1.6.2024 | Svátek má Laura


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jirka.s. 22.9.2006 9:10

Re: Re: Tak Vízku, po šestnácté!!!(pokr.)

Zač bojovali ti, kteří se postavili nacistickým ozbrojencům? Za sebe, jistě, ale to by nebyla úplná odpověď. Především za všechny ostatní Pražany a obyvatele své vlasti, ať již žili kdekoli, i za ty, kteří se ukrývali po celou dobu povstání ve sklepích. Mezi těmi, co bojovali dokonce i u rozhlasu, byli můj otec a matka. Ani oni se nikdy necítili hrdiny. Na to jsem si vzpomněl při demonstraci na Letenské pláni, kdy sem několik stovek autobusů přivezlo antikomunistické demonstranty z celé republiky, aby tu vypověděli svou nenávist. Mnozí se také cítili hrdiny, protože jejich odpor, často i se zbraní v ruce, poškodil nově vznikající společnost. I ti mladší, kteří přijeli, pod vlivem těch prvých také živili svou nenávist, ač vůbec nemohli pochopit, proč... A v té souvislosti mě napadla otázka, možná dnes kacířská, ale přece jen otázka: Nechá se srovnat hrdinství těch na barikádách a těch, kteří zapalovali stohy a vraždili podřezáním protivníka v padesátých letech? Ti z května 1945 šli bojovat pro to, abychom všichni mohli už konečně svobodně vydechnout, i za ty, kteří se schovávali za kamny. Ti z padesátých let, kteří před několik dny společně se svými souputníky demonstrovali na Letné, vyhlásili válku své zemi proto, že jejich rodiny či oni osobně ztratili moc a majetek, anebo přicházeli z druhé strany hranic s úkoly, za které byli dobře placeni, ti hrdiny být nemohli. Dostávali často úkoly, které měly ublížit. Bojovali za sebe, nikoli za ideály. To dnes se zpětně domýšlejí jiné důvody a z těch, kteří vraždili či kradli, ničili či ubližovali, se dělají hrdinové boje za demokracii a svobodu.

A tak jsem znovu musel sklonit hlavu před barikádníky z května roku 1945, kteří na rozdíl od těch druhých byli skutečnými hrdiny.

5. května 2006, Jaroslav KOJZAR

jirka.s. 22.9.2006 9:09

Re: Re: Tak Vízku, po šestnácté!!! (pokr.)

Na rozdíl od těch druhých

Je 5. května. Před jednašedesáti lety začalo Pražské povstání,

a vlastně několik předešlých dnů revoluční situace byla už v řadě dalších míst, či dokonce Rudá armáda byla v osvobozeném Brně a Ostravě a americké síly se připravovaly na obsazení Plzně. Možná, že bychom měli být přesní - povstání začalo výzvou Českého rozhlasu odvysílanou ve 12.33 a rozšířilo se rychle. I když mnoho mužů a žen se přestěhovalo do sklepa, aby někteří dokonce s kritickými připomínkami na adresu těch, kteří šli bojovat, většina obyvatel Prahy stavěla barikády, bránila je, anebo jinak pomáhala jejich obráncům. Tisíce hrdinů se dokázaly postavit mnohem silnější moci a snad žádný z nich se necítil v té chvíli hrdinou. Zahynuly jich tři tisíce sedm set a dalších pět set tentokrát sovětských vojáků padlo v hlavním městě aneb jeho okolí.

jirka.s. 22.9.2006 9:07

Re: Tak Vízku, po šestnácté!!!

Poslední tvá odpověď na můj obvyklý dotaz:Jaký je tvůj názor, soudruhu, na článek soudruha Kojzara v Haló novinách z 5.5. tohoto roku?"  byla zhruba tato: Články soudruha Kojzara nečtu již asi 30 let a tudíž nemohu odpovědět na něco, co neznám" Fakt, že jsem ti téměř po každé inkriminovaný článek přiložil do diskuze, jsi naprosto přešel. Je to přesná ukázka komunistické demagogie, kterou tak dokonale ovládáš.

Proto ti odpověď usnadním. Tentokrát mi bude opět  stačit: 1. ANO,souhlasím s článkem soudruha Kojzara, 2. NE, nesouhlasím s článkem soudruha Kojzara. Jsem jenom zvědav, jak se s tím správně po soudružsku popereš.

 

jirka.s. 22.9.2006 8:59

Re: Re: Re: Nepřeji Vám, pane Holásku,

Ano, pan Holásek, jak vidno, zřejmě překročil tvé vykolíkované hřiště, viď , demagogu!!! Ty už jsi tak dospělý, že už jsi přezrálý. Ty sám jsi zřejmě z toho umenšování tak uměnšený, že už jsi se stal nejmenším na celém světě. Bohužel ti to ještě nedošlo.

