1.6.2024 | Svátek má Laura


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
O.K. 1.3.2006 9:48

Re: mám otázku :

nemopcnice Planá je v konkursním řízení od roku 2004 kvůli dluhu 50 mil.Kč.
Miroslav Zikmund 1.3.2006 4:37

A co banky?

Banky mají společný seznam dlužníků. Když nejste schopen splácet dluh jedné bance, druhá už vám nepůjčí. Je to kartelová dohoda? Podle logiky Paroubka a jemu (zřejmě) podřízeného antimonopolního úřadu by to tak mělo být.
Dohoda firem je v tomto případě jako zbraň - nesmíte s ní usilovat o cizí peníze, ale smíte s ní bránit peníze svoje.
Jenže dlužníkem je tady stát (respektive nemocnice, za které odpovídá) , tak proč nezglajšachtovat smysl zákonů a nezávislých úřadů. Každý prostředek se hodí.
Ladislav N. 1.3.2006 4:07

Zákon č. 143/2001 Sb., o ochraně hospodářské soutěže

Hlava 2: Dohody narušující soutěž
§ 3
(1) Dohody mezi soutěžiteli, rozhodnutí jejich sdružení a jednání soutěžitelů ve vzájemné shodě (dále jen "dohody"), které vedou nebo mohou vést k narušení hospodářské soutěže, jsou zakázané a neplatné, 4) pokud tento nebo zvláštní zákon nestanoví jinak nebo pokud Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (dále jen "Úřad") nepovolí prováděcím právním předpisem z tohoto zákazu výjimku. (2) Z dohod zakázaných podle odstavce 1 jsou zakázány zejména dohody, které vedou nebo mohou vést k narušení hospodářské soutěže proto, že obsahují ujednání o a) přímém nebo nepřímém určení cen, popřípadě o jiných obchodních podmínkách, b) omezení nebo kontrole výroby, odbytu, výzkumu a vývoje nebo investic, c) rozdělení trhu nebo nákupních zdrojů, d) tom, že uzavření smlouvy bude vázáno na přijetí dalšího plnění, které věcně ani podle obchodních zvyklostí a zásad poctivého obchodního styku s předmětem smlouvy nesouvisí, e) uplatnění rozdílných podmínek vůči jednotlivým soutěžitelům při shodném nebo srovnatelném plnění, jimiž jsou někteří soutěžitelé v hospodářské soutěži znevýhodněni, f) tom, že účastníci dohody nebudou obchodovat či jinak hospodářsky spolupracovat se soutěžiteli, kteří nejsou účastníky dohody, anebo jim budou jinak působit újmu (skupinový bojkot).
Ich bin Ládin 1.3.2006 8:16

Re: Zákon č. 143/2001 Sb., o ochraně hospodářské soutěže

Je zde jeden nepatrný rozdíl mezi soutěžitelem a věřitelem.
Brok 1.3.2006 10:01

Re: Re: Zákon č. 143/2001 Sb., o ochraně hospodářské soutěže

No a to je v té citaci ten zásadní rozdíl
Slava 1.3.2006 3:22

Autor si nevidí na špičku nosu

Souhlasím s Josefem, je to nesmysl. Jednak to skutečně může být kartelová dohoda - i když podrobnosti smluv nejsou známy, těžko věřit, že by se platební kalendáře u všech společností na den shodovaly, a jednak by měl autor dávat pozor - Pecina dementoval zahájení správního řízení s ČEZem a označil ho za dezinformaci. Za tu lze ostatně označit i tenhle článek.
Josef 1.3.2006 2:21

Nesmysl

jde o kartelovou dohodu
Ladislav N. 1.3.2006 4:16

Re: Nesmysl

Milý nesmysle Josefe,  dokázal byste s pomocí Zákona č. 143/2001 Sb. o ochraně hospodářské soutěže stanovit, do jaké činnosti a podle kterého paragrafu zákona byste zařadil společné odmítnutí dodávek léků předluženým nemocnicím distributory ze sdružení AVEL ? Tentýž dotaz platí pro "znalce" protikartelového zákona "Slava". Děkuji za kvalifikovanou odpověď.
?? 1.3.2006 2:08

Přátelé; štěkáte dobře, ale na nesprávný strom....

