2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

MIGRACE: Ušlechtilá paní Šojdrová

Návrh Michaely Šojdrové, europoslankyně za KDU-ČSL přijmout pět desítek sirot z Blízkého východu, které jsou kdesi v Řecku, je všechno jiné, než co je nám předkládáno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Stirský 19.9.2018 8:32

Tyto a podbné příspěvky

zvedají jen žaludek hned po ránu. To opravdu nikoho vůbec nenapadne, že ta paní, kterou osobně skoro nikdo neznáme, chce několika děckám docela obyčejně pomoci? Bez nějakých velkých ambicí politických? A také tím ukázat ze strany ČR alespoň kousek dobré vůle? Takové a podobné rádoby velemoudré, mudrlantské příspěvky mně připomínají obsáhlé Goebbelsovy tirády o tom, jak neexistuje dobrý Žid a že postoj "Židé ne, ale ten můj je výjimkou", je nepřípustný. Ostatně ve zdůvodňování, proč něco nejde, jsme u nás mistři. Vím, o čem píšu! Jsem od 11,5 let polovičním sirotkem a poznamenalo mě to na celý život. A nemusíte se mně ptát, kolik si těch děcek vezmu. Žádné! Jsme natolik bohatý stát a platím dosti velké daně (z příjmů a každý den DPH, občas v hospodě i tu spotřební), že postarat se o 90 děcek zvládneme bez větších problémů.

J. Kulheim 19.9.2018 8:30

Paní J. Červená

Lidem, kteří se ocitnou v nouzi je potřebné pomáhat. Na tom se asi shodneme. V tomto případě je důležitou otázkou do jakého věku budeme ještě mluvit o dětech. Pokud bychom za dítě považovali 18-ti leté, tak vtáhnout takové "dítě" do úplně jiného prostředí může navodit jak pro adoptivní rodiče, tak pro dítě velké problémy.

Řeči se vedou a voda teče. Lidí by neměli zbytečně mluvit, ale měli by být příkladem pro ostatní. U politiků to platí dvojnásobně. Paní Šojdrovou neznám, ale kdyby zveřejnila o kolik sirotků se sama postará, stala by se pro mně důvěryhodnější. To platí i pro vás paní J. Červená a ostatní, kteří mají v tomto směru pevný názor.

Na světě je 3 miliardy lidí, kteří žijí v chudobě a každý rok jich 30 milionů přibude. Všichni se do Evropy nevejdou a všem se pomoci nedá. Takže vždycky budeme postaveni před otázku komu pomoci a komu už ne. Těch otázek na které bychom si měli odpovědět před debatou je víc. Pokud víte nějakém klíči k řešení, tak ho zveřejněte.

Pokud by politici šli příkladem byla by to nejlepší ukázka toho, že to s pomocí myslí vážně. Paní Merkel ani pan Macrom děti nemají a mohli by se postarat o víc sirotků než rodina, která žije z ruky do huby. Já bych jim možná také začal věřit.

Zatím si myslím, že se jedná o hru na city od lidí, kteří mají jenom zájmy nemají žádné city. Nemůžou být tak hloupí, aby nevěděli, že přizpůsobit se životu v jiných podmínkách je velmi složité a ne každému se to podaří. Jsou z toho frustrace atd.

F. Navrátil 19.9.2018 8:27

Euromadona Šojdrová

Šojdrová se v této problematice nikdy neangažovala a prohlédla (jaká to náhoda) před volbami. V minulých letech měla dosti času, aby z rodinných peněz cinknutých lichvářstvím založila nadaci na pomoc ubohým syrským sirotkům. Neudělala to a její nynější horování pro dovoz ubohých sirotečků (vousatých mladíků, kteří zaplatili tisíce dolarů za propašování do Řecka) se jeví jako politický předvolební hyenismus.

S. Netzer 19.9.2018 8:22

Re: Jak říkají Němci, takovou (nejspíš hranou) naivitu,

Jste si jistý, že Nicholas Winton věděl v roce 1939 o existenci plynových komor, vtipálku?

F. Houžňák 19.9.2018 8:10

Jak říkají Němci, takovou (nejspíš hranou) naivitu,

jako předvádíte, by měli policejně zakázat. Takže podle vás hrozí 24-letým muslimským "sirotkům" v Řecku transport do plynu?

P. Čech 19.9.2018 8:09

Ano, B je správně!

Kdyby to paní Šojdrová myslela lidsky a z přesvědčení humanisticky, již dávno by do Řecka odjela a dva či tři 17tileté "sirotky" si přivezla do své domácnosti. Ze svého platu by uživila i čtyři či pět. Naše zákony jí umožňují adopci takových "sirotků" a nikdo jí v tom nebrání a nebránil. Ani Babiš, ani Česká republika. Tak o co jde? O volnou soutěž politických stran podle čl. 5 ústavy. O nic jiného.

