29.4.2024 | Svátek má Robert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Davida 10.6.2007 20:52

Re: TATO DISKUZE

  dobře se bavým je to pěkně pojaté a bobo je líná nicnedělající mrva

Davida 10.6.2007 20:50

Re: co pro nás dělá paní Bobošíková?

Mnoho mnoho ,mnoho mnoho,mnogo mnogo mnogo ,mnoho mnoho mnohoa zse mnoho ,ale neni to vydět dělá hlavně pro sebe vymasírovaný nejen oblčej nás representuje za těžce vydělané chechtáky(Y)

Davida 10.6.2007 20:47

Re: Basic instinct paní Bobošíkové

Mám tem dojem že její zájem je čistě orgastický a asi bude mít málo ,je to tak jak píšete bohužel má ostré lokty a měla i ptel v zádech na chvíli ,no ted to odnesou zemědělci, hlavně aby ji tu murvičku malou uspokojili vy jste tady pro ni (Y)

Davida 10.6.2007 20:43

Re: to na tom stejně nic nezmění jsou to

je to zajímavé protože je to pravda, je to směšné protože je to pravda ,je to kritické,ale je to pravda (Y)

Davida 10.6.2007 20:40

Pan železný a jeho stojení

Nevím nevím bbobošíkovou asi též tancoval rozkročí písen ty moje dirko ty to máš až do smrti v tom parlamentu a dál písen tanečním rozkročkem s rukou v dírce dnes a deně i v parlamentu E U na věky věku penis je sice delší málem ke kolínku,ale ti taky seš taková jáma karolína bobošou pro reportery može začít(Y)

Davida 10.6.2007 20:39

Pan železný a jeho stojení

Nevím nevím bbobošíkovou asi též tancoval rozkročí písen ty moje dirko ty to máš až do smrti v tom parlamentu a dál písen tanečním rozkročkem s rukou v dírce dnes a deně i v parlamentu E U na věky věku penis je sice delší málem ke kolínku,ale ti taky seš taková jáma karolína bobošou pro reportery može začít

Davida 10.6.2007 20:34

Re: Basic instinct paní Bobošíkové

Mám ten dojem že s železným se znaj přes rozkrok- znají již dlouho a to kolem byl jen takovej  rozkrokáč jako vydíš ty moje dírko co protebe mohu udělat .Takže já to vydím jako že zaopatřil čubky své a hurá na demokraciji v E U (Y)

Davida 10.6.2007 20:27

bobo pro sebe dělá nejvíc mi potřebujeme slyšet to co výme od ní za peníze pro tebe zadarmo

 chytrý bobošou je to jen a jen keslbuntes mám jich dost jsou tak ctižádostivé s pytlem  za zády se to na urovni evropského parlamentu muže vykecávat cokoliv co výme i mi ,ale za pěkny prachy Jsou to jen prodejný  děvky co v podstatě pro evropu a pro cs nic neudělaj ,jenom budou kecat a předvádět vymasírované ksichty a mužoiu být i dobročinný pro chudáky sem tam něco ucmrndnou takovejch tam je  vyžírek k ničemu(Y)(Y)

Davida 10.6.2007 20:14

to na tom stejně nic nezmění jsou to

svoboda slova  u nás neni bojí se podívat pravdě do očí ..já je volit nebudu pro sebe hrabat budou vždycky kreténi s vejcema až na zem vytaženejma

Monte Christo 16.5.2007 22:38

Ahoj Jani jak je v Bruselu?...

