2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Diskuse k článku

POLEMIKA: Ševčík jako zástupný problém.

Prezidentský pár, právě uvedený na Hrad, je ukázkou celkem malé části skutečně aktivních komunistů v době normalizace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kulheim 14.3.2023 8:33

Podle mého názoru je pan Ševčík normální člověk z masa a kostí, který má svůj názor a nestydí se za něj. Je ochotný dát ho veřejně najevo a diskutovat s těmi, kteří mají názor jiný, který vyjadřují až po přečtení Rudého práva.

Já mám názor na problémy ve společnosti, který vychází z mého žebříčku lidských hodnot. Mám to jednoduché. Jsem pro demokratickou společnost, ve které je základní hodnotou individuální svoboda slova a smýšlení.

Je zajímavé, že obhájci názorů pana Fialy a jsou stejní lidé jako ti, kteří hájili opatření v době korona virózy. Odstranit lidi z jiným názorem. Nic nového. To už tady bylo. Já jsem v takovém režimu žil většinu svého života a za žádnou cenu už nechci, aby se to opakovalo

On, bývalý komunista vyjadřuje svůj názor na demonstraci. Jiní komunisté ovládají politiku státu. Kdo je volí? Ti samí, kteří nadávají na pana Ševčíka.

Společnost je rozdělená. Lidé jsou netolerantní k jiným názorům. Myslím, že je to nebezpečná situace.

K. Křivan 14.3.2023 8:32

To není omyl, to je zločin !

P. Vychodil 14.3.2023 8:27

byla to první barevná revoluce...nařízená a řízená zvenku...jakjo ostatně všechny ostatní budoucí...

F. Kusák 14.3.2023 8:26

Jenže to, co se dělo se Ševčíkem nemá žádnou souvislost s podstatou demonstrace. Je to vyfabulovaná kausa a bohužel, on byl jen využít k dehonestaci účasti mnoha lidí na demonstraci. A jestli pak víte pane Církovo o čem mluvil na demonstraci třeba Igor Chaun nebo zástupci pětiset starostů?

R. Vacek 14.3.2023 8:24

Pamětníci vědí, že protestující byli Ztroskotanci a samozvanci, kterým vadilo, jak naše krásná vlast vzkvétá.

F. Navrátil 14.3.2023 8:23

Pětikolkoví polici a jejich spřízněná média předstírají, že demonstrace proti neschopnosti a nečinnosti fialové vlády jsou jen výtržnosti vyvolané působením ruských dezinformací. Z toho usuzují, že stačí na za prvé ofenzíva cenzorů proti nevládním názorům a za druhé vyslání Rakušanových mlátiček, které občanům natlučou pendreky do hlav lásku k Bruselu, vládě a jenerálovi. Není většího omylu.

I. Břízová 14.3.2023 8:22

Ne, nepochopil. A to vůbec. Ale ani já vás vůbec nechápu.

V. Církva 14.3.2023 8:19

Jestli jsem vás dobře pochopil, chcete tam radši chudáka umučeného Ukrajince, nebo chudáka Rusa z vystřeleného tanku.

V. Církva 14.3.2023 8:16

To se mýlíte, pana Ševčíka by tam hodně dráždilo že ten plyn není ruský :-).

Ale to budou asi spíš pomluvy několika studentů a bývalých vyhozených kolegů.

P. Vychodil 14.3.2023 8:13

studenti protestovat mohou a učitelé ne ? kolik různých metrů máš po kapsách ?:-)

V. Církva 14.3.2023 8:11

Tak ještě včera jsem si říkal, ať si Ševčík dělá ve volném čase co chce, ať tady nejsme jako za komoušů. Nicméně se zdá, že jak za komoušů se chová dlouhodobě spíš Ševčík.

