29.4.2024 | Svátek má Robert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
penzista 15.7.2006 11:19

Vízek není blbej, ale

stále více se u něho začíná projevovat, stejně jako u soudruha Jičínského, debilita senilis.

mandarin 14.7.2006 23:43

Re: Nemáte pravdu!

Kéž by byly nové volby už brzy! Budu doufat, že se Ti, co volili ČSSD zastydí a zvolí jinou stranu.Vlastně dalůi hlas komoušům - pane Bože co může jeden jediný člověk udělat s velkou stranou a spoustou lidí!!!Ti, co je bolí přemýšlet, rádi nechají vše na rozhodování někomu, kdo se tváří že snědl Šalamounovo ho....

mandarin 14.7.2006 23:35

Re: Vízek klasicky nepochopil jako obvykle

Kéž by jste měl pravdu!!

F.Vízek 14.7.2006 21:40

Jiří Franěk dnes v Právu (úryvek)

Jestliže pan prezident přijímá předsedu komunistů, měli by teď všichni významní představitelé ODS důrazně popřít, že by se kdy v minulosti snažili komunisty ostrakizovat nebo dokonce někomu jinému vyčítali jakékoli jednání s nimi.

Nikdo z nich kupříkladu nikdy netvrdil a nepohoršoval se nad tím, že by snad některá jiná strana spoléhala na podporu KSČM. A kdo z nás snad podobné tvrzení zaslechl či četl, bylo to jistě nějakým novinářským popletou zkomoleno nebo přinejmenším tzv. vytrženo z kontextu. Občanští demokraté jsou přece demokraty z duše a z paty a nikdy by nikomu nenasazovali psí hlavu jen kvůli jednání s politickým partnerem, kterého zve na kafíčko už i jejich čestný předseda.

Ukončeme tedy tuhle zbytečnou debatu konstatováním, že se vlastně nic nestalo. Někoho, například bývalé politické vězně, kteří v ODS shledávají oporu, možná včerejší poněkud netradiční setkání na Hradě překvapilo. Každá tradice však musí nějak začít.

F.Vízek 14.7.2006 21:31

Ne, není blbej,

on se Vízek pouze domnívá, že diskusní stránky znamenají výměnu názorů. A sice názorů RŮZNÝCH, protože vyměňovat si názory stejné postrádá jaksi smysl, že?

Soudím že i na výkonné radě a grémiu ODS se vyměňují RŮZNÉ názory, aby se případně došlo ke kompromisu - a to je sezení lidí stejné "krevní skupiny" , že?

Proč by mělo být podivné, když lidé RŮZNÝCH stran, RŮZNÉHO přesvědčení, RŮZNÝCH životních zkušeností,  RŮZNÝCH ambicí mají tomu odpovídající RŮZNÉ názory?                       V demokratické diskusi přece musí zaznít VŠECHNY PROUDY, PROTOŽE PRAVDA NEJLÉPE VYKVETE ZE SPORŮ,  věcné analýzy problému a hledání průniku, ve kterém se všichni najdou. 

Copak už zase spějeme k totalitní uniformitě, k jedinému povolenému způsobu  myšlení, mluvení a psaní, k jednomu jedinému přípustnému a povolenému výkladu událostí a jednání, řízení a správy věcí veřejných ?  Opět budeme mít neomylné nekritizovatelné osvícené vůdce? A svobodomyslný člověk se stane tvorem nebezpečným?  A šup s ním ... kam ?

Realista 14.7.2006 18:52

Tak snad aby jste se ke komunistům zase dal, ne? Korouhvička dle vás se obrací v jejich prospěch...

