17.5.2024 | Svátek má Aneta


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
JAP 4.8.2009 12:35

Přesně tak,

velmi dobře vystiženo. R^

kerim 4.8.2009 12:20

Teda že se ten Bartoň ale snaží.

Topolánek,  to je  generátor skandálů, on za to prostě nemůže. A vůbec není sám. Občas si říkám, kde se berou takováhle individua v nejvyšší politice. Asi je to vada v našich českých genech. Svou šlechtu jsme dílem vybili, dílem vyhnali do exilu, zůstal tu jen plebs.  A plebejec, povýšený do funkcem vyroste náhle nade všecky meze. A je to tady. Průměrný blbec ve vysoké funci rázem předvádí aroganci, bezohlednost, doplňte si co libo.... 

sokol 4.8.2009 13:50

Re: Teda že se ten Bartoň ale snaží.

obecně s Vámi souhlasím, ale z hlediska míry jsem přesvědčen, že Topol je až Xtý v řadě.Každopádně týpci jako Paroubek, Rath, Langr, Tlustý jsou určitě před ním.

Mistr Jan Hus 4.8.2009 11:52

A proto opakuji, že Bratrstvo kočičí pracky není tak špatné!

;-D;-D;-D

Henry 4.8.2009 11:27

kafrání stranou, co mne zajímá je Randák.

Myslet si, že "přistižení" na dovolené kuli pikle, je holý nesmysl. Mají dost času, prostoru a vůle k piklení kdekoli v Česku.

Co je však zřejmé a zarážející, je podlost Randákova.

Zhrzený vyhozený šéf civilní rozvědky se buď mstí způsobem vypovídajícím o jeho morálních vlastnostech, nebo kvůli vyváženosti očekávám soubor fotografií a videí z jednání Paroubka s Putinem, či syrskými teroristy. V opačném případě z toho pro mne vyplývá, že Randák jedná na objednávku týmu Paroubek-Tvrdík-Dimun a snaží se těsně před volbami snížit preference dotahující ODS.

Nabídnu ještě jedno srovnání - Kubice dosud "s radostí" nezveřejnil žádný kompromitující materiál na Paroubka, který mu ještě teď tvrdě jde po krku. Závěr - Randák je primitiv s pokřiveným charakterem.

pesimista 4.8.2009 11:31

Re: kafrání stranou, co mne zajímá je Randák.

a on Kubice měl nějaké fofo Paroubka na jachtě??

H.K. 4.8.2009 12:19

Re: kafrání stranou, co mne zajímá je Randák.

Paroubek může klidně trávit dovolenou na jachtě.Není na tom nic zvláštního. Gross na Floridě, moje manželka v Australii a já doma. A všichni jsou spokojeni. Pokud chce mít fotky, ať si koupí foťák. Já Paroubka fotit nepůjdu i kdyby mně zaplatili dovolenou u moře. Možná když požádá Randáka.

pesimista 4.8.2009 12:24

Re: kafrání stranou, co mne zajímá je Randák.

Randák ale fotit neumí,na to měl fůru zpravodajců-odbornmíků; takže vytváříte virtuální realitu

H.K. 4.8.2009 12:42

Re: kafrání stranou, co mne zajímá je Randák.

Randák ale fotit neumí,.... Já jsem myslel, že umí fotit. To se budu muset vyfotit sám.

Henry 4.8.2009 12:33

Re: kafrání stranou, co mne zajímá je Randák.

Kubice mohl po vzoru Randáka vyslat špicly nebo sám špiclovat Paroubka. V životě je celá řada nevinných situací, které mohou vypadat náramně podezřele, nebo mohou být alespoň jako podezřelé komentovány.

Po pravdě, dokládá zveřejněný materiál, co se opravdu dělo? Mimochodem, všichni zmínění se běžně denodenně potkávají, proč by se nemohli potkat na dovolené?

Něco jiného je dodat materiál o prokazatelném konspirování. Jenže to pro úspěšné napadení před veřejností ani není nutné. Kdo chce, ochotně si domyslí co potřebuje.

dhimmi 4.8.2009 11:33

Re: kafrání stranou, co mne zajímá je Randák.

RANDÁK si přece nebude sr@t do vlastního hnízda. 

dhimmi 4.8.2009 11:36

Re: kafrání stranou, co mne zajímá je Randák.

Souhlasím se vším,až na to že je RANDÁK primitiv.Naopak je podle mě velice inteligentní,to je ale nemění nic na tom ,že je to pěkná svině.

Henry 4.8.2009 12:20

Re: kafrání stranou, co mne zajímá je Randák.

...u mě je inteligentní pěkná svině primitiv.

Ivan 4.8.2009 11:44

Re: kafrání stranou, co mne zajímá je Randák.

Randák je statečný člověk. Více takových. Měl by dostat metál za to, že díky jeho prostřednictví se česká veřejnost dověděla, co jsou ti politici za špínu.

Paroubek jedná se státníky, ne s mafiány jako Topolánek. A svá jednání neschovává do podezřelých vil v Italii. Každý novinář má o vzájemných  jednáních politiků a státníků jako je Putin nebo Paroubek standardní informace. Pokud má značka Henry nějaké informace o jednání Paroubka se syrskými teroristy, ať je zveřejní. Každé renomované noviny mu za takovou informaci, ovšem podloženou, rády zaplatí. 

dhimmi 4.8.2009 11:52

Re: kafrání stranou, co mne zajímá je Randák.

