23.6.2024 | Svátek má Zdeňka


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
drax 28.11.2008 13:09

No tak

takovou snůšku hloupostí jsem dlouho nečetl - demagogie se snoubí s neznalostí a vrcholí naprosto nesmyslnými závěry, kterým snad ani autor nevěří - snad to psal na objednávku-některé články mi připomínají  Rudé právo - jenom stačí zaměnit západ za východ a je to. Pane Bartoni tak hlubokou  hloupost jste nemusel všem dávat najevo. No to nic, už se stalo. Snad příště, ale raději už  nepište, když neumíte.(Y)

drax 28.11.2008 13:09

No tak

takovou snůšku hloupostí jsem dlouho nečetl - demagogie se snoubí s neznalostí a vrcholí naprosto nesmyslnými závěry, kterým snad ani autor nevěří - snad to psal na objednávku-některé články mi připomínají  Rudé právo - jenom stačí zaměnit západ za východ a je to. Pane Bartoni tak hlubokou  hloupost jste nemusel všem dávat najevo. No to nic, už se stalo. Snad příště, ale raději už  nepište, když neumíte.

Mironet 25.8.2008 7:40

Re: Velmi dobrá analýza!,

To není analýza, ale blábol !

Mironet 25.8.2008 7:38

Omyl, pane Bartoni

Osobně necítím žádné závazky vůči Saakašviliho loutkovému režimu v Gruzii ani osobně vůči tomuto pojídači kravat. Pro lepší orientaci doporučuji článek amerického konzervativce Patricka Buchanana " Drážděný medvěd vrací ránu" který je v překladu na stránkách presidenta ČR V. Klause. Velmi poučné!

stínový občan 23.8.2008 18:21

Re: Re: KDO JSOU?

Všechno přijde a možná to ani nebude tak dlouho trvat.

stínový občan 23.8.2008 18:12

Re: Re: "To nejsou hodnoty našeho západního světa".....

Co takhle Grenada, tu byste akceptoval?

P.S. ...jižnímu sousedovi...byly to konflikty...severní Vietnam...jižní Vietnam...severní Korea (jen oficiální názvy států se musí psát s počátečními velkými písmeny); překlepy ...napadl, kvůli... jak vidíte, nekritizuji. Přeji hezký večer při studiu mluvnice naší krásné mateřštiny.

stínový občan 23.8.2008 17:51

Re: Re: Pokud

Pane kolego, jedna věc je zásah proti teroristům, druhá rozstřílet spící město stylem vinný-nevinný, však on si to Hospodin přebere. Proboha, co jste to za člověka, že můžete psát tak lehce o životě a smrti jiných (převážně nevinných) lidí!

Pobavený 23.8.2008 15:02

Re: Re: spojenecký svazek to je pyjovina

Na Vašem příspěvku je vidět, že jste opravdu totálně Tvrdej.

vvm 23.8.2008 6:58

gruzinska valka v cesku

kde byla ceska vlada kdyz americane zacali vrazdit v iraku?a co rika ceska vlada na to,kdyz bush napada iran?zase ma dvoji metr!kdyz dva delaji totez tak to neni totez!jsem proti obema valkam aby bylo jasno ale.......kdyz uz tak uz

A. 22.8.2008 23:40

Re: co chtějí obyvatele

Zajímá to jen ty lidi v Osetii, obávám se. Stali se obětovanými pěšáky ve velké politické hře o sféry vlivu a o ropu. Ostatně stejně jako cvok Saakašvili. Ten už pochopil, že byl předem obětovanou figurkou a neumí to rozdýchat. Horší může být druhé dějství, které amíci chystají na Ukrajině. Tam ten střet může být za účasti jaderných hlavic.

A. 22.8.2008 23:37

Prohlášení velvyslance USA v Moskvě

Ruská vojska reagovala na gruzínský útok na mírové jednotky Ruské federace v Jižní Osetii zcela odůvodněně.

