28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jirka.s. 29.8.2006 18:05

Re: Re: Pane Vízku.

Od Kaštanu.

milan007 29.8.2006 11:22

milý geronte

O lůze mluvíte tak zasvěceně a tak často, že ve mě klíčí přesvědčení , že mluvíte o sobě. Inu , dáváte mi Vy i soudruh František za pravdu, že idea třídního boje je vlastní i ČSSD:

žabák 29.8.2006 13:14

Re: Pane Vízku.

Mimochodem z té zlodějské luzy, jak vy říkáte lumpenproletariátu, se rekrutovala většina členů KSČ, včetně vašeho syfilistického Klémy.

gerontusinza 29.8.2006 14:08

Jistě byl syfilitik Re: Re: Pane Vízku.

mimochodem nebyl můj, to jen pracuje vaše modrá mozkovna bez jediného zářezu. Jenže ten lumpenproletariát se právě choval jako vy, kořistil a bylo mu jedno kde. Jenže u nich to bylo částečně z hladu, což ale u vás modrých štětek nehrozí. Vy jdete jen s tím kdo má prachy nebo je u něj cítíte. Mě Gottwald nezajímá to je minulost. Modré štětky jsou současnost. Pást vás nebudu a živit taky ne.

žabák 29.8.2006 14:29

Re: Jistě byl syfilitik Re: Re: Pane Vízku.

Ty hajzle, kdo je u tebe modrá štětka! Ty mě živíš?

gerontusinza 29.8.2006 16:11

Jo z daní. Re: Re: Jistě byl syfilitik Re: Re: Pane Vízku.

Ladislav N. :-))) 29.8.2006 19:44

Re: gerontusinza

Ty vaše daně bych chtěl vidět...;-D

vládík 29.8.2006 10:31

Ach jo, samé blbosti

1. Kam chodíte naslouchat (za dveře)?  Že slyšíte tu šeptanou chválu.

2. Snížení počtu křesel KSČ bylo dasaženo za cenu vytvoření jediné dvojstrany KSČSSD. Takže naopak - váha KSČ  významně vzrostla (viz prohlášení: máme /tedy KSČSSD/ 101 hlas, bez nás /tedy bez KSČSSD/ si ani ruce neumejete, my získáme ten sto první hlas atd). Paroubek zbolševizoval ČSSD, nikoliv že oslabil KSČ. Mimochodem: ta bolševizace se týká i způsobu řízení: jediný vůdce a ostatní povinně přikyvují.

Paj 29.8.2006 10:17

Pane Vizku vy se mi snad jen zdáte

mirek 29.8.2006 10:00

Paroubek pochopil úplně jiné věci

než idealizuje autor. Pochopil už dávno, že klíčem k udržení moci je legalizace KSČM, protože tehdy řekl, že si umí představit po příštích volbách ( 2010) KSČM ve vládě. A KSČM by byla hloupá, kdyby takového záchrance nechala ve štychu, takže výsledek ČSSD není  otázkou Paroubkova mistrovství, ale hlasů KSČM, využitých pro výsledek ČSSD. Je naivně hloupé se domnívat, že komunisté jen tak lehce opustí po 13 měsících něčí vlády své těžce dobyté pozice a umenší své volební zisky s rizikem ztráty. Dalším idelizujícím počteníčkem je vždy to, že za vlády ČSSD se republika postavila na nohy a zvlášť za posledních 13 měsíců, to je chutná krmě pro ty, co z gauče řídí celou zeměkouli. Dlouhodobý proces transformace socialistického zřízení a podnikání by přinesl toto ovoce každé vládě, včetně členství v euroatlantických organizacích.

delilah 29.8.2006 9:56

Vazeny pane senatore,

takovy pohled, jaky mate Vy na Duceho Paroubka je zaroven smesny i smutny.Smesny proto, ze se pokousite dokazovat, jakyze je to ten Paroubek chytry a moudry chlapik, ktery konecne poznal, jak "zakroutit krkem" bolsevikum, tim, ze je prizve ke vlade a smutne je to, ze mnoho takovych jako jste Vy, si nechce priznat, ze prozatim vzdy bolsevici zakroutili krkem socdem a ne naopak.Poburujici  je take to, ze se vubec nestydite Vy ani Vas velkohuby sef s takovou veci prijit na verejnost.To je stejne jako by K.Adenauer pozval do vlady Göringa, kdyby ten jeste zil, protoze podle socdemacke logiky, bolseviky voli pry pocetna cast obyvatelstva.Takovi jako vy a pan Jicinsky , Kavan a ostani vylupci by se  meli radeji vstoupit do KSCM, my ostatni bychom vedeli jasne s kym se nema mluvit, protoze s bolseviky si slusny clovek nezacina ani kdyby se tisickrat dusovali, ze jsou demokratickou stranou, protoze nejsou.Je to krute , ale moc bych si pral, aby  socialni demokracii  opet spolkli komunisti, ostatne pata kolona ve Vasi starne na tom zdarne pracuje.Jak se zda slusni socialni demokrate v teto zemi nejsou!

