29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

OTÁZKA: Chce nás Putin schlamstnout?

Ano, i nás… Rusko v čele s Putinem je největší současná hrozba pro civilizované lidstvo, opravdová říše zla. V minulé století to bylo Německo (když Hitler vrazil nůž do zad i svému spojenci Stalinovi), předtím Napoleonova Francie, kdysi třeba Čingischán.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
O. Kaucký 22.6.2022 14:44

Silná Ukrajina? Jak toho dosáhne?

P. Diviš 22.6.2022 15:21

Není to v ničím zájmu.

Dokonce ani v zájmu Putina a Rusáků, kteří to spustili.

Jen o tom zatím neví, že vydělat na tom nemohou.

R. Polášek 22.6.2022 16:04

Tak je spolupráce a spolupráce. Spolupráce s cílem vytvořit energetickou závislost Evropy na Rusku není spolupráce, ale ekonomická expanze. Pouze rušští trolové a ruské putinovské ovce, čekající v případě vítězství Russka od svého pána pro otroky různé prebendy, mohou takovou "spolupráci" nazývat spolupráci.

A pokud zvítězí Ukrajina, tak za prvé dojde k jednoznačnému ekonomickému a politickému připojení Ukrajiny k zemím EU. Potom během 20 - 30 let se Ukrajina stane životní úrovní a politickým stylem dalším evropským státem. Jako jsme třeba dnes my nebo Polsko. Současně Rusko se propadne z toho ekonomického marasmu, v jakém už je, ještě níž a jeho vojenské schopnosti upadnou ještě víc než jsou nyní. Nebezpečná pro nás tak nebude ani Ukrajina a ni Russko.

Pokud zvítězí Russko, tak to pro něho bude Pyrhovo vítězství. Protože za prvé russáci budou muset absorbovat 10 - 30 miliónů Ukrajinců - Russku nepřátelsky naladěných osob, které si ještě navíc rozvážejí do všech možných zaostalých koutů Russka. Aby při nejmenším podnětu všude možně začali protirusský odpor. Za druhé Russko nemá peníze ani pozvednutí většiny svých původních obyvatel z životní úrovně tak Stalinovy éry, roku 1930 nebo roku 1950 na současnou úroveň. Natož aby Russko mělo peníze na nápravu ukrajinské infrastruktury, kterou při invazi na dobytých územích prakticky kompletně zničilo. Pokud něco , co rozbilo, na Ukrajině opraví, musí to sebrat původním rusským regionům. Těm se přirozeně nebude líbit, když jim Moskva sebere něco, co horkotěžko vyprodukovali, aby se sami omezeně pozvedli a místo toho se do rusského marasmu propadnou ještě víc. A takové Russko pak bude nebezpečné maximálně samo sobě.

D. Laurencikova 22.6.2022 16:46

Zatim to vypada spis tak, ze se nas prumysl polozi, bez ruskych surovin, ktere vy lehce ozelite jako "ruzne prebendy pro ruske trolly a putinovske ovce." Nasi ministri nas zcela vazne pripravuji na "leta odrikani"... Na co pak tu rozbitou, zkorumpovanou Ukrajinu chcete vlastne pripojovat? Jeste uvidime, do jake miry se hodite za orakel. ;-)

P. Vychodil 22.6.2022 12:17

pokud připustíme, pokud ne všechny, tak většina válek se vedla o zdroje, tak Putin z tohoto pohledu nemusí expandovat. Má všechny myslitelné zdroje, a parazitický tzv "demokratický západ" mu je závidí..kdo že to prohlásil "..je nemravné, že Rusko se není ochotno podělit se (míněno věnovat) o svoje přírodní zdroje ? Nebyla to "krvavá řeznice"?

pokud tedy připustíme tuto hypotézu, a zároveň slavný výrok, že "horší než prohraná válka je válka vyhraná", pak bychom se měli podrobněji podívat na příčiny vzniku této situace...a zřejmě vyjdou najevo různí kostlivci, které "demokratický" svět (což je cca 15% světové populace) nerad přiznává...

V. Čermák 22.6.2022 12:28

Tak, že příčinou války R-U je Chybná protiRuská politika USA, NATO a Ukrajiny. Dívat se na toznovu podrobně ji není třeba. Stačí zalovit v paměti...