XX 22.9.2006 8:55

Re: TRAGÉDIE PRAVICE

Jo, to je přesný.

jirka.s. 22.9.2006 8:51

Re: Nepřeji Vám, pane Holásku,

Tak soudruhu Vízku! On snad trojjediného někdo nutí, aby se stal podobně známou osobou jakou právě je? Vy dva totiž máte společné dvě věci. Tou první a hlavně určující vaše chování je přímo nadpřirozený exhibicionismus, tou druhou je patologická prolhanost. U benita k tomu navíc ještě přistupuje vražedná touha po moci. Kombinací těchto tří vlastností potom vznikne taková "osobnost", jakou právě duce je. Nic víc a nic míň. A jestli se snad domníváš, že mu nějaké ty údajné "urážky"vadí, tak to je tvůj tragický omyl. On je naopak záměrně vyvolává (za pedofila se označil sám), vyhledává a pak se v nich s rozkoší rochní, aby měl důvod pro své další a další urážky. Dnes už říci, kdo si to vlastně začal je absolutně nemožné, ale je naprosto neoddiskutovatelný fakt, že tato prasečina na "politické scéně"  začala až po jeho vstupu na ní. Pan Zeman se svou "novinářskou žumpou" byl proti bohem seslanému pouhý břídil, kterého brali politici, novináři i voliči jako takový neškodný socanský folklór. No a tvé tvrzení, že by se  snad  Parouback dostal pod tak veliký tlak, který by ho rozdrtil? Velmi úsměvné. On je totiž, právě jako ty, splachovací.!!!!!!

TIRPITZ 22.9.2006 8:48

TRAGÉDIE PRAVICE

Měla-li by v ČR dominovat ČSSD, bylo by to špatné už z pouhého principu demokracie (a obráceně). Smůlou ODS ale je, že ji po poslednim gentlemanovi tuzemské politiky, p. Kalusovi, ovládla parta vykuků kolem M. Topolánka. Zatím sice má přes potenciálních 35% hlasů voličů, ale zřejmě je jen otázkou času, kdy stálejší i dočasní sympatizanti ODS rozpoznají, co je tohle za charaktery... Jejich působení je možné vysledovat už do doby dávno před příchodem J. Paroubka. Vyrábění smyšlených kaus, zdůrazňování pochybné nulové tolerance, zašklivování čehokoli, co přišlo zleva..., takto si tahle grupa představovala kultivování české politické scény. Ano, pak přišel Paroubek a začal vracet  ve smyslu "jak se do lesa...". Což také nebylo šťastné, avšak pochopitelné, neboť arogance protagonistů ODS už byly přes míru. Vzato sumráně, ODS nepředvedla opoziční politiku, ale opoziční nenávist. A pak přišly předvolební majstrštyky zprava, zejména Kubiceho zpráva. ČSSD nic takového nikdy nevyrobila... Ale budiž. Dnes je tedy Topolánkova kohorta u moci, ale bohužel dál předvádí, co předtím - osočování, lhaní, zveličování, urážky. Přitom evidentně na vládnutí nestačí: Topolánek je jako premiér bezradný, Tlustý financím prostě nerozumí, Langr je amorální vychcan, Nečas jen taková amatérská klechta... Je nesmírná škoda, že právě takovou pravicovou vládní "elitu" máme. Přitom by bylo dobré, kdyby nějaký čas tu zase pravice skutečně (skutečně!!) vládla = neintrikovala, nerozdělovala svými neetickými postupy společnost. Ano, seriózní pohlaváři pravice, to je nutně potřeba, ale nikoliv ty, které ODS svým vnitřním personálním řízením nominovala do voleb potažmo čela státu. Hrozí, že je sympatizující veřejnost brzy prohlédne a že pak lidé na pravici zanevřou znovu - tak, že se z toho opět na dvě volební období nevzpamatuje. Ne činěním Jiřího Paroubka a spol., který v podstatě jen vrací údery, ale jen svými chybami. Byla by to nesmírná škoda, ale je ještě je čas, aby s tím ODS něco uidělala.     

Pavel Walter 22.9.2006 8:43

Re: Re: Re: Re: Nepřeji Vám, pane Holásku,

Ty starej komunistickej asshole, tahni uz s tema tvejma kecam opravdu do hovven. Jinak se ti to uz rici neda.

tony 22.9.2006 8:41

Re: OPĚT NEVÍDANÁ PITOMOST

Vzpoměňte!

Svoboda, Snopková,Zgarba,Palas,Fencl,Doležal,Gros,Kraus,Klimčovičová ............... atd.

