Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
POLITIKA: Bursíkův ošklivý týden
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
klon 20.3.2007 9:46Lež nebo omyl ? Poukz na standartní formu protestu není přece nic špatného ... zvlášť, kdyź je s Temelínem a RakouskoČeskou smlouvou vše v pořádku ?! Čunek Bursíka svým postojem ohrožuje a postup jaderné inspekce ohrožuje mě. |
pavel 99 20.3.2007 12:40Re: Lež nebo omyl ? Jak Vás "...postup jaderné inspekce..." ohrožuje? Vy nocujete v oné záchytné nádrži? |
Eda 20.3.2007 14:56Re: Re: Le‘ nebo omyl ? Ne! |
pavel 99 20.3.2007 16:08Re: Re: Re: Le‘ nebo omyl ? Hm - to jste toho vysvětlil. Takže další pokus v čem Vás ohrožuje jednání SÚJB? |
Pad 19.3.2007 17:47Pro Bursíka |
pozorovatel 19.3.2007 17:21OSTATNĚ SOUDÍM že je zapotřebí pana Bursíka prohlásit ZEMSKÝM ŠKŮDCEM |
Bulík 19.3.2007 17:07Kličkovat umí dokonale Pan Bursík umí v tom plavat a kličkovat znamenitě. Jsem proti, jsem proti podmíněně, jsem pro když, jsem pro. Vládu přece nezbouráme. |
ludva 19.3.2007 17:04Bursík se chová konsistentně v duchu české politiky. Nic nového pod sluncem. Češi si nikdy neuměli vládnout, protože nejsou schopni a ochotni se dohodnout na nějakém společném postoji. Každý si mele svou a prosazuje své názory bez ohledu na zájmy národa. Určitě nejsou všichni Rakušani proti Temelínu, ale nedají to najevo a vystupují jednotně. U nás ovšem vládní ministr se postaví proti vlastní vládě na rakouskou stranu. Jako dříve: Prezident Havel bombardoval Jugoslávii, premiér Klaus byl proti. Co s takovým státem ? |
AeroKarel 19.3.2007 15:00A Vy jste měl nějaký zelený sen? Nebo EDův sen? Ono to s těmi sny vyjde nastejno. Ale melouni jsou konkurence, že? |
Milda 19.3.2007 14:54Proč jsou zelení u koryta? Nezapomeňte, že hlavním důvodem volit zelené bylo volit změnu - novou stranu, zatím bez velkých průšvihů. A ne zprofanované stávající strany plné fujfuj politiků. |
Jindřich 19.3.2007 14:18Tandem Putin (KGB) - Bursík (GRU) nikdy nezklame!!! Dokud nepochopíme, že nejsilnější politickou stranou České republiky jsou tajné služby - a to navíc ne ty jejich domácí parodie - nepochopíme v dnešní PROTEKTORÁTNÍ "české" politice vůbec nic!!! |
Kotec 19.3.2007 15:40Re: Tandem Putin (KGB) - Bursík (GRU) nikdy nezklame!!! Dokud nepochopíme, že nejsilnější politickou stranou České republiky jsou tajné služby - a to navíc ne ty jejich domácí parodie - nepochopíme v dnešní PROTEKTORÁTNÍ "české" politice vůbec nic!!! A vy jste zřejmě nadměrně užíval nějakou halucinogenní látku, popř. jste se dlouho do noci koukal na béčkové špionážní filmy... |
vita 19.3.2007 17:07Re: Tandem Putin (KGB) - Bursík (GRU) nikdy nezklame!!! Dokud nepochopíme, že nejsilnější politickou stranou České republiky jsou tajné služby - a to navíc ne ty jejich domácí parodie - nepochopíme v dnešní PROTEKTORÁTNÍ "české" politice vůbec nic!!! Cibulko, ta jsi změnil nick z "Jan" na "Jindřich"? Máš to marný! Svůj stín nepřekročíš, kdyby ses do guláše rozkrájel... |
Jo 19.3.2007 13:49Polit.turista Bursík mne nijak neoslovil. Bohužel to znamená, že skončilo něco jako hnutí zelených. Vytunelovaná značka. |
lucina 19.3.2007 12:10SNDK-ED a zelení No, pane, na vašem místě bych byla zticha. Když místo integrace pravice podpoříte prakticky kohokoliv, pokud není sytě červený, tak neplačte. Co jste čekali?? Vrána k vráně sedá, Bursík byl taky chvíli v ODS (jako jeho morální dvojče Drath), proto se vám tak líbil, že. Chtěli jste ubrat voliče ODS, když sami už žádné nemáte, a teď se divíte, co si lidi na vaše doporučení zvolili. Holt škodí víc, než jste čekali, kdyby neškodil všem, tak vám to přeju. Ale vy už s tím, bohužel, ani nemůžete nic udělat. Tak se dál pokrytecky divte, dokud vás váš džin z láhve nepřeválcuje a neprodá jako všechny ostatní. |
Kotec 19.3.2007 15:41Re: SNDK-ED a zelení Bursík v ODS nikdy nebyl. Pokud máte na mysli OF, tak v tom byl kde kdo a OF jako takové v podstatě nenaplňovalo principy politické strany, proto také zaniklo. Jestli je to dobře nebo špatně, toť otázka diskuse... |
Stredocech 19.3.2007 16:01OF se rozštěpilo na ODS a OH (Občanské hnutí), za které Bursík kandidoval roku 1992 ve volbách. To se ale tehdy nedostalo do parlamentu a jeho členy (např. P. Pihart, M. Zeman) najdeme v jiných stranách. Členové OH opustili OF poté, co byl jeho předsedou zvolen V. Klaus. |