Je jasné, že co socani dělají, dělají v zájmu volebního vítězství. Pokud vyhrají modré straky; měly  by být rádi, že někdo to bahno ode dna rozvířil a oni že mohou pokračovat.(Jak, aby to nebolelo ?)  A nenamlouvejme si, že distributoři a lékárníci to dělají pro pacienty; je zajímají hlavně peníze. A že dodávali tak dlouho ? Protože  stát patří mezi  nejlepší zákazníky. Platí pozdě; ale vždy; vždyť to nedává ze svého !  
Proč žádný z modrých diskutérů v TV neřekne, jak chtějí dát  ten chlívek po případném vítěztství  ve volbách dohromady;  proč stále diskutují o tom, kde kdo vzal pár melounů na byt, když ve zdravotnictví  protékají miliardy? Na mne to dělá dojem, že těm nejvyšším nevadí, když budou druzí. ... Zůstanou jim všechny výhody a v zaprděným teplíčku povedou žabomyší války;  a budou sepisovat různé barevné šance a pindat,  jakb by to  dělali oni, kdyby ... (to uměli.) Neuvědomují si, že další rok opozice pro ně bude posledním.  Myslím si, že Vaše stranické nadšení je vyšší, nežli snaha Vašich vůdců.
P.s: Připomíná mi to jeden pražský fotbalový klub, který zkrachoval. Nejlépe placení hráči "přestoupili" jinam a fanouškové klubu založili spolek na jeho záchranu. Každý dal alespoň dvacku, aby uhradili dluhy klubu. Z těch "špičkových" čutálistů nedal nikdo ani pětku; alespoň o tom noviny nepsali. (Jenom Panenka dal !) 
Ona věrnost barvám je hezká;  ale musí být vidět i "nahoře".    Jinak to vypadá, že vy dole se perete a panstvo ("napříč politickým spektrem") na hradě se tím baví... 
I-Worm 1.3.2006 6:58

Zlatá slova - až na to, že ty melouny na byt mohou

taky pocházet ze zdravotnictví, tak proč se s nimi nezabývat. Konec konců, i toho Al Capona dostali nakonec na něco jiného, nežli bylo to hlavní.
jezevec 1.3.2006 10:16

Re: Přátelé; štěkáte dobře, ale na nesprávný strom....

Ale modré straky přece už dávko řekly, jak chtějí ten bordel řešit.
Nemocnice převést na společnosti se standardní právní formou - a pokud management vysekne dluh, tak je nechaj pozavírat až chcípnou.
V době kdy některé nemocnice již dnes hospodaří se ziskem a jiné prodělávají miliardy, na nějkaou pohádku o "ztrátových výkonech" nenachytáte ani komunisty.
308Win 1.3.2006 10:51

Re: Přátelé; štěkáte dobře, ale na nesprávný strom....

Na www.bohemians.cz je seznam všech členů DFB. Mezi nimi jsou i bývalí hráči Bohemky z velmi nedávné doby.
Vlasta.on 1.3.2006 1:37

Pecunia non olet

Teda nevím jestli to je latinsky naprosto správně, ale jsem přesvědčen, že je to naprosto správně fakticky.
Nomen omen.
I-Worm 1.3.2006 7:13

Jo, ale to druhé je o Křečkovi a ten není ministrem zdravotnictví

aniž je dodavatelem léků. Možná ale dodává těm nemocnicím pacienty...
Uzel 1.3.2006 1:17

Já tomu nerozumím

v normálním životě je to přesně naopak pokud chce člověk vymoci své peníze a je dotlačen k tomu aby podal návrh na konkurz tak to nesmí udělat sám ale musí na to být minimálně dva věřitelé. Ale v této situaci se to hodí tak se z toho udělá třeba kartelová dohoda opravdu podivné.
Lerak 1.3.2006 6:26

Re: Já tomu nerozumím

Uzle, vám patří stejná odpověď jako strejdovi. Nebo neplatit patří k prioritám socanského státu?
jura-p 1.3.2006 0:57

Proč nezkoumají kartelovou dohodu neplatit.