Láďa 22.9.2006 8:20

Re: ZASE JEDEN TRUMPETA

Ano, vše pod prapor Národní fronty, kupředu levá, zpátky ni krok!

dulcibelka 22.9.2006 8:19

Díky, pane Holásku.

trojprsťák 22.9.2006 8:06

Re: Vážený autore

Vážený franto. Velká část zdejších diskutérů používá, k prezentování svých názorů, počítač a internet v zaměstnání, tím přinejmenším okrádá svého zaměstnavatele. Nevíme ovšem kteří to jsou. Podle vaší filosofie odsuzování lidí, by tedy všichni tací byli zloději. Doufám, že to není váš případ.......

franta 22.9.2006 7:56

Vážený autore

situaci, kdy nějaká firma bankrotuje, neplatí své dluhy a z jejích majitelů se přitom stávají milionáři, se v této zemi již řadu let říká tunel. A těm bohatým majitelům /i bývalým) zkrachovalých firem se říká tuneláři. Z tohoto pohledu je premiér Topolánek tunelář a to bez ohledu na to, co říká nějaký Paroubek.

321 22.9.2006 7:55

nic nove pod politickym sluncem

jen role se otocili, pandulaci zustali stejny

trojprsťák 22.9.2006 7:52

Re: Politická kultura

Vladimír Špidla byl zase slušný a tudíž byl PAN NIKDO.....

Prostě musíme si zvyknout na to, že slušnost (tedy u nás) se do politiky nehodí. Dost tomu napomáhají i média........

Halama 22.9.2006 7:50

Re: Politická kultura

 nó ...Topolánek a Langr,to je elegance v té nejčistější podobě,že ???;-D;-D;-D

trojprsťák 22.9.2006 7:49

Re: AUTORE

Ale tobě to může být soudruhu přece jedno, jak smýšlejí normální lidé......

I-Worm 22.9.2006 7:43

Napsal Machiavelli

Lidé totiž rádi mění vládu v domnění, že si tím polepší, zatímco teprve zkušenost jim ukáže, že si vlastně pohoršili.

Ono to bude nějak podobně i s tím Švédskem...

Jaromír Opa 22.9.2006 7:42

Politická kultura

Článek "jiří Paroubek vyskakující" vystihuje úroveň politické kultury u nás a reakce na článek zase ukazují pravou tvář myšlení lidí. Podle mne je nejdůležitější, proč už dřív nepodali na pana Topolánka trestní oznámení pro nesplácení dluhů. Mně vadí obecně, když někdo nesplácí dluhy, to by pomohlo vyřešit vězení pro dlužníky, ale kde tak ohromný objekt sehnat! Jsou různé metody, jak donutit dlužníky splácet. Firem, které neplatí dluhy a firem, které kvůli tomu zkrachovaly jsou tisíce. Kudy z toho bludného kruhu ven? Nebát se rychleji a důsledněji vymáhat dluhy (chudáci soudci, budou muset pracovat rychle) a nebát se pravidla "Brácha nebrácha z hrušky dolů".

Kdyby pan Paroubek měl čisté svědomí, tak se nemusí vzrušovat, protože taková minela ODS by ho nadlouho vynesla na politickou špici, ale takhle stačí ČSSD odrovnat v očích veřejnosti dřív než něco vyšetří. Stále totiž platí "Není šprochu aby na něm nebylo pravdy trochu" (ověřeno při dřívějších kauzách, vždy na nich něco bylo, ale bohužel málo spíž žádná nebyla dotažena do konce tak, aby bylo možno věřejnosti říci bylo to tak a tak). Řešit problémy s nadhledem a elegancí a ne vyskakovat jako perpentykl umí jen skutečný politik, a to Paroubek není, blížil se tomu pan Zeman, ale protože neuměl řvát a pomlouvat, což se nehodilo jiným řvounům z ČSSD, tak musel z politiky pryč. I když ani jeho metody nebyly právě košér a osobně jsem je neuznával, ale byl to někdo.

PRASÍ DENT 22.9.2006 7:35

AUTORE

 Rovněž nemocen Paroubkofobií.....Jinak poslední odstavec by mohl být jistým řešením pro prolhanou kapří tlamičku Langera.....Ten ovšem nevystupuje, cobY obětˇ desinformace ....Ten je totiž dak dalece odkojen Klausostranickým Klausmilch, že si vyrábí desinformační materiály sám....Pokud takhle jedná pracvicově smýšlející vrcholový politik, pak jsou všichni jeho voliči pěkní zoufalci....

trojprsťák 22.9.2006 7:17

Přátelé paroubkovic klanu, levičáci, víte proč prohrála ve Švédsku levice?

Přečtěte si třeba tento názor:  http://zpravy.idnes.cz/mfdnes.asp?v=221&r=nazorya&c=585775

Švédsko: Chci si rozhodovat sám o sobě.....

