29.4.2024 | Svátek má Robert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jerry 3.8.2007 9:32

Mate,

vidím obrovský rozdíl oproti Havlovi, který společně s Čalfou a Dubčekem vyznával důsledný antikomunismus.;-D

oakman 3.8.2007 9:41

Zima, takhle myslí bolševik!!!

Takže - přeložme - my neobolševici jsme potichu zatáhli ty pravé bolševiky do hry tím, že jsme si z nich udělali jako PRVNÍ A JEDINÍ databanku hlasů pro nápady, které demokratickým zbytkem parlamentu prostě neprojdou, a když Klaus konstatoval, že pokud je bolševik tí, kdo ho volí, musí s ním mluvit.

Licoměrnost těhle postojů dokumentuje nejlépe sám bojovník Veškrna, který sice oficiálně s bolševikem na hradě nejednal - nemusel, byl jím obklopen od začátku (Čalfa atd.) Před minulými volbami ale nezapomněl národu poradit, že oranžová se mu zdá lepší než modrá, i když věděl, jak to doopravdy je s tou socanbolševickou hlasovací mašinou ve sněmovně.

Takže Zima, nežvaněj tu takové srandy, vypadaj jako malej jára!!!

Jedna věc je zkousnout fakt, že každý pátý poslanec je bolševik - legálně a legitimně - i když ze zákona je bolševik zločinec jako nácek. Druhá věc je ovšem fakt, že ČSSD - do konce Špidly LEVICOVÁ  DEMOKRATICKÁ ALTERNATIVA  bolševiků, je dnes jen méně rudou FRAKCÍ v socanbolševické partě, kde se navíc už nepozná rozdíl mezi socanem a bolševikem.

Zdá se, že opravdu platí výrok Švehly z roku 1929 - Socan je ten druh bolševika, který se ZATÍM bojí krveprolití zvaného revoluce Socan není otec komunisty, socan je bolševik pomalý, který ještě zkouší zavádět zákonem to, co bolševik už dávno zavedl v Rusku pomocí diktatury. Měl pravdu tenkrát, má jí i dnes.

amiZ .M 3.8.2007 9:52

V čem mám

"žvanit jako malej jára"? Já jsem Veškrnovu roli nikdy neobhajoval, naopak toho komunisté potřebovali, aby jim zajistil beztrestnost, kLaus jim zajistil převod majetku a udělal je salonní, a teď potřebují už někoho, kdo je vtáhne do vlády, k opětovnému přímému podílu na moci. Jestliže komunisté usoudí, že na to mají někoho lepšího, kLaus zvolen nebude, protože nomenklatura nikdy kontrolu nad českým děním neztratila.

Von 3.8.2007 9:48

Re: No jo

"Vtip" je v tom, že opravdové ELITY abychom u nás hledali ne s lucernou, ale přímo s laserem!

jerry 3.8.2007 9:08

Klaus se na prezidenta hodí a zvládá to,

stačí jej porovnat se směšnými figurkami , kteří jsou prý muži č.2 až 4. české politiky. P.Sobotka, Vlček, Topolánek. Sobotka a Topolánek jsou k smíchu, Vlček ani to ne, protože ho nikdo nezná.:-)

mirek 3.8.2007 9:07

Nedokonalost systému účelem

Ukazuje se, že nedokonalost systému ve volbě prezidenta je vyhovujícím nástrojem politického boje. Kdyby totiž byla uzákoněna volba přímá, ztratily by politické strany, hlavně levice, jeden z nástrojů. Přitom, když má být prezident nadstranický, je to jediná alternativa. Nejde samozřejmě vymyslet mechanismus, který by zajistil to, aby byl prezident čistým listem, nepopsaným politikou, ale odpadly by různé "hrátky" a nátlaky před volbou i v průběhu mandátu. Právě tato skutečnost, že se politické strany "neumí" dohodnout na přímé volbě, ukazuje, jak hodně jde stranám o politickou moc pro onu politickou moc a jak málo jim záleží na hladkém a co nejjednodušším chodu státu.

A poznámka k ČSSD - nemohla převzít roli hlavní a určující levicové strany, protože je v ní příliš mnoho bývalých členů KSČ, kteří neumí myslet a jednak jinak, než bývalá KSČ a současná KSČM. Je současně směšné, že se v tom nejvíce vyznamenal muž, který nikdy členem nebyl, "jen" v tom bývalém systému prožil část profesní kariéry a života.