StandaT 29.8.2006 10:20

Re: Vazeny pane senatore,

Souhlas. Vízkův problém je, že politiku zúžil jen na moc. Morálku a etiku úplně vyloučil - viz jeho obhajoba soudruha Jičínského včera. On prostě antikomunismus zjednodušil na mocenský boj.

max 29.8.2006 10:35

Re: Re: Vazeny pane senatore,

já a moji přátelé si naopak myslíme, že v politice je nejdůležitější ideologie, protože potřebujeme především někoho nenávidět a pronásledovat, abychom nemuseli myslet.

StandaT 29.8.2006 11:04

Re: Re: Re: Vazeny pane senatore,

Ano, máte plnou pravdu. Poznal to můj táta a částečně i já s bratrem.

Gandalf 29.8.2006 12:39

Re: Vazeny pane senatore,

Vzdyt prece socan je jenom spatne umyty bolsevik. Tak proc by meli vsupovat do KSC?

Xlendi 29.8.2006 9:53

Pane exsenátore, pletete se

Editor mi krátí text i počet odstavců, tak snad bude můj komentář přehledný:

Ano, Paroubek byl vždycky schopný se na magistrátě domluvit s komunisty a v příadě, že věděl, že by byl v silné menšině, i s ODS - svědčí to zejména o jednom - ten pán je zcela bez jakýhkoliv skurpulí. Být lepším manažerem, než Gross neni žádné umění, ale ano - neberme mu tuto "zásluhu" - skutečně se mu podařilo tuto stranu vrátit na výsluní, a to zejména za pomoci koalice s KSČM, kdy prosadil řadu zcela nesmyslných a nákladných zákonů s vědomím, že on nebude tím, kdo podle nich bude muset hospodařit. Podařilo se mu přesvědčit neortodoxní voliče KSČM, že stačí, když budou volit jeho, že jim světlé zítřky v socialistickém ráji zajistí on.

Víte, jak se chovají moderní evropské soc. dem. strany? Např. prosazují liberalizaci trhu (britští labouristé), platby u lékaře (soc. dem. v Německu) či školné na VŠ  (rakouská soc. dem. či opět britští labouristé)  - pokud by se některá soc. dem. strana dala označit za moderní, pak to není Paroubkova soc. dem.! Ta je naopak jednou z nejméně moderních levicových stran na světě. A demokratická ČSSD? Další vtip? Vždyť v ČSSD už asi měsíc neplatí ani základní demokratické principy dělby moci, ale čím dál tím víc se prosazuje jednozančný absolutismus (viz Paroubkův povolební projev, odvolání výkonného místopředsedy atd).

ČSSD a NATO: Přesněší by snad bylo, "která přes přání velké části svých členů a přes evidentní snahu tak učinit od svého ministra zahraničních, nezabránila vstupu ČR do NATO".

K údajným ekonomickým úspěchům soc. dem. snad není třeba komentář. Jedině snad ten, žesoc. dem vláda měla na hospodářský růst jediný vliv - díky své neuvěřitelně rozhazovačné politice jej zbrzdila tak o 3%, na víc neměla síly. Poslední odstavec nezasluhuje snad žádný komentář. Jen snad jednu větu - kdyby byla ČSSD skutečně demokratická, tak podpoří odchodem ze sněmovny trojkoaliční vládu.

StandaU 29.8.2006 9:53

Soudruhu Vízku,

v neděli jsem potkal soudruha Béma (bývalý velitel moto oddílu LM v Liazu - Jablonec n. Nisou). Seděl v hospodě na Letné (Jablonec) a s ostatními soudruhy vzpomínal na cvičení a slavná léta v LM. Slovo dalo slovo a najednou přišla řeč na bývalého senátora soudruha Vízka, nejenom, že vás zde mají za rudou kůži, ale i soudruzi z LM jsou přesvědčeni, že dobře sloužíte komunistické pěsti. Zeptal jsem se jak to bylo s vaší prací v lomě, soudruzi řekli "on si to po..ral sám", ale dnes se vrátil na správnou cestu. Myslím, že vaši soudruzi vás mají rádi, že jste je nezklamal, tak se to  jeví po krátkém posezení u piva.  Chcete ještě někdy někomu dokazovat, že jste člověk, který se řadí mezi nekomunisty, přestaňte nám tady lhát a běžte tak kam patříte. Do .....e.

max 29.8.2006 10:36

Re: Soudruhu Vízku,

Stanislave, kde jste byl vy, když byl Vízek v lomu?

