3.5.2024 | Svátek má Alexej


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Petřík 13.6.2007 15:53

Re: Re: Re: Re: Typická maločeská logika - já kradu, soused krade, no tak ten naproti taky krade, nebo je blbej?

Ts ts, Stále žádný čunkolánek...  Takhle pracuje správný rozesírač? Tohle už je na vyhazov z Radia Jerevan! ;-D

gerontusinza 13.6.2007 15:52

Pracoval jako brok pane Broku, pracoval.Re: Re: A co myslíte že dělal pan Štětina před 89 a jak se dostal tam kde je, tj Re: pane Štětino,

A nesměl vyjet na západ protože to nebylo v zájmu ČSSR. Ani s žádnou VTS kou pokud víte co to bylo. To bylo jediné co jsem mohl, jo a studovat dálkově techniku, to mě dovolili.I více fakult. Kandidaturu ovšem ani náhodou, ledaže byste se stal soudruhem soudruhu., sdělili (Pak bych prý asi neměl ani problémy vycestovat a zájmy by asi byly poněkud jiné). Lituji, neměl jsem dost "svědomí" abych prodal své názory za odstranění těchto "problémů".  A teď ten kdo své svědomí prodával mě bude vykládat něco o antikomunismu. A vy něco o morálce. Mate jí, ano, tu komunistickou ztěsně před 89. Vaše kredo: "Všechno co slouží mě a mým blízkým je povoleno", že Broku a pane Štětino?. Proto hovořím o grázlech (komunistech) s antikomunistickou rétorikou.:-(:-/;-O(Y)

Ladislav N. 13.6.2007 15:52

Re: Psí vrah Čumil IP: 195.113.180.xxx

Copak, dnes ti pod úvodníkem konkuruje rudý Jacques alias (m.j.) "Gemini"?

Ladislav N. 13.6.2007 15:49

Re: Kdo je vlastně komunista?

IS, že jste komunista, se pozná ani ne tak podle toho, že máte "zápis" členství v archivu  komunistické partaje, ale že komunismus tady denodenně hlásáte a obhajujete na NP. Pro idiota Vízka to platí dvojnásob.

Jura Jurax 13.6.2007 15:46

Re: Re: ČSSD ovlivňovala, KDU ovlivňuje

Nikoliv, tomu se říká realita ...

IS 13.6.2007 15:46

Re: Hesla kapitalismu - volnost, rovnost, bratrství

oakmane nepřekrucovat historii,  s hesly volnost, rovnost, bratrství nastoupil na politickou scénu kapitalismus za francouzské revoluce 1789 a posléze setnul hlavu královskému páru. A není známo, že by tehdy ve Francii existoval socialismu, ale objevil se nakonec císař Napoleon.

Anežka 13.6.2007 15:46

Re: Re: Re: Štěina byl také komunistou

Plný souhlas. Dodávám, že je úsměvné číst jeho úvahy v LN o tom, že by nukleární a surovinová supervelmoc v Evropě-Rusko by měno projít pokáním. Asi aby Putin klečel před Štětinou.Je zřejmé, že za totáče vodky vypil dost.

Psí vrah Čumil 13.6.2007 15:45

Re: Re: Re: Typická maločeská logika - já kradu, soused krade, no tak ten naproti taky krade, nebo je blbej?

Ale Pavlíku Petříku, nezapomeň se včas převléknout a přebalit!:-P

Jura Jurax 13.6.2007 15:44

Re: Tak tu zase máme tvrdý výrok a příslušný folklórní tanec levice

Je to s podivem, ale já s Vámi, dubový mužíku, rád souhlasím!!!!R^

Jura Jurax 13.6.2007 15:42

Re: Re: Kdo mohl za komoušů vystudovat dvě vysoké školy?