V minulém článku jste dokonce bagatelizoval jejich zločiny a chtěl jste důkazy o jejich zločinech, ačkoli na to je v ČR celý ústav a stačí se tam zajít podívat na listinné důkazy... Mě to připadá, že své články buď píšete v kocovině nebo bezprostředně po návratu z hospody, kde se scházíte s podobnými rozumbrady... Vy možná máte paměť již v  vymyškovánu, ale lidé si zatraceně jejich zločiny pamatují....Sám píšete, že komunistům preference letos radikálně ubyly, tak jak můžete psát takové bláboly? Leda by s k nim dali podobní lidé jako vy, kterým je demokracie cizí jen vyčůraně čekají na dobře placenou příležitost či výhody...;-D

Stanislav 14.7.2006 18:41

Re: Re: Re: Topolanek je neschopny

To radostně, ale nenamlouvejte mi, co by Paroubek prosadil za "specialisty" ... To by si zdravotníci šli prosit zpátky o smrtku Ratha, řidiči o koloběžníka Šimonovského a nebohá kultura by začala vzývat čuníka Jandáka ... ;-)

To třeba Tošovského vláda udělala dost a docela dobře, ale slušné a pracovité lidi by Paroubek nestrpěl ...

Radajan 14.7.2006 17:04

Re: Re: Ale ale, pane Vízku.

Jak tak sleduji diskuzi, tak jste pane Vízek něco podobného jako u toreadora červený hadr,který dráždí pro změnu ne býky, ale naše modré pravičáky. Vychází mě to asi tak, že kdo chce psa bíti, hůl si vždy najde. Je zbytečné vysvětlovat, stylizovat rozumné vývody a hlavně nenadávat. Vždy se najde někdo, kdo bude mít strach, aby mu někdo tu jeho hovnivalskou kuličku nezmenšil a nedej pánbůh dokonce uzmul. Jinak veškeré diskuze v tomto mediálním prostředku a ve stylu vzájemného obviňování a sprostého napadání nemá ve své podstatě žádný vliv na jednání politiků. Ti si z nás dělají legraci, to jsem si uvědomil při nedávném televizním programu, kdy byl zpovídán jeden mladý poslanec, coby přeběhlík od ČSSD do ODS.

zrusksc 14.7.2006 16:30

Re: On ten Vízek je opravdu blbej

On za to soudruh nemůže on už to má v genech to "šilhání";-D;-D

Ladislav N. 14.7.2006 14:48

Re: Topolánek... funkční odkaz

http://ekonom.ihned.cz/1-10000705-18871050-400000_d-75

Emil 14.7.2006 14:01

Re: Re: Vizku, Vizku ...

Teď jste dokázal svoji ubohost a svoji řitní aplinistiku. Kdozačal s tím, že byla zpráva Kubiceho dána na světlo Boží ? Kdo to chtěl ututlat a odvolat vyšetřující policisty ? Kdo vybral z té zprávy jen to, co se mu hodilo (prznění dětí) a ne to, co je pravda a ukazuje na korupci ČSSD a toho je víc a víc. Také mě pobavilo, že když něco řekne Topolánek, jen si utahuje z lidí a z protistran, když daleko horší kravinu řekne Paroubek, řekl to po zralé úvaze a přemýšlení. Takovéto články a příspěvky posílejte pro pobavení z bohnického pavilónu, kam úspěšně směřujete.

Emil 14.7.2006 13:55

On ten Vízek je opravdu blbej

Před více než měsícem sprostě napadal Paroubek celou ODS. Udělal sprostou předvolební kampaň. Nyní se přihlásil na Hrad k prezidentovi a chce tam být s Topolánkem. Proč tedy byl tak sprostý před volbami, proč ze svých pozic odešel ? Proč je napadán jen Topolánek, proč ne Paroubek ?Pane Vízku, koukejte se oběma očima, ne jen jedním (to jedno asi stále šilhá na svého miláčka Paroubka) a přestaňte lhát. Vźdyť už Vám samému musí bý blbě z těch lží, kterými krmíte média.

janoryna 14.7.2006 13:07

pane vízku, když čtu všechny

ty tak zvané pravicové diskusní příspěvky se slovníkem nebožtíka prokurátora Urválka tak je jasné, že ti chlapci si spíš chtějí do někoho bouchnout než se o něčem bavit. a dále patovou situaci může současná tzv. pravice rozčísnout jedině s pomocí KSČM a jedinou opozicí bude ČSSD. ODS je protivníke ČSSD a KSČM ji k ničemu nepotřebuje. a pak už o vládě s podporou komunistů nebude psát ani kajan, švrk, MfD a Lidové noviny a všechno bude v pořádku.

janoryna 14.7.2006 12:58

Re: Starosti s. Vízka.

jirko, to chceš říct, že ve čtyrkoalici by byli komunisti. to už bych se starostem s. Víyka nedivil mimochodem, když KSČ a ČSSD jednojsou, tak jak to že ČSSD jim ODS nabízí koalici. to jako že chce vládnout s komunistama.

janoryna 14.7.2006 12:54

Re: Voni jeden Vízku,

ale švrku, kdo hlasoval proti snížení daní a pro nového prezidenta. to nebyla spolupráce ?

