4.6.2024 | Svátek má Dalibor


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
PremekC 18.6.2009 8:55

Re: Po čem jdou priváti

Tak to se pletete, tyto dve trate by mohly byt velice zajimave, jako kombinace standardni dopravy a vyletni turistiky. Po znacnych investicich. Podivejte se, koli je ted na Vltave v Praze vyletnich lodi. At CD vypisi vyberove rizeni!

honzak 18.6.2009 9:00

Re: Po čem jdou priváti

??? Lodní doprava vede souběžně s železnicí  (Praha - Davle - Čerčany) jen do té zmíněné Davle. Přes 2 zdymadla (když vyjedou od Palackého mostu). Tam i ta pomalá regionální dráha (provozovaná dle předpisu D3) lodní dopravu hravě porazí.

honzak 18.6.2009 6:56

abych jen

nedštil oheň a síru - propustnost tratě (která má rozhodující vliv na zpoždění vlaků) neovlivní, jestli dopravce je státní nebo soukromý. Tu propustnost ovlivňuje hlevně provozovatel dopravní cesty, tedy SŽDC. Takže v případě tzv. optimalizací tratí (např. nyní Zdice - Beroun) se vynucené zpoždění dotnkne jak rychlíků ČD a.s., tak i případných rychlíků pana Jančury.

Budiž ke cti ČD a.s. i SŽDC řečeno, že situace se proti dobám komunistickým výrazně zlepšila. Jo, ty vlaky opravdu jedou, když auta stojí . Alespoň někde. Až Neff pojede někdy odpoledne po Strakonické, tak se může osobně přesvědčit. Když pojede kolem 16 hodiny, tak od Barrandovského mostu jedou rychleji i velocipedy, třeba ten můj!

NevericiTomas 18.6.2009 8:47

Re: abych jen

hmm leta jsem jezdil vlakem z Prahy do nejmenovaneho mesta na trati Praha Brno. Jak starnu snasim tuhle strapaci cim dal mene. Tech 170 km bez prestupu znamena vstat o hodinu a pul drive, rychle do sebe hodit svacinu, hura na MHD, modlit se, ze stihnu nadrazi a listek, pak sup do vlaku 2,5h cesty(trebas hodinu vestoje) a dalsi pulhodina domu...Kdyz sednu pred jednim domem do auta, u druheho me to vyhodi za 1h50min. A jedu-li sam stoji me to o 300 vic. Za to pohodli je dam. Ze je Barrandak kolem 16ucpany? Je. Zkuste jet odpoledne po sichte dopravou a vlakem...

honzak 18.6.2009 9:09

Re: abych jen

přesně tak to dělám! Dojíždím příměstskou linkou (dnes S7) od roku 1980. Takže to mám fest zmáknuté. Vlak je na trase 25 km (Černošice - Wilsoňák, Wilsoňák - Strašnice) v dnešní době velmi spolehlivý a relativně rychlý. Za 65 minut jsem "barák - barák" v práci. Za stejný čas to kratší cestou zmáknu na kole, auto je o polovinu rychlejší. Ale to auto musí jet MIMO ŠPIČKU. Jinak je pomalejší než to kolo....

Váš problém je evidentně způsoben páteční dobou, že? Do Třebové (Svitav) to bude dost našvihané, mám zprávy od kolegyně. Nicméně mi netvrďte, že z Hradce Králové to je po silnici selanka! Taky jsem tam párkrát (asi tak 50x) jel a vím svoje!

NevericiTomas 18.6.2009 16:46

Re: abych jen

Jeste jedna prima cesta vede z Prahy do Brna ;-) Tu cestu absovuji po D1 a jeste jsem nemel vaznejsi potize s prujezdnosti. Asi mam stesti...zato tech trablu na draze (vcetne 5h zpozdeni) uz bylo habadej. Vlakem mozna jako primestskou dopravou (pantakem) nebo v nedeli na vylet. Pro seriozni dopravu nekam dal je to na palici.

honzak 18.6.2009 6:32

kdy jsi

naposled jel vlakem? Už to bude asi hodně dlouho, protože plácáš nesmysly.

MarekK 18.6.2009 4:18

Pan Neff zabodoval

a konečně se - namísto prosazování nesmyslného radaru - zabývá skutečnými problémy tady a doma

alamo 18.6.2009 0:49

autorovi: blaoželám

konečne nejaký "pravicoví" názor, od vás, s ktorím súhlasím

keby ste dlhé mesiace dokonca "roky" nemárnili obhajobou "radaru" (a naháňal tak volebné percentá komančom, všetkých tvarov), ale takto ako teraz vyjadroval názor, na skutočné problémy, česká republika by na tom bola lepšie

a k moci by sa u vás nedrali "červený"

emersonskej 18.6.2009 0:43

Nemohu si pomoct,ale...