Pokud šlo o školy technické či přírodovědné, tak od šedesátých let leckdo, kdo neměl obzvlášť veliký flek - i vystudovali potomci živnostníků, ano i kapitálistů, jedinci silně a neskrývaně nábožensky zatížení, a samozřejmě nestraníci a dokonce i nesvazáci. Do přihlášek na tyto školy OV KSČ obvykle rypák nestrkalo. Záleželo pak na mnohém - dokázal-li si jeden oběhat posudky a doporučení, měl-li posudky a doporučení z předchozího zaměstnání, nejlépe dělnického, nepadl-li on nebo někdo z širšího příbuzenstva nějak záporně do oka místním papalášům a tak dál. No a samozřejmě udělat přijímačky ...

Petřík 13.6.2007 15:40

Re: Re: Tohle je jako se Schwarzenbergem

I můj! R^

loula 13.6.2007 15:39

Re: Re: napsal jsem to již na začátku této diskuze,

Já peníze na ochranku v tomto rozsahu nemám, já ani nevím, na koho bych měl podat trestní onámení, protože v ruce žádný důkaz nemám. Já říkám něco jiného. pan Štětina z posice senátora řekl . Těžkém zločinu ČSSD, řekl to veřejně, uvedl i řadu indicií. takže bych čekal, že to dotáhne do konce a podá žalobu na aktéry. Pan Štetina z posice senátora může požádat o ochranku a bude mu poskytnuta - na náklady státu, na to můžete vzít jed. Takže, a to platí obecně pro politickou scénu, pokud se obvinují z různých loupeží a zločinů, tak at to dotahují do konce, k soudu. A pokud soud prohlásí, že tento zločin se nestal, tak at jdou od válu, jedno, zda Paroubek nebo Topolánek.

IS 13.6.2007 15:38

Štětina byl komunistou, antikomuisté pějí s balalajkou ? .

To když tady něco napíše František Vízek, může se většina antiků zalknout vzteky, a to Vízkův sud byl opravdu tristní,opravdu zažil pro následování. Zato Štětina, dítko z papalášské rodiny, v elvylsabce v Číně, mohl vystudovat dvě vysoké školy, cestoval  v cizině (nejen SSSR), jeho minulost je více než temná, ale protože se opírá nyní do komunistů, tak mu antici zahrají na balalajce chorovod. Štětina se vždy jen hrnul ke korytu a tulil k režimní moci. 

jepice 13.6.2007 15:36

Tak budu hádat:

Vy? A protože k tomu ve vašem případě přispěl strýc na UV, máte pocit, že to šlo jedině tak?

oakman 13.6.2007 15:35

Socialismus, nová víra

je v mnohých atributech jen náhražkovým pokrmem pro chudé duchem. Tak jako víra v Boha to živí dobře nemnohé, jež povoláni jsou zjevovati pravdy pravé, nefalšované a jediné. Mnozí jsou tu potom zástupové těch, kteří v nuzném pachtění poznají tu pravou Svobodu (Volnost) v poznané nutnosti, tu pravou Rovnost v bídě a nouzi a to pravé Bratrství ve smrti pro režim.

Hubou je tam někde vzadu ráj, ale cesta k němu vede lidským peklem..

Víte, republika je vrchoné stadium dělení moci, které vyžaduje pozdní sapientaci a tudíž přechod tvora zručného a vzpřímeného (Habilis a Erectus) ze života v jeskynní tlupě k nezávislému pohybu jedince, člověka, občana. Ten potom může uzavírat koalici s druhými. Tlupa nemůže v republice nic. To potom není republika, ale socialismus - stav kdy systém politický uzurpuje systém státní a zákony tlupy jsou nad zákon společenský či kodifikovaný.

Petr 13.6.2007 15:34

Re: Re: Typická maločeská logika - já kradu, soused krade, no tak ten naproti taky krade, nebo je blbej?

Zapomněl jsi tam organicky včlenit Čunka a Topolánka. Hrubá chyba všech rozesíračů. Píši 5!

Jura Jurax 13.6.2007 15:32

Re: Tak jste si zase jako obvykle modráci zanadávali ....