K. Nový 19.9.2018 8:09

Re: Prohra nebo vítězství „trollů“ bude vizitka národa.

V Sýrii se už nebojuje (s výjimkou Idlíbu). Mohou jet domů.

K. Nový 19.9.2018 8:08

Pravda

1) V Sýrii je již nebojuje (s výjimkou Idlíbu), takže se všichni mohou vrátit domů. 2) Skutečným sirotkům nejlépe pomůžeme v jejich vlastní zemi, která je jim kulturně blízká. Oni se naší kultuře přizůsobit nebudou chtít (tak jak se nechtěli přizůsobit v Německu, Švédsku či Francii). 3) Imigranty tu nepotřebujeme. Sýrie je bude potřebovat více - je třeba zemi obnovit a syrská armáda potřebuje rekruty, aby mohla dobít Idlíb. 4) Sama Šojdrová viděla jen chlapce ve věku od 12 do 17 let. Takže, vzhledem k tomu, jak se (ne)zjišťuje věk, budou to samí 28-leté "kluci". 5) Nejsou to žádní "sirotci", ale pouze "nedoprovázené děti", takže nejspíše brzo objeví, že jim zbylo spousta příbuzných, které budeme muset též přijmou v rámci slučování rodin a živit je. Závěrem, není o co stát. Šojdrová se nejspíše zajímá o nějaké místo v Evropské byrokracii nebo migrační neZiskovce. Je to celé podfuk.

R. Sorge 19.9.2018 7:59

Re: Prohra nebo vítězství „trollů“ bude vizitka národa.

Řecko není Protektorát.

M. Rastislav 19.9.2018 7:45

Prohra nebo vítězství „trollů“ bude vizitka národa.

V r. 1939 Nicolas Winton za protektorátu odvezl 669 dětí z Česka, umístil všechny v rodinách protestanské Anglie a zachránil jim život. V r. 2018 je v uprchlických táborech 3 500 dětí; z nich řada sama bez doprovodu dospělých potřebuje pomoc a jejich výběr nemůže být složitý.

Je pravda, že některé „děti“, když vystoupí z lodi, řeknou, že je jim 16let, i když je jim třeba 24let. Ale udělení azylu sirotkům je zodpovědný akt, při němž se zjišťují „rodinné poměry“ a při kompletní prohlídce dítěte též jeho zdravotní stav a skutečné staří.

Je pravda, že rozpoutání kampaně „pomoc 50 sirotkům ze Sýrie“ před volbami může svědčit o „citovém“ vydírání za účelem zisku volebních bodů KDU, ale když to pomůže těm sirotkům, tak mi to nevadí.

Je pravda, že vyjádření „trollů a trollek“ jsou ubohá, např. ať si je vezmou a živí ti, kteří je chtějí, nebo „ušlechtilá paní Šojdrová“ ale je to lepší, než kdyby byla „cenzura“ a člověk by si nemohl přečíst jejich placené příspěvky.

Prohra nebo vítězství „trollů“ bude vizitka národa.

J. Koroptvička 19.9.2018 7:38

Národní fronta

Wagner Neviditelný pes,komouš Keller a Ovčáček na jedné lodi. Rozhovor s Kellerem uděla Petříček, což je mladý zapálený ,,konzervativec. Tak nám tady vzniká nová národní fronta čekých národovců s kremlohujery. A Putin se v Moskvě chechtá. Má tam 25 milionů muslimů a nikdo tam nesmí proti nim veřejně vystoupit. Že by miliardář a oligarcha Putin byl vítač a neomarxista?

R. Gramblička 19.9.2018 7:38

Re: Jsem poloviční sirotek!

na dítě ale nevypadáte

R. Franc 19.9.2018 7:20

Re: Holáskovina

Jé, to je tak hloupý, paní Červená. Když už se oháníte židy, tak buďte opatrná, protože byste mohla to všechno muslimstvo dohromady pěkně naštvat. A pokud jste si tenkrát o svém sobectví, nedostatku soucitu, nenávisti a malosti povídali jen tak mezi sebou, tak to jste asi neměla moc hezký život. Ale je pravda, že je to vaše věc,

S. Netzer 19.9.2018 7:17

Re: Holáskovina

Přesně tak.

I. Krahula 19.9.2018 7:17

Re: já myslím

Ano,tato možnost je velmi pravděpodobná.Nepomůže nikomu,nána.

