17.6.2024 | Svátek má Adolf


Diskuse k článku

POLEMIKA: Jaké bude dědictví po panu Roučkovi?

Bohužel, jak je u socialistů zvykem, semlel páté přes deváté a zopakoval tisíckrát opakované lži a pololži ve snaze udělat obraz odcházejícího prezidenta co nejtemnější. Nebudu zde hodnotit odcházejícího prezidenta, na to je dost času později, přesto si neodpustím reakci na pana europoslance.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Michek 11.3.2013 12:58

Proboha!

Zase můj oblíbenec opálený Bruselec politik Rouček zase vypotil článek.

Kde na to berete čas pane Roučku? Aha, píšete to po večerech po unavujících schůzích Vašeho e-parlamentu. Už Vám přišla gáže za únor? Ne? Nevadí, přijde brzy, možná i prémie.

A pro zajímavost, čtete vůbec diskuze na Psu o Vás?

R. Langer 11.3.2013 12:26

Pane autore,

stoprocentní souhlas!

J. Malá 11.3.2013 12:04

Chudák pan Rouček!

To si od Vás nezaslouží.Nejmíň desítku let už sedí v Bruselu, jak má vědět, co se děje tady?Tam nás zastupuje tak svědomitě, že o něm ani nikdo neví. Jen milionky se mu hromadí na účtu.

T. Kočí 11.3.2013 8:56

Jaké bude dědictví po panu Roučkovi?

Je obtížné blbovi vysvětlit,že je blb.Ani vám se to nepodaří.

E. Heusinger 11.3.2013 9:42

Re: Jaké bude dědictví po panu Roučkovi?

Tvrzení, že Rouček je blb jsou schopni akceptovat pouze blbové.

M. Vondráček 11.3.2013 11:13

Re: Jaké bude dědictví po panu Roučkovi?

Zdá se , že do uvažování blbů se umíte bez problémů vcítit . Že by to bylo tím , že jste ......

P. Vaněk 12.3.2013 15:36

Re: Jaké bude dědictví po panu Roučkovi?

Blb k blbovi sedá....

P. Lenc 11.3.2013 8:47

Přesné, výstižné.

A pan Rouček?Člověk, který této republice pouze škodí.

V. Kobetič 11.3.2013 12:19

Re: Přesné, výstižné.

Souhlasím, připojuji se - a dovoluji si připomenout... Rouček i s "tátou pracujícího lidu" Falbrem - se odmítli připojit k petici poslanců EP v březnu 2011, požadující zrušení vízové povinnosti občanů ČR pro cesty do Kanady. Ať byly jejich pohnutky jakékoliv, Rouček i Falbr především jasně vyjádřili svůj postoj k občanům ČR, kteří luxusně, ač zřejmě nesmyslně jejich mnohaletý bruselský veget platí...   

K. Frauknecht 11.3.2013 8:40

Pěkné.

Zaráží mě, že někteří stále nechápou, že systém socialistického řízení a přerozdělování vede do pekel.

Vždyť na rodinných rozpočtech je to naprosto patrné (tedy pokud nemáte v rodině europoslance :-)).

E. Heusinger 11.3.2013 8:30

Pane autore,

už jste napsal něco z čeho nekapala žluč?

R. Jonák 11.3.2013 8:57

Re: Pane autore,

Nevím, ale já bych řekl, že z článku nekape žádná žluč. Měl bych ale dotaz na vás: už jste napsal něco co má hlavu a patu?

E. Heusinger 11.3.2013 9:41

Re: Pane autore,

A co jste ode mne četl, fištróne?

V. Venc 11.3.2013 11:00

Re: Pane autore, ad Heusinger

Vážený pane, Vy si opravdu hodně fandíte!

R. Gramblička 11.3.2013 11:48

Re: Pane autore,

čteme vaše příspevky a to bohatě stačí

R. Langer 11.3.2013 12:28

Re: Pane autore,

Jo, třeba něco tak pěkného a optimistického, jako píše soudruh Rouček, co? :-D

V. Hajková 11.3.2013 8:16

DÍKY - za skvělý článek.

D. Polanský 11.3.2013 7:35

Mezi námi Roučkovi to může být jedno,

je v balíku. A nakonec o to jde. Ale nechme vše na historii. Koho by kdysi dávno napadlo, že jeden z mnoha mesiášů, Ježíš, tak ovlivní chod světa. A ve své době byl opravdu jenom jedním z mnoha. Takových se po Judei, Samařsku a Galilei poflakovalo.

J. Mannheim 11.3.2013 7:16

Jaké bude dědictví po panu Polaneckém?

pár prokalusovských nenávistných článečků

V. Hajková 11.3.2013 8:14

Re: Jaké bude dědictví po panu Polaneckém?

A  po  Vás-  jen  obrovské  LEJNO  :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))

J. Barto 11.3.2013 8:49

Re: Jaké bude dědictví po panu Polaneckém?

Začínáte být se svým pšoukáním a lejny trochu odpudivá!!

S. Netzer 11.3.2013 9:27

Teprve začíná?

