29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ivan Nový 21.11.2008 12:37

Re: lepsi Brusel, nez-li Praha

Ani bych neřekl, a LS situaci v Bruselu dále zhorší, protože jim přibude pravomocí. Brusel je de facto rodinný podnik.

Vidlák 21.11.2008 12:36

Re: lepsi Brusel, nez-li Praha

Měl byste si něco přečíst. Proč například musela odstoupit celá Santérova komise EU. Jak je to s účetním auditem evropského dvora a podobně. Až potom se můžete vyjádřit o míře korupce EU. Jinak jste s prominutím za tlučhubu.

Provokater 21.11.2008 12:34

Re: jane,

Je mi jedno, kdo bude ty cesty stavet. Lepsi kvalitni nemecke, nez nesjizdne ceske - nemyslis? Asi nemyslis!!!!

Provokater 21.11.2008 12:33

Re: Zase má pravdu

Mach je obycejny ucetni, ktery se vypracoval do vela CEP, ktere Klaus zalozil. CEP a asi 2 zamestnance + vykonneho reditele Macha - proste cela kapela = harmonikar a dirigent ;-P

Provokater 21.11.2008 12:31

lepsi Brusel, nez-li Praha

Mira korupce mezi politiky v Eu je mnohem mensi nez konkretne v Cesku. Uz z tohoto duvodu je mnohem lepsi, kdyz se Bruselu budeme stale vice priblizovat a primykat se k nemu. Je mi jasne, ze lide z nasich nejzkorumpovanejsich stran (ODeSeS - Zahradil, Klaus, Mach, ...) se toho boji. Prisli by o sve tucne provize a v Cesku tak bezny klientelismus. ;-D

Vidlák 21.11.2008 12:31

Re: jane,

Ztráta české státnosti. Stačí? Země Koruny České měly v rámci Rakouského císařství rovnoprávnější postavení, než bude mít ČR po přijetí LS. A to bylo Rakousko-Uhersko označováno jako "žalář národů".

Ivan Nový 21.11.2008 12:30

jane,

děláte si marné naděje, eurokrati jsou ještě horší.

Ivan Nový 21.11.2008 12:29

jane,

no správně, a teď to bude hrstka v Bruselu a bude ty cesty stavět za ty samé ceny.

Vidlák 21.11.2008 12:27

Re: Zase má pravdu

Nařknout někoho z nekritického obdivu je dvojsečná zbraň. Vás je zase možno označit za nekritické obdivovatele bruselských úředníků.

vasekpav 21.11.2008 12:24

Zase má pravdu

Hrozně rád bych věděl co jste zač pane Mach, a vám podobní nekritičtí obdivovatelé V Klause .

jan 21.11.2008 12:24

Re: jane,

my cenu neakceptujeme akceptuje ji hrstka lidi na ministerstvech krajich a podobne - duvod proc ji akceptuji je soucast problemu s jeji vysi

jan 21.11.2008 12:22

Re: jane,

btw furt čekám na nějakej rozumnej argument nějakýho europesimisty - prosím prosím jestli nějakej máte sem s ním žádný ostych od toho ty diskuze jsou

Ivan Nový 21.11.2008 12:17

Re: jane,

ne levněji, za stejnou cenu. Když tu cenu akceptujeme nyní, není důvod ji měnit.

jan 21.11.2008 12:15

Re: jane,

možná radši at staví - pozitivní efekt y dálnice se projeví až když je hotová tady čekáme leta letoucí kvuli fušerskejm projektům nastavenym aby byly co nejdražší nejvhodnější pro jednu firmu - ppak jsou snando bombardované ekology (kteří to myslí dobře) nebo ekologickými vyděrači (co vyžebraj pár milionu) - ušlý zisk za nepostavené dálnice bude v mnoha desítkách miliard - vlastně to zbytečně zbrzdilo rozvoj ČR - a to všechno kvuli možná tisíocvce lidí která si namastila kapsu od úřednice s pár tisícovkama na novou kabelku a ž po slovutné pány podnikatele kteří se můžou pochulbit novym lamborgini nebo čim fakt maj být na co hrdí - možná to zní trochu zoufale a že nadávám na všechno ale toho co jsme za poslední léta promarnili je opravdu škoda a uvědomíme li si kvuli jakým nulám neschopným si vydělat poctivě to bylo...

vasekpav 21.11.2008 12:10

Re: jane,

Ńo ale levněji !!!>-

Vidlák 21.11.2008 12:08

Re: Důvody

No vidíte, jak jste mi dal zapravdu. Klaus je proti, tak vy jste pro. Kvůli jakési osobní averzi, získané ze sdělovacích prostředků (pochybuji, že pana Klause znáte osobně), jste ochoten klidně zahodit českou státnost.

