17.6.2024 | Svátek má Adolf


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Zimmel 11.8.2009 23:51

Více informací

Co si představit pod pojmem nelegální zisk? Mrkněte na níže uvedený odkaz :

http://zimmel.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=89&Itemid=60

Větší vlastenec 12.8.2009 0:04

Nejdůležitější informace chybí, př.s.Zimmele !

Zdar příteli a soudruhu Zimmele !

Tvůj rozbor našeho návrhu na rozbití ekonomické základny třídního nepřítele je velmi podnětný. R^  Což Ti už jistě naše vedení sdělilo osobně.

Jenže nejdůležitější informace stále chybí, příteli a soudruhu Zimmele : Nikde jsi nezdůraznil, že náš bývalý předseda, přítel JUDr.Gross se 100% zdanění bát nemusí. Protože ke svým penězům přišel křišťálově čistě. 

Bát se nemusejí ani jiní úspěšní přátelé a soudruzi. Stejně po našem volebním vítězství věnují své nadměrečné majetky Straně.

Zimmel 12.8.2009 0:27

Re: Nejdůležitější informace chybí, př.s.Zimmele !

A jinak se cítíte zdráv..? ;-)

Větší vlastenec 12.8.2009 22:27

Re: Nejdůležitější informace chybí, př.s.Zimmele !

Zdar příteli a soudruhu Zimmele !

Nejenže se citím zdráv. Já jsem zdráv, jak mi m.j. před pár týdny potvrdilo rutinní vyšetření obvodního lékaře.  R^

A navíc jsem pln radostného očekávání : za pár týdnů zvítězíme.  V  A Tvoje vize začneme realizovat.

A vůbec - proč mi vykáš, příteli a soudruhu ?  8-o

>-  Pryč s tyrany a zrádci všemi !  Volte ČSSD a KSČM !  >-

Zimmel 11.8.2009 23:50

Tak jak je to tedy s těmi nelegálními zisky?

Díky všem za příspěvky, i za ty "výživné". Je neuvěřitelné, kolik lidí této problematice rozumí.. :-)

Pro oživení této vzrušující debaty mi dovolte krátký komentář :

I v zemích, kde policie a justice funguje velmi dobře  se podaří odhalit jen zlomek skutečně spáchaných trestných činů, z toho jen u menší části se podaří zjistit pachatele, a jen menší množství z nich se podaří usvědčit a odsoudit. 

I když se nepodaří odhalit veškerou trestnou činnost, lze pokládat za velmi užitečné uplatnit jiné instrumenty umožňující alespoň konfiskaci nelegálních zisků, tedy zisků z trestné činnosti i z oněch neodhalených, neusvědčených atd...zločinů. Obrovské zisky v držení zločinců představují pro společnost značná rizika, protože kdo má peníze usiluje o moc. Hrozí tak reálné nebezpečí, že včerejší zločinci budou našimi zítřejšími vládci.

Gaston 12.8.2009 0:39

Re: Tak jak je to tedy s těmi nelegálními zisky?

Pane Zimmele, děkuji Vám za Vaše angažmá. Soudě podle většiny příspěvků jsem zjistil, že tato společnost ( zjistil jsem to již mnohem dříve) je úplně blbá. Obdivuje a podporuje podvodníky, gaunery a zločince,  opovrhuje hrdiny a trestá statečné a slušné lidi. Svoločská společnost, jinak to nejde nazvat

Aurelius 12.8.2009 17:42

Re: Tak jak je to tedy s těmi nelegálními zisky?

Včerejší zločinci už našimi vládci jsou. Aniz to tušíte, jste jejich zaměstnancem. Zdanit zločin znamená ho legalisovat. Zimmele, vy nevybočujete z řady.

zimmel 12.8.2009 18:06

Re: Tak jak je to tedy s těmi nelegálními zisky?

Tak pokud jde o první větu Vašeho příspěvku, máte kus pravdy, to uznávám. Že bych byl jejich zaměstancem, tak to určitě ne :-), a pokud jde o ono zdanění, řeč je přesně nikoli o zdanění zločinu, nýbrž o zdanění zisků z tzv. neidentifikovatelných zdrojů. Ano, zjednodušeně jim také říkáme zisky z nelegálních zdrojů. Jejich držitelem ovšem může být osoba trestně bezúhonná. V praxi to tak často bývá. Ovšem 100% zdaněním nijak zločin nelegalizuji, naopak, velmi citelně mu ubírám "kyslík".

