2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J.M. 27.1.2008 18:33

Re: Hov.o rekl Baloun

Obsah je taky moc špatnej. Ale je pravda, že přechodníky by měl používat jen ten, kdo je umí. Ono to není povinné a když se nepoužijí, nic se neděje. Ale špatně utvořený přechodník o svém autorovi vypovídá dost a smysl článku a vzdělání autora je hned jasnější, víte?

J.M. 27.1.2008 18:27

Re: Re: Antiradarčíci jsou prospěšní komu ?

racku, ale mně je jedno, koho ten radar chrání a koho ne, pro mě je podstatné, aby tu byla přítomnost USA, to nás nejlépe ochrání, nikoli před raketami, ale před Ruskem a možná i dalšími zájemci o tento prostor. Je to jedinečná příležitost konečně zajistit jakous takous ochranu toho našeho tak těžko bránitelného prostoru.  Ale chápu, že radarčíci to tak necítí a mají na to právo. Naštěstí stavbě radaru nemohou zabránit., alespoň tak doufám, protože je tu konečně vláda, která i za cenu ztráty popularity jedná státotvorně.

J. G. Pašek 27.1.2008 18:19

Re: Re: Pan Pacner je "typický" Čech. Za komunistů sloužil komunistům až do roztrhání těla, přišli

Kdyby byli z práce vyhozeni ti TYPIČTÍ ČEŠI, kteří sloužili komunistům až do roztrhání, tak by přes noc přibylo 70% nezaměstnaných a K. Gott by vyletěl na dlažbu první a česká divadla, univerzity a fabriky by zavřely dveře.

Hrad 27.1.2008 18:15

Re: Re: Re: Re: Je to horší, než jsem si myslel -

Děvčata, jak vím oblibují "hromničky", jestli víš co to je?

Ale vážněji. Jistě něco víš o dělových člunech, jako prostředku diplomacie, mající zajistit volný obchod. Mladé USA tuto taktiku nevynalezly. Ve svých krátkých dějinách ji však úspěšně uplatňují od počátku své existence. Japonci by mohli vyprávět. Jinak by Monroova doktrína byla jenom cárem papíru. Až ropy bude ještě méně, a státy mající na svém území její zdroje, ji nebudou ochotny prodat za žádné peníze, ani vyměnit za svoji suverenitu-svobodu, nastoupí dělové čluny/rakety, s různými hlavicemi. Na to je třeba připravit okamžitě použitelnou technologii, a indokrinované obyvatelstvo(hlavně vlastní). Možná stojíš na té "správné" straně, pro kterou je ubití kočky horší zločin, než ubití člověka. Jestli je tomu tak, radar v Brdech je pro tebe zdrojem jistoty a sebevědomí,  Pokud by si mně chtěl umravnit povrchně pochopenou teorií komparativní výhody, nebo konstatováním - magor, šetři síly. Vol to druhé. Dá to méně práce-fyzické, i intelektuální.  

Možná jsem nespravedlivý. Možná věříš, že "Světlé zítřky" , jak to v životě chodí a jak to  říkali ti, jejichž červené jméno jen štítivě vyslovuješ, potřebují mučedníky(ducha ). Pak se omlouvám, vaše Svatosti. 

   

J.G. Pašek 27.1.2008 17:56

Re: nekupujte americké výrobky

Nekupujte americké výrobky, kupujte ruské . . . . začneme  akci  ČR VYSOUPIT Z NATO . . . podepisovat petice, demonstrovat, stávkovat, vyvěšovat plakáty, nosit odznáčky, vyhodíme USA programy z počítačů a dáme si tam svoje nebo ruské . . . .   my USA ukážeme jak jsme chytrý odvážný národ . . . hurá na ně . . . kdo s námi nejde, jde proti nám a je zrádce.

MK 27.1.2008 17:38

***

Vše zdarma - jako v tom bájném komunismu, holoubku sivý! To vykládej své babičce nebo raději založ sdružení s brdskými soudruhy předsedy MNV a můžete objíždět Česko s dramatickým pásmem "Rudé prdy-rudé Brdy". Mimochodem - na Moravě v Sokolnicích už radar NATO stojí - v tichosti a bez  protobolševických pindů a demonstrací.

pahejl 27.1.2008 17:26

Re: Bolševici vždycky lhali.

"Pravda je, že vždy byli zrádci v cizím žoldu."

ano. vcera komuniste, dnes ods. lzou, zrazuji v cizim zoldu a na nazor verejnosti zvysoka kali. zadny velky rozdil nepozoruji. zrejme tedy pouze prebarvili kabaty, ale ksindl je to stejny.

 pekne jste to napsal.