Nu vidim,ze konecne aspon neco jsi odhalila svetu...Nu co proto chces udelat?Nu povim Ti pohadku...Byl ednou jeden polak a ten zbohatnul na americke pude tim,ze misto toho aby zaplatil lidem za jejich praci nedal,jim nic a zdekoval se i s jejich penezi do polska..Tam,jsi zalozil firmu a zacal podnikat.Nu s nakradenymi penezi od nelegalu se v polsku dobre zacalo podnikat a tak zalozil podle americkeho vzoru supermarkety...Udelal jsi pobocky i v ceske republice ale jinak jsou to zahranicni firmi az  z dalekeho zapadu:):):)Nicmene polsko a vlada mu pujde na ruku vzdy a vis proc?Protoze zamestnava mnoho lidi polaku a vyvazi to co jim doma prebiva a tim podporuje svou zemi...Chytrej chlap sice okradl nelegaly,ale sve zemi za to dal praci a penize...Proto je v cechach to polske veprove na stole...A je toho vice co muze svet vedet nicmene de vsak spise o to jak se zachovas ke svemu narodu a co pro nej udelas...Monte Christo Washington DC Illegality;-)

pete 15.5.2007 10:36

Basic instinct paní Bobošíkové

je vskutku basic. Je to k pousmání. když si vzpomenu, jak byla instalována do vedení ČT tou, jak ona píše "bandou podvodníků a lhářů" a vůbec jí to nevadilo. Proč taky, když se jednalo o koryto, že? Její pozdější spojení s Vl. Železným kvůli  volbě do EP bylo ze stejného soudku. No a vrcholem všeho bylo využití osobní krize Pavly Topolánkové ke svému zviditelnění. To , jakým způsobem parazitovala na pí. Topolánkové potvrzuje něco, z čeho jsem ji podezíral dříve. Totiž, že paní Bobošíkové není nic dost eklhaft, aby to neudělala pro svůj prospěch. Čili být v kůži českých zemědělců, biji na poplach a pídím se, co je za jejím náhlým zájmem o ně, a jak budou použiti a po použití odhozeni kvůli vzestupu této paní.

AK-47 15.5.2007 9:46

JE PO BOJI!

Aha, tak už vám to Ćecháčci došlo.Na věky budete periferie EU,zásobárnou levné pracovní síly,skládkou a odbytištěm cizích výrobků.Místo východoevropského tygra tupí český osel.Země,která měla snad nejlepší podmínky pro přechod na tržní ekonomiku..... .

Dan 14.5.2007 14:45

co pro nás dělá paní Bobošíková?

Nějak mi v článku chybí co pro naše zemědělce dělá paní Bobošíková, když europoslanci z ODS nedělají údajně nic. Také jsem se nedozvěděl jaké řešení situace paní Bobošíková navrhuje ..

Will 14.5.2007 10:41

Re: je už odporné

Znám zemědělce. V práci 12 hodin denně a kdykoli může přijet kontrola z 16 různých institucí, která vždy může něco najít a udělovat statisícové pokuty.

Will 14.5.2007 10:36

Re: Já tomu pořád nějak nerozumím.

Naši zemědělci nemohou prodávat maso tak levně, protože máme spoustu pravidel - rozbory masa, vyšetření zvířat atd. Jsou to z velké části pravidla EU, jenže ostatní státy EU využívají pro své zemědělce výjimky. Náš stát naopak zemědělce drtí.

Konkrétní příklady těch norem Vám nedám, protože sám prasata nechovám; analogicky by ale mohl posloužit jiný příklad - kdo ví, že je u nás povinnost čistit komín (od spotřebiče na tuhá paliva) 6x ročně? A podobná svinstva jsou v zemědělských vyhláškách. Náš stát za to pak dává pokuty, čímž dostává peníze z evropských dotací zpět do státního rozpočtu.

Will 14.5.2007 10:32

Souhlas

a ještě jednou souhlas.

DJ Bobo 14.5.2007 10:12

Re: Re: Re: Re: Taky ekonom?

Uff, uff. V tom případě bych nějakou školu doporučil. produktivita práce je účinnost, schopnost vyrobit určité množství (počet) výrobků  za určitý čas. Jinými slovy výstup na jednotku použitého vstupu.  (Výstup 50 m strouhy za vstup 1 hodiny práce).