Von 3.8.2007 9:57

Re: Nedokonalost systému účelem

Mirku - souhlasím, ale píšete bohužel jen samé známé skutečnosti. Rozetnout náš politický gordický uzel je nadlidský úkol, protože se začal neutěšeně utahovat hned v roce 1990! A na tom utahování se podílela TÉMĚŘ CELÁ naše polistopadová špička! Asi bude třeba vymyslet něco lepšího, než je POLITIKA!

Psí vrah Čumil 3.8.2007 8:59

Ano, pane autore. Děkujeme za váš názor.

sociolog 3.8.2007 8:31

Cim to asi je,

ze dosavadni komentare se vesmes vyznacuji nesrovnatelne vyssi urovni, nez fraze pana Haase?

Miloš Zfrantišku 3.8.2007 8:25

Dokonalá mizérie

české politiky. Klaus se dostal na Hrad s podporou komunistů a je velmi smutné, že případný nový prezident by musel nést toto schizma také. Proto bude bohužel nejlepší když Klaus (indiánským jménem  Ten, který není laciným antikomunistou), to vezme dál. Vždyť on to s nimi tak umí.

Andyo 3.8.2007 8:44

Re: Dokonalá mizérie

hm, ono to s nimi hlavně umí voliči, kteří je zvolili a voliči, kteří zvolili ty, jež s komunisty v parlamentu i senátu spolupracují. Například takové, kteří říkají : budu hlasovat třeba s marťany...kteří po volbách automaticky zařazují komunisty do své poloviny spektra, s kterou počítají jako s partnerem...no a tak, však víte.)

Karel 3.8.2007 9:28

Re: Dokonalá mizérie

Miloši Zfrantišku, pleteš si stigma a schizma - to ale jen tak naokraj. Hledání Ne-Klause je komickým číslem všech oranžových, zelených a kdovíjakých - čeká je jen blamáž. Přes všechny možné i nemožné věcné či nevěcné výhrady tady nikdo váhové kategorie Klause není. A komunisté - může se mi z nich dělat nevolno, je to ale (ať si o tom myslím cokoliv) parlamentní strana, která se na běžném chodu našeho politického systému podílí a ignorovat ji nemůže nikdo, kdo má vinty na mozku.

tich@dohoda 3.8.2007 8:13

skutecne objev hodny "nobelovky" soudruhu Haasi :-)

"komunisticka strana je zpet a dominuje na levici" , hradni nastenkar alias "Modry Kojzar" nam objevil ameriku :-) . Zejmena straseni o dominanci na levici je skutecne hodne jmena Kojzar, ktere si soudruh autor po pravu zaslouzi. Drahy soudruhu nastenkari, o tom ze Komunisticka strana je dulezitym hracem leccos vi vas zamestnavatel, ktery pred minulou volbou prezidenta CR sel za komunisty a pekne je poprosil o podporu, to co tam tehdy rikal je k precteni na internetu, takze si o "hodnote slova"  vaseho chlebodarce muzeme udelat obrazek. Take foto v Lanech  do rodinneho alba s "Grebou" je jiste k videni na internetu. Ano soudruhu autore, stejne jako vasi velici ucitele Gobels a Kojzar umite vskutu mistrne prekroutit cokoliv a donekonecna budete opakovat lzi aby se nakonec staly PRAVDOU. Cest :-) PS: skutecne namam cas abych tu vasi slataninu podrobil rozboru, hlavne vubec nema smysl tim ztracet cas CEST :-)

kamil 1 3.8.2007 8:09

Nic proti, ale tvarit se ze kom. nezvolili K. ?

Nic proti - standardní politický komentář. Jen jedna poznámka. Tvarit se ze komunisté nezvolili Klause, že Klaus o tuto podporu nestál, či její relativizace - tedy kdo ví kdo ho zvolil, to je poněkud pokrytecké, řekl bych až trapné. Pamatuju si velmi dobře jak komunisté  argumentovali při porovnávání svých priorit v dilematu  - Václav Klaus versus Jan Sokol.  Trochu to celý komentář degraduje.  

Andyo 3.8.2007 8:42

Re: Nic proti, ale tvarit se ze kom. nezvolili K. ?

on by se asi netvářil nijak a bral fakt, že ho asi zvolili i někteří komunisti jako důsledek toho, že voliči ( tedy občané ČR) ty bolševiky do parlamentu a senátu zvolili. Respektuje demokracii.

Po nebývalém pokřiku o tom, že je komunistický prezident ( zoufalý pokus jeho odpůrců mu přišít stigma) se bránil- stejně jako se oženete, když vás obtěžuje bzučící moucha. Že po takové době pořád ještě Klausovo odpůrci skákají na trampolíně s názvem " Klause zvolili komunisti" místo aby jim došlo, že těm komunistům nedal moc rozhodovat o prezidentovi Klaus nebo ODS, ale jednotliví voliči, to je jen důkazem argumentační tísně.