Petr 27.1.2008 17:25

nekupujte americké výrobky

Krásnej článek. Stop US radaru!!!. Stop neokonverzavtivcům co dnes ovládají USA. Naposledi měli tito pánové moc za prezidenta Regana. Je s podivem, že jejímu vlivu nepodlehl ani otec dnešního prezidenta. USA. Tato skupina vytváří démony kterým pak sama věří. Jejích politiky je politika strachu. Lidé bojte se my váš ochráníme. My jsem ty jediní dobří.My váš ochráníme.

ps 27.1.2008 17:22

Re: Obecná fanatizace obyvatel v ČR se nedaří a budit militantní nálady se taky nedaří

Bohužel stále ještě dožívají fanatici z dob minulých, a ta polovzdělaná případně senilní část populace stále slyší na jejich groteskní vytí.

Historik 27.1.2008 16:31

Obecná fanatizace obyvatel v ČR se nedaří a budit militantní nálady se taky nedaří

70% obyvatel ČR je proti stavbě americké vojenské základny na území ČR, na níž má být údajně umístěno elektronické zařízení k monitorování vzdušného prostoru (prozatím se hovoří jen o radaru).

lerak 27.1.2008 16:18

Re: Občané České republiky nemají právo do toho kecat

Ty debile pasáčku, teď s tebou souhlasím. O radaru je rozhodnuto. Ruská svoloč má utrum.

Petr 27.1.2008 16:00

Bolševici vždycky lhali.

Bolševici ve službách sovětských diktátorů vždycky lhali a tvrdili, že jednají podle vůle občanů ČR a že jsou sovětským soudruhům rovnocenými partnery. Pravda je, že vždy byli zrádci v cizím žoldu. Dnešní "koordinátoři" se od  bývalých internacionálních soudruhů nijak neliší.

A 27.1.2008 14:21

Re: Re: Re: Souhlasím

Jardo, Jardo!  Z dějepisu 5. gramatika 4. Od zítřka dávej ve škole pozor.

Tomas B. 27.1.2008 14:05

Re: To víte, že zajímá!

Takže odpověď na váš příspěvek rozdělím na dvě části:

a) Ruský kapitál - jistě víte, že dohledat skutečného vlastníka společnosti je obtížné, zvláště, sídlí-li mimo ČR a zvláště, pokud jde o právnickou osobu, jejímž vlastníkem je jiná právnická osoba, případně řetěz právnických osob. Proto se člověk zpravidla spoléhá na informace z neověřených zdrojů (konec konců taky nejsem placen za to, abych ověřoval vlastníky společností, že...). Tedy na otázku jak jsem přišel na ruský kapitál v BigBoard - slyšel jsem tuto innformaci z několika zdrojů a to dávno před tím, než se vůbec vyskytla nějaká NE RADAR iniciativa. Může jíte tedy o blábol? Ano může. Co víc dodat. Tak to ale chodí, že člověk denně pracuje s neověřenými informacemi. Ostatně soudím, že ve věci financování Ne  základnám! je informace o vlastnictví té společnosti sice zajímavá, ale ne podstatná.

b) Ostatní části mého příspěvku jsou ovšem podloženy mnohaletou praxí v reklamě a plně si za nimi stojím. Nejde o doměnky nýbrž o popis stavu. Osobně jsem viděl řadu aktivit sdružení Ne základnám! již během loňského roku a naprosto odpovědně a jasně říkám, že prostě na "tranparentním" účtu toho sdružení není o těchto aktivitách žádný záznam. Současně si stojím za cenovými odhady na tyto aktivity - tedy za svým tvrzením, že se pohybují v řádech stovek tisíc Kč. Vzhledem k tomu, že pochopitelně není k dispozici žádný monitoring těchto aktivit, nelze stanovit odhad nákladů přesněji. Je tady ale rozpor V ŘÁDECH! Jestliže má Ne základnám! k dispozici řádově 200.000Kč a z toho utratí cca. 80.000Kč za různá drobná vydání a pronájem autobusu (největší položka) a na účtu jim zbývá cca. 120.000Kč, ptám se prostě, z čeho byly placeny aktivity ostatní. To je přeci rozpor, který bije do očí - alespoň člověka, který není slepý.

Abonent 27.1.2008 13:37

Kdo je proti posílení obranyschopnosti republiky ?

Vážený pahejle, velmi Vám děkuji za Váš příspěvek do diskuze. 

Je to naprosto dokonalá ukázku úrovně lidí, kteří aktivně vystupují proti posílení obranyschopnosti naší vlasti. 

Takže shrnutí : nejaktivnější antiradarčíky podporuje firma s ruským kapitálem, nejsprostší křiklouni mají místo mozku ubohý pahýl.

Proti vybudování Radarové stanice Brdy zkrátka jsou : 1) blbí   2) navedení.

Ještě jednou Vám děkuji.

pahejl 27.1.2008 13:34

Re: Kdysi se vlastizrádci trestali

nebylo by asi od veci tech tricet procent proradarciku postrilet, lec v teto dobe je treba se s timto ksindlem vyrovnat demokraticky, sic by hrozilo humanitarni bombardovani soudruhu z usa.

