Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
GLOSA: Co Klaus neřekl – tentokráte o Rusku
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J.G. Pašek 30.8.2008 4:34Klausova huba jede 100km/h a mozek 60km/ h . . . . Huba přijela do Bavorova a mozek je pozadu ve Vodňanech . . . a když mozek konečně přijede do Bavorova, Klaus začne vysvětlovat, že to není pravda co v Bavorově huba povídala . . . . . . . |
Esmerald 30.8.2008 21:13Re: Klausova huba jede 100km/h a mozek 60km/ h . . . . |
Niky. 30.8.2008 3:58Je až děsivé,že náš národ, podporuje politické gaunery a hoštaplery a na našeho našeho,konečně po 60 letech našeho pana presidenta plive,přitom se dá velice snadno dokázat,že se pan president nikdy nesplete,jeho názor na cokoliv,se dříve,nebo později ukáže jako jako názor správný a pravdivý.Nesmírně si Václava Klause vážím a jsem hrdý na našeho pana presidenta. |
BERAN 30.8.2008 7:43Re: Je až děsivé,že náš národ, A slávu mu, on je pašák a piškum pré a juchada a trala a trala. Zdar, zdar, zdar! |
Vašek 30.8.2008 10:05Re: Je až děsivé,že náš národ, |
Petr Vileta, balík z Plzně :-) 30.8.2008 3:43me si odectete Pane prezidente, me si muzete od "většiny národa", ktera s vami souhlasi, klidne odecist. Jako clovek, ktery vetsinu zivota prozil v "sovetskem satelitnim statu" mam k dnesnimu Rusku velkou neduveru, protoze jejich mentalita se jeste nezmenila a vladnou tam v podstate podobni lide, jako byl Stalin nebo Breznev. Jen se trochu prelakovali na demokracii, ale je to jen nater a velmi povrchni. A mysleni jejich generality se nezmenilo vubec. Je treba si uvedomit, ze v podstate presli z absolutni monarchie do komunisticke diktatury. Relativne demokraticke usporadani tam meli par mesicu mezi poslednim carem a Leninem. Takze od Ruska se drzet co nejdal, nijak jim nepodkurovat, nikdy neomlouvat jejich excesy. Mozna by se to dalo definovat jako udrzovani "korektniho, ale chladneho vztahu". |
68 30.8.2008 4:19Re: me si odectete A co se vykašlat na tu korektnost a pěstovat si jen to "chladný". Korektnosti stejně nerozumí. |
Kryštof 30.8.2008 7:27Re: me si odectete Mne také . Příliš dobře si pamatuji, jak nacistické Německo zdůvodňovalo svoji agresi proti předválečnému Československu jednak pronásledováním sudetských Němců a jednak Benešovou mobilizací a obsazením pohraničí pravidelnou armádou. |
ll 30.8.2008 9:12Májová mobilizace byla skutečně pitomost a vhodná záminka pro Německo A i situace Němců v pohraničí nebyla nejlepší. |
Frank 30.8.2008 7:57Re: me si odectete Balíku, Klaus neřeší mentalitů Rusů, ale hodnocení konfliktu v Osetii. Každý máme nedůvěru v něco jiného. Já zase k imigrantům všeho typu. |
JH 30.8.2008 12:13Pane Ing. Klausi, mne si také odečtěte |
Esmerald 30.8.2008 2:10Myslím, že pan Prezident.... .....usilovně již dlouhá léta pracuje na knize "Co Klaus neřekl" a konce se zřejmě ještě ne a ne dobrat. Občané země, ale nakonec třeba i její vláda mají právo na jasný názorový postoj "hlavy státu" a "velitele ozbrojených sil (!)", zvláště když tento názor bývá obyčejně tak nemotorně vykonstruován a zahalen do kouřové clony, že nemůže být pokládán ani za nějaký diplomatický únik. Je to spíše jako "hrát valčík na čtyři". S podkopáváním EU i plebiscitu který určil lidem zvolenou cestu vývoje směrem k západu nám pan Prezident předkládá unikátní situaci, v civilizované zemi nevídanou, která by se dala shrnout do věty : "Mluvím, ale mluvím tak blbě, že musím místo toho, co jsem řekl říkat co jsem neřekl". Tak co, doleva nebo doprava? A šlo by to i bez slalomu ? I když nepokládám pana Paroubka za svého náčelníka, přece jen bylo zajímavé, že navrhoval za jistých okolností nasadit panu Prezidentu Klausovi "náhubek". |
Oskar 30.8.2008 1:33Jestli má Klaus pravdu a jeho mínění o Gruzii sdílí většina národa, pak mě děsí, co s takovým národem. Budoucnost vidím černě. Klaus chce napodobovat Masaryka v jeho slavných bojích o pravdu, ale výsledek je žalostný. Souhlasím s názorem, že mráz přichází z Hradu. |
