30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

POLITIKA: Čapí hnízdo je mrtvo, ať žije Čapí hnízdo 2!

Tak akce Čapí hnízdo je u konce, ale veřejnoprávní média jako by tuto skutečnost nebrala na vědomí. Před zastavovákem MSZ to byly nekonečné debaty o tom, proč musí stanout premiér před soudem a že se tam má když tak nechat postavit sám, aby se očistil před těmi, kterým nejde tak jako tak o meritum kauzy, ale jen a jen o zaříznutí Andreje Babiše.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Zach 21.9.2019 12:44

Část 2.

>>"volte někoho jiného, ale nechoďte do ulic, a nedělejte nátlaky na vládu" ### Právo pokojně se shromažďovat je zaručeno Listinou základních práv a svobod 2/1993 Sb. čl. 19 o právu shromažďovacím - s něčím takovým parlamentní demokracie běžně počítá, nejde o nic nelegálního či "špatného". Pokud někdo byl kdysi nespokojený s vládou ODS (či s ministrem financí Kalouskem, s korupcí), mohl demonstraci na Letnou - naprosto v souladu s ústavním pořádkem - také svolat.

Shrnul bych to tak - volte stranu, které nejvíce důvěřujete. Já si jen snažím dávat pozor na ty, které mi až moc průhledně říkají (dělají), co si myslí, že "chci slyšet". Místo toho, aby mi říkali, co "bych měl slyšet". Jako rodič vím, že to druhé je správně.

Odkazy: https://volby.cz/pls/ps2017nss/ps2?xjazyk=CZ ### https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/slevy-jizdne-75-studenti-seniori-andrej-babis-skrty_1812100600_tec ## http://zakony.centrum.cz/listina-zakladnich-prav-a-svobod/hlava-2-oddil-0-clanek-19

L. Zach 21.9.2019 12:43

Část 1.

>> "na vládu, která byla zvolena většinou národa" ### Parlamentní volby 2017: 8,374 milionu voličů s volebním právem (cca 10 milionů obyvatel) // hnutí "ANO 2011" získalo 1,500 mil hlasů // to je 17,9% registrovaných voličů // 15,0% obyvatel země ### ZÁVĚR: Vaše výše uvedené tvrzení není pravdivé - 15% (18%) je o dost méně než 85% (82%)

>> "vlády před ním byly mnohem horší" ### Svět ani život není černobílý. V něčem je současná vláda lepší, v něčem horší. Jinak to pochopitelně bude posuzovat důchodce, kterému vláda ANO přidala již několikrát 900 Kč a dotuje mu zlevněné jízdné. Jinak to bude posuzovat ten, kdo na těch 6 miliard ročně (6.000.000.000) přispívá ze svých daní - odkaz níže. Mimochodem- podíl důchodců na čerpání slev na jízdné je 20%.

Je to ten klasický spor o to, zda je dobrý nápad se zadlužit (v dobách ekonomického růstu) o 40 miliard Kč za rok ale "projíst" je, místo "proinvestovat". Podle mého to není dobrý napad. Je to k nevíře, ale znám důchodce, kteří mají podobný pohled jako já - velmi často to vysvětlují tím, že mají vnoučata. ### ZÁVĚR: Vaše výše uvedené tvrzení je příliš zjednodušené a kategorické na to, aby šlo zodpovědně posoudit, zda je či není pravdivé ### Porovnání objemu vládních investic v letech 2001 až 2017 # https://ekonom.ihned.cz/c1-66019890-vladni-investice-nejvic-se-utracelo-behem-krize

L. Zach 21.9.2019 11:39

Autoři nejsou ani Kubík ani Slonková.

Mimochodem - jak poznáváte, zda jde o fejk nebo ne? Pracoval jste v Kosteleckých uzeninách, v České konsolidační agentuře, na Úřadu vlády, u Policie? Nebo čerpáte z Facebooku "Čau lidi"?

L. Písařík 21.9.2019 10:48

Je zbytečné ztrácet čas diskuzí s hovězím hovadem.

L. Písařík 21.9.2019 10:46

Autoři jsou Kubík a Slonková? Fejky nečtu.

V. Rón 21.9.2019 10:32

No právě etika a morálka je v kapitalismu mnohem horší. Já vím , že mnozí miliardáři pouštějí ze svého majetku milodary pro chudé . Ale copak pan Babiš nedělá pro tuto zemi nic dobrého? Já jsem přesvědčen, že ty vlády před ním byly mnohem horší. S touto vládou pod panem Babišem jsem spokojený , a proto je budu i nadále volit. A vy , kterým se to nelíbí volte někoho jiného, ale nechoďte do ulic , a nedělejte nátlaky na vládu , která byla zvolena většinou národa. To je právě ta špatná morálka a etika , po které tak voláte.

L. Zach 21.9.2019 10:18

2016/5 Jak Andrej Babiš připravil řezníky o Kostelecké uzeniny ### http://denikreferendum.cz/clanek/23041-jak-andrej-babis-pripravil-rezniky-o-kostelecke-uzeniny

2015/9 Haló tady Babiš ### https://reportermagazin.cz/a/inXNc/halo-tady-babis

L. Zach 21.9.2019 10:17

@Rón Tak to se velmi pletete.