J. Kopis 19.9.2018 7:08

Šojdrová na ČT ve světle faktů - není co dodat!

https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1096898594-udalosti-komentare

F. Houžňák 19.9.2018 6:53

Tyhle argumenty jsou pěkné, ale vzhledem, že je to

celé se "sirotky" vylhané, nemají moc smyslu.

F. Houžňák 19.9.2018 6:52

"Sirotci" samozřejmě nejsou žádní sirotci,

ale vybraní potomci bohatších muslimských rodin, které se tak chtějí dostat do Evropy. Jak se ukazuje, prakticky v každém případě, kdy "ubozí uprchlíci" v Německu vraždili, je jejich identaita zcela neznámá a založená buďto na zfalšovaných dokladech, nebo na vlastních údajích, které dotyčný ubohý uprchlík úřadům sdělil. "Šestnácti- a sedmnáctiletým" je zpravidla něco mezi 25 a 30 lety a mají za sebou pestrou kriminální kariéru jak v zemích svého původu, tak i v Evropě.

J. Červená 19.9.2018 6:26

Holáskovina

Kdyby byl před druhou světovou válkou internet,takhle nějak,jako pan Holásek,by psali lidé o židech. Nač jim pomáhat,vždyť je to židovská pakáž,co může za všechno zlo světa.Tenkrát o svém sobectví,nedostatku soucitu,nenávisti a malosti si lidi povídali jen tak mezi sebou.Teď se s tím chlubí na netu. Podstata je ale stejná tenkrát i teď.Je to horší zlo,než všichni muslimové dohromady.

J. Pospíšil 19.9.2018 5:35

Ono je to se sirotky tak trochu jinak

Brát sirotky má smysl, když je jisté, že jsou opravdu malí a nejsou ještě zcela indoktrinovaní a asimilovat do naší společnosti. Hergot, máme na to vůbec právo, udělat z dítěte, které ještě nemůže o sobě rozhodovat, zcela jiného člověka. Nechci být připomínačem, ale arizace zcela malých sirotků nám hodně vadila. Tak nevím, jestli by to bylo dobře? No a u starších je to zase přesazení do cizí kultury, to je špatně. Islám je poměrně totalitní a hluboko zažrané přesvědčení. To se moc předělávat nedá. V tom selhali i soudruzi za korejské války, turečtí zajatci byli vlastně jediní, kterým se nedaly vymýt mozky. Když se z toho dostali, tak byli jediní, kteří byli nezlomení, neměli psychické problémy na rozdíl od jiných zajatců. Když takoví lidé zůstavají v jiném prostředí, tak si uvědomují, že dobře placená místa, krásné ženy, krásná auta nejsou pro ně, ti místní kluci je často taky do party neberou. Těch co se integrují tak jako Cimír fakt moc není, pět deset procent. A zbytek si najdou lidi, která jim jejich frustrace rozmluví, řekne jim, že Islám to musí vybojovat, že budou nevěřícím vládnout. Vrátí je k víře a radikalizuje je. V druhé a třetí generaci jsou muslimové daleko radikálnější, než byli příchozi "gastarbeiteři", kteří byli vděční za to, že slušně vydělávají, že mohou posílat peníze. První generace pracovala prakticky celá, ve třetí je prý už daleko víc těch, co žijí na sociálu. Také je mezi nimi víc kriminality a radikalismu. Také se ukazuje, že většina sirotků je ve skutečnosti ve věku adolescentním az mladé dospělosti s deklarovaným nižším věkem.

A nakonec si myslím, že to pro paní poslankyni vymysleli tvůrcí akcí, petic a kampaní a poslední dobou i Františkovci, že jim šlo zase o mravní odsouzení nás, co nebudeme souhlasit, ať už máme, či nemáme Babiše rádi. Jak se do nás pustili, jako že jsme zrůdy, tak to je tedy hustý. Zase ti samí petičníci, mravní giganti, sluníčkáři, neziskovkáři, lidskoprávci a vůbec. Po kolikáté?

Vždyť je tak moc známe.

P. Dvořák 19.9.2018 4:53

Jsem poloviční sirotek!

Již nemám tatínka.

Mezi mými známými je spousta sirotků, kteří již nemají ani jednoho z rodičů.

Obecně bych řekl, že ve světě je podstatně víc dětí-sirotků, než padesátka pro Šojdrovku.

R. Meišner 19.9.2018 0:22

já myslím

že je ještě třetí možnost,-- a sice že paní Šojdrová je nekonečně hloupá,, a myslí si, že tímhle pomůže své pidistraničce ve volbách. což se ovšem hodně přepočítala. viz sociální sítě. a ať si o nich myslíme cokoliv, jsou to voliči. -a ti mají vždycky pravdu.