27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Emanuel 23.5.2009 20:35

Blbost se množí geometrickou řadou

Z toho článku souhlasím s nadpisem. Blbost se opravdu množí takovým způsobem, že je možno nekulturnost a primitivismus prohlásit za společenský program. Prý, že ta slova známe všichni, tedy opravedlňuje, že je můžeme volně používat., včetně děcek. Bez limitu.

Obávám se, že tento intelektuální nihilismus a inteligenční nedostatečnost je způsobena tím, že každých cca 20 let je zmasakrována česká inteligence a pak nám tu jako  hlasatelé idejí a vykladači světa a reality zůstávají  Vlkové.

Emanuel 22.5.2009 21:53

proč by to mělo být 7/7, 24/24?

Musím přiznat, že jsem posledních asi 25% článku nečetl, myslím ale, že tam nebylo už nic převratně přínosného a jiného než v 1. části.

Nutno říci, že v Sev Americe se také nesmí neslušnosti přes den vysílat, takže to není výmysl jen EU, či starých komunistů. A mě, přestože určitě nejsem žádné prudér, docela vyhovuje, že sprosťárny, sex apod nejsou na programu celodenně, tj že jsou na programu až po určité hodině večer. A je jich tam dost, tak není nutno plakat, že by si lidi neužili, "každému co má rád". Ale myslím, že to opravdu nemusí frčet od rána do noci, jak se říká 7 dní v týdnu a 24 hodin denně. To přece není žádná silná cenzura, že se ty výkaloviny přes den prostě nepouštějí. Snad ti, to co potřebují, si počkají do té noci.

Nebo to nejde? Nebo je to proti demokracii? Nechápu ideovou pozici toho, kdo doporučuje aby výkaloviny běžely bez přestání. Ono i sledování naší polit scény je docela silné porno přes den.

lifo01 23.5.2009 9:20

Re: proč by to mělo být 7/7, 24/24?

jj, souhlasím...myslím, že z hlediska dětí by stejně nebylo vhodně, aby to jelo celej den...pokud to někomu vadí, tak si může přiobědnat některý z těch speciálních hvězdičkovejch programů, kde to frčí celej den...právě teď je jedna taková politicky důležitá akce - dobročinná dražba s kandidáty a kandidátkami do Evropského parlamentu na http://www.zlutaraketa.cz/drazba-politiku,105.html.

Mejla 22.5.2009 4:30

Fyzickým hrubostem vždy předcházejí hrubosti slovní.

.

mueller 21.5.2009 22:24

Pamatuju se, jak mi kdysi jedna kamaradka,

ktera mela malou neter, co zacinala mluvit, povidala: ona umi tri slova: mama, tata a kujva.

68 21.5.2009 23:15

Re: Pamatuju se, jak mi kdysi jedna kamaradka,

A to právě všechno měla z té TV před desátou hodinou. Hlavně to "kujva".

mueller 21.5.2009 22:20

A milý slávo,

kdyz vam bylo ctrnact-patnact-sedmnact, nejaka ta pr/de.l nebo houno nebo pi.ca vam nikdy pres pysky nepresly, nebo snad ano ? Jak se rika, nejmravnejsi jsou stare ku/rvy.

sláva 21.5.2009 20:55

sprostoty

Poprvé jste mne, p. Vlku, zklamal. sprostoty je kolem tolik, mládež česky neumí, nečte, jen se vyžívá ve vulgaritách, holky už ani neprostestují...

včera u rybníka jsem požádal partu cca 14-letých, jestli by na pět minut mohli upustit od všech prdelí, píč atd., že jsem tu s dámou ,které to v přírodě vadí, ostatně mně také..

nevím, proč to mám poslouchat, proč vlastně nekálejí rovnou na parkovišti, není to totéž? totiž nemravnost, bezohlednost, popření slušného chování, jisté normy...

za blbého socíku byl na nezvedenou mládež jistý metr... dospělí je napomenuli, tvořili většinu, zažil jsem to.. prosadili jsme se.dnes nevím, kdy mne za napomenutí napadnou...

proč ne? už jen z těch US filmů, kde když to pustíte, bud se střílej, nebo mlátěj, nebou říkaj fuck off.krásné příklady.. a ty mládež hledá, že? Exempla trahunt, nebo ne?

