30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Klokocka Bohumil... 7.8.2009 21:24

Re: TOP se volit dá ...

Rudolph: Dobra volba pane kolego ...it makes sense ....does'n it...?

Rivka 7.8.2009 21:22

Re: Jedine TOP 09

Klokočko, jen Váš věk vysvětluje tu zteřelost ducha a sprostotu vyjadřování. Abrahame, na tu dědkovu senilitu je škoda reakce.

Jo 7.8.2009 21:19

TOPátá kolona ODS

Dobře placení žoldáci. Nic víc, nic míň.

Abraham 7.8.2009 21:12

Re: Jedine TOP 09

........... politicky vhodná koalice  :-D

asi jste opravdu žil "venku" dlouho

Jdu raději udělat týdenní uzávěrku, mám totiž ještě malou firmičku  .

Hezkou noc 

Klokocka Bohumil... 7.8.2009 21:09

Re: Jedine TOP 09

neburane Abrahame:

Nemam zadne dilema. Pro mne je volba nepodstatna, volim osobnost nikoliv nabizeny program, ktery nikdo nesplni. Jsem zajisten a ziju bajecne, jen je mi podivne, ze mnoho lidi je tak nespokojenych. Vzdyt kdyby kazdy vyuzil moznosti nabyte svobody a vlozil do zivota sve schopnosti misto zavisti a stezovani, byl by i on ci ona spokojeni. Zivot neni o tom, kdo nam vladne, ale o tom jak si dokazu vladnout ja sam sobe. A o tom to pane Abrahame je. Nezalezi kdo mi vladne, staram se o sebe sam...    buran Klokocka Bohumilice v Cechach p. Vimperk

Klokocka Bohumil... 7.8.2009 20:59

Re: Jedine TOP 09

Vitezna strana bude ta, burane Abrahame,ktera obdrzi nejvice hlasu. Bude to ta strana, ktera si ziska sympatie a duveru volicu. Lid si rozhodne sam. To je podstata cele demokracie. Pokud si lid zvoli sve socialni jistoty nebo riskantni reformy, bude to vule lidu vyjadrena mandatem. A pokud vitez sestavi sobe politicky vhodnou koalici, neni nic spatneho kdyz koalicni partner pujde s vitezem. Vy tomu rikate "terno"...? Malokdo bude volit partnera proto, aby se s nim hadal...to delaji jen burani v manzelstvi....Vitez totiz vyjde z vule lidu. A o tom to burane Abrahame je... Hezky vecer preje Bohumil Klokocka...;-D

Abraham 7.8.2009 20:55

Re: Jedine TOP 09

Pane Klokočko !

S příspěvkem lze souhlasit. Ovšem jít k prvním  volbám a  promrhat hlas.. Budete mít dilema v 70 letech po volbách, že jste to nevydržel do konce života, ( třeba jako buran)... >-

Klokocka Bohumil... 7.8.2009 20:44

Re: Jedine TOP 09

Burane Abrahame:

Cti lepe. K volbam pujdu a to v rijnu vubec prvne. Ja jsem nikde netvrdil, ze jsem se nejak zaslouzil o znovunabyti svobody a demokracie. Tu nam "narodu" zajistila USA a jeji president Ronald Reagan. My (ja nikoliv) jsme to jen odcinkali klicema. Ja jelikoz jsem klicema necinkal nemam oproti vam vubec zadny podil na sametove revoluci, k cemuz se priznavam, protoze jak znam svuj lid, tusil jsem, ze to bude zas nejaky podvod. A nemylil jsem se. Nositele revoluce zabalili sve soudruhy do sametu (nejsme jako oni) a pres noc z nich udelali kapitalisty. A zavistivy narod zas je nespokojen. Bude-li narod vyslysen a pujde po Paroubkove ceste ma sanci si podobny process, ovsem uz bez zasluhy presidenta Reagana za nekolik desetileti zase zopakovat. A nisto sametu si zaplavat spolecne v zumpe.... hezky den preje Bohumil Klokocka