Andyo 3.8.2007 7:43

fascinuje mne úporná snaha odpůrců VK

udělat z něj preferenta komunistů, tedy morálního zločince a poskoka bolševiků, těch samých, kteří hlasují rok za rokem stále a pořád společně se socany, lidovci, nezávislými atd. ;-D 

miki 3.8.2007 8:11

Re: fascinuje mne úporná snaha odpůrců VK

ano, je to tak, zloděj křičí: chyťte zloděje

Jan 3.8.2007 8:40

Re: fascinuje mne úporná snaha odpůrců VK

Zadne obzvlastni snahy neni treba, Andreo. To, jak rotny v.z. Topolanek domlouval u Grebenicka podporu pro Klause a jak Klaus nedustojne skemral, az se (rudi) soudruzi ustrnuli a dali mu sve hlasy, je vseobecne znamo. Koneckoncu, Topolanek se temito svymi aktivitami smerem ke  komunistickem klubu na ziskani podpory pro Klause nikdy netajil, on je takovy prosty clovek, ze se za to ani nezastydi a nepripada mu na tom nic divneho.

Klaudius 3.8.2007 8:55

Re: Re: fascinuje mne úporná snaha odpůrců VK

Můžete,prosím, konkretně sdělit, kolik hlasů dostal Klaus od komunistů? Nebo od socialistů, nezávislých, KDU atd?Pokud si vzpomínám, tak hlasování bylo tajné, tak nevím co je všeobecně známo. Je to pouze Vaše domněnka s průkazní hodnotou nula.

Pišta 3.8.2007 15:53

Re: Re: Re: fascinuje mne úporná snaha odpůrců VK

Koukám, že asi neumíte číst. Vládní koalice měla dohromady celkem 133 hlasy. Její kandidát Sokol dostal celkem 122 hlasy. Ani jeden hlas nedostal od komunistů a ODS. Nebudu opakovat proč. Klausova ODS měla i s Klausem celkem 84 hlasy. Klaus dostal 142 hlasy to znamená o 58 hlasů víc než měla ODS celkem. Socialisti ani ostatní strany ve vládní koalici mu je dát nemohli, protože pak by musely chybět Sokolovi. A tomu jich chybělo jen devět ! Nezávislých senátorů bylo jen dvacet. Dvacet a devět je dvacet devět. Osmdesát čtyři a dvacet devět je  sto třináct. Stočtyřicet dva bez sto třinácti je dvacet devět. Komunistických hlasů pro Klause bylo nejméně dvacet devět. A nebo jednodušeji:  třináct poslanců a senátorů se zdrželo hlasování. Komunisti mohli volit buď Sokola, nebo Klause , nebo se zdržet hlasování.Sokola určitě nevolili , protože to Grebeníček asi hodinu před poslední volbou jasně řekl. Komunistů bylo celkem čtyřicet čtyři. I kdyby těch třináct , kteří se zdrželi hlasování, byli jenom komunisti ,stále zbývá třicet jedna komunistů, kteří určitě volili. Pochopitelně, že Klause.Nikoho jiného totiž volit nemohli!  Nevím co je na tom tak složitého. Počty poslanců a senátorů jsou dány a počty hlasů pro jednotlivé kandidáty také. Že Sokol nedostane hlasy ani od ODS ani od komunistů bylo jasné také, Tak nechápu proč neustále melete , že volby byly tajné. Ono toho tajemného, tam zas tak moc nebylo!

Piště 3.8.2007 7:26

Pan Haas je nějak slabý v počtech

Pan Haas asi příliš nevynikal v počtech. Dovolím si připomenout základní fakta. Při poslední volbě dostal Klaus 142 hlasy, Sokol 124 hlasy. Vládní koalice měla celkem 133 hlasy, ODS i s Klausovým hlasem 84 hlasy. Sokol tedy dostal o devět hlasů meně než mohl, kdyby ho volili všichni senátoři a poslanci vládní koalice. O DEVĚT !!!!. A protože mohli dát hlas jenom jednomu nebo druhému, mohl by pan Haas alespoň zapřemýšlet ,odkud se vzalo 58 hlasů, které Klaus dostal navíc! Kromě dvaceti nezávislých senátorů a kromě komunistů, žádné jiné hlasy už nebyly! I kdyby těch vládních hlasů pro Klause bylo víc , museli  je nahradit nezávislí. Na počtu komunistických hlasů pro Klause to však nic nemohlo změnit! Protože Sokol dostal 124 hlasů, které pochopitelně nemohl dostat zároveň i Klaus.A prože Grebeníček těsně před poslední volbou vydal prohlášení , že Sokola nikdy, a protože ODS určitě , ale určitě nedala Sokolovi také ani hlas, není co řešit. A pan Haas by si měl zopakovat počty pro třetí třídu základní školy.

