26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

EVROPA: Polsko a falešné směřování EU

Válka na Ukrajině odhalila pravdu o Evropě. Mnozí evropští představitelé se nechali zlákat Vladimírem Putinem a dnes jsou v šoku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Laurencikova 10.8.2022 20:43

Bingo! To by skuecne mohlo byt reseni R^.

H. Lukešová 10.8.2022 20:49

Upřímně mě chování pana Zeleného velmi zaskočilo, ale pro některé lidi jste právě nežádoucí pro své názory, máte punc "pro-ruské komunistky" a "russofilcky" "ruSSkym trollem", takže se Vás budou snažit znemožnit, musíte být velmi obezřetná. Takže raději i některých věcech mlčím a o sobe zde na diskusi je lepší psát co nejméně.

H. Lukešová 10.8.2022 20:54

A některým lidem je nejlepší jít z cesty, mám z nich strach, vážně.

D. Laurencikova 10.8.2022 21:48

Temto lidem je mozna lepsi jit z cesty, protoze se cloveku z nich dela spatne. Ale strach z nich rozhodne nemam a nikdy jsem nemela.

D. Laurencikova 10.8.2022 21:09

Prece sama vidite, jak chorobne to je, nazvat nekoho "pro-ruskou komunistkou", nebo "russofilckou", nebo "ruSSkym trollem", protoze ten nekdo vidi veci v sirsi souvislosti, nez jednobunecny zivocich. Jak me tito lide muzou znemoznit? Ti prece znemoznuji jenom sami sebe, copak to nevidite? Nebo jak si myslite, ze kdyz na to prijde, hart auf hart, jak dokazi, ze je nekdo, "pro-ruska komunistka", "ruSSky troll", nebo "ruSSofilcka?" Jaka je presna definice "ruSSofilcky"?? Co rika trestni zakonik o "ruSSkem trollu"? Co je to konkretne za obvineni? Pani Lukesova, chrante se, jak umite. Ja se techto lidi absolutne nebojim.

H. Lukešová 10.8.2022 21:15

Víte, paní Laurenčíková, v České republice dali do trestního zákoníku pasáž o schvalování ruské invaze na roveň popírani, schvalování a ospravedlňování nacistické a komunistické genocidy.

Takže když ospravednite nebo schválite ruskou invazi, je to podle českých zákonů stejné jako schvalovat a ospravedlňovat např. holocaust, což by zajisté mohla jenom lidská zrůda.

H. Lukešová 10.8.2022 21:17

Za což je trestní sazba půl roku až tři léta...

D. Laurencikova 11.8.2022 0:00

Jaka je sazba za urazky a dehonestace? Za tu "ruSSkou filcku" napr? To by me zajimalo.

H. Lukešová 11.8.2022 8:23

To vážně nevím, i když v českém zákoníku je také paragraf "hanobení rasy, národa a přesvědčení", ale kolik se za takový rasismus dává, z hlavy nevím, musela bych gůglit...

D. Laurencikova 11.8.2022 9:18

Tak to znam. Za tento paragraf dostal muj muz sveho casu 2,5 roku. "Hanobil" komunisty.

H. Lukešová 11.8.2022 9:41

No a to Vás někteří zdejší diskutéři obviňují z podpory komunismu, a to je tedy drzost, protože komunismus ztotožňují s Ruskem, protože SSSR byl baštou komunismu. Vy rozhodně nemáte důvod mít ráda komunisty jako takové.

D. Laurencikova 11.8.2022 9:53

Ano, nekteri zdejsi diskuteri placaji naproste nesmysly!

D. Laurencikova 11.8.2022 9:21

Na to jsou udajne max. 2 roky. Muj muz dostal 2,5 spolu s dalsimi paragrafy. Ze komunisti hanobili presvedceni jinych, to samozrejme nevadilo.Rv

D. Laurencikova 10.8.2022 21:22

Ja jsem nikde, ani jedinou slabikou neschvalila ruskou invazi, pani Lukesova. Ani neospravedlnila. A pokud by mohl byt v Ceske republice nekdo trstne stihan za to, ze o necem premysli, nez to bezhlave a pokud mozno vulgarne a pubertalne odsoudi, tak spanembohem. To by si netroufli snad ani ti Zeleni tady. A to mi radite, abych se tam vratila?

H. Lukešová 10.8.2022 21:30

Ano může být. Přes 200 lidí je již vyšetřováno z podezření právě že schvalování a ospravedlňování ruské invaze. Ano, v České republice propukla davová protiruská hysterie, jsou názory, že by Rusové neměli právo studovat na českých univerzitách.

Ale na druhou stranu v České republice zatím není tolik muslimů a mešit a nejsme zatím Čechystán. Mně se takhle zatím v České republice líbí, mám ji ráda, ale něco se přehání.

