26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Smlouva s USA je klíčová pro bezpečnost naší země

Je velký rozdíl mezi rokem 1968, kdy k nám vtrhla Sovětská armáda a další vojska Varšavské smlouvy bez souhlasu tehdejší československých představitelů a následně nám SSSR za pomocí vyhrožování vnutil diktát o dočasném rozmístění sovětských vojsk na našem území. To byla ve skutečnosti okupace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 26.5.2023 12:03

RvRv

P. Diviš 26.5.2023 13:16

A slouha a kolaborant s Ruskem musí smlouvu pomlouvat, jak názorně demonstrujete.

V. Humble 26.5.2023 11:04

Ty chytrejsi si uvedomuji ze bejt poskok jak vychodu nebo zapadu neni zadna vyhra. Obema nejde v prvni rade o nase zajmy ale o jejich vlastni. Obetovat zemi ktera se nachazi geograficky v zone proxy konfliktu je bezna praxe. Otazka je jestli male zeme maji na vyber se od toho distancovat. Pres to ze EU v jeji dnesni podobe nesnasim paradoxne vytvoreni jednotneho statu v Evrope je mozna jedina odpoved kterou mame.

J. Vintr 26.5.2023 11:19

Ano, měli bychom šanci se tomu vyhnout. Pokud dojde k většímu konfliktu mezi USA a Ruskem, tak to zaručeně nebude mít podobu valících se armád, obsazujících území, ale půjde o výměnu především raketových úderů na vojenská zařízení. Pokud na našem území nebude žádné vojenské zařízení (naši legrační armádičku z toho lze klidně vypustit), nebude také důvod na naše území útočit.

V. Humble 26.5.2023 12:07

Mate pravdu. Bohuzel utechou vam muze byt ujisteni ze v pripade valky neexistuje zadna zaruka ze i kdyby tu zadne zakladny nebyly jedna ze stran zde jednoduse nerozmisti svoje sily pokud to bude strategicka vyhoda. Ptat se nas na nas nazor nebude..

J. Vintr 26.5.2023 13:07

Je dost pravděpodobné, že kdyby už k takovému konfliktu došlo, tak se to odehraje tak rychle, že by žádaná strana neměla na nějaké přemisťování svých vojenských zařízení čas....

P. Diviš 26.5.2023 13:19

Možná tomu i věříte, ale je to nesmysl.

J. Jurax 26.5.2023 12:12

Až na poslední větu by se dalo snad i souhlasit. Vždy jde o vlastní zájmy.

Ale vytvoření společného státu v Evropě je obecně chiméra a pošetilost, a společného státu à la rudozelená grýndýlově šílící EU, co je neschopná bránit své hranice i jen před neozbrojenou muslimskou imigrací je přímo blbost a kravinium.

P. Diviš 26.5.2023 13:17

Poměry v době, kdy jsme byli poskokem východu si pamatuji, takže západní spojenectví vítám.

P. Vychodil 26.5.2023 14:34

Jsi rad slouhou , otrokem, vítáš nového páníčka , bez nej nemůžeš žít , proste takový typický čokl ... čím tvrději je nakopnut, tím více se lísá ...

I. Lyčka 26.5.2023 15:27

Vás už soudruzi zkopali tak, že jste ztratil rozum, o slušnosti nemluvě.

P. Vychodil 26.5.2023 16:46

každý, kdo nadává a odmítá RVHP, Waršavskou smlouvu a zároveň vítá EU, NATO, je jenom pudlík, který si myslí, že nový páníček mu bude dávat více cukrlátek...odmítat vojska velmoci A a vítat vojska velmoci B, přičemž dokonce víme, že vojska velmoci B mají od WW2 na svědomí 4, 5 milionu obětí, je prostě zrůdné či svědčí o naprostém výplachu mozku dodtyčných přitakávajících...minulá doba mě naučila kritickému myšlení, čehož nynější eurosoudruzi, vypláchnutí propagandou, již nejsou schopni. Viď, lyško ?

I. Lyčka 31.5.2023 18:29

Jistě, pepku vyskočile.

V. Pavelka 26.5.2023 16:13

ČoklR^

V. Humble 26.5.2023 14:42

Ano ale presne takhle uvazovalo hodne Cechoslovaku po valce kdyz mluvili o Sovetskem svazu. Pamatovali si moc dobre Minchov a nase obetovani od zapadnich mocnosti.

