3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

ISTANBULSKÁ ÚMLUVA: Neratifikovat!

Žijeme v zemi gentlemanů, podpantofláků, selek s válečkem v ruce, kde se v přefeminizovaném školství dětem už dlouho vtlouká do hlavy „ženu ani květinou neuhodíš“. Přesto prý zoufale nutně potřebujeme Istanbulskou úmluvu. Opravdu?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Janyška 23.10.2018 8:48

Za vším superzlem světa hledej Bilderberg !

Tahle marxistická třídní úmluva jím smrdí až sem... Dzp.

I. Širůček 23.10.2018 14:19

Re: Za vším superzlem světa hledej Bilderberg !

A co sionští mudrci - ti nejsou nic?

K. Janyška 23.10.2018 21:17

Re: Za vším superzlem světa hledej Bilderberg !

Ne. Bilderberg je reálná síla a Macron dokonce pracoval v jeho administrativě... Dzp.

J. Anděl 23.10.2018 8:42

Diskuze je problematická

i proto, že nakonec lze úmluvu jen přijmout či nepřijmout. Jediné možné pozměnění spočívá v uvedeném přijetí s výhradou, což však pochybuji, že bude pro sporné strany přijatelným kompromisem, viz dále.

Přijmout, a být součástí, nepřijmout a posunout se blíž okraji. Hodnocení pak záleží i na osobním hodnocení toho, čeho být součástí (EU, "civilizace", pokroku). Však se také přístup k úmluvě zřetelně v laické veřejnosti kryje s přístupem k uvedenému.

I tak díky za dost konkrétní příspěvek v diskuzi autorovi.

J. Anděl 23.10.2018 8:45

Re: Diskuze je problematická

Za laickou veřejnost považuji orientačně každého bez právního vzdělání, abychom to trochu ukotvili. Gender není podle mě odborník na právo, byť se může považovat za odborníka na spravedlnost.

J. Kopis 23.10.2018 9:01

Re: Diskuze je problematická

Spravedlnost a právo spolu úzce souvisí!

J. Anděl 23.10.2018 9:03

Jo, proto má každý s pocitem nespravedlnosti dojem, že by mohl z fleku dělat zákony.

J. Kopis 23.10.2018 9:42

Re:

A to je ten problém. On má totiž každý pouze pocit svého práva a nikoliv povinnosti notabene odpovědnosti. A bez těchto všech vyvážených společenských aspektů nelze praktikovat spravedlnost, čemuž se věnují právě právní vědy. Ale takto blbne hlavy studentíkům vzdělávací systém infiltrovaný neomarxisty! Partizánský styl aplikace spravedlnosti ala Istanbulská úmluva je toho jasným důkazem.

A. Alda 23.10.2018 10:08

Spravedlnost je subjektivní pojem

nemající odraz v objektivní realitě.

Kolik je na světě lidí, tolik je na světě spravedlností.

A právě proto musí existovat právní systém, řád, který určuje, jak se kdo vůči jinému nesmí chovat, a vymezuje vzájemná práva a povinnosti.

Kdyby existovala spravedlnost objektivně, nemohly by existovat právní předpisy jiné než procesní pro instituce spravedlnost nalézající.

J. Kopis 23.10.2018 10:19

Re: Spravedlnost je subjektivní pojem

Děkuji vám za doplnění, já tomu rozumím, snažím se to psát polopaticky pro práva neznalé jako třeba Vaclavíková a spol., kteří určitě nebudou schopni rozlišit mezi termíny objektivní a subjektivní.

T. Hraj 23.10.2018 9:22

Re: Diskuze je problematická

"Přijmout, a být součástí, nepřijmout a posunout se blíž okraji".

To je přesné. Myslím, většina prounijních politiků i občanů nemá vůbec ambici jít myšlenkově někam dál, tj. analyzovat, ověřovat si, přemýšlet popřípadě diskutovat. Ta věta se dá použít vždy bez ohledu na téma. A navíc poskytuje pocit morální převahy, tak proč se namáhat.

J. Jurax 23.10.2018 11:38

"Přijmout, a být součástí, nepřijmout a posunout se blíž okraji.".

No, víc už ani psát nemusíte. Pokud jsem Váš příspěvek dobře pochopil, tak v záplavě slovního balastu plédujete za to, abychom smlouvu přijali, abychom byli součástí. Prostě jakoukoliv europeachovinu musíme přijmout, abychom nezůstali na okraji a byli součástí EU, "civilizace", pokroku. To "civilizace" v uvozovkách je zde opravdu případné ...

V. Student 23.10.2018 8:38

Jednotlivé odbory Úřadu vlády?

Jeden hnus. Doufám, že už se někdo podívá na konkrétní lidi na konkrétních postech, hlavně na jejich minulost - kolik jich tam nalezlo z neziskových organizací. To je odpověď proč nepřipouštějí žádnou diskusi! Jsou všechno jiné, jen ne nestranní odborníci. Mají své zájmy a tvrdě je prosazují. Koukněte na Radu vlády pro koordinaci protidrogové politiky, kdo tam je. A hlavně, kde pracoval dřív!