Jak z definice vidíte, produktivitu neměříte cenou (tu si můžete stanovit libovolně, třeba amerického kopáče vůbec nezaplatit - HDP pak bude nula, ale to neznamená, že strouhu nevykopal -tzn., že neměl produktivitu. Můžete v USA najmout třeba mexického kopáče a zaplatit mu polovinu - produktivita bude stejná, pokud bude stejně rychlý), ale množstvím - nejlépe za hodinu práce.

Oproti tomu je HDP peněžní míra hodnoty statků vyrobených v dané zemi (za rok). Abyste mohl "férově" porovnat HDP různých zemí, musíte provést přepočty - na obyvatele,  Protože různé země mají různé měny, musíte provést přepočet podle kursu a dále nejlépe ještě dle parity kupní síly (jinak se stane, že budete srovnávat dvě země s naprosto rozdílnými cenovými hladinami) .

V ekonomii to bývá někde v prvních lekcích. 

BOMBON 14.5.2007 9:53

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A proč je to vepřové drahé?

klause nemam rad. zemedelstvi je vyroba jako kazda jina a citove vztahy k predmetu cinnosti me nezajimaji, to je subjektivni "problem" kazdeho cloveka, ze ma nejake preference.

naprosto srovnatelne vyrobky - treba ano, treba ne, brambory jak z idaho jsem tu ale zatim nevidel. v kazdem pripade souhlas, ze dotace jsou odporne a deformujici. kdybyste vy a vasi zemedelci kriceli "pryc s dotacemi", rvu s vama. ale zemedelci rvou "dejte nam dotace", a to budu vzdycky proti.

nevim, rpoc pletete dohromady sounalezitost a sebevedomi. jestli sounalezitosti myslite, ze jako mam radsi cesky vyrobek, protoze ho vyrobil nekdo, kdo je teritorialne blizko mne, pak sounalezitosti netrpim.. a to doslova. ostatne, nikdy neduveruju lidem, kteri zacnou zasvecene hovorit o tom, jaci jsme (mysleno "jsou") my cesi. ja treba jedu pro dobry parek trebas nekolik kilometru a cena me koneckoncu zase tak moc nezajima. orientuju se na to, abych penize vydelaval, nikoliv abych je usetril.

jsem rad, ze muzu rozhodovat o svych penezich, nez (jak spravne podotykate) o nich bude zase ve jmenu neceho velkeho a vzneseneho rozhodovat nekdo jiny. trebas s vasimi argumenty

divitel 14.5.2007 9:20

Já tomu pořád nějak nerozumím.

To ty nenáviděné řetězce dovážejí cizí maso, přestože ho kupují v cizině dráž? Nebo ho tam kupují levněji? Jestli dráž, brzo přijde někdo na to, jak jim vyfouknout zákazníky. Jestli levněji, tak jsem rád, že mám maso lacinější.

Nebo je v tom něco jiného? Kdo něco ví, ať mi poví.

Český Honza 14.5.2007 7:51

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A proč je to vepřové drahé?

Pobožný rozhodně nejsem. Nejsem ani padlý na hlavu, abych nerozuměl základům ekonomiky. Jenže Vaše argumentace mi náramě připomíná slova jednoho vysoce postaveného nejmenovaného politika (t.č. prezident ČR), že zeměděltví je vlastně průmyslová výroba po širým nebem. Zapoměl na takové věci, které mohou někomu připadat jako staromódní, jako je určitý citový vztah k půdě a obecně k přírodě. V zemědělstbví se rozhodně nevyrábějí zastaralé typy obrazovek, ale naprosto srovnatené výrobky jako ve vyspelém světě. Prvovýroba však má tu smůlu, že nikdy nemůže konkurovat silně dotovaným výrobkům ze zahraničí. Čeští zemědělci by se velmi hravě prosadili (alespoň v EU) pokud by platil plošný zákaz zemědělce dotovat. Zkuste to však říci nahlas např. ve Francii a ukamenují Vás.