Připomenul bych řecké báje, třeba o Theseovi, kde lumpové končili tak, jak chystali druhým. Ševčík zdá se nebyl jen u muzea, ale mladší kolegy, rektora a studenty štval dávno.

https://kauza-dekana-miroslava-sevcika.webnode.cz/news/pavol-minarik-jak-dekan-sevcik-ukoncoval-moje-studium/

https://kauza-dekana-miroslava-sevcika.webnode.cz/news/dekan-porusuje-predpisy-a-odmita-se-podridit-rektorovi-/

https://kauza-dekana-miroslava-sevcika.webnode.cz/

P. Hatina 14.3.2023 8:09

Ale no ták, zrovna naše univerzity si na svou názorovou nezávislosti a svobodu kritizovat politické poměry zakládají už od dob Karla IV. V tom by problém nebyl.

V čem je problém, když se ani na té univerzitě nedohodnou mezi sebou, koho kritizovat a koho ne. Třeba když nedávno bojkotovali prezidenta Zemana, tak v tom jednotná shoda byla. Ale s tou dnešní vládou jest to složitější. Jistě, kritizovat jí můžou, ale současně od ní požadují další prachy pro navýšování vlastních platů--Tak co s tím?

L. Hančar 14.3.2023 8:08

Budu jen volně citovat jeden komentář k perezidentské volbě: Ve svém okolí neznám NIKOHO, kdo by se hlásil na vojenskou nebo policejní školu. Já dodávám: potkal jsem jich pár a to byl ale materiál!

P. Hák 14.3.2023 8:03

Nejsem fanouškem pana Vlka, mj. proto, že občas vypálí radikální článek, aniž by u toho evidentně příliš přemýšlel. nemám mediální výlevy emocí v oblibě.

Nicméně dnešní článek takový není. Na páně Vlkovy poměry je psán s chladnou hlavou a velmi rozumně.

L. Hančar 14.3.2023 8:02

Ta vlajka je taky exponát. Na připomínku genocidy slovanských kmenů anglosasy na východě Evropy.

J. Rybník 14.3.2023 8:01

Dělal to ve svém volném čase, hlupáku!! Když bude sbírat vojenské čepice napříč dějinami, taky ho obviníte z neloajality? Vy jste stejný Urválek jako ten Josef!!

P. Hatina 14.3.2023 8:00

Snad jsem to nahoře napsal jasně " pravicová politika je dlouhodobý společenský proces, za který si i ty politické strany nesou dlouhodobě zodpovědnost.".

Tudíž, těžko ignorovat fakt že podobné pravicové reformy, o jaké se snaží tato vláda, už prováděly předchozí vlády stran - a že zkrachovaly na totální neschopnosti při jejich zavádění..

Jen tedy poznámka, když vezmeme do úvahy třeba zdravotnictví, tak "zdravotní reformou nemohlo být je placení třicetikoruny u doktora -ta reforma (by) měla být mnohem komplexnější.. Ale k tomu se ty pravicové vlády (a byly dvě po sobě) vůbec nedokopaly..

L. Hančar 14.3.2023 8:00

Jo, měl by jít do kotelny. Nakonec chartisté se tahali s uhlím, v plynové kotelně jen otočí ventilem s neruským plynem a pak si může psát samizdat.

P. Nemec 14.3.2023 8:00

Takže státní zaměstnanec nebo zaměstnanec státem řízené organizace nesmí mít vlastní názor? Nebo ho zatím může mít, ale nesmí ho vyjadřovat? Liberální demokracie?

J. Hrdlička 14.3.2023 7:58

takže je vše v pořádku, lidé si to vyřešili.

J. Hrdlička 14.3.2023 7:57

Takže ne ten návrh, který je většinou pokládán za správný? Ale vzhledem k vašemu rozhořčení, že si dovolují vládnout jen proto, že vyhráli svobodné volby, se ani nedivím:-)

P. Hatina 14.3.2023 7:52

Mimochodem, když mluvime o roce 1989, tak je třeba si uvědomit, že tehdy to byla skutečná, ale skutečná revoluce. Tudíž, řekneme že tehdejší komunistická vláda na začátku s těmi lidmi vůbec jednat nemusela, ale mohla - ještě nějaký čas posílat proti demonstracím jednotky stbáků. Stejně jako si mohla - ještě nějaký čas udržet vliv v centrálních (státních) médiích, aby ta označovala demonstranty za protistátní živly. Ovšem, za tu cenu - že potom pokud by ta revoluce přerostla v povstání, tak by už lidé s nimi a s komunisty nejednali v rukavičkách - nerad to připomínám, ale třeba v Rumunsku jejich komunistického Ceaušesca po převratu popravili..

