28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Blechová 27.8.2008 11:26

Re: Re: Re: Re: zaorálek....

Takže když Vám ráno doma nabídnou čaj nebo kakao, dáte si nejraději směs obojího a to v ůrzném poměru, protože rozhodnout se jednoznačně je podle Vás extrémismus, je to podle Vás banální viděni světa na úrovni zkladní školy.

Já mám raději jasná vyjádřeni Ano/Ne! U Vás je to vždycky tak trošku ano a tak trošku ne, s ohledem na možné ano a s možností že taky ne, přičemž připouštíte i variantu jiné tváře. třetí cestu, šeď šedivou a šedivější. Klasická korouhvička, vrťte se dál, lháři, zrádcové a podvratáci!

Blechová 27.8.2008 10:52

Re: Jak jinak.......

Takže podle Vás je nezaujatý a pravdivý jedině článek pana Zaorálka, případně jemu podobné. Všichni ostatní jsou se svými názory zaujatí proti panu Zaorálkovi a stranicky přímo  posedlí, že?

Prostě my všíchni jsme tu blázni, jen Zaorálek je letadlo!

Blechová 27.8.2008 10:39

Žádám odchod zbylých Rusů....

z ČR. Pokud tu zůstanou, např. v Karlových Varech a všude, kde bývaly vojenské zakladny po r. 1968, může se nám stát to samé, jako dnes Gruzii, soudruzi rusáci si postěžují do Moskvy a následovat bude opět okupace.

Při odchodu si můžou vzít s sebou všechny Zaorálky a celou skupinku Ne základnám.

Blechová 27.8.2008 10:26

Re: Diky

V čem je tento článek objektivnější a pravdivější, a v porovnání s čím je objektivnější a pravdivější?

Paní Tydlitátová píše o Gruzii od počátku konfliktu, naprosto souvisle, Zaorálek asi právě teď obdržel stranické dispozice, jak se smí o Gruzii psát. Jeho proruský postoj bez odůvodnitelnosti je jasným rudým viděním současnosti, možná poděkuje i za okupaci v r. 1968, nevím, čeho se ještě od těchto lidí můžeme dočkat.

Mistr Jan Hus 26.8.2008 10:31

Pan Zaorálek má pravdu, není co jiného dodat ! Snad jen, že modré straky musí při

čtení skřípat zubama. ;-D

ant. 25.8.2008 22:26

...a kam patří zaOrálek?...

...mezi slušné lidi určitě ne...mám takový dojem, že by tento asociální tzv. "demokrat" měl změnit své příjmení -  už dávno se projevuje  jako rudý "zaAnálek"...RvRv

Standa 25.8.2008 21:50

Kupředu levá

Pan Zaorálek by si měl sbalit batoh a šupy dupy klepat u Kremlu na bránu....o páté koloně RUSKA jsem už tady psal. To co někomu vyjde s dutiny ústní a dává to za svůj názor to je na Mudr.Chocholouška ....kdo to má pořád vydržet,že ????

Kerid 25.8.2008 17:03

Evropa končí na Kavkazu

Otisknete,že stínový šašek opět nesklamal, Tak mi aspoň otiskněte tento,že se od něj nedá nic jiného čekat. Zaspali dobu, již není euforie roku 89 a jím to vydrží do důchodu

pierino 25.8.2008 16:05

Re: Diky

Mne se ten clanek taky libi...stinovy klaun Zaoralek opet nezklamal.....eto charosoje delo ;-D

Profhate 25.8.2008 15:58

Diky

Clanek se mi moc libi a jako jeden z mala prinasi objektivnejsi a pravdivejsi pohled na tento problem. Chtel jsem reagovat na stupidni vyroky nejake Tydlitatove, ktera na svem blogu spise napadala Zaoralka samotneho, nez ze by neco inteligentniho sama rikala, ale tam je pochopitelne zakazane vznaset jakoukoli polemiku, tak aspon tady jeste cenzori tak nebuji.

krokodyl 25.8.2008 14:56

Laik se divi, odbornik zasne.

To snad dneni mozne, ze nekdo muze stvorit takovy paskvil jako to, co napsal pan Zaoralek.

pierre 24.8.2008 23:14

Re: Hysterické reakce v diskusi ukazují, že článek se trefil do černého

Cato: Vem si prasek a pak si omotej hlavu mokrym rucnikem, to ti pomuze ;-O

zdeněk 24.8.2008 22:50

opravdu nelze souhlasit...

táborák 24.8.2008 22:45

Re: Re: Re: zaorálek....

nechte už konečne soudruha všeználka na pokoji.on je hrozne objektivní .jenom nemá trochu rád američany.

Snowy White 24.8.2008 22:21

Re: určitě velikou a možná rozhodující roli v roce 68 hráli kolaboranti - jako Zaorálek.

Zapomněl jste na Kavana s jeho Gripeny ;-P

J.G. Pašek 24.8.2008 22:04

Re: kdo získal

Ať dá USA ten radar také do Polska  a bude po to věčném handrkování s ukecanou ČR mudrlanty . . . 

