21.5.2024 | Svátek má Monika


Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Gabriel 9.4.2024 13:28

Největším nebezpečím pro nás jsou troubové mezi námi.;-D

J. Jurax 9.4.2024 14:04

Nesporně.

Jistý problém je s definicí onoho trouby.

Navrhuji tuto: Trouba je ten, kdo nesouhlasí s tím, co si myslím a co říkám JÁ. Alternativně co si myslíme a co říkáme MY.

V. Petr 9.4.2024 14:50

Vystihl jste to dobře.

Daly by se najít i objektivnější kritéria, trouba věří něčemu, co je technicky či jinak naprosto nemožné.

Třeba tomu, jak budou migranti vydělávat na evropské důchody...

J. Jurax 9.4.2024 17:49

Ano.

Ovšem věříme-li tomu MY, musí to být technicky i jakkoliv jinak možné, i přírodní zákony se musí podvolit. Prostě MUSÍ! Odhlasovali jsme si to!

Popírat to mohou pouze dezoláti, Putinovi sluhové a vůbec jedinci zblbělí, stařecky dementní, konzervativní a pokroku nepřející.

D. Polanský 9.4.2024 12:54

Až se divím, že ještě žijeme, když všude kolem nás bezpečností hrozba.

D. Mach 9.4.2024 13:16

Asi si jen něco namlouváte.

J. Jurax 9.4.2024 18:18

Inu, to že nejste paranoik neznamená, ze po Vás nejdou ...

O. Kaucký 9.4.2024 12:44

Zase ten alternativní dějepis. Dříve se tomu říkalo překrucování nebo rovnou lež.

R. Nováček 9.4.2024 12:48

Ne,

Vy nevíte, že Hitlerovo Německo napadlo Belgii. Co je na tom alternativního ?

O. Kaucký 9.4.2024 12:54

To je snad také jediná pravda v tom článku.

J. Jurax 9.4.2024 14:10

Alternativu, neřkuli přímo lež, musíte se tam okořenit pravdou, aby Vám věřili.

Toť základní kámen reklam, volebních programů, řečí politiků, článků v médiích etc. Obecně propagandy čehokoliv.

P. Čech 9.4.2024 12:39

Cynismus, neznalosti a lži zde předvádíte Vy, pane Pánku. Přečtěte si např. definici pojmu "populizmus" ve slovníku cizích slov a uvidíte, že touto se živí naprosto všichni politici bez jediné výjimky. Tedy rozhodně ne jen Okamura. Ten naopak všude říká pravdu a nepodléhá žádné z ideologií kterékoliv z politických stran. Pomohu Vám . Populizmusje "styl politiky, který usiluje o získání široké základny voličů údajnou ochranou zájmů prostých lidí proti různým ohrožením a prosazováním témat vzbuzujících emocionální reakce veřejnosti". Už víte, co je to populizmus a kdo se jej dopouští a proč?

V. Kuhaj 9.4.2024 12:37

Vám se to označování lidí s nepohodlnými názory za bezpečnostní hrozbu nějak zalíbilo! Přišlo to z Německa, tamní ministryně vnitra začala označovat opoziční strany slovníkem, kdy se pamětníci zhrozili, protože jakoby opisovala stranické příručky NDR. Podle ní jsou bezpečnostní hrozbou celé strany, vy jste čučkaři s nějakými jednotlivci. Ale vy se poučíte, já vím!

Tady o tom máte počteníčko. Druhý odkaz je návod, jak nepohodlné strany odstřihnout od peněz. Nějak zaostáváte v tom třídním boji, soudruzi!

https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/nemecko-podle-ministryne-vnitra-zintenzivni-tazeni-proti-kra/r~80e503e2ca6711ee83060cc47ab5f122/

https://ct24.ceskatelevize.cz/clanek/svet/krajne-pravicova-strana-npd-nema-narok-na-statni-penize-rozhodl-nemecky-soud-345248

A. Pašata 9.4.2024 12:53

A pokud někdo v Německu zastává názor, že by se mělo změnit na chalifát s právěm šaríja, je to bezpečnostní hrozba, nebo je to jen nepohodlný názor a musí se tolerovat?

D. Polanský 9.4.2024 12:55

A některými i podporovat.

V. Kuhaj 9.4.2024 12:56

Je to názor, který se musí tolerovat. Máme přece demokracii.:-)

V. Kuhaj 9.4.2024 12:57

A některými podporovat, jak píše p. Polanský.;-D

A. Pašata 9.4.2024 12:59

Tak jsem rád, že tyhle lidi nepovažujete za bezpečnostní hrozbu. A že v tom duchu nadále budete komentovat, místo abyste muslimy kritizoval jako dosud :-)

V. Kuhaj 9.4.2024 15:09

...ehhh...

D. Laurencikova 9.4.2024 13:08

V Německu už velkým dílem udávají tón migranti. Proto je dnes možné zas řvát v ulicích antisemitská hesla a ze strany státu a jeho policie a se není dohromady čeho obávat..

P. Brich 9.4.2024 14:14

https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-nemecko-v-pozoru-islamiste-pripravuji-chalifat-40466992

D. Laurencikova 9.4.2024 13:08

V Německu už velkým dílem udávají tón migranti. Proto je dnes možné zas řvát v ulicích antisemitská hesla a ze strany státu a jeho policie a se není dohromady čeho obávat..

A. Pašata 9.4.2024 13:33

A co je špatného na antisemitských heslech? Diskutéři vám tady vysvětlí, že je to přece jen "jiný názor", na který má každý právo a že zasahovat proti tomu je cenzura.

D. Laurencikova 9.4.2024 13:36

Co je špatného na tom, v zemi, která má na svědomí holocaust a miliony Židů, opět vykřikovat antisemitská hesla?

D. Laurencikova 9.4.2024 13:36

Co je špatného na tom, v zemi, která má na svědomí holocaust a miliony Židů, opět vykřikovat antisemitská hesla?

A. Pašata 9.4.2024 13:44

No vidíte, a stejně tak je špatné v zemi, kterou okupoval Sovětský svaz, vykládat proputinovské kydy a papouškovat ruskou propagandu.

D. Laurencikova 9.4.2024 13:46

To nikdo nedělá. Někteří mají prostě jiný názor než vy, a to byste jim rád zakázal. A ještě si dovolíte kritizovat Putina, že v Rusku není demokracie!

D. Laurencikova 9.4.2024 13:46

To nikdo nedělá. Někteří mají prostě jiný názor než vy, a to byste jim rád zakázal. A ještě si dovolíte kritizovat Putina, že v Rusku není demokracie!

A. Pašata 9.4.2024 13:52

No vidíte, a antisemité mají jiný názor než vy a vy byste jim to ráda zakázala.

A v Rusku je snad demokracie? V zemi, kde vás zatknou za držení čistého papíru na veřejnosti?

D. Laurencikova 9.4.2024 16:15

Mit jiny nazor a chtit nekoho poslat do plynu, zadat zniceni nejakeho naroda - to jsou dve ruzne veci. Vy nejste dost zraly na to, abyste pochopil, co byl holocaust a proc neni mozne, v ulicich nemeckych mest vyrvavat: "Juden ins Gas"!