Přišla nás do grafického ateliéru ve Švédsku navštívit naše nezaměstnaná kamarádka Anna Christensonová. Právě se vrátila z Mallorky. Ateliér s ní rozvázal pracovní poměr, brala u nás čistého 13 tisíc švédských korun. „Je mi bez aktivity a bez lidí zle,“ řekla. Podporu v nezaměstnanosti brala 27letá Ankie 11 500, proto ta Mallorca. Týdenní dovolená na Mallorce ji na Last moment stála 1300, taxík na letiště stál 1458. Cesta na letiště ji stála víc než dovolená.

„Budu volit pravici, socialisté Švédsko brzdí,“ dodala. Jak řekla, tak nejen ona udělala a poprvé od konce druhé světové války, kdy téměř nepřetržitě vládla sociální demokracie, vyhrála pravice Carla Bildta. Psal se rok 1991. U vlády vydrželi do roku 1994 a další volby Bildt prohrál. Zvítězila sociální demokracie Görana Perssona, který prohrál minulý víkend. Vyhrál Frederik (tak se jmenoval Bedřich Smetana, když žil v Göteborgu) Reinfeldt.

Vy byste také chtěli žít v takové zemi? Pokud ano, tak volte vždy Paroubka.....

watcher 22.9.2006 7:11

Autor je blb

Bez argumentu, ale s nataženým gramofonem nadávek. Pes by se měl zamyslet nad tím, co všechno je ochoten zveřejnit.

Halama 22.9.2006 7:10

Další Paroubkobijec,

už se ani nebudu ptát,co Vám Paroubek udělal ?Zdá se že N.P. se stává  stranickým plátkem ODS, bohužel,jěště horším než jsou Halló noviny KSČM.Modří ptáci přebírají vlastně to nejhorší z komunistické ideologie - lži,polopravdy a pod.Vůbec se nedivím,že jim klesají preference.Jen tak dál.Budete nakonec jěště horší než komouši.Blahopřeji.:-(:-(:-(

ŠEDIVEC 22.9.2006 6:46

ZASE JEDEN TRUMPETA

Standardní blábol standardního blábolila z kohorty ODS. Ani stopa po objektivitě, jen snaha urážet, ponižovat, zveličovat, zkreslovat, vymýšlet, lhát a lhát. Nelze pochopit, proč se takové články v seriózním netovém deníku obkevují. Anebop Ň.P. nesriózní a brány takovýmto žvástalům otevírá, ber kde ber, hlavně že se pomlouvá ČSSD. Výtečně, takhle se určitě naše rozdělená společnost zase dá dohromady.     

XX 22.9.2006 6:39

OPĚT NEVÍDANÁ PITOMOST

Naprosto nechápu, proč PES zveřejňue takovéto články - autora zjevně s polittováníhodně nízkou intelitgencí a frapantní tendenční předpojatostí. Že Langer lže, Tlustý na ministra odborně nestačí, Topolánek podváděl... ctěného autora nezajímá, ale Paroubka si bere do huby chutě. Mistře, kdyby ses tak podíval na morální profil boys ODS-vlády, udělal bys lépe, ale zjevně na to rozumově nestačíš. Už raději nic nepiš.

Lerak 22.9.2006 6:25

Re: Re: Re: Holásek vyskakující

SLAVO, co říká Ústava ČR k termínu DŮVĚRA, jak ji definuje?

Josef 22.9.2006 6:17

Holásku,

Langer si naběhl, ještě mu nedošlo, že už není v opozici a že nemůže vyžvejknout hned zatepla každý drb jako pavlačová drbna, jak to dělal v opozici.

Fafa 22.9.2006 4:17

Pane Vizku:

Par dotazu:

1. Proc pod tlak?  Z jednoho naprosto nepodlozeneho obvineni, ktere ceska justice snadno prokaze jako nepravdive? Nebo je tam jiny duvod?

2. Mel jste podobne obavy, kdyz pred par mesici na zaklade podobne nepodlozeneho obvineni  byl zatcen pan Dalik a zkoumana bankovni konta predsedy opozicni strany? 

Fafa 22.9.2006 4:06

Slavo:

Svym zpusobem nestaci. Pokud vim, tak do dneska se vlada pana Topolanka ani on osobne nedopustili zadneho prestupku proti Ustave. U pana Paroubka mam pocit, ze odebirani hlasovacich listku poslancum vlastni strany je minimalne na hrane "tajne volby". Ale CSSD jsem nevolil, tak neni muj problem, co si jeji poslanci nechaji libit.

honza 22.9.2006 3:11

jo tak on chce důkazy

no to je ale nehoráznot, to je jak ze Švejka