28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Cebik 18.1.2006 21:20

Re: Re: Hlupák Pehe,

A proč ty krásné představy o pravici už tady nejsou
ziralek 18.1.2006 21:12

Re: Re: Re: Re: Re: Pane Pehe,budeme na tom lépe ve chvíli,kdy.....

nemate tolik cist lidovky. jak v kriminalu jsem si pripadal v jine dobe.
Proxy Blue 18.1.2006 21:06

Re: Re: Re: Re: Pane Pehe,budeme na tom lépe ve chvíli,kdy.....

U nás je normální živit se krádeží a podvodem, a ne prací; nedodržovat zákony a zatloukat a zatloukat a zatloukat. Připadám si tady jako v kriminále. Skoro každý kolem mě nějakým způsobem kašle na zákony. Třeba zdánlivě banální situace: V obcích je padesátka, ale na prstech jedné ruky byste spočítal, kdo to dodržuje. A nejenom že nedodržuje, ale kalit si to po městě hodně přes sto je dobrým mravem. O dálnici ani nemluvě. V Americe mají na dálnici stovku plus dvacet procent a měl byste vidět jak, až na pár trotlů, které dřív či později klepnou přes prsty, jedou napáskovaní do vláčku 119.5. Psi mají být na veřejném prostranství na vodítku a eventuálně s náhubkem, exkrementy uklízet. A kdo to dělá? Čím rafinovanější protikuřácké zákony, tím více se kouří všude a děti veřejně od třinácti let. Atakdále, atakdále. Skoro to vypadá, že v parlamentu schvalují zákony, které se nemají dodržovat. Takové komunální reality šou: VyHulení, VyKukaní a VyKakaní. Tak tohle nepovažuju za normální. A pokud jde o totalitu, tak nejen že to byl jeden velký skandál an sich, ona měla i své vnitřní skandály, při kterých šla jedna parta bolševiků po krku jiné. samozřejmě, že pro chovance gulagu to v televizi nedávali. Existuje země, kde by v parlamentu vegetoval dvacet let poslanec, který několikrát vyměnil stranu a přitom by zažil dva vzájemně se vylučující politické systémy? Nebýt kakaových bobů, možná by oslavil to táhl do pětadvaceti.
Honza V. 18.1.2006 21:06

Re: Zajímalo by mě jestli, toho Pehe ještě čtete. Většinou blbý, v poslední době navíc dlouhý.

To je zajímavé, že se na to ptáte, já šel rovnou na komentáře!:-)))
Cebik 18.1.2006 21:04

Svět je opět na svém místě

Pehe našel svou parketu a s chutí blbne. A má tu spolupracovníků co se snaží.
OBČAN XY 18.1.2006 21:04

JEDINÁ ŠANCE PRO PRAVICI -

 Zbavit se Klause a nastoleného postkomunistického klausismu......
Vladík 18.1.2006 21:02

Re: No Vladíku,

Výrok znám. To že jsem ho slyšel jen ve snu byla reakce na Klasovo tvrzení, že ho nikdy neřekl. Slyšel jsem ho (a "viděl jsem ho"), vyrazil mě dech a zcela změnil mé náklonnosti - od té doby vím, že ODS ne. Že ho neumím doslova je po těch letech snad pochopitelné. Nevím jestli štěkám. Zdálo se mi, že konstatuji.
AeroKarel 18.1.2006 20:55

No Vladíku,

neznáte-li onen výrok a jeho souvislosti, těžko diskutovat.
Snad jen, že jste poněkud vedle, štěkáte na špatný strom.
AeroKarel 18.1.2006 20:54

zochu,

" je potřebné vrátit se k normálu a eliminovat současný stav,kdy politici dělají podvody a podvodníci píší knihy."
Kdy prosím byla ta normální doba, kdy politici nedělali podvody?
ziralek 18.1.2006 20:50

Re: Souhlas

hajzlik jeden. nebo se rika zachod? aby me tu zas neotravovali. pardon neopravovali.
Iva 18.1.2006 20:49

Re: ropsi,

prověření výše úplatku, ne?... vypadla vám tam slabika "do"
Vladík 18.1.2006 20:46