Paja 27.1.2008 13:28

aspon ze nam prispejou do rozpoctu statu kdyz uz nic jineho

Nejsem tedy ucetni ale predpokladam ze :

Plakaty byly darovany Ne zakladnam. Pak by mela byt odvedena darovaci dan  - dle zákona č. 357/1992 Sb,  § 6, odst. 1 pismeno b/ : jiný majetkový prospěch. Plakaty na bilboardech nemaji zanedbatelnou cenu.

A ona firma ktera poskytla zdarma plakaty neuplatni v priznani svych danovych povinnosti  vydaje na jejich porizeni dle § 25 odst. 1 pismeno o/  zakona 586/1992 Sb., o daních z příjmů. Dale dle §20 odst.8 tehoz zakona tento dar nezahrnula do hodnoty daru ktere lze odecist od zakladu dane.

pahejl 27.1.2008 13:21

Re: No vida, tak ev. příští vrchní velitel ozbrojených složek ČR

zidakum a emigrantum je to jedno, oni svoji kuzi nasazovat nabudou, instalaci radaru pouze budou cerpat vyhody. proto tu taky ten radar tak vehementne podporuji. ale co si myslet o debilech, kteri nabyli dojmu, ze tu instalaci radaru vznikne raj na zemi a jiz nikdy nezavladne totalita, protoze nas strycek sam za ten ohly hrbet vzdy rad ochrani, to tedy skutecne nevim Rv

pahejl 27.1.2008 13:15

Marde otevrene rikam ze jsi debil

pokud nerozumis tomu ze nekdo je schopny udelat webove stranky zdarma pro dobrou vec, pripadne dat par stokorun za registraci domeny. skoda ze americane nejsou schopni ani zaplatit si proradarovou kampan. potom totiz oblbovaci klvanuv tym plati navzdory svemu nesouhlasu danovi poplatnici z vlastni kapsy. ergo ty jako proradarovy hnup tahas z me kapsy penize, jsi tedy prachsprosty zlodej!

pavel 99 27.1.2008 13:00

Re: A kdo p. Glivický...

myslíte Chytilovou? Tak ta to nejspíš opravdu dělá zadarmo. Na tu označení "užitečný ....." sedí do puntíku.

Jahus 27.1.2008 12:24

Re: Pan Pacner je "typický" Čech. Za komunistů sloužil komunistům až do roztrhání těla, přišli

Najvyšší čas rovnat hranici a schraňovat smolu.:-D

Haui1 27.1.2008 12:15

Kdysi se vlastizrádci trestali

zastřelením. Dnes se mohou  pohodlně vybavovat v médiích a tvářit jako ublížení.

jirka.s. 27.1.2008 12:01

Re: Pan Pacner je "typický" Čech. Za komunistů sloužil komunistům až do roztrhání těla, přišli

Tož tu o panu Pacnerovi už známe! A teď nám porozprávěj pro koho sis za komoušů trhal tělo ty, husáku!

Milan 27.1.2008 11:25

A kdo p. Glivický...

a kdo platí oblbovací kampaň na přesvědčení lidí,jak to dělají agenti jako Klvaňaa někteří "umělci"???

R 27.1.2008 11:18

užiteční idioti

Instalací radaru dáváme najevo svou vůli se bránit, a to proti komukoliv, proti komu bude potřeba.  Z tohoto pohledu jsou odpůrci radaru jednoznačně užiteční idioti a je úplně jedno, jestli jsou kompletně placení kýmkoliv nebo jestli všechno dělají zdarma ve svém volném čase.

zet 27.1.2008 11:03

Re: Re: Re: Souhlasím

Kozák Jermak dobyl Sibír v 16. storočí, Británia, Francúzsko a Španielsko Severnú Ameriku od Pawneeov, Delawarov, Irokézov, Apačov atď. ešte trochu neskôr, Británia Severnú Ameriku od Španielov a Francúzov ešte trochu neskôr... to bude bordelu, keď sa to bude musieť vracať!:-D:-D:-D

Mard 27.1.2008 11:01

Re: Re: Nejde o radar přece....

Proboha, v Latinské Americe přijali Marshallův plán? Ty víš o historii asi pěkné velkou věc!

Mard 27.1.2008 11:00

Re: Re: Souhlasím

Ne, Rusko pouze umisťuje mírové raktery a provádí přátelskou bombardovací výpomoc v Čečensku :-) Ostatně určitě nás ani agresivně neokupovali, to byla bratrská družba na základě pozvání komunistů.

Mard 27.1.2008 10:57

Re: No vida, tak ev. příští vrchní velitel ozbrojených složek ČR

Tebe bohužel nemůže uchránit nic :-( Měl by sis pořídit pistoli, aby ses mohl bránit, kdyby tě napadla myšlenka.

Mard 27.1.2008 10:55

Re: Pan Pacner je "typický" Čech. Za komunistů sloužil komunistům až do roztrhání těla, přišli

Zato ty jsi "typický" Amorek. Máš holé pozadí, plnou hubu řečí o lásce, ale po každém rád vystřelíš své usliněné, jedovaté šípy!