Abraham 7.8.2009 20:40

Re: Jedine TOP 09

proto budu volit TOP 09

Stranu, která půjde s vítězem voleb. To bude terno, pane Klokočka.R^

Klokocka Bohumil... 7.8.2009 20:32

Re: Jedine TOP 09

Gardnes:

Mily a vazeny priteli. Neodporuji si. Jak jste spravne precetl, tak ja skutecne nepotrebuji vladu, senat, parlament i soudni stolici. Nestezuji si. Ovsem moji mili spoluobcane si STEZUJI.... Stezuji si na vladu, poslance i statni uredniky a co je charakteristicke, jsou nemocni zavisti. Svoji nespokojenost mohou upravit (nikoliv zmenit) dosahnou-li pri volbach takovych vysledku, ze svoji volbou umozni sestaveni majoritni vlady. To muze byt vlada levicova, coz je touha vetsiny lidu a nebo  vlada pravicova jejiz vladnuti vzbuzuje kritiku a zavist. Pokud se obcan obava zmen a touzi po jistotach a nezvoli sve garantory jez mu jistoty nabizi jevi se mi opravdu jako buran. Pokud je prani vetsiny "naroda" mit jistoty socialniho statu NE Radar, trinacty duchod a prerozdeleni majetku zbohatliku, mel by "narod" jednoznacne volit CSSD a KSCM, jez mu vsechno vyse zminene garantuje. Pokud clovek touzici po techto vydobytkach bude volit ODS, nebo coz je jeste horsi malou neparlamentni stranu tak se jevi tez jako buran. Moje rada je: zvolte vsichni tu stranu ktera je pro lidi. Zvolte CSSD a KSCM, budete mit sve vydobytky. Ja je nepotrebuji, proto budu volit TOP 09 stranu slusnych lidi a pana Karla Schwarzenberga....

Klokocka Bohumil, Bohumilice v Cechach p. Vimperk 

noo 7.8.2009 20:23

Re: TOP 09 je jasna volba.!!!

přesně ..díkyR^:-)

Abraham 7.8.2009 20:18

Re: Jedine TOP 09

Věřte  tomu, že tak jak jste  se zasloužil vy, tak já podstatně více, možná to ani nevíte ale jsme skoro vrstevníci..   A o moji sklizeň nemějte obavu, byla, jest a bude. . 

A vy, jelikož nepůjdete volit, máte právo držet .....víte co     

noo 7.8.2009 20:14

Re: TOP 09

!R^V;-)

Klokocka Bohumil... 7.8.2009 20:08

Re: Jedine TOP 09

matu:

Vazeny mlady priteli. Zrejme jste nepochopil, co jsem naznacil. Vase mysleni je stadotvorne ( od slova stado ) ale necht, mate zarucenou svobodu projevu stejne jako ja... nechapu vas vyraz "ve svete nic moc, kdyz jste se vratil"...to mohu hodnotit jen ja a ne vy.....ja mily priteli mam svuj svet stejny a ziji tam, kde se mi zachce...pernamentni.... misto pobytu nebo prechodneho zdrzovani nic nemeni na tom, ze v Cesku dochazi skandalne po umele vyvolanem padu vlady k volbam a ja jsem se rozhodl se jich prvne zucastnit. Proc..? Protoze je to moje zatim nevyuzite pravo. Proc budu volit stranu TOP 09 jsem popsal vyse a k tomu netreba zadna analyza...tu at si udela soudruh Paroubek s Rathem na zaklade sledovani volebnich preferenci...Preji vam hezky den a radostne volby...;-D

Gardnes 7.8.2009 20:01

Re: Jedine TOP 09

Sebestředný Klokočka si odporuje. Na jewdné straně vládu,senát,parlament,atd. nepotřebuje, aby vzápětí vyčinil spolučechům, že nechtějí správně volit, spoluobčany považuje za největší burany,kterým ve světě není rovno, jen jaksi neporadil, jak zvolit majoritní vládu. Možná, kdyby znal těch jazyků šest, byl by jeho trachtát smysluplnější.

noo 7.8.2009 20:01

Re: Jedine TOP 09

milý český burane, jseš poněkud mimoRv;-(;-O

Klokocka Bohumil... 7.8.2009 19:52

Re: Jedine TOP 09

"narod" to ma v rukou vazeny mlady priteli a je to tim, ze "narod" je zbabely a touzi po jistotach... takze 50/50 je vule "naroda" a pristi stiznosti jen na lamparne....