Souhlas

Pane Pehe, po dlouhé době opravdu bezvýhradný souhlas.  K Paroubkově stylu nás dovedla věta, kterou pan Klaus neřekl a tak jsem ji zřejmě slyšel jen ve velmi barevném snu: "Neznám špinavé peníze, znám jen peníze, kterými lze platit." (parafráze, bohužel, tehdy záznamové zařízení nebylo běžné).  Ano, ti, kteří se sešli (za všechny specialisty jmenujme alespoň pana Dybu) vidí ve zpětném zrcátku vše, jen ne to, co tam vidí normální slušný člověk.  Pak Klaus nás opravdu dovedl ke kapitalizmu (tj. k myšlení a morálce, které byly charakteristické pro 19. a začátek 20. století ). I proto jsme teď dobrých sto let "za opicemi".
Mirek od lesa 18.1.2006 20:43

Re: Hlupák Pehe,

Milý pane Nováku, jestliže Pehe vidí i ty mušince, které hyzdí obraz tatíčka professorissima doktorissima Klause, pak není hlupák, nýbrž člověk se schopností něco alespoň podle svých možností analyzovat. Ony se ty miliardy nerozplynuly v nicotnu, i u peněz existuje zákon o zachování částky, ta prostě odplynula někam, kde se mnohým raději o tom nechce mluvit. Hlupáci jsou ti, kdo věří 26 čestným doktorátům, dokonce z tak vědecky významných míst, jako Ulan Bator nebo z Kazachstánu. Ten ubožák, který při každé státní návštěvě prostřednictvím vyjednávačů objednává nový doktorát, tím hodlá přebít pochybnosti o vlastních kvalitách, a ty jsou nepochybně velmi průměrné. ODS sice na tohoto koně sází, v cílové linii bude ale docela jiný!
sahara 18.1.2006 20:42

Re: Porovnání

A vy mně zkuste říct, jak by dopadla, kdyby jí místo Klause připravoval a zajišťoval Vrba?
Pravda a Láska 18.1.2006 20:35

Re: Číšník se opět projevil!!

Nevím, který rozčílený primitiv psal ten příspěvek, ale přesto bych si dovolil upozornit, že "číšník" Pehe má za sebou několik vysokých škol, tady i v USA. Jednu též řídí. Klause má možná nerad, ale hlupák to není. Plus, v mnohém, co napsal v tom článku, má pravdu. Bohužel.  
ziralek 18.1.2006 20:33

Re: Re: Re: Re: Pane Pehe,budeme na tom lépe ve chvíli,kdy.....

ono toho stejne 99% vysumi.
Proxy Blue 18.1.2006 20:32

Re: Re: Re: Re: Pane Pehe,budeme na tom lépe ve chvíli,kdy.....

Máte v tom guláš, milý kolego. V normální demokracii jsou podvody politiků skandální, u nás jsou skandály normální ;-)
ziralek 18.1.2006 20:27

Re: Re: Re: Pane Pehe,budeme na tom lépe ve chvíli,kdy.....

v demokracii jsou skandaly normalni. o cem by media taky psala. nenormalni jsou v totalitach tam se utotalitni.
zoch 18.1.2006 20:20

Re: Re: Pane Pehe,budeme na tom lépe ve chvíli,kdy.....

No ba !
  Že se to považuje za normální,to je ta tragédie. Vy jste mne právě přesvědčil o tom,že jsou zde lidé,kteří již tyto poměry ve společnosti chápou za naprosto normální.  Není samozřejmě možné říci,že se dá takovému stavu zamezit,nebo že se nemůže v ojedinělostech vyskytnout. Ale tragédie přichází ve chvíli,kdy např. podvody politiků chápeme jako normální situaci.
zoch 18.1.2006 20:13

Re: Hlupák Pehe,

Pan Pehe rozhodně není hlupák. Má své představy o tom,jak by někdy měla vypadat pravice a tyto představy mnohým nejsou blízké.A to zejména těm,kteří nespojují pravicové cítění se smyslem pro poctivost,morálku,čestné vyrovnání se s problémem a mj. bezúhonost.Jeho místy až osobní averze má jistě své příčiny,které bych viděl v osobních hradních zkušenostech a tyto zkušenosti vy ani moje maličkost nemáme. Proto se mi jeví Vaše tvrzení příliš úzkoprsé a možná až hloupé.
ziralek 18.1.2006 20:10

Re: Pane Pehe,budeme na tom lépe ve chvíli,kdy.....

a to jako je nenormalni? kam by pan chtel, do KLDR?
zoch 18.1.2006 19:58

Pane Pehe,budeme na tom lépe ve chvíli,kdy.....

