16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
kocourek 15.5.2006 7:30

Re: Re: ...No...nevolte je....MILÁČKY! č. 1

Demokrat,muze se vas zeptat,jak myslite zu zmenu?Nedovedou se dohodnout mezi sebou,jak tedy budou hledat kompromis s druhymi stranamy?Nevadi  -hlavne ,ze bude zmena.Jaderna energije,cetl jste jeji nahrazeni?Nevadi,hlavne ze bude zmena.Takovych prikladu je hodne,ale vam to vubec nevadi,hlavne,ze bude zmena,jestli k lepsimu nebo horsimu,to vam taky nevadi.Tak ,jak si predstavuji vase mysleni,zrovna tak vidim mysleni Zelenych.Brante se.

kocourek 15.5.2006 7:20

Re: Ale jo,

Ale  Dusane,nejak ti na prvnim miste vypadla CSSD,ktera se kvuli korytum spoji i s KSC nebo martany.

Dušan Polanský 15.5.2006 7:16

Ale jo,

vždyť jsou to jenom pravičáci. A ten nakonec jenom hrabe pro sebe.

LOJR 15.5.2006 7:13

Re: Pávek pracuje pro zlepšení životního prostředí

Ano, Pávek "zajistil" - aby jeho firma vybudovala v Jindřichovicích  větrnou elektrárnu s reálnou účinností  asi poloviční oproti slibované, která byla takřka celá financována nevratnou státní dotací a dále ze stejných zdrojů zvýhodněnou půjčkou. Šlo o desítky milionů, které se nikdy nevrátí, jediný kdo z celého projektu profitoval, je právě Pávek. Zkuste hádat, kdo se stará (samozřejmě ne zadarmo) o provoz? V čem se proboha autor plete? Co myslíte "nepřesnostmi"?

LOJR 15.5.2006 7:03

Re: Re: ...No...nevolte je....MILÁČKY! č. 1

Ano, blbá změna taky změna - tak nějak jste to myslel? Nebo změna není prostředek, ale cíl?

jeff 15.5.2006 6:55

Re: Pane Burket, nebudte k sobe tak shovivavy

Andreji omyl. Dana Kuchtová nemá o ochraně životního prostředí ani potuchy. V odporu proti jaderné energetice vystupuje pouze jako směšná, nevzdělaná a primitivní propagandistka.  Nedokážu si představit, že něco takového by se mohlo podílet na tvorbě energetické politiky státu.

Pavel 15.5.2006 6:51

Tenhle spolek ani náhodou

Nechci žít ve skanzenu, ale chci žít v moderní, vyspělé zemi, nezaplevelené ventilátory na každém kopci. A také mne znepokojuje, jak jsou současní zelení představitelé provázáni s partami v zahraničí, které námi, českým lidem i státem, otevřeně pohrdají. Když jsem v období temelínské štvanice sledoval rakouskou televizi a viděl reakce tamních politiků; a následně interview s Ondřejem Liškou, současným jihomoravským volebním leaderem, dost jsem prozřel. Jinak právě jmenovaný je také podepsán pod požadavkem za omluvu odsunutým tzv. sudetským Němcům, ovšem v rémci "Mládeže za intekulturní porozumění" (viz třeba http://www.bohumildolezal.cz/texty/petice.htm). Pevně doufám, že naš příslušné instituce tyto aktivity sledují.

honzak 15.5.2006 6:49

Re: Pane Burket, nebudte k sobe tak shovivavy

proč asi ten ušlechtilý Pávek odstranil z www.jindrichovice.cz přehledy vyrobené elektřiny a vydojených peněz? Podle mě proto, aby nepopuzoval případné voliče, kterým zbylo v hlavě alespoň tolik mozkových buněk, aby zvládli trojčlenku. Kolik je doopravdy Jihočeských Matek? Jak je možné, že 2 ženský dokáží ovlivnit veřejné mínění? Kde na to berou prachy, aby podplácely redaktorky ČT? Celá strana Zelených je jeden obrovský švindl, ať tomu šéfuje kdokoliv. A volit je může jen totální vypatlanec, který by volil Sládka, kdyby to hovado kandidovalo.

jeff 15.5.2006 6:42

Re: dokončení:

žádná paranoia, docela reálné

jonáš 15.5.2006 6:15

Re: Re: Re: Shovívavý k Zeleným? Ani omylem!