R. Gramblička 23.10.2018 7:05

díky Tomáši Zdechovskému

za velice potřebný článek

a veliký dík Daniele Kovářové, za všechno, co pro nás dělá

J. Dostál 23.10.2018 6:41

Tak už je to jasné

Pohlaví a gender jsou dvě odlišné věci: Pohlaví je dané biologicky a je od přírody. Gender je společenská/sociální záležitost a vyvíjí se podle situace, případně podle potřeby. Matoucí je použití stejných slov v obou oblastech (muž, žena). Bylo by vhodné začít používat alternativní biologické označení (samec, samice), které přispějí k lepšímu pochopení skutečného stavu. Např. manželství mezi samcem ženou a samici mužem je známá a hojně rozšířená situace “pod pantoflem”.

J. Kopis 23.10.2018 5:29

Jakoupak argumentaci asi lobbisty použili

u Babiše, že jim tu blbost odkýval jak nemocný osel? Že by použily genderově nevyvážené přesvědčovací metody? Je pravda, že Babiš má pro ženy slabost, naposled podlehl přesvědčivým argumentům Merkelové a vytvořil koalici s pidistranou ČSSD a dokonce jim dal skoro polovinu všech ministerstev. Řekl bych, že příští volby už to tak oslnivé výsledky nebudou!

J. Kopis 23.10.2018 5:17

Děkuji autoru za článek

Leč i tak to stejně Vaclavíková a podobní nepochopí. Je vůbec alarmující, že takovým způsobem může fungovat řada vlády.

J. Holíček 23.10.2018 7:12

Re: Děkuji autoru za článek

Proč ne?

Zdechovský píše: "Na Babišově Úřadu vlády totiž chybí lidé, kteří by byli k otevřené diskusi ochotní." Ryba smrdí od hlavy. Pro Babiše to není žádný byznys a aby takovým (tak zvaným) neomarxistům rozšlapal bábovičky zájem nemá. Myslí na zadní kolečka a každý hlas se hodí. Do otevřených diskuzí ostatně chodí velmi nerad, nejradši "diskutuje" sám.

Nesnáší samozřejmě diskuzi ani ve svých řadách a proto odvolává kdekoho a nahrazuje odborníky kývači.

V. Student 23.10.2018 8:39

Re: Děkuji autoru za článek

Babiš? Tohle tam bylo dávno před ním!

J. Kopis 23.10.2018 9:00

Re: Děkuji autoru za článek

A on s tím však bohužel nejenže nic neudělal, ale ještě to svým souhlasem podpořil viz. Marakéšská deklarace, kterou podepsal Metnar! To je další trojský kůň místo některých věcí z Dablinu IV!

P. Sulc 23.10.2018 2:03

CR:poslusny stat, poslusny narod,

smlouva bude prijata bez problemu. Copak by si nekdoi mohl predstavit nejakou demonstrci proti? Nejakych 200 000 lidi bourici pred prlamentem? To leda kdyby zdrazilo pivo.

P. Kremla 23.10.2018 7:10

Šulci, kdy konečně přijedete a něco zorganizujete?

O. Uživatel 23.10.2018 8:27

Uživatel požádal o vymazání
P. Sulc 23.10.2018 8:54

Re: CR:poslusny stat, poslusny narod,

Ze bych byl levicak? Po padesati letech zivota v USA? Podle vas asi ano.Zrejme pravicaci nedemonstruji, sedi jen v hospode,dlabou parky a piji pivo.Mam dojem, ze mate inteligenci kukacky v hodinach nebo se rad hadate, typicka slovanska vlastnost.Proto ty slovanske staty stale nekoho dohaneji, hkavne Nemecko, ale dohnad nemohou.

O. Uživatel 23.10.2018 10:18

Uživatel požádal o vymazání
P. Sulc 23.10.2018 11:23

Re: CR:poslusny stat, poslusny narod,

A je to s temi Slovany jinak? Ma nektery slovansky stat uroven Svedska ci Holandska? V devadesatych leteh, nechteli Cesi dohnat Nemecko? A nechteji ted dohnad alespon Rakousko? Myslim, ze Cesi a Slovaci jsou na tom ze Slovanu nejlepe, ale do Germanu, kterychkoliv, maji daleko.A co se meho vzdelani a prace tyce, to vy tezko muzete posuzovat

O. Uživatel 23.10.2018 11:40

Uživatel požádal o vymazání
O. Uživatel 23.10.2018 11:43

Uživatel požádal o vymazání
O. Uživatel 23.10.2018 11:45

Uživatel požádal o vymazání
P. Sulc 23.10.2018 13:43

Re: CR:poslusny stat, poslusny narod,

A vzajemne vrazdeni a zapalovani mest Srbu a Chorvatu, Rusu a Ukrajincu jste zaznamenal?