.....si vlivní této země uvědomí,že je potřebné vrátit se k normálu a eliminovat současný stav,kdy politici dělají podvody a podvodníci píší knihy.
Pavel Nový 18.1.2006 19:44

Hlupák Pehe,

jako vždy, jeho vidění světa je zkrze nenávist ke Klausovi a ODS. Prostě hlupák.
AeroKarel 18.1.2006 19:04

ropsi,

jaké prověřování čekáte od úředníků, privatizujících cizí majetek?
Reálně akorát tak prověření výše úplatku, ne?
A předseda vlády každý privatizační případ těžko ohlídá. Jeho nápad, že to má proběhnout co nejrychleji by z tohoto hlediska správný. Uvítal bych větší "prováděcí dokonalost", ovšem kde reálně dokonalost hledat? Lidé holt dokonalí nejsou.
Možná leda Paroubek, ten si to alespoň myslí
AeroKarel 18.1.2006 18:59

ziralku a Podiven,

byl by vám po válce třeba Volkische Beobachter také zarecht?
Pokud ne, jaký je rozdíl mezi Rudým (oranžovým) Právem a tím nacistickým plátkem?
Jisté věci slušný člověk do ruky raději nebéře.
 
 
zrusksc 18.1.2006 18:58

Číšník se opět projevil!!

Pehe v žoldu rudých pochopů(Pablba?)opět mlátí prázdnou slámu.Ďábel Klaus za vše může a ekonom,politolog,meteorolog,zemědělec,exspert na vše co se hýbe "PEHE" a jeho kumpáni z pravdy a lásky to vědi nejlépe.Zaplať pánbu že jsou pryč!!Jinak zajímavé Pehe číšník,Pablp z RáJe to je dvojka.
AeroKarel 18.1.2006 18:55

Pamětníku,

" Ve state kde je prilis mnoho demoralizace (coz Klaus nezavinil), nelze pri privatizaci predbihat pravniky (coz ale Klaus zavinil).  "
Ovšem otázka zní co lze očekávat od demoralizovaných právníků, zdali by se nečekalo do nekonečna.
To předbíhání právníků je sice velmi populární, nicméně blábol, který za úvahy lautr nestojí.
Mnohem zajímavější by bylo, proč ještě nyní není právo bez problémů.
A představa že s národními podniky dnes stále čekáme na dokonalé právo mne dílem baví, dílem děsí.
Venkovan 18.1.2006 18:52

Kapitalismus po česku

U vesla zůstaly v klidu za bukem nomenklatůrní kádry.Nebylo totiž na co navazovat.Totálnní likvidace malých a středních firem,které všude ve svetě tvoří živnou půdu pro rozvoj společnosti nenávratně zmizely.Ti co je zlikvidovali nevadí Paroubkovi ani Pehemu.Co jiného znamená-komunistů se netřeba bát?Ví pan Pehe kdo až musel dát své požehnání,aby někdo třeba mohl dělat náměstka v RaJ v době před rokem 1989?Ví vůbec co to byly nomenklaturní kádry?
AeroKarel 18.1.2006 18:38

Jo Pehe,

takovejch chytrejch je za korunu tucet.
On by každý rád, aby "milardy neodplynuly". Jen bohužel jaksi nikdo nedodal reálný a politicky průchodný recept jak to konkrétně udělat.
A od Švejnara jsem četl ledacos, ovšem kritiku "útěku ekonomů před právníky" ne.
Zato hodně o snížení daní, administrativy ........
Jenže to by Pehe muselo kritizovat jiným směrem a ten hlavní ďábel je Klaus..........
Mimozemstan 18.1.2006 18:35

Dobry postreh

Myslim si, ze Pehe ukazal, ze jeste nekdo v tomto narode ma zdravy rozum a pristup k vecem a nenecha se ovlivnit faktorem zapomneni. Namisto nesmyslne sebechvaly je totiz cas se kriticky a objektivne podivat na veci. Konecne definovat jak veci byli a ne porad se nechal ovlivnovat dlouhymi paraty zbohatliku prave u moci.