amiZ .M 3.8.2007 8:02

Pan Hás počítat umí

a tak si spočítal, jaké kraviny musí smolit, aby obstál jako kLausův poradce. Je při tom vystaven silnému konkurenčnímu prostředí kapacit Yakl, Hájek, ..., které se po mentální kopulaci Kubery s Janečkovou ještě zahustilo a tak byste si měl uvědomit, v čem to ten pan Hás vlastně čvachtá a neklást provokativní požadavky na člověka, který se musí ve vysokém věku prostituovat, aby bylo na chleba. 

miki 3.8.2007 8:09

Re: Pan Hás počítat umí

poslouchají Zima, byli už na velké?

omaha 3.8.2007 9:06

Re: Re: Pan Hás počítat umí

Byl, ale nestihl to!

Klaudius 3.8.2007 9:08

Re: Pan Haas je nějak slabý v počtech

Piště, pouze fabulace a předpoklady vyložené tak, jak se Vám hodí.Hlasování bylo tajné, stejně tak mohl dostat Sokol všechny hlasy komunistů a Klaus truc hlasy socálních demokratů Pokud si vzpomínám, tak existuje seznam  t.zv27 odpadlíků soc.dem(Bureš se veřejně přiznal), které pak Zeman pronásledoval . Možná jich bylo víc, možná dostal všechny hlasy nezávislých, možná....

Opravdu není co řešit, všechno jsou jen dohady, nejde o žádnou elementární matematiku. Jistý je jen výsledek, který samozřejmě nemusí každému vonět, ale taková je demokracie.Příště to bude třeba obráceně, ale to bude pro protikandudáta potřeba opravdu 100% hlasů komunistů a ještě to nebude stačit.

amiZ .M 3.8.2007 9:28

Nechte ta Vaše "možná" být

a zajímejte se o to, co k tomu přiznal Ransdorf. kLause potřebovali a zvolili komunisté.

Klaudius 3.8.2007 9:46

Re: Nechte ta Vaše "možná" být

Socani ne? Nezávislí ne? KDU ne? Vy věříte komunistům vždy nebo ,když se Vám to hodí?Klaus byl pravděpodobně zvolen celým spektrem poslanců a senátorů, ale to je vše ,co můžeme říct.Nemůžem s jistotou říct ani,že dostal 100% hlasů ODS. Takže závěr, že byl Klaus zvolen komunisty je nesmysl.

Vodák 3.8.2007 9:49

Re: Pan Haas je nějak slabý v počtech

Když umíte tak dobře počítat mohl by jste mi napsat jakými počty hlasů byl zvolen třeba Václav Havel?  Pokud je mi známo, tak komunisté jasně prohlašují, že budou volit kohokoli jen ne Klause. To mluví samo za sebe. Za to jaké je složení parlamentu nemůže Klaus. To, v jakém počtu ho komunisté volili není problém Klause, ale komunistů a neustálé omílání a počítání kdo a kolik dal hlasů v době, kdy prakticky bez komunistů nemohl být zvolen nikdo, je ubohé. Slouží to hlavně odpůrcům Klause, při nedostatku jiných argumentů. To, že Klause zvolili komunisté, omílají nejvíce  ti, kterým by na hradě nevadil třeba přímo komunista. Hlavně, že to nebude někdo, kdo má stále stejné a svoje názory. Někdo, kdo jen trochu vybočuje ze stáda. Ten, kdo bude po Klausovi by se měl jako osobnost vyprofilovat a získat autoritu během doby sám. Svými vlastnostmi a schopnostmi. Již to, že protikandidáta hledají takové osobnosti jako jsou třeba Paroubek a Bursík je trapas. To, jakým způsobem se to děje, je již jen důsledek.

Foundryman 3.8.2007 7:26

Klaus zelené nepotřebuje

ODS + lidovci mají 52 senátorů a 94 poslanců, což stačí k pohodlnému zvolení jejich kandidáta ve 3. kole. Zde je potřeba 141 hlasů poslanců a senátorů.

ll 3.8.2007 6:56

"Dilema" Zelených

Deklarovali, že nepodpoří kandidáta, kterého podpoří i komunisté. Bude zajímavé sledovat, jak se pokusí z tohoto závazku vylhávat.