Š. Formánek 26.5.2023 10:40

Sustém ve kterém žijeme je něco mezi parodií na žánr Orwell 1984 a táborem teplých sakutů. Chová se to k bčanům jako hysterická učitelka, která z nich dělá psolužné holčičky, naveliko. Feminizace školství způsobila rozpad rodiny. Gendery jsou jen důsledkem krize mužské role. Papež mluví jako woke, je to theolog osvobezení z Argentiny, aha. Ale svět se rozpadá jen na aápadě. Klimatickou ůzkoust a coming out máte jen na Západě. Logicky mi z toho vyplývá, tahle kultura umírá.

V. Kuhaj 26.5.2023 11:00

R^!

V. Pavelka 26.5.2023 16:08

R^R^, úpadek Západu , čistokrevnej !

J. Jurax 26.5.2023 12:23

;-D

Feminizace školství nezpůsobila rozpad rodiny. Jinak by se celkem dalo i souhlasit ... ;-)

Ale výrazy typu teplý sakut a psolužná holčička jsou opravdu kouzelné ... ;-D8-o

Š. Formánek 26.5.2023 14:25

děkuju za polklonu, debilové v diskusích obvykle nemjí smysl pro poezii nechtěného a surrealismus

P. Diviš 26.5.2023 13:23

Přesněji řečeno, Západ má své problémy, které si bohužel působí sám a východ má taky své problémy, jen jiné a taky si je působí sám.

Symptomatické je "hlasování nohama". Takřka bez vyjímky z východu a z jihu na Západ.

Š. Formánek 27.5.2023 22:42

Příteli, před 28. únorem mi to, že bych někdy fandil Rusku prtoi západu připadalo jako psycho. Ale když už je válka, tak si člověk vybere stranu, jaksi intuitivně.

A to hlasování nohamase týká jen branců, ktří ano buď jou proti Putinovi a nebo jsou to gejové, transky a další nebinární osoby neschopný bojovat za vlast. A nebo jťáci, který si u vás na záchodě vydělaj víc. A nebo lidi zblblý záchodní propagandou, jako jsem byl sám, 35 ltet tomu nazad první LGMT aktivista na celý východní polokouli. Stašně se zatenhle hřích mládí dneska stydím a modlím se aby Fiala našel odvahu jako katolík a řekl Pavlovi, ž dost s těma buznama, když chceme vyhrát válku s Ruskem. Já ruskej troll vám to furt říkám. Je mi vás líto jak si tu válku předem prohrajete, protže já se těším na pořádnou válku.

Š. Formánek 27.5.2023 22:48

A ještě pro ně jako katolickýho intelektuála, kterj hlasuje noham ze západu na východ, jestli ta nše víra už neumřela a že se asi nechám pokřtí u pravoslavnejch a nebudu mít denně infakt z výroků woke papeže.

M. Šejna 26.5.2023 10:38

Klasická agitka modrobolševika Pánka. Už jen chybí vzletná hesla, jako třeba toto:

a) se Spojenými státy na věčné časy a nikdy jinak

b) Spojené státy - zaruka míru a progresivismu

Každopádně oceňuji, že konečně došlo k nové smlouvě o dočasném umístění sprátelených vojsk na našem území.

V. Patrik 26.5.2023 10:58

Zastavit ruskou roztahovačnost v Evropě bez pomoci USA není reálné.

F. De Winter 26.5.2023 12:09

Jasně!!! Je to Rusko, kdo se přiblížil k hranicím NATO.

V. Patrik 26.5.2023 12:31

Jasně. Anexí Krymu a okupací části Ukrajiny se Rusko přiblížilo k hranicím NATO.

V. Pavelka 26.5.2023 17:04

Za to že Chtěli Rusi domů na Krym , může Kateřina Veliká !?

J. Jurax 26.5.2023 19:48

Ne, spíš vojenská základna v Sevastopolu.

A krymští Tataři, že neubránili svůj Krymský chanát; taky Osmani, tedy Turci, jejichž byl krymský chán vazalem. To mám z Wiki ... :-)

J. Vintr 26.5.2023 13:09

Jak jste přišel na to, že se chce Rusko roztahovat v Evropě?