28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Shrink 24.8.2008 0:02

Hlavně nerozlobit Rusko !

Chamberlain a Deladier by měli ze svého učně radost - zlu se prý nemá odporovat. Raději než se bránit, je potřeba potenciálnímu agresorovi vlézt do zadku.

Dneska nám Rusové zakazují radar, zítra nám přikáží mluvit zase rusky a nakáží vedoucí úlohu KSČM (nebo ČSSD). A Zaorálkové a mírotvorní krasoduchové se jistě rádi podřídí, protože se Rusko tak vlastně jen brání agresi západního imperialismu do svých neoddiskutovatelných zájmových zón. A bylo by chyba oponovat - to by mohlo jen zhoršit jejich spravedlivý hněv. 

Ještě štěstí, že Churchill, Reagan a Tchatcherová tomuto připosranectví neholdovali. Kdyby oni byli nešli do konfrontace se SSSR, tak bychom letos ještě společně se Stranou a Vládou oslavovali 40.výročí bratské pomoci spřátelených armád. 

Zaorálek: " ..... To si opravdu někdo myslí, že instalováním radarů, antiraket a raket Patriot tady v prostoru střední Evropy budeme bezpečnější? Copak není jasné, že na tyhle kroky přijde podobná odpověď z druhé strany? ..."

pierino 24.8.2008 3:14

Re: Hlavně nerozlobit Rusko !

Shrink:R^R^R^!! Nenapsal bych to lip...:-)

Frantina 23.8.2008 23:04

Beru zpět

Neviditelný pes to vzal. Děkuji

Frantina 23.8.2008 23:03

Neviditelný pes

nebere,co se mu nehodí. Pravda pravdoucí.

Frantina 23.8.2008 23:01

Zaorálek má pravdu!

Bez komentáře.

Pribináček 23.8.2008 22:58

Jo, Zaorálek má pravdu!

S tím se nedá nic dělat.

Bimbrdle 23.8.2008 22:54

Stalinistická (?) Gruzie, Rusové, NATO, srpen 1968

Není pochybností o tom, že nejen v Gruzii, ale i u Velkého Rudého Ruského Bratra římská jednička byl a je Pepa Stalinovic stále ve velkém kurzu. Velký Bratr římská dvojka (= USA) byl před Pepanem dost často v uctivém předklonu (viz např. dojednání ostudné a zoufale politicky amatérské demarkační čáry v roce 1945 - to zřejmě zakroutilo krkem naší budoucí možné demokracii - dějiny ovšem neznají žádné kdyby). To ale neznamená, milý pane PhDr. Zaorálku, že Rudý Bratr může beztrestně vtrhnout do jakékoli země a vraždit lidi. Včetně "své" Gruzie. (Myslím, že i současná ČR je stále "jeho" - nebo snad ne?!) Zločiny se páchaly (a zřejmě ještě páchají a budou páchat ?) na obou stranách. Konflikt se měl řešit především na politické úrovni s určitými sankcemi po vyšetření viníků (viník zřejmě nebyl jen jeden). Se vstupem Gruzie do NATO bych také posečkal (kdybych za to nesl odpovědnost).

A co se týče srpna 1968 a co bylo potom? Nelze upřít, že se naše bolševická politická garnitura snažila o zlepšení naší vnitropolitické situace. Džinové svobody vylétli z láhve politické knůty a už se nechtěli za žádnou cenu vrátit. Proto garnitura musela být odvlečena na moskevský kobereček a byla hezky rychle sražena na kolena - až na pana soudruha Kriegela. Statečný chlapík! To se musí nechat! Čest jeho památce. Ruský medvěd Brežněv vzteky zadupal a hned byl materiál v českých kalhotách (on občas byl i v těch amerických, anglických, atd. kalhotách - a bývá dosud!). Co se pak u nás dálo za normalizace je samozřejmě něco neskutečně odporného. To dělali především samozřejmě Čecháčkové Čechům. V tom jsme byli a jsme i nadále velkými Mistry. Nechali jsme se vést a radit si od našich sovětských poradců. A RADAR u nás? "Před Gruzií" jsem byl na vážkách - spíše proti. "Po Gruzii" JSEM PRO RADAR - sice s pěnou u huby a velmi nerad.

Pribináček 23.8.2008 22:53

Jo,Zaorálek má pravdu!

Co s tím naděláme? On má opravdu pravdoucí pravdu. Nechte to být.

wendell 23.8.2008 22:35

zaorálek

měl jsem ho rád a těd jsem rád že vím jaky je debil  zaorálkiu ty ubohá sověty placená troubo vrat se do ksč a neříkej nám už nic o demokracii vžyt takový prodejný ubožák v není ani klaus

Snowy White 23.8.2008 22:56

Re: zaorálek

Já se taky přiznám. Neměl jsem ho rád dřív ani teď

Vodák 23.8.2008 22:25

soudruh

Jesliže vlnu občanství vidí pan Zaorálek v lidech, kteří jsou proti radaru, vypovídá to o mnohém, i o panu Zaorálkovi. Proto, že proti radaru jsou z drtivé většiny ti, kteří schvalovali ruskou okupaci. Také jeho řeči o přátelích v Gruzii zní stejně, jako když mluví jako o našich přátelích o  spojených státech. Trochu upřímnosti by neškodilo. To však pan Zaorálek nemůže, protože by se ukázalo, že je normální bolševický fanatik.