Klokocka Bohumil... 7.8.2009 19:45

Re: Jedine TOP 09

Jak myslis burane Abrahame, zijes ve svobodne zemi o jejiz svobodu jsi se nezaslouzil, ale presto je dobre, za muzes sazet sve plody. Az sklidis co jsi zasel, dej mi vedet.  Klokocka Bohumil.

Horal 7.8.2009 18:57

Re: ..tváře dost ostřílené

Ano, velká koalice by naopak prohloubila možnosti politiků ODS a ČSSD spojených s různými lobbisty a podnikateli pěkně při investicích podojit stát. Takovou tichou spolupráci nastartovali a vyzkoušeli si obě strany navzájem během období tzv. opoziční smlouvy.  A tak vznikly struktury kde jsou podnikatelé provázaní s politiky ať už u ODS,tak u ČSSD.

Proč v tom Toskánsku byl také v pravý čas a na pravém místě s Topolánkem i místopředseda ČSSD exministr Urban ? Jen k vůli projížďce na jachtě ? To jistě ne,tam se v takových případech načrtávají obrysy toho,co může být po volbách.

Abraham 7.8.2009 17:46

Re: Jedine TOP 09

Tedy pane Klokočko. To, že jste teprve v 70 letech prozřel, a  nyní jste zaregistroval stranu TOP 09, která sice nic neslibuje, ale přesto je zárukou?

Potom jsem oparvdu český buran, ale volit půjdu. Ale TOP 09  NE.

Karel 7.8.2009 17:28

Re: Milaček.

Je přiznačne pro většinu diskutujicich že misto reakce, na přispěvek jsou nadavky nebo posmivani. Je to asi chudobou ducha.

exulant 7.8.2009 17:17

Re: Ceska mentalita ... proc se snazit o zmenu, kdyz mohu zvracet nad ...

Vidim ze vam zakotvil v mozku citat ze nabozenstvi je opium lidstva. On za tu vetsinu hrozneho co pisete je zodpovedny suveren, at uz kral nebo cisar ktery pouzival cirkev k tomu aby prosadil sve osobni zajmy. A s nim tak pakaz ktera se na tom prizivovala, to je jako u komunistu a jinych absolutistickych systemu.Ale cirkev dala lidstvu treba desatero, ktere je moralni kod pro vetsinu civilizovaneho lidstva. A co dobreho udelali pro obycejne lidi taci venkovsti farari? Mnisi a jeptisky vedli sirotcince, spitaly, starobince - to vam nejak uslo. I ti Jezuiti - kde by byl dnes cesky jazyk bez Balbina, co takovi Mendel, Dobrovsky, ta rada jmen by byla zatracene dlouha. Kolik tech fararu skoncilo v lagrech jak za Hitlera, tak za bolsevika.To jen tak na okraj, kdyby bylo misto a cas, dalo by se napsat daleko vic.

arch.JJ 7.8.2009 16:51

Re: Jedine TOP 09

...když nerozumíš o čem je řeč, mlč.

Jura Jurax 7.8.2009 16:46

Re: Ceska mentalita ... proc se snazit o zmenu, kdyz mohu zvracet nad ...

Uvažuju čistě pragmaticky. Ona koneckonců ta církev k tomu majetku historicky vzato přišla všelijak - a hodně oblbováním lidí.

A s tím ateismem - Stalin a Uljanov i Mao měli jinou víru svatou, s jinými bohy i mučedníky - zjednodušeně řečeno marxismus-leninismus. Hitlr zase učení o rasách ...