Česi obecně trpí nedostatkem sounáležitosti a sebevědomí. Svého času jsem určitý čas pobýval ve Štrasburku. Je to vlastně hraniční město s Německem. Hranici tvoří řeka a za mostem je Německo, kde je zboží v obchodech poměrně o dost lacinějsí a to včetně potravin. Myslíte si, že tam stojí fronty Francouzů na nákupech? Ani náhodou. Když bych si tutéž situaci představil u nás, tak by ten most asi pod náporem Čechů spadl.

Do Lidlu zásadně nechodím a Vaše peníze Vám nezávidím. Klidně o nich rozhodujte dál, alespoň do té doby pokud budete mít vůbec o čem rozhodovat.

Juda 14.5.2007 1:26

TATO DISKUZE

JE ABSOLUTNÍ ZTRÁTOU ČASU

jk 14.5.2007 1:19

Re: Re: Re: Jak to vyjádřil jeden český agrární boss na ČR1:

Poláci si ponechali řadu našich původních potravinářských receptur, zatím co my jsme vstapili do Evropy a kopírujeme její pachutě. Naši Vitanu si koupil Knor, naše mlékárny ...., naše čokoládovny ..., atd. Ten úpadek a převrat v chutích potravin. Poláci si dokázali v potravinářství zachovat pozice. Naše potravinářství jim bylo vzorem. Konečně nejvzhledávanějším chlebem na trhu byl ten s názvem pražský.

BOMBON 13.5.2007 23:27

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A proč je to vepřové drahé?

ze vy jste jeste pobozny??:-)

mam zkusenost s nekolika zemedelskymi druzstvy a je to presne tak jak rikate. tehdy misto toho, aby vybili kravy a prestali pestovat prasnicky, protoze to nenese, zahubili i to, co fungovalo, protoze to prozrali prave ty kravy a prasnicky. ano, jenom dement dela dlouohodobe neco, co jej ekonomicky nici. jinak zruseni zivocisne vyroby je stejne slozite nebo jednodussi nez zrusit jakoukoliv jen trochu slozitejsi prumyslovou vyrobu. ale to vas asi nepresvedcim, ze? phillips v hranicich by podle teto logiky mel vyrabet i nadale ztratove televizory a vy byste mu mel prispivat, protoze nekdo musi pochopit, ze by se klasicke televize mely vyrabet, rpotoze jakmile s nimi philips skonci, tak plasmy a lcd skokove zdrazi, to mi muzete garantovat, ne?

kupuju zbozi, kde je pro me nejlepsi kombinace ceny a kvality. na puvod kaslu. jestlize vy ne, sponzorujte chudaky nase zemedelce ze sveho, budete mit moc dobry pocit. a moje penizue nechte na pokoji, rozhodujte si o svych. takovi co nejvic rvou, se pak strkaji v lidlu, kdyz maji akci na nejaky smejd, co opravdu nikdo nechce.

BOMBON 13.5.2007 23:16

Re: Re: Re: Taky ekonom?

no, nevim, skoly nemam, ale podle me kopaci udelaji stejne prace. na HDP v dolarech se to projevi vyrazne jinak, tedy i na produktivite prace (nebot ta se nemeri na vykopane metry, ale na praci v dolarech, ktera byla odvedena.

parita kupni sily je pro uchlacholeni, ze i kdyz ten cesky bere mnohem min, piv si muzou ti kopaci koneckoncu koupit cca stejne. to je ovsem meritko zivotni urovne, nikoliv produktivity.

uvedene plati i pro ono pivo - meri se vzdycky v penezich, nikoliv v pivech

Sara 13.5.2007 22:34

BOBO ať si píše do Metra,

jaký je důvod infiltrovat jejími názory i NP?!!?Rv

klobouk 13.5.2007 21:37

"jsem nikdy neviděla německý či francouzský supermarket zaplavený polským či maďarským vepřovým"

maso se doveze zive, porazi a zabali se ve francii, nemecku, rakousku ..., a tam se taky proda.

tak jednoduche to je.