Marat 29.8.2006 11:11

Re: Re: Soudruhu Vízku,

Maxi,v tom lomu byl Vízek po prvé v životě užitečný.Škoda že naposled.

StandaU 29.8.2006 12:27

Re: Re: Soudruhu Vízku,

za komunistů jsem pracoval jako pomocný dělník u dráhy.

gerontusinza 29.8.2006 13:00

A to jste si to posral sám nebo vám to nškdo posral?Re: Re: Re: Soudruhu Vízku,

Pane máte samé důvěryhodné přátele a informátory. Taky jsem znal jednoho o kterém  jeden takový sdělil že si to posral sám, protože poslal do prdel.e ředitele politické školy v hospodě před studenty. Dostal maličkost  - 10 let kriminálu. A za co ? No přece lítal tam a spátky přes kanál jako palubní střelec a rozvracení systému. Takže celkem 13 let, protože si před tím odseděl jenom za to lítání 3 roky. Pane, nechte lidi ,kteří mají něco za sebou v klidu, nejsou na výmysly pitomců zvědavi.

StandaT 29.8.2006 16:15

Re: A to jste si to posral sám nebo vám to nškdo posral?Re: Re: Re: Soudruhu Vízku,

sorry, ale vy asi nejste normální, když takováto monstra obhajujete jen proto, že jsou na druhém břehu než modré straky.

gerontusinza 29.8.2006 16:58

Omyl pane neobhajuji. Jen jsou věci které mohu nebo nemohu změnit. Re: Re: A to jste si to posral sám nebo vám to nškdo posral?Re: Re: Re: Soudruhu Vízku,

A současnost mě zajímá proto, že ji mohu ovlivnit, v minulosti se hrabat nechci, protože jsem sám v té době očůrával rohy. Ale trvat na kolektivní vině všech komoušů, zvlášť těch kteří čůrali na tytéž rohy  v 80 letech a přitom omlouvat evidentní svině ,terá ta svinsta tvoří TEĎ a TADY, je jen zastírání a zástupný problém pro pitomce. (nebrat na sebe-slovní cvičení). Hezký zbytek dne.

StandaT 29.8.2006 9:49

ještě jedna poznámka

toto je reakce na titulek článku. Jiří Paroubek pochopil. Ano. Ale jen to, kudy vede cesta nahoru.

StandaT 29.8.2006 9:47

To Vízek

1. na pražském magistrátu je stále ještě krycí poklop, který nedovolí Paroubka objektivně zhodnotit (např. ztráty z podivných finančních operací), podobně i MMR. Až půjde dolů, uvidíme - počkám si na Váš komentář.

2. NATO a EU byly rozjety tak, že z toho vlaku vpodstatě vyskočit již nešlo. Tady se Paroubek, jako obvykle, chlubí cizím peřím.

3. stovka hlasů nemá jen symbolický význam, únorový projev nebyl jen slovní pyrotechnika

JK 29.8.2006 9:14

Asi žijeme v jiném světě

Paroubek nevytvořil nic nového. Pouze vrátil radikální socdem, kteří byli šílení ze Špidy a Grose,  z náruče komunistů. To je jeho zásluha.  Nevím jaký byl výsledek komunistů v posledních volbách, ale moc jiný jako teď nebyl. Když si to porovnáme s přirozeným úbytkem ročníků, ve kterých mají komunisti základnu, tak to taky není žádná sláva. Navíc masivní uplácení voličů a nárůst lidí závislých na rozpočtu. Podle těchto vstupních údajů by bylo úspěchem teprve 101 hlasů.

ivoš 29.8.2006 9:47

Re: Asi žijeme v jiném světě

KSČM 2002 18.5 procenta, 41 mandátů, 2006 12.8 procenta, 24 mandátů, 24 je asi 59 procent z 41, pokles o 41 procent mandátů.

bruno 29.8.2006 8:58

VÍZEK

Pane Vízku,

zase jste si spletl noviny.Ty Vaše se jmenují Halo noviny, tam budete mezi svými, sem nechoďte obtěžovat. Vaše pomýlené názory jsou již zřejmě známkou psychiatrické diagnozy, což Vám ani nemůžeme zazlívat.