A co když kandiduje jako koaliční ?8-o

jonáš 15.5.2006 6:14

Re: ...No...nevolte je....MILÁČKY! č. 3

Co žlučník, zatim dobrý?8-o

EVa 15.5.2006 5:33

A co se na to podívat i z této strany:

V r. 2002 se zdálo, že by mohla zabodovat 4 koalice. A najednou se těsně před volbama rozpadla pro vnitřní rozpory a vyhráli socani. Teď se zdá, že by se do parlamentu mohla dostat jiná (i když dost problematická )strana. A najednou se mezi sebou začínají prát a na jejího předsedu je veden útok - jako obvykle, kvůli majetku. Na to český volič vždycky slyší. Jestlipak je to nebude stát volební hlasy ? Komu pak to asi prospěje ? I když jsem přesvědčen, že - pokud se zelení dostanou do parlamentu, brzy po volbách se jejich jednotliví poslanci přidají - ať již formálně nebo neformálně - k těm stranám, ke kterým tíhnou. Je to nesourodý slepenec, který žádný předseda nebude schopen dostat do latě a nikdy nebudou vystupovat jako jednotná strana. Takže koalice s nimi bude pro jejich partnery vždycky sázka do loterie.

R 15.5.2006 4:05

Mně připadá strana zelených a jejich volební program

jako program nějakých kancelářských zelených revolucionářů bez kontaktu s praxí splácaný za půl hodiny někde u stolu.  Lákavé věci tam jsou, to je pravda, jenže způsob realizace těchto věcí je teoretický, nedomyšlený a nepočítá s konkrétními situacemi. Zelení  mně tímto až příliš  připomínají takzvané "užitečné idioty", kteří už v minulosti kolikrát posloužili, provedli špinavou práci a potom byli nějakým způsobem odstaveni.

R 15.5.2006 3:51

Re: Re: Pane Burket, nebudte k sobe tak shovivavy

. Pávek taky není jednoznačně bojovník za životní prostředí. Ty větrníky jsou dost kontroverzní věc, která se týká nás všech, protože náš parlament schválil zákon, který stanovuje výkupní ceny takové elektřiny na zhruba čtyřnásobek výkupní ceny za jadernou nebo uhelnou elektřinu. Znamená to, že každý z nás, kdo odebírá elektřinu, mu nějakou tou korunou na ty jeho větrníky přispívá. I když se nás na to nikdo neptal. když půjdu do krajnosti, tak můžu Pávka klidně označit za přížívníka, který se přiživuje na uměle navýšených cenách za výkup energie z větrníků.

R 15.5.2006 3:51

Re: Pane Burket, nebudte k sobe tak shovivavy

Kuchtová se opravdu nezabývá životním prostředím.  Kuchtová se zabývá bojem proti jaderným elektrárnám, což je v podstatě boj proti životnímu prostředí.  A to ještě kdoví za čí peníze. Ono tváří v tvář realitě - zvyšování obsahu CO2 v atmosféře a jejímu oteplování, zdražování ropy a zemního plynu antijaderná vlna pomalu začíná opadávat.  I někteří bojovníci proti jaderné energii pomalu začínají uvažovat, jak by s co nejmenšímu ztrátami přešli na druhou stranu.

Posluchac 15.5.2006 2:54

Re: Pane Burket, nebudte k sobe tak shovivavy

 Petr Uhl

Andrej 15.5.2006 2:05

Pane Burket, nebudte k sobe tak shovivavy

a nevymýšlejte si, prosím. Buď si zjistěte fakta a potom teprve pište, anebo nepište. Jak jste přišel třeba na to, že se Pávek a Kuchtová nikdy nezabývali životním prostředím? Pávek se trvale udržitelným rozvojem zabývá už léta a dokonce o tom píše knížky! Stejně tak boj proti jaderným elektrárnám s životním prostředím dost souvisí. A krom toho "zelený" program všude v Evropě je o dost širší než jen ochrana přírody , protože příroda i lidská kultura jsou navzájem velice provázané.