Ale jinak díky za zajímavý názor.. R^

Marhoul 11.8.2009 22:54

100% už od 50 tisíc!!! A bude !!!!!

Větší vlastenec 11.8.2009 23:55

A 100% dědickou daň !!!

Přesně, příteli a soudruhu Marhoule !

Tak se musí na lakomce, spekulanty a keťasy. Nasyslil sis, svými penězi na náš úkor ses obohatil ? Zdaníme tě, lumpe modrý, až zčernáš !  ;-D

A nějaké dědění ? To je nespravedlnost, protože někdo zdědí miliony a jiný nic.  ;-€  Takže díky 100% dědické dani nebude nikdo dědit nic, čímž bude zajištěna sociální spravedlnost.  R^

(Samozřejmě, přátelé a soudruzi, výše uvedené věty platí pouze pro nečleny našich dvou bratrských Stran. Členové ČSSD a KSČM vydělali svoje peníze poctivě, takže sami sebe zdaňovat nebudeme.)

>-  Volte štěstí našich dětí i ostatních členů našich rodin !  Volte ČSSD a KSČM !  >-

Pavel 12.8.2009 3:24

Re: A 100% dědickou daň !!!

Krucinál člověče, jděte se léčit!

Větší vlastenec 12.8.2009 22:21

Re: A 100% dědickou daň !!!

HimmelherrGott proč ?

jan 11.8.2009 22:15

Zimmel musí do dohledu MF a basta, jinak se to zase rozplyne do nekonečna!

Výkonný tým dohledu nad účetnictvím každé vodárny, teplárny,elektrárny,dolu, ........! Pak bude ke zdanění až 30% z obratu firem! Také ŠKODA AUTO i jiné podniky, banky, IT,.......!

rek 11.8.2009 22:00

to opravdu neprojde

Zajímavé je že se tu podnikatelé ohání ziskem ale ne zdaněním. Je jasné že každý chce na daních ušetřit ale aby pobíral ještě sociální dávky a pak kupoval dům nebo byt za x mil. to snad  může být jen u nás a ti co to navrhovali to po volbách hned stáhnou ono by došlo totiž i na ně

ttt 11.8.2009 21:58

hnusna zavistiva argumentace

Odpurci toho navrhu rikaji "misto soudu bude rozhodovat urednik a buzerovat slusne lidi".

A co predkladatele. Hned melou kraviny o potrefenych husach a prohlasuji nas za zlodeje. Nejsem zadnej zlodej sakra, jen se mi nelibi davat urednikum pravomoce buzerovat slusne lidi. Verim ze danove zakony uz mame a je potreba dobrou policii, bernak, soudy atd. A ne delat populisticke nesmyslne prohlaseni ktere nic neresi.

Nový 11.8.2009 22:41

Re: hnusna zavistiva argumentace

Máte pravdu, ale  proč by neměly  být například zdaněny  výnosy  z  "tunelů" 90-tých let , které jsou již  promlčené ? Respektive  byly  nakradeny v souladu  s tehdejšími zákony.

Jsem parvicového smýšlení, jak taky jinak jako podnikatel, ale  tento návrh socdemáků podporuji. Majetek, který není v souladu s  daňovým přiznáním za   posledních  20 let, má být  opravdu  progresivně  daněn !

PS:  Přestože je  mi jasné, že  kdyby Paroubek neměl prachy bezpečně  ulité v cizině, tak  by to  nenavrhoval.

black 11.8.2009 21:56

Detske porno

na kterem nekdo vydela 10 mil., a koupi si za to stejne drahy dum, zdanime 100%. Kdyz ale zaplati 30% dan za prodej "fotek" a koupi dum jen za 7 mil. prestane snad byt zlocincem? Stane se snad "kristalove cistym". Zlocinec neprestane byt zlocincem jen proto, ze ze zlocinu zaplati dan! Dopadlo by to stejme jako kdyz vas zastavi policajt a rekne ze za tenhle prestupek muze dat 5 tisic, a pak doda "tak jak to udelame".

Nový 11.8.2009 22:43

Re: Detske porno

Ano. 