Český Honza 13.5.2007 20:55

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A proč je to vepřové drahé?

Pokud slušnosti říkáte demence, tak nevím co tento národ čeká. Asi vláda slušných lidí jako jste Vy. Všechny pohádky (až na výjimky ) končí dobře. Obávám se však že tato skončí pro zemědělce asi špatně, pokud o jejich záležitostech budou rozhodovat věci neznalí lidé. Je jedno koho budou politicky zastupovat. Jestliže o tom nic nevíte, tak se alespoň informujte. To že ti zemědělci to POŘÁD SAKRA DĚLAJÍ je možné pouze v tom případě, že prodělečnou živočišnou výrobu dotují z jiné, výdělečné výroby, což bývá povětšinou rostlinná výroba, autodoprava a pod. Co mají asi dělat? Zvířata pustit do přírody, propustit zaměstnance a zbourat stáje? To není jako zavřít dveře nějaké zkrachovalé provozovny a nechat ji klidně na pospas vandalům. Takto čekají, že snad přeci jenom někomu dojde o co jde a padnout je nenechá. Když však neveříte, že mluvím pravdu, tak se zeptejte někoho informovaného a pravěpodobně  mi dát za pravdu( pokud se nezeptá někoho takového jako jste Vy).

Jinak jestli Vám jde o to čím ručím za to, že se budete divit podruhé, tak pouze selským rozumem. Likvidace konkurence a následné diktování cen není nic nového. Že by Vám to nedošlo? Na monopolní ceny máme přece zářné příklady, ČEZ a jiné chudé firmy . Tolik k mým blábolům. Je to můj názor vycházející ze znalosti prostředí zemědělství. Jestli máte jiný, tak pravím "blahoslavení chudí duchem".

OneTearofBlueDeer 13.5.2007 20:26

Re: Re: není to tak jednoduché

P-S. Bobo nekritizuje VLASTNI rady, ale KONKURENCNI, coz dava volebni smysl. a slovni spojeni "odvazil kritizovat" je opravdu nadsazka, udela to rada a vdecne, pokud se ke smeci nabidne nahravka. Navic "odvaha kritizovat" by musela pochazet vyhradne z rad vladni ODS. A za treti:to ze politici permanetne lzou a nedodrzuji predvolebni sliby, jez chronicky znamo-navic se silne nevyplati vybocit z ustaleneho vzoru a mluvit pravdu, byt na uzavrenem zasedani-viz nepokoje v Budapesti

OneTearofBlueDeer 13.5.2007 20:03

Re: Re: není to tak jednoduché

ok, jenom mam pocit, ze poslanci ODS a poslankyne Bobostrany delaji zhruba totez (.... doplnte nepublikovatelny vyraz), a pani Bobo z toho jeste triska politicky kapital - cili zhruba shrnuto-z clanku mi nevyplyva profit pro obcana, ale jen pro poslance

udivený občan 13.5.2007 19:38

Re: není to tak jednoduché

Vážený pane,určitě máte pravdu,že ve svém článku nenaznačila co proto udělá ona. Na druhé straně jsem si poprvé přečetl tuto kritiku od poslance,který je v EU parlamentě. Od EU poslanců za ODS ani slovo. Jsou skutečně ticho a také ,jako paní Bobošíková, si užívají bohatý a nezasloužený finanční přínos za ,za co vlastně??? Aniž bych se jí chtěl zastávat,ale je první,kdo se odvážil kritizovat vlastní řady a ukázala nám ,že není vždy pravdou to co nám opět vnucuje nynbí tato vláda. Proč neexistuje trestní postih vládních činitelů a poslanců za prokazatelné nepravdy a nedodržování  slibů a závazků?? Asi proto,že by nejprve byly přeplněny věznice a pak by se nenašel nikdo kdo by si za tokouvou cenu troufl pracovat pro rozvoj země a společnosti. A toto není problém jen u nás. Na rozdíl od nás ,ta¨k V EU znají mezi,kam až v nepravdách mohou dojít.