"Skutečnost, že jsme velmi naléhavě přesvědčovali gruzínskou stranu, aby takový krok nepodnikala, jasně svědčí o tom, že jsme nechtěli, aby k něčemu takovému došlo," podotkl americký velvyslanec.

Reagoval tak na otázku, zda fakt, že nikdo z předních amerických činitelů, včetně prezidenta George Bushe a ministryně zahraničí Condoleezzy Riceové, ostřelování jihoosetské metropole Cchinvali nekritizoval, znamená, že Spojené státy takové počínání podporují.

Co s tím teď, vy všichni aktivisti, co jste američtější než američani?;-)

Kamil 22.8.2008 23:12

co chtějí obyvatele

Pro pána Jána,  zajímá vůbec někoho co chtějí lidi v Osetii ?

Nový 22.8.2008 22:03

pěkně napsáno

S vyjímkou hodnocení  Gruzínsého konfliktu souhlasím.  NATO se nemůže   slepě  postavit  za  každého  pomatence.  Jestliže se  Gruzínská vláda  od  Rusů nechala vyprovokovat k raketovému ostřelování   vlastních občanů ( třebas  neposlušných ), tak má určitě  k Západu  stejně  daleko jako Rusko.

Pavel Urban 22.8.2008 22:02

Postavit se Rusku "obrannou silou" ?

To jako máme Rusku vyhlásit válku ?!

Myslím, že válka je příliš vážná věc, než abychom ji nechali v rukou občanů tak bystrých, že si doposud nevšimli ani toho, že brdský radar je věcí USA a ne NATO. Aliance ji pouze vzala na vědomí s tím, že proti ní nic nemá.

Nalim 22.8.2008 21:44

Re: Zkuste si přečíst

Přečtěte si autobiografickou knihu Richarda Pipese, poradce prezidenta Reagana, která má netradiční název VIXI a podtitul Paměti nezařaditelného. Dobře se čte a má značný obsah informací. O panu Buchananovi tam nic není. Možná to něco říká o jeho významu. I soudružka Bobo se ucházela o prezidentský úřad, ačkoli zatím ne v USA.

Že byl článek P. B. (narozen 1938) publikován na zmíněném serveru, je rovněž příznačné.

Stáří nemusí být jen moudré.

Tvrdas 22.8.2008 18:52

Re: Re: Re: Autorovi článku

pozor toho Paroubka tam dotahl p.Horak....obnovitel ČSSD , z povereni CIA, byl to emeritni analytik CIA ktery ji tak zastupoval v organech Socialisticke internacionaly , jinak CIA ma v ČSSD silnou skupinu 12 agentu vedenych p.Urbanem, dukaz ,hlasovani o vyslani lovcu Talibancu do Afganistanu, ti na povel behem 4 minut hlasovali beze slova opacne... ...http://www.psp.cz/eknih/2006ps/stenprot/030schuz/s030195.htm

Tvrdas 22.8.2008 18:41

Re: Česká levice jsou loutky KGB-ja bych tam zahrnul i intelektualy....

ti take jsou potencialními zradci naroda , protoze inklinuji k levici....

Tvrdas 22.8.2008 18:38

Re: spojenecký svazek to je pyjovina

jo pan Švancík je všem naprcu a ty jsi před knížepánem v předklonu jako poddany Bildbergdak

Petr S. 22.8.2008 18:36

Velmi dobrá analýza!,

která slouží svému autoru ke cti. Víc nemám co dodat.

Libor 22.8.2008 18:35

Re: Pěkný článek

volte Balbinovu poetickou stranu

Ondras 22.8.2008 18:22

Nová železná opona?

A co ještě zakhle: Pokud USA válčí, popř. někoho ovládají, dělají to proto, aby mohli obchodovat. Logicky tedy i v "ovládaných" zemích straní demokracii, neb ta jde obchodu lépe k duhu (a nekradou, nakupují...).