D. Laurencikova 10.8.2022 21:36

Mne se to vubec nelibi! Tyto zakony navic delaji lide, kteri byli kdysi v disentu a bojovali za svobodu projevu! To je absurdni. Zakazat pauslane Rusum, delat neco, na co jini maji pravo, to je nejen protiruska hysterie, to je podle me i rasismus. Ne podle mojich, ale podle vlastnich definic tech zakazujicich!

H. Lukešová 10.8.2022 21:41

Ano, je to špatně a také jsem četla, že se po Rusech, žijících v České republice žádá, aby odsoudili Putina a invazi na Ukrajinu.

D. Laurencikova 10.8.2022 21:56

To se zada tady snad jenom po ruskych prominentech - to uz je trapne az az. Ale nutit normalni lidi, zijici v Cechach, kteri s Putinem nic spolecneho nemaji, aby se od nej distancovali, to uz je snad fraska.

H. Lukešová 10.8.2022 22:05

Je to ryze kontroversní, to je jako kdyby někdo po Ukrajincích chtěl, aby se zřekli Ukrajiny, nebo po mě, abych se zřekla sionismu, což samozřejmě nemůžu a nechci, nebo Slovákům, aby se zřekli Slovenska.

Přece je špatně nutit někoho zapřít svůj původ, svou víru a své přesvědčení. Také byly na hospodách nápisy, že jsou Rusové nežádoucí. At si o Putinovi a invazi myslím cokoliv, mstít se na všech Rusech, je hodně přes čáru.

D. Laurencikova 10.8.2022 22:15

Presne tak! Clovek zasne, kam jsme to zase dosli. Kdyz se kazdy lekne a couvne, uz ma ta nova totalita vyhrano!

D. Laurencikova 10.8.2022 21:28

Neznam nikoho, kdo ospravedlnuje holcaust a ani neznam nekoho, ktery zna nekoho, kdo ospravedlnuje holocaust. To za prve. Za druhe, jestlize jsme v Ceske republice uz zase tak daleko, ze se bojime otevrit hubu, nebo nekam napsat svuj nazor, pokus se lisi od toho "jedineho spravneho", kam jsme se to vlastne dostali? Moje maminka by rekla, ze se vymenilo h***no za kravinec. Kvuli cemu jste vlastne cinkali temi klicky?

H. Lukešová 10.8.2022 21:34

Ano, já také ne, ale naši politici tohle dali na roveň. Ruskou invazi s nacistickou a komunistickou genocidou...

D. Laurencikova 10.8.2022 21:37

Tyto politiky patri odvolit, nez jeste zakazou i svobodne volby.

D. Laurencikova 10.8.2022 23:48

Vite, pani Lukesova, co to vlastne znamena? To by znamenalo, ze nekdo postavil na stejnou uroven ruskou invazi na Ukrajinu s holocaustem, s hromadnym vrazdenim lidi v tovarnach na smrt! Co je potom s historickou singularitou holocaustu? Zadna se nekona? Neznamenalo by to, ze kde ktery ozbrojeny konflikt mezi sousedy je prakticky totez? To je znevazovani holocaustu (nevim, jestli jsem nasla ten spravny vyraz) a ted by mela zasahnout EU, byla-li by co k cemu. A hlavne, proti tomu by se meli podle meho nazoru ozvat predevsim Zide!

H. Lukešová 11.8.2022 8:31

Jistěže máte pravdu, rusko-ukrajinská válka, jak je hrozná, je ale klasickým válečným konfliktem, zatímco Židé válku s Německem nevedli, byli proti Němcům naprosto bezbranní, jednalo se o nerovný boj a Židé byli vražděni tím nejhorším způsobem, kulkami, plynem, otrockou prací, během pseudovědeckých pokusů, no škoda mluvit. Je to znevážení všech židovských obětí holocaustu.

M. Grundmann 10.8.2022 21:24

Osobně nemám k Rusku žádný speciální vztah, je to pro mě stát jako kterýkoliv jiný. Snažím se jenom vysvětlit, že když si vybereme kteroukoliv zemi, začneme ji izolovat, organizovat s jejími sousedy vojenský pakt proti ní apod., uděláme si z této země nepřítele a vyvoláme válku. Ať už je to Rusko či kdokoliv jiný. Je přitom úplně jedno, zda se tak budeme chovat dobrovolně, s radostí či proti své vůli. Nepřátelské chování a příprava na válku vedou k válce.

D. Laurencikova 10.8.2022 21:31

Vidim to presne take tak, pane Grundmann. Presne tak, jako vy. R^

P. Vychodil 10.8.2022 20:55

ládínku, tvoje reakce již neodpovídají době...doporučuji update SW

P. Vychodil 10.8.2022 20:23

nováčku, příteli, nevěř každému kydu...

P. Vychodil 10.8.2022 20:35

ty seš asi zastáncem hesla "vítezství do posledního ukrajince"...no, kdybych si nemyslel, že jsi kripl, nejenom duševní, tak bych ti navrhnul, aby se přihlásil do cizinecké ukrajinské legie...máš na to koule ?