29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

OTÁZKA: Chce nás Putin schlamstnout?

Ano, i nás… Rusko v čele s Putinem je největší současná hrozba pro civilizované lidstvo, opravdová říše zla. V minulé století to bylo Německo (když Hitler vrazil nůž do zad i svému spojenci Stalinovi), předtím Napoleonova Francie, kdysi třeba Čingischán.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Laurencikova 22.6.2022 11:13

R^

O. Kaucký 22.6.2022 11:13

EU nový dějepis.

V. Novak 22.6.2022 11:18

dějeBIS...

O. Kaucký 22.6.2022 14:48

No úplně správně by bylo dějeBIS s cedulkou: Vyrobeno za pomoci dotací z EU.

I. Širůček 22.6.2022 14:53

Koukám, že místní rusofilové nemají ponětí o tom, že druhá světová nezačala Mnichovem, ale napadením Polska bratrskými armádami Rudou a Wehrmachtem ...

O. Kaucký 22.6.2022 16:18

A zdalipak víte proč?

V. Kuhaj 22.6.2022 9:43

Putin jasně deklaroval, co chce. To že tady se to nezveřejňuje buď vůbec, nebo jen nesouvisející úseky, opatřené ovšem patřičnými komentáři, svědčí o fanatismu současné vládnoucí garnitury a servilnosti provládních médií.

Tady se stalo takovou módou interpretovat názory jiných ve smyslu "on sice říká tohle, ale ve skutečnosti tím myslí tamto..." že už to snad ani jinak neumíme, ale tohle samozvané jasnovidectví nám byl čert dlužen.

Informace, že musíme Ukrajině pomáhat (rozuměj, dodávat jí zbraně i cokoli dalšího, a vyhlašovat dvousečné sankce) i za cenu vlastního zchudnutí je věta děsivá, protože opět fanatická, od které není daleko k větě, že Ukrajině musíme pomáhat i za cenu vlastního zničení.

Čert vzal Stalina, a vás ať vezme taky, vy válečný štváči jeden.

J. Rybník 22.6.2022 9:44

R^

K. Novák 22.6.2022 9:58

A co Putin (s vyjímkou okupace rozhlehlých území) chce?8-o

V. Kuhaj 22.6.2022 10:10

Putin chce, aby neměl za zadnicí NATO, tak jako nechtěli Američani za zadnicí na Kubě ruské rakety. Rusko tenkrát pochopilo a ten krám si odvezlo zase zpátky. Putin chce, aby nejen nenarůstaly fašizující výpady proti ruské menšině na východně Ukrajiny, ale dokonce aby úplně přestaly. Putin chce, aby byl klid jako za Janukovyče, který je tady sice prohlašován za proruského, ale jen proto, že nebyl protiruský.

Nevím, pane Nováku, já si na jasnovidce, na rozdíl od autora tohoto článku, hrát nechci. Jen nechápu, proč je nad těmito argumenty máváno rukou, a předstírá se, že Putin chce "schlamstnout" celý svět.

J. Sládeček 22.6.2022 10:24

👍

V. Novak 22.6.2022 11:21

No, tenkrát i USA pochopily - tedy JFK pochopil - a odvezl si svoje atomové krámy z Turecka a Itálie.

K. Dvořák 22.6.2022 10:06

Putin bohužel neřekl jasně co chce. Jednou chce zabránit rozšiřování NATO, podruhé chce denacifikovat Ukrajinu, potřetí brání Rusy před genocidou, počtvrté chce navracet a posilovat jako jeho velký vzor Petr Veliký. A našly by se možná i další příklady toho, co chce. Celé je to zarámováno tvrzením, že rozpad SSSR byl největší geopolitickou katastrofou 20. století.

Největší chybou západních zemí bylo to, že to bylo obecně bráno jen jako kecy pro domácí publikum. A není divu, protože kecy jsou to, co jde současným západním politikům ze všeho nejlépe.

J. Rybník 22.6.2022 10:09

Možná to i řekl, ale přes cenzuru to k nám nedoputovalo, nebo to cestou různě poupravovali Fištejni a Dřevojánci.

V. Kuhaj 22.6.2022 10:14

Zabránit rozšiřování NATO, denacifikace a bránění ruské menšiny z východu Ukrajiny před genocidou, to jsou důvody, o kterých mluvil od začátku. Pro mě jsou dost jasné i pochopitelné. V čem je problém?

J. Ganaur 22.6.2022 10:27

Ve vaší hlavě!:-/:-/:-/

V. Kuhaj 22.6.2022 11:20

Nikdy mě nepřestane fascinovat, jak se hlásíte k úžasné budoucnosti bez Ruska, a zároveň používáte jeden z nejhorších nástrojů, které totalitní režimy používaly proti svým odpůrcům - odborně dokazovat, že mají problém oni sami, v hlavě! Gratuluji, Orwell by z vás měl opravdu radost!

V. Novak 22.6.2022 11:41

Ve vaší hlavě je zato pusto a prázdno - to se nedivte, že nic nechápete a jen duníte.

K. Dvořák 22.6.2022 10:44

Bránění před údajnou genocidou ruské menšiny tím, že na území, kde tato menšina možná není až tak úplně menšinou, zahájím válku, řadu měst a vesnic srovnám se zemí, minimálně tisíce, ale spíš desetitisíce lidí pozabíjím a z miliónů udělám uprchlíky bez domova, to má být ta vaše ochrana? Ochrana na ruský způsob :( Právě proto všichni, kdo mohou, nechtějí mít s Ruskem nic společného.