Ivan Nový 21.11.2008 12:06

jane,

kdepak, neklesne, jen peníze potečou jinam. A české cesty budou stavět německé firmy.

jan 21.11.2008 11:59

žasnu

žasnu že šéf centra pro ekonomiku a politiku zdá se smlouvu nečetl, ani si ji nenechal vysvětlit - a nebo prostě bohapustě lže

1) o  většině věcí rozhoduje Rada EU tedy jednotliví premiéři prezidenti ne nejaka cizí evropská unie

2) právo veta, o které bysme přišli, to je jediná ztráta demokracie kterou vidím, mame stejne v relativne dost malo pripadech

3)vetovat bude moct skupinka zemi -nedovedu si predstavit ze by se vsichni spojili proti jedne zemi, uz z logiky priste  to muzu byt já

takze mi prosim nekdo vysvetlete v cem spociva to nebezpeci co tak strasnyho by se nam mohlo stat a proc bysme prisli o svou suverenitu priznavam ze jsem lehce zaujatej - ceskou politickou reprezentaci nepovazuji za natolik kvalitni, viz vsechny tunely, aby mohli vubec vladnout sami, na to jsme prilis velky balkan - ted zacne EU napriklad kofinancovat stavbu dalnic a ja ocekavam ze cena na 1 km klesne min. o tretinu prave na to EU mame a proto tolika politikum vadi

Ivan Nový 21.11.2008 11:46

JJ,

Chtít můžete, ale dnes to možné není, výsledkem toho chtění byl totiž jen vznik těch nevolených úředníků. A tady vznikl nový konflikt, lid versus eurokrati. To je dominující konflikt dnešní doby, který zastíní vše.

Ivan Nový 21.11.2008 11:43

JJ,

ne, jen ze mě hovoří zkušenost obyvatele z národnostně různorodého regionu. Takže mohou dobře odhadovat eskalaci národnostních řevnivostí.

Ivan Nový 21.11.2008 11:41

JJ,

ano, ale to není třeba udělat hned, EU funguje zatím přijatelně, je to maximum možného.

JJ 21.11.2008 11:40

Re: JJ,

Jiste pro vas neni nic dost dobre, vidte ;-D

Ivan Nový 21.11.2008 11:39

JJ,

Eurokrati po podpisu LS už členské státy ani nebudou potřebovat. To bude zcela jiná situace. To povede k rozpadu EU.

JJ 21.11.2008 11:39

Re: Lisabon

Irsko ziska dodatecne zaruky - treba oponenenti LS tvrdili, ze Irsko bude prinuceno povolit potraty. Pak to zkusi znovu. Celkove na tom odmitnuti vydela, protoze bude mit nakonec lepsi podminky.

Ivan Nový 21.11.2008 11:38

JJ,

no a tím udělají hlupáky z ostatních, kteří to podepsali bez výhrad. A vznikne další zárodek třecí plochy. Ostatní si to budou muset kompenzovat při jiných jednáních a tak pořád dokola. To fungovat nebude. Funguje, ale hlasování, hlasuje se, a pokud se něco zamítne, tak je to zamítnuto a vůle hlasujících je přijata.

JJ 21.11.2008 11:38

Re: JJ,

Eurokrati jsou dnes dobre kryti pres veto clenskych statu.

JJ 21.11.2008 11:37

Re: JJ,

Jiste, potrebujete eurokraty nahradit volenymi zastupiteli. Nebo zrusit EU.

Ivan Nový 21.11.2008 11:33

JJ,

nenadávám na EU, ale na eurokraty. A co je špatného na EU? Jednoznačně eurokrati. Hrají v evropském politickém systému negativní roli, analogickou k roli KSČ v bývalém Československu. Je to neoficiální a paralelní výkonná struktura.

Ivan Nový 21.11.2008 11:30

555,

to je vidět z vašich naivních názorů na budoucnost EU.

Ivan Nový 21.11.2008 11:29

JJ,

a nebude nikdy, taková je organizační kultura EU. Je založena na národnostním podrazáctví a tajných kabinetních dohodách. Nějaké oficiální deklarace, či oficiální zákony s tím nic nenadělají, protože EU řídí ve skrytu vlivní eurokrati a bez ohledu na zákony. Viz třeba hospodaření EK.