Yowda 21.5.2009 22:12

Re: sprostoty

filmy na to vliv nemaj. Za mých mladých let šly v kině ýmrvére ruský filmy a nevzpomínám si, že bychom si pod jejich vlivem říkali továrišči...

68 21.5.2009 23:19

Re: sprostoty

Ani .urva továrišči?

Emanuel 22.5.2009 22:34

Re: sprostoty

No nevím, co to bylo  za "mladá léta". Za mých mladých let (50.-60. léta) běželo v kinech spousta US, franc, ital a dokonce i hodně českých výborných filmů. Co to je za blud nyní tvrdit, že běžely jen ruské filmy. A pokud je nějaké kino nasadilo, tak na to lidi chodili věru málo. To je teda blaf, že běžely jen nějaký ruský komunistický propagační filmy. Tak to vůbec nebylo. Co víc k tomu říct....(říká se tomu "vymývaní mozků" tvrdit tyto blafy nyní.)

Václav 21.5.2009 20:03

Milý cenzore požil jsem podobných ale slušnějších výrazů než pan Vlk ve svém článku a neprošlo mě to.

Tedy ještě jednou. Dovedete si pane Vlku představit, že by televizní večerní zprávy zahájil hlasatel slovy ku/rva/fena to byl zase den.

strejda 21.5.2009 20:20

Re: Milý cenzore požil jsem podobných ale slušnějších výrazů než pan Vlk ve svém článku a neprošlo mě to.

Že se na to nevys.....ete! Takový sr. č. ky psát. Víte, jak by byla čeština krásná a jak by byla svobodná naše vlast, kdyby se mohlo mluvit, jak zobák lidem narostl. Pak by se již nikdo nedivil, že soutěž v rétorice (v češtině), vyhraje Vietnamec, jehož rodiče česky sotva mluví.

Václav 21.5.2009 20:48

Re: Milý cenzore požil jsem podobných ale slušnějších výrazů než pan Vlk ve svém článku a neprošlo mě to.

No, ale ten měl jiný slovník než pan Vlk. Mimochodem u nás do školy chodí děti vietnamců, mluví krásnou češtinou, bez sprostot a patří mezi nejlepší, srovnejte si to s cikány a budete volit Národní stranu.

strejda 21.5.2009 20:56

Re: Milý cenzore požil jsem podobných ale slušnějších výrazů než pan Vlk ve svém článku a neprošlo mě to.

No jo, pro NS jsou Vietnamci i cikáni jedna pakáž, ta co má jít domů. A včil mudruj.

Václav 21.5.2009 21:50

Re: Milý cenzore požil jsem podobných ale slušnějších výrazů než pan Vlk ve svém článku a neprošlo mě to.

Možná u vás u nás ne, žije zde několik národností, pouze cikáni kradou a dělají s prominutním bordel a nepořádek.

mueller 21.5.2009 22:21

Ja si to predstavit dovedu

a potesilo by me to. Tak mluví lid.

paru 21.5.2009 19:22

Avšak víno tak jako svoboda je zdravé jen tenkrát, když je pijeme s mírou. Seneca

Nečetl jsem to celé. V druhém odstavci jsem se už nemohl zbavit takového divného pocitu, který mám občas v přítomnosti nehmotné a hmatatelné trapnosti. Pak jsem to dopřeskakoval. I s rizikem, že jsem něco podstatného vynechal nebo nepochopil, musím za sebe říct, že doufám, že se autorovi dostane někde v soukromí nezávislé rady, aby si své intimní uvolnění nechal na nějakou intimní chvíli. Já vím, bylo to o liberalismu a o plíživé (státní) moci, která nám chce rozkazovat v soukromých věcech. Ale vážení, stát jsme my - a zeptejme se sami sebe: chceme, aby naše děti mluvili jako stoka? Chceme být v prostředí stoky? Není lepší milé prostředí mírně patricijských elit ukazujících vzory než si lebedit v plebejství? Plebejství nemá nic společného s platem, abychom si rozuměli. Autor tyto komentáře a diskusi nepochybně čte, aby se přesvědčil, jak správně slova seštosoval. Má minimálně jednoho čtenáře, který si o něm myslí, že je vůl.