Švrk 14.7.2006 12:28

Voni jeden Vízku,

jsou jak kolovrátek. To my nic, to ODS, oni nevidí rizika, oni by udělali z KSČ jedinou opostranu. Herr Gott, kdo s komoušema poslední roky prohlasovával jednu lumpárnu za druhou?? Snad ODS?? Poslechnou, dám ji radu - jdou se vycpat voni populisto.

blažek 14.7.2006 11:29

paměť

 malý aston má buď krátkou ,nebo účelovou paměť.

p.Paroubek není první politik který účelově použil komunisty.

Martin 14.7.2006 11:21

Re: Re: Topolanek je neschopny

treba ctyrkoalici na rok, jen bez politiku a se specialisty

MILAN007 14.7.2006 11:11

?

Podle čeho soudíte, že se může stát vítězem voleb ?? Může se maximálně stát, že porazí ČSSD , ale ono to vyjde pomalu nastejno po nástupu pana Paroubka.

Malý Aston 14.7.2006 11:08

Nemáte pravdu!

Volby dopadli velmi dobře. Občané nemohli volit lépe a je nutné je pochválit. ODS volby vyhrála a druhá byla ČSSD. KSČM dostala nejméně hlasů za poslední roky a byla stranou,která byla utrčena na vyhynutí.Levicoví voliči a je jich hodně volili ČSSD. KDU z důvodů stálé kolaborace se všemi a proti všem dostala málo hlasů a pro některé občany,zejména mladé a s podporou pana Moravce,si udělala strana Zelených bez vložení jedné koruny reklamu v mediích.Podle našich politologů nelze politické strany dělit na pravici a levici,pořád nám tvrdili,že je to dělení 19 století.A po volbách díky špatné kalkulačce v sídle ČSSD vystoupí pan Paroubek a prohlásí,že levice zvítězila. Jeho projev nebudu komentovat. A tak máme levici se 100 poslanci kteří jsou tvořeni 74 za ČSSD+26 za KSČM a touhu pana Paroubka vládnout. ČSSD se otevřeně spojila s KSČM ale za spojení se stydí. Toto spojení nechce veřejně přiznat a blokuje volby předsedy poslanecké sněmovny tím,že zakáže svým poslancům hlasovat. Ti co volili ČSSD nevolili KSČM a naopak. Dosud žádná politická strana po roce 1989 se přímo a prokazatelně nespolila s KSČM jako ČSSD aby se chopila moci. Pan Paroubek vstupuje do dějin České republiky jako první politik,který tak učinil. ČSSD bez přímé podpory KSČM nemá  dostatek poslanců k žádnému vyjednávání. Jen spojení ČSSD+KSČM mu tu sílu dává. Domnívám se,že tím škodí ČSSD a přímo podporuje KSČM.V příštích volbách může jak uvádíte zvítězit na levici KSČM,která není zapletena do žádných korupčních skandálů.Proč by levicový volič měl volit ČSSD,když může přímo volit KSČM?Dosavadní klidný postoj Filipa a jeho návrhy na řešení spějí k likvidaci ČSSD a já jim to přeji. Pro dílčí prohranou bitvu,prohrají příští volby.

vládík 14.7.2006 10:24

Ne ,že by se mi koncept čtyřkoalice líbil

Ale politika - to je umění dohody, kompromisu, rozumných ústupků a pokud možno oproštění se od osobních averzí. Bohužel, to třeba neuměl Klaus. Proto nebyl politikem prvotřídním (i když výborným). Takže vyčítat politikům snahu o řešení s použitím těchto atributů svědčí o neznalosti pisatele. Neměl by ze sebe dělat politického komentátora.