A co pozitivního přinesla církev křesťanská, potažmo katolická? Odpovím ve Vašem tónu: Hory mrtvých v náboženských válkách, dlouhodobé tmářství a potlačování nových myšlenek odporujících dogmatu (platí do určité míry dodnes), podporu jakýchkoliv i velice odpudivýc režimů (církev dokázala vyjít s každým, i s nacisty a komunisty) a tak dál a podobně. Do výčtu neopomeňte uvést inkvizici, Bobliga z Edelstadtu, upalování kacířů, násilnou katolizaci po Bílé Hoře a s tím související emigraci ze zemí koruny české i marky moravské ...

matů 7.8.2009 16:33

Re: Jedine TOP 09

I takoví lidé žijí u nás,Takže ve světě nic moc,když jste se vrátil.Tato analýza je tak špatná až to bije do očí,takové řeči si nechte pro ročníky 2000-2005,ti vám to uvěří,ty světové jazyky znáte jen vý a nikdo jiný.Fuj ta samochvála smrdí.

. 7.8.2009 16:29

Re: Jedine TOP 09

Kdo má tu majoritní vladu sestavit, když národ je rozdělen půl na půl.

Bohumil Klokocka 7.8.2009 16:20

Jedine TOP 09

Ac duchodce sedmdesat jar star, hovorici nekolika svetovymi jazyky jsem se zminil, ze nikdy jsem nesel k volbam. Pred sametem i po sametu. Za sve politicke postoje jsem byl mnoho let sikanovam, ztratil zamestnani, ale ziskal cenne zivotni zkusenosti. Duvodem byl a stale je fakt, ze ja Bohumil Klokocka pro svuj stastny zivot nepotrebuji vladu, parlament, senat, ani soudni stolici. Jsem zdravy, samostatny a co je nejdulezitejsi, staram se o sebe sam. Na svych cestach za praci v cizine od Rakouska az po Australii jsem potkal mnoho lidi a sdilel s nimi mnoho spolecneho, jak pracovne, tak spolecensky. Porovnavam-li lidske spolecnosti, ktere jsem poznal, dochazim k nazoru, ze ten "zemsky raj to na pohled" Cechy, je skutecne zumpa nejen politicka, ale predevsim spolecenska. To hulvatstvi, zavist a spiclovani, vazeni mladi pratele, nevidite nikde na svete. Pochopitelne ze i ja jako statny duchodce, majitel pilotni licence, aktivni lyzarsky instructor, ktery ma moznost zit v nekolika zemich sveta sleduji ceskou tedy "nasi" predvolebni kampan ktera mi pripomina komedialni kabaret, ktery se po volbach zmeni z komedie v tragedii. Cesky buransky volic si neuvedomuje, ze pokud nebude majoritni vlada a dal da sanci patove situaci, fraska na vladni urovni bude pokracovat dal s jedinym vysledkem, ze vladnoci idioti se budou dal pretahovat o poplatky v hodnote jednoho vycepniho piva, ci stravenek v hodnote gulase s knedlikem. Knedlikovy volici osloveni Paroubkem, Rathem, Zaoraklem a spol spolecne s odborovymi predaky slibuji gulas. Naproti tomu strana TOP 09 neslibuje nic, jen nabizi ochotu spravovat zalezitosti.  V osobe pana Karla Schwarzenberga je zaruka toho, ze predevsim bude schopna svym solidnim vystupovanim oslovit obcany kterym slusnost a nejen v politice jeste nezevsednela. Cesky buran ovsem veci vidi jinak. Toz vazeni pratele vesele k volbam ;-D

žaba(k) na prameni 7.8.2009 16:13

milí volové...

Kdyby volby mohly cokoli změnit,

Tak už jsou dávno zakázaný ústavou !!!!

Minutus 7.8.2009 14:41

Re: Kalousek

Že vy Kalous ještě stačil na Venušanky?

portwyn 7.8.2009 14:14

Re: Nenechte se mýlit

Pokud ovšem hlasy TOP budou stačit. Jinak nejsme ve sporu...