A s Uhlem jste už úplně vedle. Píšete, že na Bursíka "zaútočil". Asi si nedokážete představit, že je možné vyslovit svůj názor, aniž by přitom člověk na někoho "útočil". Uhl udělal jen to, co dělá celý život a ve straně zelených po celou dobu - vyslovil svoje kritické připomínky. Tentokrát se ovšem to vše nějak dostalo do novin a bylo ihned prezentováno jako "spory ve Straně zelených".

Konečně, údajná cenzura webu je pouze Váš výmysl. Neexistuje a problém je zcela v něčem jiném. Pro jistotu celou pasáž o webu z onoho dopisu cituji:

"Velmi nešťastná je situace kolem stranického webu www.zeleni.cz. Web, který je jedním ze zásadních zdrojů informací pro potenciální voliče, není již několik měsíců plně funkční. To, že staré stránky byly staženy před spuštěním nových a funkčních, navíc v předvolební době, nelze považovat za nic jiného než za projev neprofesionality. Za tuto chybu by měly konkrétní osoby převzít politickou zodpovědnost."

To je vše.

JiriF 15.5.2006 1:58

Re: Pávek pracuje pro zlepšení životního prostředí

Mohl byste prosím ještě Váš chvalozpěv na pana Pávka doplnit o detaily financování výstavby a provozu zmíněného větrníku ? Možná sám shledáte, že Vaše argumentace byla zvolena ne právě šťastně.

Demokrat 15.5.2006 1:24

Re: ...No...nevolte je....MILÁČKY! č. 1

No, a co je na tom tak špatného. Jde o názor, který v PS se dostane do střetu s jinými názory. A o to snad v demokracii jde, ne? A co když jsou některé jejich návrhy dobré? To, že má někdo jiný názor neznamená, že je hlupák. Zelení jsou šance jak alespoň částečně změnit zasmrádlé vody v naší politice!

Proč ji tedy nevyužít?

Trotl 15.5.2006 1:21

Re: ...No...nevolte je....MILÁČKY! č. 4

Škoda, že se tohle neobjeví v celostátních médiích. Safra...ještě větrník do každé rodiny tam chybí.

Demokrat 15.5.2006 1:16

Pávek pracuje pro zlepšení životního prostředí

Pávek jako staropsta Jindřichovic pod Smrkem zajistil vybudování dvou větrných elektráren a kotelny na biomasu atd. Stačí se přijet podívat. Autor se tedy evidentně plete. Úmyslně?

Nepřesnosti, které dělá SZ před volbami jsou nic proti podvodům, kterých se dopustili členové ODS a ČSSD. Už jste zapomněli?

kocour 15.5.2006 1:09

Re: Re: Shovívavý k Zeleným? Ani omylem!

No, tuhle otázku si kladu už asi týden ... slušný státní úředník by rezignoval na funkci v okamžiku, kdy by byl na kandidátce, a zůstal by na úřadě jen jako referent. Ona de facto kandiduje jako opoziční politička proti vládě, pro kterou pracuje ve funkci srovnatelné s pozicí náměstka na ministerstvu.

Technická: Není ředitelkou odboru. Je vrchní ředitelkou sekce. To je víc, než ředitel odboru.

šakal 15.5.2006 0:56

...AMEN!

 :-/

šakal 15.5.2006 0:55

...No...nevolte je....MILÁČKY! č. 4

ano vstupu Turecka do EU...Chorvatsko cíleně nevyjmenovávají jako zemi zralou pro vstup do EU...problémy s multikulturním soužitím chtějí řešit bojem proti sociálnímu vyloučení a nespravedlivým životním podmínkám...s terorismem odmítají bojovat válkami či i jen kulturními střety...jsou pro nahrazení NATO vojsky EU, jsou pro protiamerické postoje EU...obranou politiku považují za důležitou, ale chtějí přidat peníze na policii (resp. preventivní práci policie) právě z rozpočtu na obranu...s Rakouskem chtějí výrazně rozsáhlejší vztahy, společné programy a instituce, než s ostatními sousedy; popis plánovaných aktivit s Rakušany (a absence takových aktivit u Poláků, do značné míry u Slováků a částečně u Němců) jen ukazuje, jak vidí svět a kdo je asi platí.