Je lepší, když zloději zaplatí alespoň odpustky, než aby stát  ždímal jen parcující poctivce !

lubošek 12.8.2009 9:13

Re: Detske porno

opět jasné selhávání státu a neschopnost řešit kriminalitu a korupci.těmito odpustky dojde k legalizaci zločinu a poctiví lidé jako já se budou zase divit a bát více.

ttt 11.8.2009 21:54

to je vul

Ty navrhy jsou ciry a nesmyslny populismus. Zakony proti zlocinu uz mame, ted jde o to je vymahat.

Nechapu jaky rozdil bude kdyz na to budou zakony dva.

Poznamka "ted jde jen o to, aby to bylo proti zlocincum a nebuzerovalo slusne lidi" je naprosto uchylna. To muze prohlasit jen blbec. Co svet svetem stoji tak takove zakony buzerovali slusne lidi a zlocinci nachazeli cesticky jak je obchazet.

Cely problem je v tom, ze CSSD prohlasuje, ze neco zazracne vyresi. Pricemz proti tomu bojuje uz 10 let a nevyresila nic.

Zimmel 11.8.2009 23:31

Je lepší nejprve něco o problematice vědět, teprve pak kritizovat..

Vida, bystrý  a pohotový čtenář, máte pochvalu.. R^

Alwarez 11.8.2009 19:43

Dodatečné zdanění

V Něměcku,Rakousku to funguje tak že se Vás nikdo neptá kde jste ty peníze vzal ale kde jste je zdanil. Máš dům za 10 miliónů ? Ok není problém ale jak to že v tvém daňovém přiznání není nic? Nevadí mi ti to dodaníme samozřejmě s penalizací a  pokutou a v konečném důsledku o ten majetek defacto přijdete neb ho musíte zaplatit znovu. U nás dochází k takovým absurditám že státní úředníci (a nejenom ti) bydlí v domech na které nikdy nemohli vydělat a finančák to nezajímá. Přitom je naprosto jasné že tyto majetky musí být financovány nelegálními / nezdaněnými příjmy. Ale já bych se nebál že něco takového projde. To u nás nikdo nechce včetně CSSD. Pouhá vějička před volbami. Ale líbilo by se mi to.

Gaston 11.8.2009 19:52

Re: Dodatečné zdanění

Naši páníčci a diskutující rádi náš "banánistán". Oni by radši někam na východ, čím východněji tím lépe....

Nový 11.8.2009 22:45

Re: Dodatečné zdanění

Máte pravdu.

Gaston 11.8.2009 19:36

Sakra, co blbnete?

To zde přispívající jsou všichni zloději, nebo co? Co je na tom špatného, že stát může chtít prokázat jakým způsobem jste nabyl většího množství majetku? Zřejmě zdejší odpůrci mají máslo na hlavě, jinak si to nedovedu vysvětlit. Prokazování způsobu nabytí peněšz je pokud vím obvyklé ve většině civilizovaných zemí (viz Švýcarsko a Janoušek). Co je na tom levicového, je pro mne záhadou. Paroubka a jeho sguadru rozhodně volit nebudu, ale že je něco konečně potřeba v tomhle směru udělat je nabíledni.

Vítek 11.8.2009 20:35

Re: Sakra, co blbnete?

Copak nechápete, že nelegální příjmy musí prokázat soud a policie a ne nějaký ouřada na berňáku. V tomto je ten problém!!!

Gaston 12.8.2009 0:31

Re: Sakra, co blbnete?

A proč ne berňák, vždyť je to taky státní (pochop můj,Tvůj) úřad?! Soudy a policie stojej za h..., jako byste to nevěděl. Ale když státu chybí peníze, to se umí otáčet. Buď Vám zvýší daně, sociální, zdravotní a nebo hold si došlápne(tak, jak by to mělo být) na nepoctivce. Co tu proboha chcete řešit?

Kiwi 11.8.2009 17:42

absurdní

tedy nesmyslné až proti lidské potlačení presumpce neviny, kdy normální člověk bude muset dokazovat, že něco neudělal, tedy, že si na majetek nenakradl. 8-o Já se domnívám, že tuto myšlenku Pablbek ukradl komunistům a měl by nyní dokázat, že to opravdu není pravda a je to jeho vlastní myšlenka.(Y) To je nesmysl, co? Tak takovým úvahám tleskají naši přiblblíci podporující levici. Sorry nejsem ovce! Volím proti Paroubkovi!!!!

Pavel 12.8.2009 3:32

Re: absurdní

Žádná presumpce viny. Pokud máš majetek, který zjevně neodpovídá tvým příjmům, pak je to samo o sobě pádný důkaz, že něco není v pořádku.