BERAN 30.8.2008 7:38Nevím, zda chce napodobovat Masaryka Ale Beneše následuje důsledně. Došel ale k důležitému poučení: Představuje si, že podkuřování Adolfu Putinovi může znamenat fešácký kriminál místo nutnosti na stará kolena emigrovat. |
AndyO 30.8.2008 1:17Článek pana Štětky mne nezajímá, ale " o své pravdě nepochybuji" ve mně vzbuzuje smích. Já tedy rozhodně, pane prezidente, s vašimi slovy nesouhlasím a pekelně jste mne jimi naštval. A garantuji vám, že jsem je pochopila přesně tak, jak jste je vyslovil. Dodatečné "vysvětlování" je jen taková hra na " řekl jsem, že jsem neřekl". |
Proužek 30.8.2008 10:28Re: Článek pana Štětky mne nezajímá, S volbou Klause prezidentem jsem se těžko smiřoval při první volbě, pak i při druhé volbě. Ale když ho zvolili, řekl jsem si: "OK, máme demokracii. Však počkej, Vašíku, ty se vybarvíš, až příjde nějaká těžší krize." Teď si přeji, aby raději žádná nepřišla. Jak by se Klaus vybarvil už vím zcela přesně. A myslím, že už to ví velká spousta lidí v této zemi. |
JH 30.8.2008 12:08Paní AndyO, u mne to vzbuzuje mrazení v zádech Je to prezident a podle něho nás budou ve světe soudit :-( To vyjádření "o své pravdě nepochybuji" je typické pro narcisty, osobnosti říkají "vím, že nic nevím" :-) |
tomfuk 30.8.2008 0:46Chtěl jsem...... Chtěl jsem reagovat na článeček prez..Klause až se uklidním.Na jednu pasáž jeho článečku však musím reagovat již v tuto brzkou hodinu.Pokud p. Klause mrzí,že republika a on se podřizuje Bruselu ,tak mu doporučuji nechte abdikaci na stole pracovny a v tichosti se vytraťte.Na hradě nemáte co dělat.Při putování po Kavkazu bylo krásně třeba v Kislovodsku na dači s Miškou govoruškou.Tam by se Vám líbilo. |
jezevec 30.8.2008 10:38Re: Chtěl jsem...... ale já si TAKY nepřeju podřizovat se bruselu. nemohlo by to být tak, že ti kdož si přejí podřizovat se bruselu - se vytratí do brusele? mohou i hlučně. |
tomfuk 30.8.2008 23:20Re: Re: Chtěl jsem...... Jezevče,pokud nejsi prezident tohoto státu,máš smůlu musíš se podřidit Bruselu a nemůžeš se vytratit nikam,tak ti to zařídil i prezident,kterému se to nelíbilo a nelíbí,ale abdikovat na protest proti Bruselu ne a ne.Takže prezident se zařadil mezi ty ,kteří v hospodě tlachají a tlachají,ale když dojde do tuhého tak se schovají.Být prezidentem či nebýt prezidentem toť otázka.Jinak nic nezhnilého v tomto státě není? |
Cedr 30.8.2008 0:35Pravdivý pohled Pane prezidente, v dosti pohledech na politiku s Vámi nesouhlasím (ale to je normální). Cením si Vás však za to, že v tomto případě se díváte pravdivě na věc. |
68 30.8.2008 4:24Re: Pravdivý pohled Cedře, máte čárku. (Plus.) |
Stachanov 30.8.2008 0:10málokdy Klaus takhle okatě lhal máme snad dohledat jeho slova o gruzínské příčině konfliktu a podivování nad pomocí válkou zničené Gruzii? Klaus se nějak začal bát, že se sám takhle popírá |
mik 30.8.2008 0:28Klaus je buď magor nebo KGBák ani v jednom případě nemá co dělat ve funkci prezidenta ČR. |
Vlasta.on 30.8.2008 0:35Re: málokdy Klaus takhle okatě lhal Se předveď, fešáku a pitomě nekecej. |
Virus 30.8.2008 4:32Re: Re: málokdy Klaus takhle okatě lhal Přiznám, že mne často prezidentovy názory doslova vytáčejí. S vetem na doslova zběsilou implementaci směrnice REACH i jeho názorem na gruzínsko -ruský však souhlasím bez výhrad. |
milkom 30.8.2008 0:49Re: málokdy Klaus takhle okatě lhal Stachanov - napřed si je najdi, (jestli to pro tebe není příliš složité) a pak kafrej ty tupče |
Martin 30.8.2008 0:54okate lze stachanov zadam si jediny citat,. kde by klaus pochvalil rusko za jeho zasah. staci jediny malinkaty citatek. |
Anděla 30.8.2008 8:18Re: okate lze stachanov Odsouzením Gruzie za její zásah na svém vlastním území, svržení veškeré viny na tento dlouhotrvající konflikt a fakt, že pominul jakkoliv komentovat úlohu Ruska - to je v podstatě pochvala. |
Martin 30.8.2008 10:48Re: Re: okate lze stachanov ne to je v podstate kritika. znova opakuji, zadam konkretni citat, kde by pochvalil rusko. kdyz vidim dva zlodeje jak se perou a reknu zacal zlodej A to jeste neznamena, ze chvalim zlodeje B |