Jo delegace ČSSD jednala v GAZE se státníky z HAMÁSU,to jsou pro voliče tlustého JURY hrdinští bojovníci proti sionistům.

pesimista 4.8.2009 11:55

Re: kafrání stranou, co mne zajímá je Randák.

pane,mluvíte nesmysle; z oficiální delegace parlamentu EU (pro nechápavé Evropského parlamentu) se utrhlo pár volů (včetně bývalého ředitele zeměkoule Kavana); takže lžete

Henry 4.8.2009 12:18

Re: kafrání stranou, co mne zajímá je Randák.

zmíněné jednání proběhlo dříve. Účastnili se ho Paroubek se Zaorálkem. Poměrně široce bylo toto setkání publikováno.

Mimochodem pro podobné jednání dokonce nabízel Zaorálek pronajmout prostory v PS.

dhimmi 4.8.2009 12:19

Re: kafrání stranou, co mne zajímá je Randák.

Utrhlo se pár volů...Ti volové se utrhujou nějak často:ruský generál v LD,PAROUBEK v Sýrii,PAROUBEK kující pikle s PUTINEM.:-P

j 4.8.2009 12:12

Re: kafrání stranou, co mne zajímá je Randák.

a to že Paroubek zrušil dovolenou z Duričkou když se provalilo, že je to STBák nic neznamená:-) jak čestný ten jirka je

čtenář zdrojů 4.8.2009 12:15

Re: kafrání stranou, co mne zajímá je Randák.

A provalilo se to kvůli novinářům. Tedy těm, kterým dnes nadáváte, že zveřejnili fotky Topolánka.;-)

j 4.8.2009 12:30

Re: kafrání stranou, co mne zajímá je Randák.

nevím, že by tady někdo nadával novinářům:-/

H.K. 4.8.2009 12:22

Re: kafrání stranou, co mne zajímá je Randák.

Nerozumím Vám. Dovolenou v zahraničí si užívá téměř 4 miliony občanů České republiky. To jsou všechno špinavci.

Guláš 4.8.2009 11:53

Re: kafrání stranou, co mne zajímá je Randák.

Přiznám se, že víc než to, kdo materiály pořídil, mě zajímá 70 miliard v poukázkách, které má dostat ČEZ a okolnost, že pouhou náhodou se na místě sejdou ti, kterých se to týká. To opravdu tady nikomu nevadí, že tady mizí peníze, které by měly jít do rozpočtu. Podle mého názoru udělal p. Randák to co by měl udělat na jeho místě každý.

pesimista 4.8.2009 11:56

Re: kafrání stranou, co mne zajímá je Randák.

a kde a jak se měli podělit o lup (tedy provize)? 

jirka.s. 4.8.2009 14:14

Re: kafrání stranou, co mne zajímá je Randák.

 Přesně, guláši! Všichni kterých se to týkalo, se slezli na jachtě! Roman tam ovšem jel jenom proto, aby dal Topolánkovi přes hubu, protože si dovolil hlasovat proti těm povolenkám zdarma ČEZu ! Ale to máš jedno, stejně už smrdíš a za hoďku tě vylejou!!! ;-P

čtenář zdrojů 4.8.2009 11:21

pan Barton v roce 2006

Takto reagoval pan Bartoň v roce 2006 na Kubiceho zprávu:

http://neviditelnypes.lidovky.cz/media-novinari-porazili-politology-db3-/p_spolecnost.asp?c=A060601_211747_p_spolecnost_wag

Ivan 4.8.2009 11:56

Re: pan Barton v roce 2006

Ten Bartoň je tedy poskok k pohledání.

Minutus 4.8.2009 10:50

Ti hnusní novináři

Asi se nechali přeplatit, nebo co. Tak to chodí, když se na nich šetří. Dokud lhali v modrých barvách bylo to skvělé, ovšem teď se ty krysy zachovaly jako přeběhlíci

Milan 4.8.2009 10:49

Tož tak ...

Domnívám se, že není tak podstatné zda tato aféra je řízená a kdo ji organizoval. Podstatnější na věci mně připadá otázka, zda jsou fotografie pravdivé (neupravené fotoshopem) a zda náhodou nevypovídají o existenci oligarchických mocenských skupin vzniklých napříč stranami. Pokud by tomu tak bylo. A já se obávám, že tomu tak je. Tak bychom již neměli mluvit o demokracii a právním státě, ale o postdemokracii založené na  výkonu moci určité v současné  době již vyprofilované skupiny osob. V podstatě bez přímé vazby na systém stran a volební výsledky.

Organizátoři "akce" zřejmě chtěli před volbami kompromitovat jisté osoby. Kouzlem nechtěného dosáhli kromě tohoto vytýčeného cíle také zásadního zpochybnění systému výkonu a organizace moci v tomto státě. A to není málo.

Má smysl za takových okolností chodit k volbám a legitimizovat tímto způsobem již vytvořenou mocenskou skupinu? Není to všechno (zde mám na mysli především volby, činnost stran, parlamentu, výkon justice) jenom divadlo pro nás užitečné idioty? To mně na tom všem připadá jako daleko podstatnější.

Minutus 4.8.2009 10:43

Autore

1. Hloupá otázka. Vám připadá jako kadibudka? 2. Asi vidíte, co vidět chcete.

3. Jo, toť otázka. Ale zaplatíme to všichni. 4. Pokud jsou snímky pravé a nejsou obscénní, je to OK.

5. Jakých osobních dat? To by seděl každý paparazzi. 6. Zjistěte si to a pak obviňujte.

Vy jste nezjistil vůbec nic, jen se snažíte zastřít fakta. Ovšem nic jiného bych od vás ani nečekal.