J. Mannheim 11.3.2013 13:21

Re: Jaké bude dědictví po panu Polaneckém?

a teď si představte, že to lejno mám na několika CD, když už se tady musíte hádat, co po kom zbude...

J. Novotný 11.3.2013 2:02

Není pochyb

Václav Klaus, jistěže kromě jiného, byl a je nesmírně talentovaný signalista.

Pokud se ovšem oné "pravicovosti" týká: byl a je VK garantem a zastáncem toho, že ti, kteří lépe a kvalitněji pracují, ať již jedinci nebo firmy, mají úspěch? Jinak vzato: je u nás normální konkurenční prostředí, jsou u nás skutečně rovné podmínky pro uplatnění jedinců i firem? Nebo to bylo a je spíše naopak, že VK a spol. garantovali vzestup hlavně lidem a firmám, pohybujícím se na i za hranicí podvodu, ba i v pásmu čistého rozkrádání společných peněz? Není právě TOTO zdrojem obdivu některých mnohých k VK, že bez něj, v normálním podnikatelském prostředí, na rovném hřišti, za jasných pravidel by neměli šanci ani sehnat práci - natož aby se stali "kapitalisty" v tom jediném smyslu, který znají. A znají jej většinou ještě z marxistických školení a také z periodika "Argumenty agitátora". Protože to nejsou žádní pravičáci, ale lemplové, kteří udělají cokoli, aby se měli dobře - kromě skutečné práce, samozřejmě. Protože skutečná práce je vždy službou druhým - a tihle "autentičtí pravičáci" jsou veskrze natolik přesvědčeni o vlastní nadřazenosti "obyčejným lidem", že by nepracovali za žádných okolností. Tedy ani kdyby pracovat uměli. Byznys je byznys: ale byznys NENÍ zlodějna, zlodějna NENÍ byznys - a komplexní sofistikovaná podpora podvodníků a zlodějů NENÍ pravicovost, je mi líto.

J. Kanioková 11.3.2013 1:42

Plný souhlas s autorem,

pravdoláskovní média masírovala veřejnost protiklausovsky celou dobu, tudíž není divu, že veřejné mínění je zčásti docela negativní a různí "mudrci" si na tom spěchají přihřát svou polívčičku..  A taky by mě hodně zajímalo od těch zaťatých kritiků, co oni sami udělali, co po nich zůstane dobrého..

Sázet na veřejné mínění je... zavádějicí. Veřejné mínění může být velmi hlasité, bojovně naladěné, na první pohled spravedlivé a bojující o "vyšší princip". Tato většinová "svatost" ale často bývá pouhým součtem kolektivní zbabělosti, zápecnictví a stádnosti. Říká se: "Hlas lidu, hlas boží"... nutno si však připomenout francouzské přísloví: "Hlas lidu vydal Krista na kříž"...

Připomněla bych i jeden citát Zemanův - Mnozí se domnívají, že si lze vážit pouze těch, s jejichž názory souhlasím. V tom je malost. Lze si jich vážit. Pokud jsou to názory silné, vyargumentované a vyvolávající ve mně samém potřebu o nich přemýšlet. Pohrdám těmi, co žádné názory nemají a jen papouškují...

P. Scheck 11.3.2013 1:00

Svatba po Klausovsku

nazývat to, pane Polanecký, můžeme každý různě. Nicméně mi přístup Václava Klause k EU připadá jako novomanželský slib ve stylu:

"Ano, beru si Aničku Vocáskovou z lásky a dobrovolně, ale jenom na každé pondělí, čtvrtek a sobotu v týdnu".

Všechny vaše další podivné úvahy vycházejí z představy, že takhle je to možné a takhle je to (bodejť by ne) nejlepší a pro ženicha nejvýhodnější. Peter Scheck

D. Polanský 11.3.2013 7:37

Re: Svatba po Klausovsku

Přesně tak. Neboli vychcanost.

I. Lyčka 11.3.2013 8:03

Re: Svatba po Klausovsku

Vám by se asi líbilo, kdyby vám novomanželka po svatebním polibku řekla: Miláčku, a budeme mít pět dětí. A na váš dotaz, jak to ví tak přesně, byste se dověděl, že jsou už u babičky. Čili kdybyste se oženil s jednou ženou, ale časem byste byl donucen živit její početné příbuzenstvo a dokonce se i kvůli toho zadlužovat, tak byste si vlastně lebedil, není-liž pravda?

P. Scheck 11.3.2013 8:51

Re: Svatba po Klausovsku

Vlastně máte, pane Lyčka, pravdu.

Když lezu do nějakého svazku, měl bych vědět o všech podmínkách a potom netvrdit, že jsem myslel, že je pro mě jen v dobrém a výhodném, ale ne když se nedaří.

I. Lyčka 11.3.2013 12:25

Re: Svatba po Klausovsku

No vidíte. Když jsme vlezli do EU, taky jsme očekávali něco jiného než to, co se děje teď. Sice by mne mohlo hřát pomyšlení, že jsem byl proti, ale je to jen chabá útěcha. Třeba se to zlepší.