Jenže Paroubek postavil vše na tvrzení, že reformy nutné nejsou, ač pochybuji, že by byl tak hloupý, aby o jejich nutnosti nevěděl. Takže by musel zacouvat a nutnost přiznat. A možná by to i udělal, ale pod svým velením. Ale v té velké koalici by velela spíš ODS. A to ten puchejř zřetelně nedokáže překousnout.

Modrý pták 9.9.2006 22:42

AeroKarle,

omlouvá Tě jenom fakt, že jsem v Nepravidelnících ještě nedošel k Marshallovi a ti tři géniové bohužel nedošli k pochopení funkce poptávky :-)))). Kde není poptávka, tam není nabídka :-))). Takže jestli je to z důvodu "důvodů" nebo "nedostatku lidí" je naprosto fuk. Chápeš? :-))))

AeroKarel 9.9.2006 22:47

Re: AeroKarle,

`Zeje to fuk souhlasím. Ale ty důvody prostě jsou. Že to idiotům dojde až pozdě a nebo vůbec, takže není poptávka také souhlasím. Mne zarzilo jen tvrzení, že nejsou důvody. Jsou. Ochota není.

Zebra 9.9.2006 23:01

Dilema

Je horší slepota Modrého ptáka zabraňující mu vidět důvody pro velkou koalici nebo slepota Vaše zobrazující neochotu jen a jen u Paroubka ?

AeroKarel 9.9.2006 23:25

Re: Dilema

Ale já nevidím neochotu jen u Paroubka. ODS je také neochotna a má k tomu dost více či méně dobrých důvodů. Ale zdůvodňovala by velkou koalici snáze než Paroubek, mohla by tvrdit "splníme alespoň nějaké své sliby" a byla by to pravda. To Paroubek postavil celou volební kampaň na popření nutnosti nějakých reforem, nepamatujete? Takže by musel obrátit zásadně ...... Ale celkem věřím, že by to udělal. Jako ministerský předseda. Ne jako třeba ministr v Topolánkově vládě. Jenže vyhrál Topolánek a ODS. Ne Paroubek, Paroubek, Paroubek a možná na pátém řádku ČSSD.

Neidealizuji ani neadoruji Topolánka. On je celkem (pod)průměrný politik, ale jakř takž drží slovo a není diktátor. Problém je s Paroubkem. Ten člověk zpychl, ztratil soudnost a podobá se ducemu. Tam je hlavní problém. Jeho vlády se opravdu bojím. Je bohužel čas na nepopulární opatření. Je jich ve svém populismu vůbec schopen?

Zebra 10.9.2006 0:09

Re: Re: Dilema

Tak jo, víceméně souhlas. IMHO problém s Paroubkem není, že by byl založením potenciální diktátor, ale že je pro úspěch ochoten udělat cokoliv vč. toho, že se teď tváří a jedná jako potenciální diktátor (pro své straníky a voliče momentálně hraje roli tvrďáka co to dokáže nandat všem). Je po tom teď poptávka, tak jí uspokojuje (je to tak dobře Modrý ptáče ?).

Modré think tanky by měly vymyslet fígl vyvolávající u socanů a jejich voličů poptávku po státotvorném muži kompromisu - vsadím všechny své bílé pruhy, že by se v něj Paroubek přešupačil natotata.

AeroKarel 10.9.2006 0:18

Re: Re: Re: Dilema

No, možná není potenciálním založením diktátor. Ale určitě se mu v té roli zalíbilo. Zdroje z pražské radnice ho popisují jako muže reality a kompromisu. Připadá Vám tak i teď? Mně tedy ne. Spíš šílenec mocí opilý. Sakra to bude jednou kocovina........

Jiří K. 10.9.2006 1:24

Jestli ono to nebude Karle tím,

že v té Praze s ním jednali slušně, zatímco ve funkci premiéra musí tvrdě oplácet rány a podpásovky, kterými je od počátku této mise doslova zavalen (a vlastně i jeho oba předchůdci). A to ještě doslova v podmínkách mediální štvanice (nejen na sebe ale i na rodinu) od prvních dnů ve funkci.