Petr Žilka 14.7.2006 10:18

Re: Četli komentátoři vůbec DANÝ TEXT ?

Pane Vízku, vy víte zcela určitě, že osamocená KSČM v opozici je zcela zástupný problém a co bude po dalších volbách nikoho moc nezajímá. Okamžitá nevýhoda 4 koalice pro ČSSD by přece jasně spočívala v tom, že ve vládě, kde by měla proti 3 zbývajícím stranám menšinu, by si nic neprohlasovala. A vláda by ještě navíc byla neodvolatelná. Zůstaňte proto u této základní překážky a "výklad koránu" nechte dnes plavat.

StandaT 14.7.2006 10:13

Re: Četli komentátoři vůbec DANÝ TEXT ?

Nejsem schopen rozlišit (dohlédnout), co je pro vývoj v České republice nebezpečnější - zda to, že KSČM zůstane jako jediná opoziční strana - což povede k Vámi zmiňovaným následkům, nebo zda je nebezpečnější blok hard a softkomunistů pod vedením Paroubka. "Nemocniční" zákony a vyhlášky ukazují směr vývoje, kam komunistický blok směruje. Takže Vaše otázka je pro lidi bez věštecké koule nezodpověditelná. Obě řešení jsou nesmírně riskantní.

StandaT 14.7.2006 10:03

Re: Re: Ale ale, pane Vízku.

Pro SocDem zřejmě splývají pojmy tolernace a spolupráce.

StandaT 14.7.2006 10:00

Fabulujete pane Vízku

Topolánek je autorem "Kubiceho zprávy" ? Kdy - v kterém vystoupení - Topolánek nebo Vidím použili obvinění uvedené ve zpráně?

Není to, přece jenom, trochu brzo na přepisování historie?

tom 14.7.2006 9:56

vízek

Rv

jirka.s. 14.7.2006 9:47

Starosti s. Vízka.

Že se ausgerechnet ty tak staráš o volební preference ODS. Ty by ses měl tetelit blahem, že při případném vytvoření čtyřkoalice by enormním způsobem narostly preference komunistickým sviním. Tvá starost je skutečně dojemná.

H.K. 14.7.2006 9:21

Re: Četli komentátoři vůbec DANÝ TEXT ?

S velkou pravděpodobností to nebude dlouho trvat a voliči budou chápat komunistickou stranu jako jedinou neposkvrněnou. Za rok se k voličským urnám dostanou mladí lidé, kteří se narodili po roce 1989.když k tomu připočteme ty, kteří měli v roce 1989 do osumnácti roků tak máme cca čtvrtinu voličů, kteří nemají o komunistickém vládnutí šajn. Když si uvědomíme, že mladí lidé mají často tendenci volit levici,  dále propagandu a demagogii komunistů a jim podobných, nevychází z toho nic povzbudivého.

    Myslím, že nelze oddělit KSČM od KSČ. Jsou to ti, kteří budovali komunistický socialismus před rokem 1989 a ti, kteří souhlasili s praktikami komunistů, když vstupovali do této strany.

Stanislav 14.7.2006 8:49

Re: Re: Vizku, Vizku ...

No, kdyby měla být cílem prznění vašeho jemnostpána Paroubka "jen" jedna nedospělá dívka a nikoli chuděra stejně stará Česká republika, pak bych ho na tu jachtu snad radši poslal ... :-(

Stanislav 14.7.2006 8:44

Re: Re: Ale ale, pane Vízku.

Brýtro do Jablonce! :-)

K tomu prvnímu odstavci snad už nic, to je vaše klasika -- ale pořád je ta demagogie dost průhledná -- ještě to dopilujte ... :-)

Fajn je, že blízkost (až identitu) voličů přiznáváte, bod pro Vízka, byť dozajista nechtěný. :-)

No, ona ta nedemokratická se zatím(! -- díky Bohu -- a nemyslím tím vašeho jemnostpána Paroubka ;-) ) nepodílí přímo na vládě, útoky jsou na toho, kdo něco konkrétního zpackal, víme? ;-)