...Tohle je, myslím, v našem politickém světě opravdu STRANA NOVÁ a nejen minulostí, ale ani čímkoliv jiným NEZATÍŽENÁ ;-P

šakal 15.5.2006 0:54

...No...nevolte je....MILÁČKY! č. 3

stoprocentní přerozdělování vybraného zdravotního pojištění mezi pojišťovny...boj s nelegální imigrací řešit legalizací imigrace...té napomoci tím, že stát se imigrantům postará o bydlení a práci...speciální úřad pro integraci Romů...stipendia na rasovém základě (pro Romy)...oddlužení ze státních peněz na rasovém základě (Romů)...změny v obchodní politice EU tak, aby podporovala nejchudší země světa...uvědomují si neschválení EU ústavy a EU rozpočtu jako problém a chtějí to řešit další politickou integrací a rozšiřování EU...

šakal 15.5.2006 0:54

...No...nevolte je....MILÁČKY! č. 2

postavení mimo jiné muslimů na roveň katolické a dalších velkých církví (pochybuji že tím zrovnoprávněním hodlají velké církve omezit na úroveň těch malých)...Zrušení Úřadu dokumentace a vyšetřování zločinů komunismu (v programu decentně zamlčují, že jde o zločiny komunismu)...rozmělnění úrovně VŠ tlakem na převážně bakalářská studia...zkracování pracovní doby...řada různých daňových výjimek (na podporu toho, co oni považují za důležité)...typy rodin jsou pro ně m.j. i homosexuální páry, tomu se má přizpůsobit právní řád...státní půjčky pro rodiny z dětmi i jen z pouhého důvodu finanční tísně...zrušení dětských domovů...osvojování dětí homosexuálním partnerem...diskuze o adopci dětí homosexuálními dvojicemi...

šakal 15.5.2006 0:53

...No...nevolte je....MILÁČKY! č. 1

Takhle nějak v kostce vypadá ten program zelených - posuď te sami:

Zrušíme podmínku minimální účasti 50 % občanů při konání referend, která je diskriminující...Prosazujeme zrušení přijímacích zkoušek na střední a vysoké školy...vypovězení Úmluvy o potlačování a zrušení obchodu s lidmi...daně z motorových vozidel...zákaz topení uhlím...daň na všechny uhlíkatá paliva (uhlí, plyn, ...)...mýtné pro všechny nákladní automobily a na celou silniční síť...podpora vzniku kartelů výrobců biopotravin...vegetariánská jídla ve školních jídelnách...vrazí peníze do vlastního českého výzkumu škodlivosti mobilů...povinné zálohování jednorázových lahví...vyrovnávací akce (affirmative action) pro ženy, Romy, invalidy, uprchlíky, cizince...

Trotl 15.5.2006 0:52

Re: Shovívavý k Zeleným? Ani omylem!

Kocoure, jen otázka na okraj. Jak je možné, že lobistka Kateřina Pajerová zastavá funkci ředitelky odboru pro lidská práva? Není to tak náhodou v rozporu? Nemá tam být člověk nestranný? Jak to, že není vyšetřována za porušování shromažďovacího práva? Pokud vím, tak střed s policistou vyprovokvala sama, neuposlechnutím příkazu strážníka. Ona zákon porušovat smí a já ne?

kocour 15.5.2006 0:36

dokončení:

4) Konečně, mediálních 5% nestačí, potřebuji si je pojistit také reálně. To především znamená přebrat hlasy dávno mrtvé US - takže jí dáme ránu z milosti novým "marjánkovým" programem. Zajistí přítel Němec, který se už víc než rok chová jako hrobař US a člověk, který s politikou končí. Dlouho mi nebylo jasné, proč to dělá, proč se US ani v náznaku nepokusí zachránit ... v kontextu se vzestupem zelené pravdy a lásky to začíná být jasnější.

5) Taky je třeba trochu namydlit schody a odčerpat hůasy Lidovcům ... i náhlá billboardová aktivita Balbínů pro mne byla dlouho záhadou ... už není, krásně to zapadá do skládanky.

Asi jsem paranoidní, ale já za tím vším tuším ruku jakéhosi velkého dramatika a nějaké ty chechtáky pro Němce a pro Balbíny (kde asi vzali tak najednou na ty billboardy)? Ale je to jen takové podezření ...

Jarda C. 15.5.2006 0:36

Jen škoda, že na té ostravské slezině nebyl po ruce nějaký policajt

Aspoň by bylo koho exemplárně potrestat:-/.