Jojo, a on za to skutečně může ...;-)

gerontusinza 13.6.2007 15:29

Opakuji Re: Tohle je jako se Schwarzenbergem

Takže v pořádku. Jen slušný člověk měl možnost jezdit za komunistů jak jej napadlo a být zavilým antikomunistou. Re: Re: Jak to soudruh Štětina dělal v dobách socialismu v SSSR ???:

Autor: gerontusinza IP: 82.142.87.xxx Datum: 13.06.2007 15:27

Inu již chápu tu šílenou nenávist k těm idiotům, co nesměli do roku 89 vystrčit rypák ani k jadranu. To byli skutečně ti zlí komouši  a proi těm je nutno dnes bojovat. Vypovídá to lehce o vašich představách slušnosti. Z jedné strany Hučínové a z druhé Štětinové. Proč mě připadá tento druh lidí padlý na hlavu? Protože přehrávají, nejsou opravdoví. Nebyli tehdy a nejsou tuplem nyní. To je to čemu říkám grázl bez skrupulí a beze studu. To je i o vás.Rv

Xena 13.6.2007 15:27

Re: Re: Jak to soudruh Štětina dělal v dobách socialismu v SSSR ???

Malý Astone, jste bystrý muž. Mamině jste přeci říkal, že Paroubek byl  převlečen za  státního zástupce Obsta a řídil sám sebe. Dokonce i policejní vyšetřovatel byl na oko. Byl to opět Paroubek v převleku za policajta.

gerontusinza 13.6.2007 15:27

Takže v pořádku. Jen slušný člověk měl možnost jezdit za komunistů jak jej napadlo a být zavilým antikomunistou. Re: Re: Jak to soudruh Štětina dělal v dobách socialismu v SSSR ???

Inu již chápu tu šílenou nenávist k těm idiotům, co nesměli do roku 89 vystrčit rypák ani k jadranu. To byli skutečně ti zlí komouši  a proi těm je nutno dnes bojovat. Vypovídá to lehce o vašich představách slušnosti. Z jedné strany Hučínové a z druhé Štětinové. Proč mě připadá tento druh lidí padlý na hlavu? Protože přehrávají, nejsou opravdoví. Nebyli tehdy a nejsou tuplem nyní. To je to čemu říkám grázl bez skrupulí a beze studu. To je i o vás.Rv

Psí vrah Čumil 13.6.2007 15:26

Re: Typická maločeská logika - já kradu, soused krade, no tak ten naproti taky krade, nebo je blbej?

Obojí, milej dubohlave, obojí. Krade a ještě je - naštěstí! - úplně blbej!;-D

Psí vrah Čumil 13.6.2007 15:23

Re: Re: Měli bychom si to na Psu tak nějak přiznat. Všechny nás řídí Paroubek.

Škoda, že ouředně zmizela...;-)

IS 13.6.2007 15:23

Re: Štětina byl bolševikem !

oakmene, co blábolíte, Štětina to sám popisuje.

oakman 13.6.2007 15:22

Typická maločeská logika - já kradu, soused krade, no tak ten naproti taky krade, nebo je blbej?

IS 13.6.2007 15:21

Re: Kdo mohl za komoušů vystudovat dvě vysoké školy?

oakman 13.6.2007 15:20

Kdepak, soustruzi, jak jste sami říkali - N E Z A P O M E N E M E !

IS 13.6.2007 15:20

Re: Re: Štěina byl také komunistou

Pobýval i v Íránu, kam už se dostali opravdu jen ti kovaní a  prověření. Zlí jazykové tvrdí, že tam hledal uran. Z těch zahraničních cest se podávaly zprávy a možná někdy vyplavou na světlo. Rozhodně byl Štětina minulým režimem považován za spolehlivého a hodného kumpána.

oakman 13.6.2007 15:20

Jo? Tak komouši mají u mne už " předfackováno"

Psí vrah Čumil 13.6.2007 15:19

Re: Re: Re: ČSSD ovlivňovala, KDU ovlivňuje

Sakra, není to pořekadlo z Hudlic? :-)

Wabi. 13.6.2007 15:19

Re: Re: Re: ČSSD ovlivňovala, KDU ovlivňuje

Bláboloy o elitách;-(. Myslí tím sebe? Děkuji, nechci!!