Pokud Rusko obchoduje, popř. válčí, činí tak proto, aby mohlo ovládat. Proto dává přednost "samoděržaví" (ať se to oficiálně nazývá jakkoli) a pokud to jde, krade.

Tak si už, soudruzi, vyberte.

Dan 22.8.2008 18:20

Zkuste si přečíst

článek Patricka J. Buchanana "Drážděný medvěd vrací ránu" uveřejněný včera na stránkách Václava Klause.

(Patrick J. Buchanan - Americký politik, esejista a autor řady článků a několika knih. V roce 2000 kandidoval na úřad prezidenta Spojených států za Reform party. Předtím v létech 1992 a 1996 za republikány.

Senior poradce tří amerických prezidentů, Nixona, Forda a Reagana. Spoluzakladatel magazínu The American Conservative) http://www.klaus.cz/klaus2/asp/clanek.asp?id=DWf7RzLCxfPq

Kamjdu 22.8.2008 18:08

Re: Re: reakce

R^

Kamjdu 22.8.2008 18:06

Re: Re: Pokud

R^

Kamjdu 22.8.2008 18:01

Pěkný článek

Souhlasím s autorem, napsal to výstižně. Jsem na rozpacích pokud se týká ČSSD, je to pro mě strana empatičtější a méně sobecká a sebestředná než ODS (ODS je pro mě nyní strana darebáků), ale musela by se zbavit bolševiků, souhlasila by s radarem, a uměla by dobře rozlišit míru zavinění konfliktu v Gruzii alespoň tak jako vládní koalice a také pohotově se k takovým událostem vyjadřovala. Nemám koho bych volil. Je to zatím pro mě patová situace.  Chtělo by to revoluci, ale zatím nejsou patrně lidi kteří by ji uskutečnili. Takto jsme nasměrováni k úplnému zidiotštění.

Pamětník 22.8.2008 17:08

Re: Česká levice jsou loutky KGB

A co pan Klaus?

Tana Zajicova 22.8.2008 16:56

Report from Tbilisi

http://www.city-journal.org/2008/eon0820mt.html

“My husband said he was going to see his family,” she said. “And the Russians said again, ‘Are you going to the American side?’”

 “They are burning the houses. From most of the houses they are taking everything. They are stealing everything, even such things as toothbrushes and toilets. They are taking the toilets. Imagine. They are taking broken refrigerators.”

Je to takhle......... 22.8.2008 16:43

Encyklopedie z r. 1999- viz

1992 vyhlášena nezávislost Abcházie (autonomní republika) , následoval vojenský zásah Gruzie.   Od roku 1993 labilní příměří pod kontrolou OSN a vojsk SNS (Společenství nezávislých států). 

Tomáš X. 22.8.2008 16:41

Re: KDO JSOU?

Kdepak, Krušnohorci a Pražáci se na takové věci nehodí. Daleko vhodnější jsou Karlovarci. Teda zatím ne, ještě se na jejich karlovarské národnosti musí pár let  zapracovat.  Zatím se tam mluví příliš moc česky, ti ještě nejsou zralí na uznání práva národa na sebeurčení.

mik 22.8.2008 16:38

Re: Pokud

Přestaň tupě papouškovat KGBácké dezinformace a začni myslet hlavou.

Má stát právo zakročit proti zločincům plenící vesnice a vraždící jejich obyvatelstvo bez ohledu na to jaký pas má u sebe? MÁ.

Proto je zákrok proti ruským teroristům - co jiného jsou lidi s ruským pasem? - zcela v pravomoci Gruzínské vlády a následná ruská okupace je nejen podporou zlodějů a vrahů ale hlavně porušením veškerých mezinárodních závazků. Dnešní fašistické rusko je zcela nedůvěryhodný stát a mělo by být vyloučeno ze všech mezinárodních institucí dokud nevypadne z Gruzie poslední ruský voják a rusko neuhradí v plné výši všechny škody, které Gruzii napáchalo.