... v nedávném volebním debaklu všech zelených stran ( a nejspíš i v debaklu v podzimních předčasných volbách ) bych zase takovou tragédii neviděl - možná spíš naopak !!!:-)

Jenda 18.6.2009 0:37

Koukam, ze Neff taky jezdi tak maximalne do Brna

Jeste tak mozna nejaka ta krajska mesta, o tom mozna neco tusi. Co udelalo zavedeni konkurence a z toho vyplyvajici omezeni krizovych dotaci vice a mene vytizenych linek s dopravni obsluznosti vesnic, o tom Neff netusi vubec ale vubec nic. Na lince kde se muzete spolehnout, na plne autobusy se konkuruje krasne. Jenze ony ty tri deti z tehle vesnice, dve z tamhlete, jedna babicka co jede k doktorovi a ta pani co prodava v okresnim meste v samosce, se taky nejak potrebuji dostat o tech par kilometru dal.

Petr Vileta, balík z Plzně :-) 18.6.2009 1:15

Re: Koukam, ze Neff taky jezdi tak maximalne do Brna

Jendo, jestli dobre pocitam, tak to je presne 7 lidi. Tak si kupte nejaky mikrobus (do 7 cestujicich vam staci ridicak na osobak) a zacnete jezdit tu linku.

Tomáš svoboda 18.6.2009 5:59

Re: Koukam, ze Neff taky jezdi tak maximalne do Brna

Ten balík Vám opravdu sedí

honzak 18.6.2009 6:33

Re: Koukam, ze Neff taky jezdi tak maximalne do Brna

to je sqělý nápad! Na to jsi přišel sám?

Kanuk 18.6.2009 7:31

Re: Koukam, ze Neff taky jezdi tak maximalne do Brna

Jo, dyž jste tak chytrej, pane Vileta, tak se pokuste dostat se do autobusu na té lince ráno, když jedou lidi do práce, nebo odpoledne z práce. Samozřejmě, po soukromnicku se to dá vyřešit tak, že řidič se najme na hodinu ráno a na hodinu odpoledne. A přes den se může jít pást.

Hermes merkurius 18.6.2009 8:06

Re: Koukam, ze Neff taky jezdi tak maximalne do Brna

Pane Kanuku, budete se divit, ale znám několikero vesniček, kde to takto funguje. Majitel místní "sámošky" či jiného obchůdku, jeden ze zaměstnanců místní stavební firmy (aj) po ránu nastoupí do mikrobusu Mercedes coby šofér, udělá cca 35 km kolečko a jde do své "hlavní " práce. Odpoledne a v podvečer se to opakuje. So elementary, dear Watson...

honzak 18.6.2009 9:11

Re: Koukam, ze Neff taky jezdi tak maximalne do Brna

Zvonku to tak vyzerá. Horší to bude s vyřízení "nezbytných" papírů, že?

badaxe 18.6.2009 10:21

Re: Koukam, ze Neff taky jezdi tak maximalne do Brna

Budete se divit ale "Papíry" až tak problém nejsou, znám podobný případ, pár vesnic si takhle vyřešilo svou dopravu, problém byly peníze na minibus, sice to za nějakou dobu samozřejmě bude v zisku, ale prachy na koupi potřebujete teď a ne až si vyděláte, ale nakonec to vyřídili a vychází to levněji než platit za dopravní obslužnost. Ono to možná chce míň vymýšlet proč to nejde a víc se snažit něco udělat. Mimochodem pro zastánce vlaků, ty přece nejezdí všude, ale na jejich placení se podílíme všichni, proč? proč když bydlím někde kam vlak nejede ze svých daní připlácím na dráhu, kterou jet nemohu, a pokud přijdu do města a jedu odtud platím lístek? Proč tedy skrytě financovat něco o co možná moc lidí nestojí? proč nezrušit dotaci a nezvýšit cenu lístku? co vy na to modrá armádo?

glos 18.6.2009 11:32

Re: Koukam, ze Neff taky jezdi tak maximalne do Brna

Vysokou pec do každé vesnice, ať žije velký vůdce Mao!!

NevericiTomas 18.6.2009 17:00

Re: Koukam, ze Neff taky jezdi tak maximalne do Brna

At zije volny trh! At CD prodava sve listky za skutecnou cenu. Lidem se protoci panenky a radsi pojedou autem. Porad mi neni jasne jak muze byt cesta vlakem s nekolika stovkami dalsich cestujicich tak draha. A to vcetne dotaci...

Petr Vileta, balík z Plzně :-) 18.6.2009 14:21

Re: Koukam, ze Neff taky jezdi tak maximalne do Brna

Ale vubec ne. Pres den muze delat taxikare v okresnim meste, muze rozvazet pizzu, jezdit s traktorem u mistniho ZD, nebo cokoliv jineho.