Ti lidé na náměstích protestují proti tomu, že se někdo chová jako gauner a aby toho nebylo málo, je ještě ke všemu premiérem země.

S kapitalismem to nemá co dělat. Spíš s etikou a morálkou. Kdybych použil Vaši logiku, oponoval bych, že já znám kapitalismus takhle:

https://www.forbes.cz/pavel-baudis-z-avastu-je-novy-cech-mezi-dolarovymi-miliardari/

https://www.euro.cz/byznys/cekani-na-gatese-tuzemsti-miliardari-se-uci-filantropii-2-1359010

L. Zach 21.9.2019 10:04

@Čermák

To mne vždycky moc pobaví.

Třeba když někdo ve 4 větách napíše 3x o řvaní a sám to doprovodí brunátným řvoucím emotikonem.

Nebo když hradní mluvka píše o Milionu chvilek a M.Minářovi jako o fanaticích a nesnášenlivých lidech a zároveň je dehonestuje v bezmála každém svém příspěvku a neřekne jim jinak než Milion chvilek nenávisti.

L. Zach 21.9.2019 9:54

"Antibabiš" není program. Babiše je třeba porazit ve volbách. Naprostý souhlas. Ovšem na kandidátní listině voleb do PS ČR 2017 nestálo "Andrej Babiš" ale "ANO 2011". Tedy de-jure: ANO <> Babiš. De-facto je ovšem ANO spíše sekta jednoho muže - nejdále to nedotáhnou ti nejschopnější, ale ti, kdož jsou nejoddanější a nejloajálnější šéfovi. Ti, které jde řídit "smskami po mobilu". Vrchol paradoxu pak je, že chlapík, který na cestě za svou mocí a bohatstvím používá bez uzardění korupční a polomafiánské praktiky, nalákal nemálo svých voličů na "boj proti korupci". Kdyby bezskrupulózně a nepřátelsky přebíral firmy, které někdo jiný v průběhu desetiletí vybudoval svou pílí a trpělivostí, jako "běžný" občan této země, bylo by to odsouzeníhodné. Pokud takové metody zosobňuje předseda vlády České republiky, je to úplně jiná úroveň. A vždy se najde dost obyvatel ČR, kteří tohle "nikdy, nikdy neakceptují" (řečeno jeho ptydepe).

Doporučená četba: 2019/9 Hřib: Tady nejsme v holdingu, Babiš není zvyklý na nesouhlas ### https://www.novinky.cz/domaci/clanek/hrib-komentuje-jednani-s-babisem-o-vladni-ctvrti-40296923

2019/5 Příběhy z Babišovy marocké minulosti ### https://reportermagazin.cz/a/pUwdy/jebol-som-andreje-nasadou-cez-chrbat-pribehy-z-babisovy-marocke-minulosti

2016/5 Jak Andrej Babiš připravil řezníky o Kostelecké uzeniny ### http://denikreferendum.cz/clanek/23041-jak-andrej-babis-pripravil-rezniky-o-kostelecke-uzeniny

2015/9 Haló tady Babiš ### https://reportermagazin.cz/a/inXNc/halo-tady-babis

Z. Koutecký 20.9.2019 0:41

A Vy si, pane Machu, myslíte, že dnes oligarchové nevládnou, ať už skrytě nebo otevřeně? Lidé, jejichž majetky se pohybují v desítkách až stovkách miliard Kč a ovládají v podstatě celou ekonomiku ČR? Do politiky tu kecá kdejaký redaktor a vlastně kdekdo na sociálních sítích a tihle miliardáři si jen tak sedí, slušně podnikají a do politiky se nepletou? To si fakt myslíte? Majitelé zbrojního průmyslu třeba v USA se nestarají taky o to, aby se válčilo? Kdo je Trump, Clintová? Kdo jim dává asi miliardy dolarů na volební cirkus? A nic za to nechce? Co asi dělají lobbisté? Pro koho asi nejvíce a neusilovněji lobují a čím asi politiky přesvědčují? Nebuďte naivní. Kdo má peníze má taky moc. A obojího chce mít stále více.

M. Rozbořil 19.9.2019 23:46

Přestaňte si vyplachovat nevymáchaná ústa člověkem, kterému nesaháte ani po kotníky. Do mrtvých kopou jenom hovada. A kdo si zaslouží titul hradního opilce, o tom nehodlám polemizovat.

V. Rón 19.9.2019 23:28

Omlouvám se , mám v tom guláš , v exekutivě je tolik funkcionářů a funkcí , že se to nedá ani pamatovat. Ono to tak vypadá , že si každý předává ten horký brambor z ruky do ruky , a nikdo nechce o ničem rozhodnout. Myslím si , že by bylo nejlepší to rozhodnutí předat samotnému pánu Bohu. Jediný ten by rozhodl , aniž by se někoho bál. A ono to tak nakonec dopadne. Neboť ten poslední soud , a to se týká každého z nás, proběhne opravdu až před pánem Bohem. A nemyslete si , pán Bůh sleduje všechny naše, kroky a činy. A to se týká i této diskuze. A podle toho nás všechny, bude soudit. Tak se mírněte.