Kdojsem 23.8.2008 23:07

Re: soudruh

R^

Nový 23.8.2008 21:57

vyjímečně souhlasím - s Grzií má pravdu

Nelze do NATO vzít kohokoliv, kdo  hledá silného  spojence  proti  třetímu subjektu.

Naštěstí  se  Sakašvilli  vybarvil   včas.

pierino 23.8.2008 21:20

Bavic Za-oralek.....

se stane po drtivem vitezstvi Jyrky Paroubka ministrem zahranici. Vystoupi ze stinu a to teprve bude sranda ;-D..he he...

me first 23.8.2008 20:40

nadpis

Obdržálek nepatří do evropa, ale do ruska.

emersonskej 23.8.2008 23:44

Re: nadpis

Já myslet to samá !!!;-)

David 23.8.2008 20:29

Napsal pravdu

Napsal to výborně. Až jsem (bývalý) volič ODS, tak bych se pod jeho úvahu mohl podepsat.

pierino 23.8.2008 21:26

Re: Napsal pravdu

Davide: Pripni si hvezdu prevlikni jako byvaly volic ODS sako a dej svuj hlas CSSD, bude to dobrej trening..... priste uz muzes volit zas bolsevika ;-D he he ...

David 23.8.2008 21:48

Re: Re: Napsal pravdu

Levici volit nebudu, ale nikoho z vládní koalice už taky ne. Bohužel nevidim v současnosti žádnou alternativu. A na svůj názor mám snad právo, nebo se tu odlišný názory potíraj jako za bolševika?

pierino 24.8.2008 3:28

Re: Re: Re: Napsal pravdu

David: Snad si nemyslis, ze by ti nekdo upiral pravo na tvuj nazor. To se nakonec  nedelo ani po valce. Nazorove temer jednotni, pak dali volici volnou ruku komunistum a v Unoru slo vsechno hladce. Ja mam taky svuj nazor a ten je, ze kazdej ma to, co si zaslouzi a o co se zaslouzi....ono se nakonec nic nezmenilo. Jen se ze soudruhu stali kapitalisti. Jen se neprestavam divit, proc si lidi na vsechno porad stezuji...? ;-D ha ha ...

Racek 23.8.2008 21:33

Re: Napsal pravdu

Potvrzuji, že i mě pan Zaorálek mile potěšil, prakticky se vším co napsal souhlasím.Moje skepse vůči současným politikům utrpěla trhlinu, přece se mezi nimi najdou stateční a charakterní lidé.

pierino 24.8.2008 3:35

Re: Re: Napsal pravdu

Racek: Tak jestlize te Zaoralek potesil, vystrihni si svuj prispevek a uloz ho do trezoru pro pristi casy. Urcite ti vyzdobi kadrovy posudek.. Mne Zaoralek nikdy nepotesi, zato hodne pobavi. Pripada mi jako mladik co stoji ve stinu pred divcim internatem a s pohledem do oken krasavic muzne onanuje..... 

Robert 23.8.2008 19:43

Zase Zaorálkův blábol

Pokud jde o péči soudruha Zaorálka o demokracii v Gruzii, myslím že jsou v téhle otázce o mnoho dál než v jím obhajované totalitní ruské federaci, tam nic podobného nehrozí, hoši z KGB to už zařídili.

pierino 23.8.2008 21:24

Re: Zase Zaorálkův blábol

Robert: R^R^R^!!..von ten stinovej Mirek Dusin vidi v tom mrnavym carovi z KGB taky toho dobraka Batemana....

richard 23.8.2008 19:06

Ruští generálové tě za

ten článek moc pochválí, dostaneš 100 rublů a stakan vodky jako bonus.

Když slyším Zaorálka jako "stínového ministra zahraničí" mám pocit, že ani Bohuslav Chňoupek s Václavem Davidem nebyli tak ubohá a trapná hovada.

rudi 23.8.2008 19:31

Re: Ruští generálové tě za

Zaorálka soudit za vlastizradu

Je to takhle......... 23.8.2008 18:58

Zaorálek to nemá lehké...

Stínový ministr zahraničí Zaorálek to nemá v Česku snadné. Mluví a píše pravdu. Až natolik, že se zřejmě nikdy skutečným ministrem zahraničí nestane, protože náš největší spojenec by nepochybně nad něčím takovým  "vyslovil podiv".

A chci vidět premiéra, který by tomu odolal...

Je to takhle......... 23.8.2008 19:01

Dodatek

Marasmus patolízalství, do něhož vede zemi Topolánek a jeho kamarila, může skončit snad až s novou vládou. 

Dokonce i americký velvyslanec v Rusku John Beyrle včera prohlásil, že USA považují ruskou reakci na vpád gruzínské armády do osetínského Cchinvali za přiměřenou těmito slovy: "Vidíme, že odpověď ruských vojsk byla naprosto opodstatněná útokem na ruské mírové síly v Jižní Osetii".   Prohlásil ale také, že podle něj Rusko zašlo "příliš daleko" .

emersonskej 23.8.2008 23:47

Re: Zaorálek to nemá lehké...

Jistě - kovanému komunistovi mohou... ba co dím - přímo musejí Zaorálkovy názory a teze připadat správné a pravdivé...

Otrapa 23.8.2008 17:54

Vedle

Zaoralek neni schopen pochopit film. To by jeste nevadilo. Ale ze potom dela spatne usudky v mezinarodni politice, to uz je katastrofa. Aspon je videt jak moc je pan zaoralek neschopny.