P. Vychodil 22.6.2022 12:31

pokud nepochopíš, že to není válka UA-FR, ale proxy válka USA-RF, pak další diskuze ztrácí smysl...

V. Čermák 22.6.2022 12:59

Tak já to samozřejmě chápu, a také jsem to napsal, že se jedná o válku USA - Rusko a Ukrajina tam dělá loutku. Zdá se, že nechápavý jste tady Vy a maskujete to hloupým Tykáním...Rv

V. Církva 22.6.2022 13:14

Možná ve vlhkých snech ruských primitivů. Rusko není velmoc která by měla soupeřit s USA, je to mafiánský stát obchodující se surovinami. Přesto nikdo neměl zájem a důvod s nimi bojovat. To jen nenažraní středověcí Rusáci co si neváží lidských životů musí otravovat sousedy a Evropu.

V. Novak 22.6.2022 13:18

No, pokud by šlo ty suroviny získat zadarmo bez boje...

Dnešní Západ už není jako ten Hitlerův, který chtěl Slovany rovnou vyhubit, nejen jim sebrat suroviny.

Ono by to přišlo po těch surovinách samo...

V. Čermák 22.6.2022 13:38

Tak s USA soupeří spíše Čína. Rusko s USA nesoupeří, pouze si hájí svoje zájmy. Rusko je normální stát a obchoduje se světem dle zásad Kapitalismu. Tyto zásady ale Kádrováním, Sankcionováním a Buzerováním ničí USA a EU. Zaplačte raději nad současnou říší Zla, tedy USA, co do počtu Válek i Mrtvých, co nenažraní Amíci vyprodukovali...;-DRv

J. Černý 22.6.2022 13:58

Píše banderovský primitiv.

R. Valkovič 22.6.2022 12:11

Putin je prostě svině, mocná a vyzbrojená. Doufal, ře ruská armáda svrhne ukrajinskou vládu a obsadí celou Ukrajinu dřív, než se nějak vzchopí. Jenže to selhalo a teď bojuje, protože ví, že Západ je slabý a že Ukrajina nemá sílu ho sama zahnat. Teď už jen čeká, až Západu dojdou zbraně a munice a Ukrajincům odhodlání.

Buď můžete Putinovi lézt do zadku s tím, že se vám odmění, nebo můžete mlčet a doufat, že brzo chcípne. Nebo musíte bojovat, v našem případě podporovat ty, kdo proti němu bojovat chtějí. Takže Sláva Ukrajině a poslat jí co můžeme (Dany, T-72, BVP-2, Kuby atd.). Rychle nakoupit náhradu ze Západu nebo třeba Jižní Koreje (K-2 a houfnice jako Poláci).

Z. Lapil 22.6.2022 12:14

Přesně. Tak prosté to je.

O. Kaucký 22.6.2022 12:27

Ze kterého západu chcete nakupovat zbraně? Vždyť všechny zbrojovky byly buď zrušené nebo utlumené.

To, co navrhujete je naprosté a úplné odzbrojení Evropy a bez náhrady. Proč myslíte, že se Němci, Francouzi, Italové tak ošívají, když mají něco dát, oprava odprodat. Zadarmo dáváme jen my, Slováci a možná Poláci.

P. Vychodil 22.6.2022 12:29

a samozřejmě dojde, a již dochází, také tzv "demokratickému" západu nálada a nadšení podporovat tento nesmyslný konflikt...na úkor prosperity Evropy...

a budeš přesvědčovat svoje bližní, kteří nebudou mít to štěstí si pořídit kamínka na polínka, že jejich největším štěstím je mrznout, hladovět, pro větší slávu UA ? Nebo je vezmeš k sobě domů, aby se ohřáli a najedli ?

a vúbec, proč již tam nebojuješ ? všichni, kteří tady a jinde na diskuzních forech diskutují, co všechno, jsou farizejové, ochotní pouze hubou někoho podpořit...ale vyrazit na pomoc ?....jooo, to je "jiná káva"

jsi protě jen ubohý ratlík, který štěká za plotem při vědomí, že jemu se nic nemůže stát...