V. Čermák 19.9.2019 23:08

Havel je sice již po smrti, ale bude tady Urážlivě prezentován jako hradní ožrala a děvkař, samozřejmě jen v důsledku vaší, nebo někoho jiného, Urážlivé prezentace současného prezidenta ! Nechcete-li tyto Urážky prezidenta Havla snášet, Neurážejte prezidenta Zemana ! Toš tak, pane MachuRv.....

V. Čermák 19.9.2019 20:00

No Materiál jste především Vy řvoucí Menšina. Ale řvaním asi nikoho nepřesvědčíte, leda o tom, že patříte na pastvisko. Tam si řvěte dosytosti;-O. Toš tak...

D. Mach 19.9.2019 19:59

Zjistil jste už, že Václav Havel je téměř osm let po smrti? Podle vaší reakce se mi zdá, že ho považujete za živého. Se současným ožralou ale nemá nic společného. A netuším, co je to Havloid nebo kam se mě to snažíte nacpat. To jste dostal pokynem šířit tyto nesmysly?

V. Čermák 19.9.2019 19:57

Tak to sotva. Zlodějina je trestný čin, za to by st. zástupce stíhání nezastavil. Ale manipulativní pomluvy vám jdou celkem dobře a hlavně to shrnování do větyRv....Toš tak....

V. Čermák 19.9.2019 19:54

Naznačujete, že Babiš nebo Zeman chystají vyhlásit světu válku? Ale klidně si zajásejte, zahajlujte a zapochodujte, potěší-li vás to. Toš tak....

V. Čermák 19.9.2019 19:51

Vy jste zase zapomněl, že vás krátce vypustili ze stáje mezi lidi. Tak příště si Tykejte zase až se svými kamarády Oslíky!

V. Čermák 19.9.2019 19:48

O krádež nešlo, jinak by st zástupce úšelové stíhání nezastavil. Babiš vrátil peníze z dobré vůle. A hradního ožralu a děvkaře Havla raději nezmiňujte. To on byl kadet přes nepovedné amnestie. A za vás Havloidy by se musel leda stydět. Toš tak Soudruhu svazákuRv

M. Varadinková 19.9.2019 19:09

Vy neumíte číst. Nic takového neřekl.

Řekl: trestný čin se nestal, u soudu tedy není co žalovat.

D. Mach 19.9.2019 18:34

Jednak to nekonstatoval nejvyšší státní zástupce, na toho se ještě čeká, a lepší systém fungování země si přeje minimálně čtvrt milionů lidí, co demonstrovali na Letné. Jde o to přesvědčit ten materiál, který byl přesvědčen koblížkovou masáží.

J. Sedlář 19.9.2019 18:24

Gdyž není uzavřena, proč brečí Mirda Padák zaHáven v TibetVlajku, že je fše ztraceno a nič jiné nečekal?

Jste ochoten tvrdit, že nejvyšší je nezávislý už teď nebo až podle toho, co z něj vypadne?

M. Vondráček 19.9.2019 17:58

V 30-tých letech minulého století se Němci měli také lépe než po válce. Hitler jim to zařídil. A jak nadšeně jásali, pochodovali a hajlovali.

Tak si to užívejte :-)

J. Fridrich 19.9.2019 15:26

Tady to zase vypadá...

Nikdy se v této zemi nežilo tak dobře, jak nyní ( před lidmi neříkat – je to tajné ). Patříme ale k nejvíce nadávajícím-ubrblaným národům na světě – a lidé z jiných zemí nás moc nechápou a diví se tomu. V krásných pořadech z exotických a nejméně vyspělých - čili nejchudších zemí světa je zajímavé, že při rozhovorech s jejich obyvateli oni říkají, že jsou št’astní a mají svou zemi rádi.

Pokud by byli naši předkové podobní skeptici, jak naši " mimozemšt’ani ", tak bychom se my ani nenarodili....

P. Pavel 19.9.2019 15:02

Jinými slovy tvrdíš, že tunely a zlodějiny 90. let (včetně těch burešových) se nekonaly a vše bylo křišťálově čisté, protože policie nic nevyšetřila a soudy nikoho neodsoudily. Klaus fotr by s tebe měl radost.

A. Novák 19.9.2019 14:45

a že ty krádeže nikdo nevyšetřuje? asi jste to zapomněl nahlásit...?

M. Vondráček 19.9.2019 14:32

Naučte se číst. Nic takového státní zástupce neřekl. Vyjádření státního zástupce lze shrnout do věty. "Je to zloděj, ale u soudu mu to nelze prokázat".

H. Gene 19.9.2019 14:12

Máš v tom hokej, nejvyšší státní zástupce nic nekonstatoval...

A tak to máš se vším.

R. Walker 19.9.2019 14:11

Dal bych raději přednost demokracii bez přívlastků.