Denacifikace je klišé, která funguje jen na ruské publikum (a je dost dobře možné, že v tomhle punktu by měl dost práce doma).

Zabránit rozšiřování NATO, to může být jediný pochopitelný cíl, i když v první řadě svědčí o ruské paranoii. A je to patrné zvlášť teď, kdy si NATO dává velký pozor, aby Putina moc nenahněvalo. NATO je pes, který hlavně štěká, ale moc nekouše.

V. Novak 22.6.2022 11:39

A nevylučují se.

J. Lukavsky 22.6.2022 10:19

"Putin jasně deklaroval, co chce." Ano, a to obnovit SSSR. Otázka je, zda bývalí členové Tábora míru a SSSR o to stojí. J.L. end

V. Čermák 22.6.2022 11:19

No to tedy neřekl, říkáte to pouze Vy a vám podobní Vykladači "pravdy"...;-DRv

D. Laurencikova 22.6.2022 11:26

Mate naprostou pravdu. Ja take kolikrat zasnu nad tim, ze kdyz nezadouci politik rekne neco, proti cemu nemuze byt vyhrad, tak se to aspon napadne, ze "ve skutecnosti vubec nemysli to co rika, ale neco docela jineho"! Nejde myslim ani tak o jasnovidectvi, jako spis o to, ze dnes nejde o to, CO bylo receno, ale KDO to rekl. A persona non grata nemuze rict nic prijatelneho, to je snad jasne. A kdyz jo, tak to tak nemysli!

Silenstvi se stupnuje, Nemci se rozhodli po neustalem rypani Ukrajincu konecne prevzit "vudci roli" v boji proti Putinovi. Bude se vyzbrojovat, dodavat zbrane, i ti leopardove, ktere puvodne Scholz nechtel... Vyskolujeme nepokryte Ukrajince na bojove technice a tim JSME davno valecnou stranou. Nemame uz zabran, vsjo rovno! I za cenu vlastniho zniceni, jak pisete.

Do toho knuci Habeck, ze nam Putin pry vyhlasil hospodarskou valku, kdyz ponekud utahl dodavky plynu, po vsech tech sankcich, nejtvrdsich v dejinach a stale se stupnujici vojenske vypomoci Ukrajine.... Takze oni mu nic nedelaji a Putin je chce hospodarsky znicit..... Chape to nekdo?

V. Kuhaj 22.6.2022 11:46

To je prostě rozdíl mezi diskusí a propaganda. Hnusná, splachovací, manipulativní propaganda, tvářící se jako společenský názor, jemuž předcházela diskuse. Takže my vyhlašovali sankce (a tedy porušovali smlouvy a dohody) a když něco udělá Rusko, řveme, že porušuje dohody. Litva teď porušila dohody zamezením dopravy zboží do Ruska, ale my řveme, že Putin nemá co kázat o dohodách. My to Rusko prostě nebudeme brát vážně, dokud...raději nedomýšlet.

D. Laurencikova 22.6.2022 12:35

Jim je to snad jedno, pane Kuhaj. Nebo jsou opravdu tak zabedneni! Kdybyste videl napr. tu babici Marie-Agnes Strack-Zimmermann (FDP), tuto udajnou "expertku pro obranu..." Jak busi do boje, bezohledne, tvrde na Putina, my mu to vokazeme!!!

Zeleni maji vsichni na hlavach helmy a jsou odhodlani obetovat nase zivoty za "kulturni identitu Ukrajiny", tedy za totez, co v Nemecku de facto kriminalizuji. Jen zkuste jako Nemec v Nemecku bojovat za nemeckou kulturu a identitu.... Nebudete se mit cemu smat!

Dnes je politik, ktery chce spis jednat o miru nez o valce, absolutni vyjimkou. Mozna i proto, ze je okamzite z rad kolegu napaden a znicen. Oportunismus ma prednost pred pudem sebezachovy...To dopadne!

O. Kaucký 22.6.2022 16:40

Zkuste v u nás hajlovat třeba na fotbale a nejlépe s vytetovaným Hitlerem nebo hakenkreuzem. Na Ukrajině je to projev demokracie. Když se o tom zmíníte, tak se do vás pustí všichni s tím správným, sluníčky certifikovaným názorem.

D. Laurencikova 22.6.2022 16:50

Ano, velice se tesim na tuto Ukrajinu v EU. Ale to se vyresi. V Nemecku sice nesmite byt ani patriot, ne tak nacionalista, ale Ukrajinci jiste dostanou vyjimku. Zeleni, kteri jsou dnes jednou z vladnich stran, prestoze odstranili i jen slovo "Deutschland" ze sveho volebniho programu, jsou prekvapive flexibilni. ;-)

O. Kaucký 22.6.2022 16:59

V ČR jdou tito „pryžoví” lidé napříč vládními stranami ba i některými mimoparlamentními. Jsou to naše sluníčka jasná, komunisté jim říkali avantgarda, zbytek populace „vlezprdelisté”. A už povstávají i noví udavači, dříve agenti Stb, ale někteří jsou zmatení, ještě nemají své řídící orgány. Ale jak jsem četl, asi včera, názory soudružky Jourové, všechno bude.

D. Polanský 22.6.2022 9:37

To je text na úrovni vystrašené důchodkyně.

V. Kuhaj 22.6.2022 9:45

Ne, to je text na úrovni fanatického válečného štváče, který odůvodňuje touhu válčit údajným strachem.