V. Čermák 22.6.2022 12:56

Proč by někdo měl být Svině, jen proto, že hájí zájmy svojí země. Že je svině vykládají právě Ti, kteří chtěli zájmy Ruska omezovat, Putin je předešel, podobně jako dříve s Krymem......

J. Ganaur 22.6.2022 14:31

Jen svině hájí svoje zájmy agresí proti sousední zemi.A jen moravská svině to schvaluje!:-P:-P:-P

O. Kaucký 22.6.2022 14:37

Cožpak jenom sousední, ale i přes moře přepluje.:-P

J. Vintr 22.6.2022 13:33

Ukrajina už prohrála, jen to západní politici ještě Zelenskému neřekli. Schválně sledujte, jak rychle se začne měnit protiruská rétorika našich ulhaných médií. Něco podobného se dělo v předminulém století, když Napoleon táhl z Elby na Paříž.....

J. Ganaur 22.6.2022 14:29

;-D;-D;-DJá jsem zvědavý na tu vaší!;-D;-D;-D

V. Humble 22.6.2022 11:17

Tem obhajcum Rusu kteri tvrdi ze Putin chrani mistni obyvatele mam asi tohle: Snazim se nebyt naivni a tak mam pocit ze blahobyt lidi neni na prvotnim hledacku mocnych. Za to aby se vylepsil lidem na uzemi mimo vas stat zivot se jeste nikdy v historii lidstva valky nevedly. Putin chce proste vytvorit dalsi velkorisi pod nadvladou Rusu. Evropa je zdegenerovana a pod ideologii zachrany planety skocila Rusum po drzce do ekonomicke pasti. Zapad je slaby rozklada se zevnitr pod ideologii debility ktera na sebe bere ruzne podoby od kriticke teorie v USA az po zelene silenstvi v EU. . Nejlepsi cas s toho vyuzit.Putina odsuzuji ale nedivim se mu. Konflikt by se tedy dal charakterizovat jako prilezitost dela zlodeje a ne zabezpeceni ochrany Ruska.

V. Čermák 22.6.2022 11:22

Tak Putin několikrát jasně řekl, co chce. Ale Vy Říkáte, že chce něco úplně jiného. Není vám ten rozpor aspoň trochu divný? ;-D

V. Kuhaj 22.6.2022 11:29

Zrovna teď jsem četl o nějakém novém rozhovoru s Justem: Putin prý mění strategii, už nechce denacifikovat, ale vytvořit nové impérium, což se prý Rusům líbí. Jen tam zapomněli dát Putinův projev, ve kterém to údajně říká. Takže takhle se tady s námi manipuluje. . Co takhle místo "Putin říká..." nám to Putinovo říkání zprostředkovat, abychom si udělali obrázek sami o tom, co vlastně říká.

D. Laurencikova 22.6.2022 11:35

Tak toho se vladnouci garnitura boji jako cert krize. Oni vam to predzvykaji, cemu mate verit. Vetsinou to kupodivu funguje. My tady v Nemecku NIKDY neslysime v nejake runde AfD-politika, ten neni NIKDY prizvan. Diskutuji porad ti sami - zeleni, cerveni, zluti, CDU - to je totez. Zato nam ale vysilaji zpravy, O AfD a O jejich spatnosti. Banda rozhadana, nicemna, nebezpecna, ze pry to je.... Vetsine lidi to bohuzel staci, pokud ji to vubec zajima. Jeste asi musi byt mnohem hur, ale to uz je na ceste Rv

V. Čermák 22.6.2022 11:37

No, myslel jsem si to...

V. Čermák 22.6.2022 11:36

No hlavně všichni ti Justové Vědí, co Putin chce...;-D

R. Polášek 22.6.2022 11:36

On to poslední měsíc říká v každém druhém projevu. Stačí to jen trochu sledovat.

V. Čermák 22.6.2022 11:41

Sleduji, Neříká. Že vy Slyšíte i trávu růst, jako Pithart? ;-D

V. Kuhaj 22.6.2022 11:48

Potvrzuji, neříká. Sleduji to dost, ne trochu. Klasika. Zase lhaní a lhaní.