Mezi nemocnicem je dokonce jasný koordinátor tohoto postupu. Dokonce vyhrožoval těm, co chtěli své peníze, že na ně svolá zastrašovací radu obrany státu. A jmenoval nuceného správce instituci, co zaplatit mohla a ten schvaluje všechny peníze. Vyrovnání dluhu zjevně zakázal. A tento koordinárot kartelové dohody neplatit dokonce udával lživé údaje o výši dluhu, aby jeho neplacení nebylo považováno za tak závažné.
janabok 1.3.2006 1:22

Re: ou!

ve válečném stavu by jistě byl někdo postaven ke zdi...
v mírovém Absurdistánu vstoupí do ČSSD...
Nika 1.3.2006 1:29

Re: Re: ou!

A na prvním místě kandidátky velkou naději na imunitu a beztrestnost ! To nemá chybu ! 
conqueror 1.3.2006 1:45

Re: Re: ou!

Ano, ČSSD = Česká Strana Samolibých Dementů.
strejda 1.3.2006 0:19

Ochrana věřitele

Ochrana věřitele je záležitost vysoké důležitosti a u nás je opomíjená. Nevšiml jsem si, že by byla v pozornosti novinářů. Není ani v pozornosti soudů, což je mnohem horší. Co je al divné je, že nemocnice - a to nejen ty tři o kterých se dnes píše - dluží trvale velké peníze. A pak se den ze dne věřitelé rozhodnou, že přestanou dodávat. To je velmi zvláštní a zcela jistě to vzbuzuje dojem, že se jedná o dohodu. Já, když mně když někdo dluží peníze a nechce platit, dám na soud návrh na vadání platebního rozkazu a když nezaplatí, tak návrh na exekuci. Pokud se jedná o obce, pracuji pro ně i nadále - pokud mám na to volné kapacity - protože vím, že o peníze ani úrok z prodlení nepřijdu.
Viktor 1.3.2006 0:26

Re: Ochrana věřitele

A to vadí že se třeba jedná o dohodu?
Andy 1.3.2006 1:05

Re: Ochrana věřitele

no, možná se ty tři nemocnice dohodly, že nebudou platit za léky, třeba jim to poradil nějaký nejmenovaný doktor, slíbil jim, že až bude na ministerstvu, a že tam směřoval pěkných pár let, tak že dluh zamázne z rozpočtu, vystraší distributory, například hrozbou zastavení objednávek, a pak bude distribuovat nějaká jeho spřátelená firmička, z které poteče i do těch nemocnic něco málo pozorností, ředitelé jsou také potřební lidé.
 
 
 
I-Worm 1.3.2006 7:11

Re: Re: Ochrana věřitele

A co když se ty nemocnice dohodly s distributory, že oholí stát a následně zlikvidují vládu ? Vydírání může mít i ty nejbizarnější formy.
conqueror 1.3.2006 1:41

Re: Ochrana věřitele

Vzteklá reakce Ratha a Paroubka svědčí o tom, že úcta k cizímu majetku je obecně v Česku na nízké/socialistické/ úrovni. Nadává se a závidí restituentům, nevydává se zrekvírovaný majetek Židů a Němců(nenacistů), okrádají se majitelé domů. Ten, kdo něco má, byť to získal poctivě, ten aby chodil kanálama...Zlaté Česko, rudoodborářský to ostrůvek uprostřed vykořisťovatelského světa.
O.K. 1.3.2006 9:55

Re: Re: Ochrana věřitele

ale pane,zřejmě jste zapomněl na ČekTek,kde ozbrojená policie bránila polonahým mladíkům v pošlapání trávy?
Jura Jurax 1.3.2006 12:03

Re: Re: Re: Ochrana věřitele

Jděte do háje s čektekem a zmlácenými kraválisty protivícími se policii!
O.K. 1.3.2006 12:39

Re: Re: Re: Re: Ochrana věřitele

vidím,že máte problém s demoracií.
Ladislav N. 1.3.2006 13:31

Re: Re: Re: Re: Re: Ochrana věřitele

Vy máte problémy s chápáním elementárních faktů a souvislostí.
Lerak 1.3.2006 6:24

Re: Ochrana věřitele

Strejdo, vaše právní bezvědomí je hluboké!