Ale to jistě u nás nehrozí, i kdyby tahle vláda padla, tak to nejhorší, že si půjdou sednout do parlamentu jako opozice...

J. Karlík 14.3.2023 7:50

Je to jednoduché, má se realizovat návrh, který přežije aspoň jedno volební období. Jenže tento neuvěřitelný slepenec 5 stran zvítězil s programem antibabiš, jiný program neměli a ještě ho klidně dodatečně mění. A s tou jejich 108 se chovají jak z řetězu utržení. Jak se může spojit ODS s KDU? Je to fuj.

M. Kanda 14.3.2023 7:49

Minulost doc.Ševčíka sice není nic moc, ale jsem ochoten jí tolerovat. Neříkám, že chápat a schvalovat, ale tolerovat ano.

Mnohem více mi však vadí jeho přítomnost a tu tady primárně jde. Když děkan státem zřízené fakulty protestuje proti státu, tak je tu něco hodně špatně.

I. Břízová 14.3.2023 7:39

Patrně jste si nevšiml, nebo nepochopil, co je exponát a co vlajka cizího státu.

P. Hatina 14.3.2023 7:37

Tak už dejme tomu,, každý novinářský elév, který dostane na starosti rubriku "zdravý pohyb " pochopitelně nezapomene na konec každého článku připsat " pokud začínáte tak , se tak se nepřepínejte, může docházet ke zdravotním potížím, a navyšujte své sportovní dávky postupně.

Čili vyslat zlenivělé pražáky na desetikilometové trasy po městě vlastními silami , byl píše hazard. Řekl bych spíše, že si to ti lidé mezi sebou vyřešili i bez hraběcích rad pánů novinářů, nějakou společnou jízdou autem se sousedy..

J. Hrdlička 14.3.2023 7:30

Vždy ́t to dělala, radila lidem, jak se s touto situací vyrovnat, jak se dostat do práce atd...... .

Tou seriozní reakcí vlády asi myslíte, že by měla podlehnout vydírání a vládl by tady vždy ten, kdo zablokuje dopravu. Pěkně děkuji.

Patrně jste nezaregistroval, že vámi jmenované období skončilo už v roce 2013, potom nastoupily levicové vlády.

J. Havelka 14.3.2023 7:30

ČECHY ČECHŮM!

Ukrajinskou vlajku a velrybu pryč z muzea!

J. Hrdlička 14.3.2023 7:27

Když se situace srovnáví s demostracemi v roce 1989, kak se velice, velice rádo zapomíná na zásadní odlišnost.Totiž, že tehdy vláda naměla mandát plynoucí ze svobodných voleb. Takže požadavky demonstrantů, aby s nimi jednala, byly naprosto oprávněné.

Co si, hergot, vlastně autor pod tím přitažlivým slovem diskuse teď představuje? Vždyť v parlamentu se diskutuje, vystupuje, pronášejí se různé návrhy.. ale potom se hlasuje a kdo získá většinu, ten jeho návrh se zrealizuje. Jak by se mělo stanovit, co z představ opozice parlamentní ale hlavně neparlamentní se bude realizovat, kdo to rozhodne?

P. Hatina 14.3.2023 7:25

Jak jste doufám pochopil, nejde mi o to aby média byla slouhy odborů, a aby seriozně posoudila situaci - už zablokování veřejné dopravy v Praze a blízkém okolí je kritická situace, na kterou by i vláda měla seriózně reagovat.

A k tomu druhému, pokud už hovoříte o mém pohledu na svět - ta snad pochopíte, že pravicová reforma má smysl a pouze pokud se povede a nese pozitivní výsledky. Z pohledu na trosky pravicových reforem vlád Topolánka a Nečase se asi musí plakat.