jerry 19.3.2007 11:59Bursík nezažil ošklivý týden, spíše my, prostí občané se máme na co těšit od zelenáčů ve vládě. Blbost bude povýšena na oficiální názor vlády. |
ladik53 19.3.2007 12:38Re: Bursík nezažil ošklivý týden, Ne bude-byla! viz vládní prohlášení (nestavět JE, neprolomení limitů). Pokud to není blbost, tak je to zločin. |
I-Worm 19.3.2007 12:48Re: Re: Bursík nezažil ošklivý týden, slovy Zemana, je to obětování padesáti procent, abychom padesát získali... |
ladik53 19.3.2007 12:56Re: Re: Re: Bursík nezažil ošklivý týden, Vyberte si zda být za blba, nebo za zločince! |
čtenář 19.3.2007 8:50Bursík byl nasazen do SZ, aby ji s pomocí velmi pochybných předvolebních průzkumů veřejného mínění a ČT ji protlačil do parlamentu pomocí osiřelých voličů nebožky US. To se povedlo až na to, že si s sebou přivedl kohortu zelených šílenců, dědiců Beránka s Patočkou, a teď musí tancovat, jak oni pískají. Jeho voliči jsou nejspíš nepříjemně překvapeni, že poté, co se odmítl paktovat s komunisty, je ochoten ničit energetický systém státu a uchyluje se dokonce k útokům na Drábovou. Ale to si měli rozmyslet před volbama, teď už je pozdě. |
vita 19.3.2007 9:18Re: Bursík byl nasazen do SZ, Drobátko si to pletete. Bursík si nikoho nepřivedl - SZ jsou "zelení šílenci, dědici Beránka s Patočkou" - třeba Kuchtová. Ti si jen přibrali Bursíka jako schopného a osvědčeného technologa moci, který je schopný je dotáhnout do Parlamentu. Což se mu podařilo - a tam už musí dělat politiku, kterou mu SZ diktuje. A musí ji prosazovat tím aktivněji, protože je obecně známý konvertita, tedy musí být pravověrnější než všichni pravověrní - to jinak nejde. Ničení českého energetického systému bojem proti JE a nepřímo i proti uhelným (ty sice Zelení nezakazují stavět, ale zakazují pro ně těžit uhlí) je podstatou programu Zelených. Útoky na Drábovou - a můžeme se vsadit, že budou pokračovat a budou se stupňovat - to je jen úvodní dělostřelecká příprava. Odstranit z čela SÚJB odborníka, podřídit SÚJB svému ministerstvu, dosadit do čela spřízněného politika nebo vděčného úředníka, který už bude vědět, jak nafouknout každý "problém" - a ve střednědobém horizontu odstavení Temelína, likvidace ČEZu jako konkurenta rakouským a německým energetickým firmám... Jak do toho zapadá starost o další zvýšení závislosti na ruském plynu, to si už odvoďte sami... |
Malý Aston 19.3.2007 10:23Re: Re: Bursík byl nasazen do SZ, Souhlasím s Vámi.Vše co jste napsal je pravda. |
PetrK 19.3.2007 10:36Re: Re: Re: Bursík byl nasazen do SZ, Já také!!! |
Pavel41 19.3.2007 11:10Re: Re: Bursík byl nasazen do SZ, Souhlas, pane Vita. Takhle nějak bych si rád představoval diskuzi - když polemika, tak věcně a slušně...Právě proto, že Váš názor musí nutně budit podstatně méně noblesní reakce. Zkusme to tak dál! |
Kotec 19.3.2007 15:43Re: Re: Re: Bursík byl nasazen do SZ, Nevím, co je na tom věcného a slušného. Zřejmě mám jinou představu o obsahu těchto přídavných jmen. |
Stredocech 19.3.2007 16:06Já zase tak slušný nebudu a napíši rovnou, že tvrzení pana Bursíka v médiích o potenciálu biomasy je LŽIVÉ. A je dokladem špatné úrovně našeho školství, že lze něco takového vůbec presentovat bez obav, že si čtenáři a posluchači, resp. jejich nezanedbatelná část, budou významně ťukat na čelo. |
Kotec 19.3.2007 16:27Re: Já zase tak slušný nebudu a napíši rovnou, že tvrzení pana Bursíka Fascinuje mne, jak diskutéři na NP mají neustále spoustu poznámek na nedostatečnou vzdělanost obyvatelstva apod. Máte k tomu nějaké věcnější důkazy, nebo jsou to všechno jen vaše pocity způsobené tím, že ovládáte něco, co jiní ne (možná umíte počítat s trojnými integrály, co já vím... ono ovšem jiní lidé zase umí něco, co neumíte vy). Kdybych totiž ony poznámky měl já, přes kterého projde několik desítek seminárních prací a několik stovek písemek z botaniky a ekologie každý semestr, bylo by to vcelku pochopitelnější, ale že to neustále slyším z vašich úst...
|
Stredocech 19.3.2007 16:43Takže, kolik biomasy u nás teoreticky může vyrůst? Jaká je každoroční těžba dřeva a odpovídá zhruba přírůstku? Proč se vůbec začalo těžit uhlí? Jaká je naše těžba uhlí v poměru k těžbě dřeva. To se dá nalézt na Internetu, ale hrubá představa patří k základnímu vzdělání. Na otázku, zda u nás naroste tolik dřeva, aby mohlo nahradit uhlí bych odpověděl záporně už ve 14 letech a tuto znalost bych považoval za samozřejmost. |