strejda 21.5.2009 20:24

Re: Avšak víno tak jako svoboda je zdravé jen tenkrát, když je pijeme s mírou. Seneca

VLK VLKU VLKEM. Ano chceme, aby naše děti mluvily jako stoka a byly svobodné. V galeriích by byly především výkaly nebo chcíplé krávy. Víte, jak by se tím sprosťákům ztížil život? NEMOHLI BY SPROSTĚ NADÁVAT! Nebyla by sprostá slova ani myšlenky.

qwe 21.5.2009 18:03

Nuže, pane Vlku,

přečetl jsem si Váš článek a věru nevím, co mám soudit o Vaší inteligenci a vkusu. Nicméně, zase mě to tak moc netrápí, protože nepřicházím do osobního kontaktu ani s jedním, ani s druhým. Dovolím si Váš příspěvek zhodnotit Vaším slovníkem: napsal jste pěknou píčovinu.

brouk 21.5.2009 20:12

Re: Nuže, pane Vlku,

;-) Treba je oba nekdy potkate;-)

cipísek 21.5.2009 17:43

Jen bych připodotknul.

Skvělý postřeh.Ovšem rád bych věděl, jak by přístupnost některých obzvláště povedených filmů od 21 let hodnotily některé naše menšiny,kde je zvykem mít v tomhle věku pomalu vnoučata.Nebyla by to (u nás)  dyškryminácia ?

xxxxKubeš 21.5.2009 17:40

Bezvadné!

R^ - Článek poučný i k pobavení.

otec 21.5.2009 17:35

Jak na to ?

už jsem to tu psal.Můj syn nevyhledává ani porno ani uřezávání hlav ani nemá rád řeči o šukání,přestože má na každym prstě holku.Zatímco jeho táta je nadržený hovado.Prostě bych tomu nechal volnej průběh,voni si lidi vyberou......

PHU 21.5.2009 17:30

Jako vždy skvělý.

Jsem rád, že ještě někdo používá selskej rozum. Zakazovat něco, co je lidsky přirozený pro danou dobu, mi připadá být duševním mrzáctvím.

Kanuk 21.5.2009 17:38

Re: Jako vždy skvělý.

Milej PHU. Váš argument je podobný rčení "každý mluví tak, jak mu zobák narost". Svoji maminku (nar 1901) jsem v životě neslyšel říct sprosté slovo.  A to nebyla z žádné nóbl rodiny, tatínek (dědeček) byl strojník v elektrárně.

PHU 21.5.2009 17:43

Re: Jako vždy skvělý.

Já netvrdím, že máme mluvit sprostě. Ale neměli bychom dělat tabu z něčeho, co tady prostě reálně existuje.

Emanuel 22.5.2009 22:27

to snad opravdu ne

Teda tohle? Reálně ve světě existují zcela příišerné věci. To se jim máme podvolit? To nemáme mít snahu být lepší? Vychovávat děti, aby byli lepší než je současná realita? To je opravdová morální zvrhlost podporovat Vlkovy názory. Každý chápe, že existuje sprostota a zvrhlost. Ale to se nemáme aspoň snažit  je omezovat? Všechna ta morální bída světa vznikla z toho, že se děti v rodinách přestaly vychovávat. Pak nám z toho vyrostli tity Vlkové, kteří hlášou, že stejně každý ta sprostá slova zná, tak proč proti nim brojit, proč je v TV nedávat od ranního probuzení. Svět se zbláznil.

Honza 21.5.2009 20:01

Re: Jako vždy skvělý.

Bezvadný článek a jako vždy vtipně napsaný.

Kresinka 21.5.2009 16:41

v téhle souvislosti

vzpomínám, jak jsem před léty hlídala kamarádce holčičku-prvňačku. Byli jsme se školou v kině, povídá Pvlínka. Jo a jaký to bylo ?  Čapajev, docela frčná kovbojka. Usekávali jim hlavy a ty se kutálely, prima.