Vy byste Karle ve srovnatelných podmínkách zůstal uhlazeným gentlemanem v bílých rukavičkách?

Semiramis 12.9.2006 12:47

Re: Jestli ono to nebude Karle tím,

Ale vážený Jiří K., pan Paroubek s těmi podpásovkami a tvrdým konfrontačním stylem ZAČAL, v tom je opravdu skvělý !!!

A proč si myslíte, že je vystaven tlaku - jen tak pro nic za nic, když on je vlastně takový dobrák od kosti a oni mu jaksi všichni nadávají? Je to REAKCE na ten hnus, co od něj od počátku slyšíme.

Jiří K. 9.9.2006 23:05

Á, Modrý pták čeká na historické znemožnění se ČSSD!

Nic nového pod sluncem, to prorokoval už Macek při nástupu Zemanovy vlády. Nebo se snad tím utěšoval?

To se milý modrý opeřenče ještě načekáte!

Modrý pták 9.9.2006 23:10

Já na žádné znemožnění socialistů nečekám.

Jen jsem přesvědčen, že dluhy, které socialisté za uplynulých 8 let nadělali by také měli zaplatit. A pokud jde o samotný fakt historického zesměšnění, tak to provedli socialisté v historii tolikrát, že jenom pomalí a jednodušší si myslejí, že to ještě nenastalo.

Zebra 10.9.2006 0:16

Modrý páv ?

Tolluntur in altum, ut lapsu graviore ruant.

Modrý pták 10.9.2006 0:56

No, já myslím, že na ty socialisty to nesedí.

Tam by spíše pasovalo Timeo danaos et dona ferentes

Zebra 10.9.2006 22:28

Re: No, já myslím, že na ty socialisty to nesedí.

Když myslíte. Ovšem Tolluntur in altum ... bylo na Vás !

AeroKarel 9.9.2006 23:29

Re: Á, Modrý pták čeká na historické znemožnění se ČSSD!

No, stačí počkat na placení nadělaných (a neinvestičních) dluhů .........

vlastenka 9.9.2006 17:49

Jiří Pehe

Je to neferový, prolhaný, patolizal, kde vítr , tam plˇášt. Jak může takový jidáš učit na vysoké škole. Je mi z toho špatně.

Zebra 9.9.2006 21:53

Re: Jiří Pehe

Jděte se vyblít akcionářům New York University of Prague !

Dědek 9.9.2006 16:21

P.Bardoň a P.Pehe

V.P.jsem ještě starši než naznačuje,,dědek".Mnoho se od sebe nelišite i když v mnohém spolu nesouhlasite.Ve skutečnosti jste jako citovaná ,,opoziční smlouva,nebo velké koalice".Vždy tomu tak bylo a bude a nejen v té naši kotlině,žechtivost po majetku a vládě je jediným cílem těch co do toho jdou.Nějaká morálka,principy a obdobné nesmysly přichazejí v úvahu jen tehdy když se to k něčemu hodí.Tyto skutečnosti by nás obyčejné plebejce nevzrušovaly stejně jako skutečnost jestli někdo mluvi pravdu,lže,zamlčuje,tají atd.co vše se dnes počítá k vládnuti.Vždy za všech okolnosti pro nás na prvém místě byla nutnost zajistit pokud možno slušnou exiswtenci sobě a nejbližším.Pokud je tato skutečnost zajištěna citime se svobodnými a spokojenými.Vládnouci jsou pak naši lide a my jim dávame své hlasy,když o ně stoji.Ten zbytek všeho rádi přenechavámé vám co se živite třeba povidáním o těch co skutečně vytvařejí hodnoty a nechodí na žranice.

H.K. 9.9.2006 20:17

Re: P.Bardoň a P.Pehe

Slova, slova , slova. Píšete a nic neříkáte. Nevím co je špatného na tom, že si člověk zajišťuje existenci? Pokud to nedělá na úkor jiného,  tak je to snad správné.