Ostatním příčetným čtenářům :

K Jiřímu Paroubkovi : je nutné vidět i spoustu dalších věcí, které pan Vízek záměrně přehlíží - to, jakými formami J.P. jedná, co za ním zůstává za spoušť, jak je ohrožena demokracie a svoboda občana, jak se země zadlužuje, jak se sociálními dávkami uplácejí lemplové, jak se zvyšují daně, jak se zhoršuje systém zdravotní a důchodový?! Vlastní název strany ČSSD má poslední slovo DEMOKRATICKÁ? Myslíte si všichni, že to, jak J.P. řídí stranu, je demokraticKé? Jak zakáže poslancům v Poslanecké sněmovně hlasovat podle jejich svobodné vůle a názoru? To je nejen nedemokratické, ale i protiústavní. Nevidíte ty úplatkářské aféry, které se J.P.snaží zamést pod koberec, když už se na nich sám nepodílel ( možná se zase podílel na jiných na Magistrátě, ale ručka ručku myje ).

Já si myslím, že člověk, který není mdlého ducha nebo spojený  nějakým svým zájmem s KSČSSD musí všechno vidět sám. Tak ať nám pan Vízek neradí co si máme myslet a jde si pro ty  prášky na hlavu co si ráno zapomněl vzít.

jirka.s. 29.8.2006 8:52

Opět něco pro soudruha Vízka

KOJZAR Na rozdíl od těch druhých   (z Haló novin 5. května 2006)

Je 5. května. Před jednašedesáti lety začalo Pražské povstání,a vlastně několik předešlých dnů revoluční situace byla už v řadě dalších míst, či dokonce Rudá armáda byla v osvobozeném Brně a Ostravě a americké síly se připravovaly na obsazení Plzně. Možná, že bychom měli být přesní - povstání začalo výzvou Českého rozhlasu odvysílanou ve 12.33 a rozšířilo se rychle. I když mnoho mužů a žen se přestěhovalo do sklepa, aby někteří dokonce s kritickými připomínkami na adresu těch, kteří šli bojovat, většina obyvatel Prahy stavěla barikády, bránila je, anebo jinak pomáhala jejich obráncům. Tisíce hrdinů se dokázaly postavit mnohem silnější moci a snad žádný z nich se necítil v té chvíli hrdinou. Zahynuly jich tři tisíce sedm set a dalších pět set tentokrát sovětských vojáků padlo v hlavním městě aneb jeho okolí.Zač bojovali ti, kteří se postavili nacistickým ozbrojencům? Za sebe, jistě, ale to by nebyla úplná odpověď. Především za všechny ostatní Pražany a obyvatele své vlasti, ať již žili kdekoli, i za ty, kteří se ukrývali po celou dobu povstání ve sklepích. Mezi těmi, co bojovali dokonce i u rozhlasu, byli můj otec a matka. Ani oni se nikdy necítili hrdiny. Na to jsem si vzpomněl při demonstraci na Letenské pláni, kdy sem několik stovek autobusů přivezlo antikomunistické demonstranty z celé republiky, aby tu vypověděli svou nenávist. Mnozí se také cítili hrdiny, protože jejich odpor, často i se zbraní v ruce, poškodil nově vznikající společnost. I ti mladší, kteří přijeli, pod vlivem těch prvých také živili svou nenávist, ač vůbec nemohli pochopit, proč... A v té souvislosti mě napadla otázka, možná dnes kacířská, ale přece jen otázka: Nechá se srovnat hrdinství těch na barikádách a těch, kteří zapalovali stohy a vraždili podřezáním protivníka v padesátých letech? Ti z května 1945 šli bojovat pro to, abychom všichni mohli už konečně svobodně vydechnout, i za ty, kteří se schovávali za kamny

jirka.s. 29.8.2006 8:54

Re: Opět něco pro soudruha Vízka (pokrač.)

 (pokrač.)

Ti z padesátých let, kteří před několik dny společně se svými souputníky demonstrovali na Letné, vyhlásili válku své zemi proto, že jejich rodiny či oni osobně ztratili moc a majetek, anebo přicházeli z druhé strany hranic s úkoly, za které byli dobře placeni, ti hrdiny být nemohli. Dostávali často úkoly, které měly ublížit. Bojovali za sebe, nikoli za ideály. To dnes se zpětně domýšlejí jiné důvody a z těch, kteří vraždili či kradli, ničili či ubližovali, se dělají hrdinové boje za demokracii a svobodu.A tak jsem znovu musel sklonit hlavu před barikádníky z května roku 1945, kteří na rozdíl od těch druhých byli skutečnými hrdiny.

CO TY  NA TO, SOUDRUHU? Odpovíš konečně?