J.G. Pašek 24.8.2008 22:00

ČR a NATO . . . .

Komunistická ČSSR oficiálne zveřejnila v 1988, že dává 7% HND na Armádu . . . . což ve skutečnosti bylo více . . . .

Když v 1995 vstupovala ČR do NATO, zavázala se dávat mizivých 2,2% HND na armádu. . . . které nikdy nedala  . . . .  r. 2006 když byl prezident prezident Klaus tázán NATO proc ČR nedala nikdy ani 1,8% . . . . odpověděl . . . . My jsme maličká chudičká zemička, my to musíme snížit na 1,3% HND . . . . a tak to je.

vobora 24.8.2008 21:45

Re: Jak jinak.......

to mate tak; kdyby ted ozil Hitler, vystopil by pred dav a zahrnul jej uzasne rozumnymi vseresicimi navrhy, bylo by rozumne mu uverit? Na autorovi prispevku vzdycky zalezi, zvlaste pokud jej trochu znate z minula, muzete si totiz udelat obrazek o jeho skutecne motivaci. Chapu rozhorceni diskutujicich o politice; vsichni si mysli, jak vyznamne ovlivnuje jejich zivot. Mozna je to i pravda. A kdyz si kazdy jeste k tomu mysli, ze ma pravdu, a to si mysli kazdy diskutujici, vcetne vas a mne, tak si jdou po krku. Forma jakou kdo voli, je vec jina. Hlavni podil na tom ale ma anonymita internetu a rekneme obecny upad mravu. Nazvat vsechny hlupaky, je ovsem zobecnujici oznaceni presne ve stylu toho, co kritizujete...

vobora 24.8.2008 21:32

Re: Re: Re: Zaorálkova logika.

nevim, co mate proti knizeti, vzdyt ma modrou krev

Šerlok Humylsa 24.8.2008 21:22

Re: Re: Jak jinak.......

vy nejspíš určitě.;-P

Šerlok Humylsa 24.8.2008 21:21

Re: Re: Re: Zaorálkova logika.

no to určitě, ts.8-o

Šerlok Humylsa 24.8.2008 21:20

Re: Vyjimečně souhlasím

to se máte čím chlubit. to jo.;-P

lajna 24.8.2008 20:50

kdo získal

USA urychlily podpis smlouvy s Polskem , zvedly ve světě vlnu odporu proti Rusku,urychlí se i smlouva o radaru,američtí vojáci a poradci zůstanou dále v Gruzii,přidá se k nim i pátá kolona tzv.míroví aktivisté a mírové sbory OSN a EU . Kdo myslíte ,že to vše zorganizoval?Ne nadarmo odjížděla Riceová v předvečer z Gruzie.

doposud volic ODS 24.8.2008 20:40

Re: Re: Zaorálkova logika.

No,  ve srovnání s naším současným ministrem zahraničí bude pan Zaorálek hvězda!

jenicek 24.8.2008 20:40

Do NATO nepatří Zaorálek

alias Dr. Cvach

medvěd 24.8.2008 19:56

vyjímečně souhlasím -NATOje severoatlantická smlouvá a kde je atlantik a kde je Gruzie

nevím kam až by chtěli někteř blázni NATO geograficky rozšiřovat. Podporujme Gruzii ale do NATO nepatří . Je to stejná pitomost jako kdybychom se my ucházeli o členství v americkém sdružení NAFTA .

Juraj 24.8.2008 18:29

Vyjimečně souhlasím

Zaorálku, vyjimečně souhlasím s tvou argumentací.Ač jsem sympatizant ČSSD, nikdo ti neodpáře zradu Zemana, kdy jsi ho společně se Špidlou a Grosem podrazili v prezidenské volbě. Od té doby můžeš mluvit a psát jako Jan Zlatoústý, a myslet to upřímně a dokonce argumentovat skvěle, křiváctví se nenosí a zvláště v politice jseš pro mě odepsanej !

zdeněk 24.8.2008 18:24

čím to je

je si přečtu nějaký titulek a hned vím, kdo je autor?

mackie 24.8.2008 18:02

Stačilo napsat: Souhlasím se vstupem ruských vojsk a

autor si mohl ušetřit spoustu námahy s psaním článků. Protože všechny autorovy argumenty se dají otočit. Rusko má do demokracie daleko, v Moskvě mají pořád mauzoleum zakladatele zločinného režimu Lenina. Rusko napadlo Gruzii právě proto, že NATO ji včas nepřijalo. A to, že Rusové "náhodou" zničí důležitou infrastrukturu pro dopravu nafty, za to si mohou Gruzínci sami. Ostatně ČSSR měla v roce 1968 k demokracii také daleko, takže bylo vlastně v pořádku, že ho Sovětské Rusko s přisluhovači obsadili. Ostatně si myslím, že souhlas se vstupem cizích vojsk sehrál už jednou v kariéře autora důležitou roli...

David 24.8.2008 17:50

Re: Jak jinak.......

Ano, to je demokracie a svoboda slova ve stylu amerických neokonzervativců. Jenom my máme pravdu, všichni ostatní jsou komouši a teroristi.